verhaaltje over mijn wowervaringen dan..
uhm, ik speel een rogue, sinds dag 1 eigenlijk al (nu een dik jaar geleden). bevalt me prima. atm combatshiv spec (omdat calamitys grasp nu al 9x niet gedropt is

) en het bevalt me beter dan muti. snellere energy, snellere attacks (rogues zijn voor de snelheid, niet de hoge crits imo). combatshiv doet het nu ook prima vs muti, sinds de hastebuff <3<3.
linkje naar mn char:
Skeletorr @ dragonmaw EU
guild/server: uhm, ik speel op dmaw. rustige server met niet al té veel topguilds (6 horde guilds hebben 25sarth3d, 4 hebben er 10sarth3d). goede horde/alliance verhoudingen. prima sfeer.
toen wotlk uitkwam met een paar irl vrienden een guild gestart (
Manitou (nee heb ik niet bedacht)). in het begin liep het een beetje lastig omdat we niet genoeg recruits hadden om meteen aan 25mans te beginnen. nu hebben we naxx25 inmiddels al een 8-9 weken ofzo op farm, sinds 3-4 nu weken ook 25sarth3d en maly25.
inmiddels gegroeid tot 1 van de betere horde guilds op de server, prima reputation ook. niets te klagen daar.
todo:
- glory of the raider, nog maar 4 te gaan, moet te doen zijn voor uldu..
- lp lvlen (nooit gedaan, cba om steeds weer gratis lockboxes open te maken)
- hodir rep ns aan beginnen (lui)
- die laatste paar stukjes gear scoren om mn rogue te perfectioneren (ja klinkt stom, maar zo zijn rogues nu eenmaal vaak. mierenneuken op de kleinste veranderingen in stats, om betere dps te krijgen.)
uhm, gooi me ook maar in de OP, denk dat ik inmiddels genoeg rogue kennis heb om die te kunnen delen mocht dat gewenst zijn. natuurlijk is een linkje naar elitistjerks ook genoeg, maarja dat is minder gezellig.
Probeer:
Skeletorr - Dragonmaw (H) - Rogue
(80)voor de rogue geinteresseerden:
combatshiv met Webbed Death (wound p) in mainhand en Hailstorm (instant p) offhand. spec atm 18/51/2 (vile poison, bloodspatter, 2/5 relentless strikes) shiv ofc als combopoint-maker. 2snd/5rupture/5evis rotatie met 100% snd uptime en zon 80% rupture (zon 90% met SS combatspec). werkt pri-ma. stuk meer dps dan SS combat (al krijg shiv in 3.1 een nerf, dus mag ik weer (gelukkig) terug naar de normale combatspec (wss wel de rupture versie, met serrated blades. 5snd5rupture rotatie. ligt aan hoe snel de combopoints binnenkomen. als ik er te veel verspil / te veel energy pool ga ik naar de 'normale' spec met 2snd5rup5evis.
uhm.. tsja verder.. 4tier 7.25 + frosted android gloves, al zou ik erg graag de maly25 chest scoren en daar 4tier bij pakken. mark of norg ook erg leuk, al zit ik dan met teveel expertise als ik ze beiden zou hebben. wil eigenlijk voornamelijk kel25 fist, doch schijnt er voor onze guild voornamelijk envoy of mortality te droppen, elke hunter heeft em nu al wel, paar melee dps ook. erg frustrerend als het enige wapen dat je wilt niet wil droppen (in tegenstelling tot alle anderen, bank zit dr vol mee.. 2xWD, 2xHail (voor looks in orgr, DK wilde em niet.. ok dan), Silent Crusader, 2xTT, 1xSD, 1xKel's Reach). 4 uur met naxx25 bezig zijn, en vervolgens 0 drops zien die je nodig hebt, voor de 4e week, is niet tof.
[ Bericht 4% gewijzigd door probeer op 06-03-2009 01:07:11 ]