Gelul, hard mode is wel progression.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Sarth3d is een achievement, geen progression of content.
Wat is het verschil met die blabla tegenover een normale spirit beast?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:03 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbes. Eindelijk Loque'nahak kunnen temmen.
3D/2D is moeilijker en dropt betere loot, dus ja, prog.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, hard mode is wel progression.
Das nu juist het probleem. Er kan van alles mis gaan. Of het nou voidzones zijn of flamewaves die over het hoofd worden gezien. Een tickende Dot die de raidhealers niet kunnen bijhouden als de 3e drake landt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Wat gaat er fout dan? Misschien een probleem in de taktiek?
Helemaal niks. Komt voornamelijk omdat die blabla het enige tamable spirit beast in het spel is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat is het verschil met die blabla tegenover een normale spirit beast?
hij is foxy!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal niks. Komt voornamelijk omdat die blabla het enige tamable spirit beast in het spel is.
Rare fratsen uithalen (minder mensen, adds laten leven, etc) om het jezelf moeilijk te maken noem ik geen progression.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, hard mode is wel progression.
Lijkt me niet. Ik denk eerder dat je ilvl 213 (Naxx25) gear nodig hebt en dat in Ulduar25 ilvl226 (sarth3d/kel'thuzad25/malygos25) gear dropt, met de eindbaas level 239 gear oid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Eens. Maar als straks blijkt dat je per se sarth+3d gear nodig hebt voor Ulduar is het dat imo wel, omdat je het nodig hebt om verder te komen etc. Al betwijfel ik dat.
Meerdere draken laten leven vind ik progression.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Rare fratsen uithalen (minder mensen, adds laten leven, etc) om het jezelf moeilijk te maken noem ik geen progression.
Helaas denkt Blizzard daar heel anders over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Rare fratsen uithalen (minder mensen, adds laten leven, etc) om het jezelf moeilijk te maken noem ik geen progression.
Die dik gedrukte zin is ook fout, er is een guild die in TIER3 Illidan hebben gesloopt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Dat wel. Alleen om verder te gaan naar de volgende raid heb je het niet nodig, dus eigenlijk niet echt deel van de endgame. Nouja nu wil natuurlijk elke guild het wel doen, en is het ook een voordeel als je het haalt, maar het is niet noodzakelijk.
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Lol echt?.
Ja kan idd. Maar ik zie sarth+3D meer als ZA timed. Je hebt het niet perse nodig voor de volgende stap, maar het is wel een fijne upgrade.
Tis niet zozeer de upgrade, het is het gevoel van overwinning dat je bij Sarth3d wel hebt en bij gewoon Sarth nauwelijks.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Lol echt?.
Ja kan idd. Maar ik zie sarth+3D meer als ZA timed. Je hebt het niet perse nodig voor de volgende stap, maar het is wel een fijne upgrade.
Dat wel ja, Sarth normaal is niet echt meer een uitdaging.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis niet zozeer de upgrade, het is het gevoel van overwinning dat je bij Sarth3d wel hebt en bij gewoon Sarth nauwelijks.
Ik had het bij Sarth3D ook niet. Sinds TBC niet meer gehad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis niet zozeer de upgrade, het is het gevoel van overwinning dat je bij Sarth3d wel hebt en bij gewoon Sarth nauwelijks.
Ik vind Sarth3d wel een goed voorbeeld van een echte baas. Veel cooporatie nodig, het hele team moet op scherp staan, kleine foutjes kunnen de boel af verkloten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had het bij Sarth3D ook niet. Sinds TBC niet meer gehad.
Ik heb S3D nog niet gedaan, maar komen de draken tegelijk ? of om en om?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind Sarth3d wel een goed voorbeeld van een echte baas. Veel cooporatie nodig, het hele team moet op scherp staan, kleine foutjes kunnen de boel af verkloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |