Gelul, hard mode is wel progression.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Sarth3d is een achievement, geen progression of content.
Wat is het verschil met die blabla tegenover een normale spirit beast?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:03 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbes. Eindelijk Loque'nahak kunnen temmen.
3D/2D is moeilijker en dropt betere loot, dus ja, prog.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, hard mode is wel progression.
Das nu juist het probleem. Er kan van alles mis gaan. Of het nou voidzones zijn of flamewaves die over het hoofd worden gezien. Een tickende Dot die de raidhealers niet kunnen bijhouden als de 3e drake landt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Wat gaat er fout dan? Misschien een probleem in de taktiek?
Helemaal niks. Komt voornamelijk omdat die blabla het enige tamable spirit beast in het spel is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat is het verschil met die blabla tegenover een normale spirit beast?
hij is foxy!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal niks. Komt voornamelijk omdat die blabla het enige tamable spirit beast in het spel is.
Rare fratsen uithalen (minder mensen, adds laten leven, etc) om het jezelf moeilijk te maken noem ik geen progression.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, hard mode is wel progression.
Lijkt me niet. Ik denk eerder dat je ilvl 213 (Naxx25) gear nodig hebt en dat in Ulduar25 ilvl226 (sarth3d/kel'thuzad25/malygos25) gear dropt, met de eindbaas level 239 gear oid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Eens. Maar als straks blijkt dat je per se sarth+3d gear nodig hebt voor Ulduar is het dat imo wel, omdat je het nodig hebt om verder te komen etc. Al betwijfel ik dat.
Meerdere draken laten leven vind ik progression.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Rare fratsen uithalen (minder mensen, adds laten leven, etc) om het jezelf moeilijk te maken noem ik geen progression.
Helaas denkt Blizzard daar heel anders over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Rare fratsen uithalen (minder mensen, adds laten leven, etc) om het jezelf moeilijk te maken noem ik geen progression.
Die dik gedrukte zin is ook fout, er is een guild die in TIER3 Illidan hebben gesloopt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Dat wel. Alleen om verder te gaan naar de volgende raid heb je het niet nodig, dus eigenlijk niet echt deel van de endgame. Nouja nu wil natuurlijk elke guild het wel doen, en is het ook een voordeel als je het haalt, maar het is niet noodzakelijk.
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Lol echt? .
Ja kan idd. Maar ik zie sarth+3D meer als ZA timed. Je hebt het niet perse nodig voor de volgende stap, maar het is wel een fijne upgrade .
Tis niet zozeer de upgrade, het is het gevoel van overwinning dat je bij Sarth3d wel hebt en bij gewoon Sarth nauwelijks.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Lol echt? .
Ja kan idd. Maar ik zie sarth+3D meer als ZA timed. Je hebt het niet perse nodig voor de volgende stap, maar het is wel een fijne upgrade .
Dat wel ja, Sarth normaal is niet echt meer een uitdaging.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis niet zozeer de upgrade, het is het gevoel van overwinning dat je bij Sarth3d wel hebt en bij gewoon Sarth nauwelijks.
Ik had het bij Sarth3D ook niet. Sinds TBC niet meer gehad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis niet zozeer de upgrade, het is het gevoel van overwinning dat je bij Sarth3d wel hebt en bij gewoon Sarth nauwelijks.
Ik vind Sarth3d wel een goed voorbeeld van een echte baas. Veel cooporatie nodig, het hele team moet op scherp staan, kleine foutjes kunnen de boel af verkloten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had het bij Sarth3D ook niet. Sinds TBC niet meer gehad.
Ik heb S3D nog niet gedaan, maar komen de draken tegelijk ? of om en om?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind Sarth3d wel een goed voorbeeld van een echte baas. Veel cooporatie nodig, het hele team moet op scherp staan, kleine foutjes kunnen de boel af verkloten.
Je mag anders wel op mijn 2e account m'n BE Paladin vanaf 70 naar 80 levelen.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Je mag anders wel op mijn 2e account m'n BE Paladin vanaf 70 naar 80 levelen.
Kun je vast kijken hoe dat is
Om en om.... het mag natuurlijk niet TE moeilijk wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb S3D nog niet gedaan, maar komen de draken tegelijk ? of om en om?
Nee, ik vind mijn mage liefquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Je mag anders wel op mijn 2e account m'n BE Paladin vanaf 70 naar 80 levelen.
Kun je vast kijken hoe dat is
Tenebron landt naar ongveer 20 seconden, Shadron na 50 seconden en Vesperon na 80 seconden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb S3D nog niet gedaan, maar komen de draken tegelijk ? of om en om?
Nee ik wil het liever bij het oude laten, we hebben al een knauw gehad met die armor op items. Maar nu heb ik dus die -33% armor (was 33k is nu 27k) en dan nog een deel van me hitpoints weg, 2k ofzo. Maar zonder die savage defend kan ik niks testen of die nerfs een heleboel of weinig uitmaken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jij wil een nerf? -10% stamina, -33% armor, maar he, wel een shield wat maar 1 attack (!) tot max 25% van je AP absorbed, waardoor we voor hit moeten gemmen ten koste van avoidance/migratie.
Ben ik ff blij dat ik Resto ben gerespecced tijdelijk.
Je hunter heeft teveel hit rating en kut gems.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tenebron landt naar ongveer 20 seconden, Shadron na 50 seconden en Vesperon na 80 seconden.
Theoretisch heb je dus 30 seconden per draak om ze neer te halen. Maar goed, dat lukt misschien net als iedereen zijn CD's burst, en dat betekent dat je OF Tenebron OF Shadron neer haalt voor de volgende landt. Op het moment dat Vesperon landt en zijn acolyte summoned gaat het lastig worden om Shadron dan nog snel neer te halen, aangezien iedereen Vesperons portal in moet van tijd tot tijd.
Als je ze alle drie tegelijk hebt, kun je net zo goed whipen, dat red je niet.
Ideaal heb je Tenebron neer voor Shadron landt en Shadron onder de 30% als Vesperon zijn Acolite summoned.
Mijn gems is niks mis mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:27 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Je hunter heeft teveel hit rating en kut gems.
Maar je weet dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn gems is niks mis mee.
En mijn hit rating is idd te hoog. Gebeurt wel eens, heb liever teveel hit dan te weinig, 2 itemwissels later is het weer ok.
Oh, en overigens, zo hier binnen stappen en dan op zo'n arrogante kutmanier zo'n opmerking maken, is niet tof.
Misschien beter om Agi gems te nemen ipv AP gems. Agi scaled met kings en AP niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
Die AP/Stam is om te meta te activeren lijkt me? Maar je kan imo beter http://www.wowhead.com/?item=41398 nemen. Hogere dps en blue/yellow/red is 1 AP/Stam 1 hit gem en 1 AP, dus kan je nog een paarse vervangen.
Qua hit wel, maar nogmaals, daar heb ik een goede reden voor.quote:
Euhhmm.....waarom zou je als fury warrior met Titans Grip een 1h pakken en een hekel aan Whirlwind? waarom?! Daar doe je juist je dmg mee in instances?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef DJ_ het volgende:
ben nu een tijdje aan het spelen met mijn build voor een lvl 80 fury warrior .
maar wat is eigenlijk de beste skill rotatie die je kan nemen ( ps ik haat whirlwind )
heb nu cleave > bloodthirst > recklessness ( indien mogelijk ) , en als ik veel rage heb heroic strike en daarna een slam als bloodsurge actief is .
en een 19/52/0 build
http://www.worldofwarcraf(...)00000000000000000000
( gebruik 2h in main , en 1h in off )
voornamelijk voor dungeons eigenlijk ik doe niet aan pvp
quote:
1 agi = 1 apquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Maar agi = ap? Of telt dat niet bij BM.
We doen sowieso veel low damage attacks, dus crit helpt niet ontzettend veel. En je moet toch bijhoorlijk wat Agi aan gems verzamellen wil je op 3% komen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen 3% increased crit damage helpt wel veel, alleen ik heb geen idee of BM wel grote abilities heeft, want 3% op een 10k crit schiet wel aardig op.
En vanaf lvl 70 gaat het nog langzamerquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het gaat van nu af aan steeds langzamer..
Niet vergeten dat Agi scaled met Kings, welke AP nog een keer weer scaled met Trueshot Aura/Abomination's Might.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 agi = 1 ap
21 agi = niet 42 ap
En van die 42 ap krijg ik, maar vooral mijn pet, veel meer.
21 agi levert me 21 ap en een heel klein beetje crit op, en 5 ap voor mijn pet (nu nog, 3.1 meer )
42 ap levert me 42 ap op en 10 ap voor mijn pet. Dat is dus meer waard voor een BM.
Kort gezegd, 52 ap > 26 ap + heel klein beetje crit
Mage ftwquote:
Langzamer vergeleken met daarvoor ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het gaat van nu af aan steeds langzamer..
Ah.. Kom op nou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |