abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:41:34 #201
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_66739136
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ah.. Kom op nou.
Iez gratiez!

Nah, zou m'n accountgegevens nooit aan zomaar iemand geven
Het werd me laatst serieus aangeboden, om iemand z'n lvl 61 rogue te lvlen... maar ik had er geen zin in
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_66740270
tvp
Welkom op FOK!
pi_66740419
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:41 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Het werd me laatst serieus aangeboden, om iemand z'n lvl 61 rogue te lvlen... maar ik had er geen zin in
Nee, snap ik.
Zie er nu al tegenop om straks na m'n DK m'n Huntress en Warrior naar 80 te brengen
Laat staan de chars van iemand anders. En dan ook nog eens vanaf 61. Outland... Blèh.
pi_66742635
lol, met je 76 DK rondrennen en dan levend wegkomen als een 80 Rogue en DK je willen ganken.
Hoe hard faal je dan als je één van die twee bent

Om vervoglens achter elkaar een 80 Warlock en 80 Priest neer te halen.
Hmm, best leuk zo'n Death Knight

[ Bericht 31% gewijzigd door Migwi op 05-03-2009 21:15:20 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:11:59 #205
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_66742833
Oke jongens, gisteren begonnen met WoW en ik wil hier niemand tegen de borst stoten, maar vind er tot nu toe weinig aan.
Ga van punt A naar punt B of anders maak van Beest A er zoveel dood en van Beest B er zoveel dood.

Wordt het nog leuker of komt dat echt pas na level 60 ofzo?
Enige MMORPG die ik hiervoor heb gespeeld was lineage 2, maar dat was helemaal hersenloos grinden. Pas na lvl 70 telde je daar mee.

Misschien dat het ook komt door dat niemand in mijn omgeving WoW speelt en mij dus weinig tips kan geven of ik wel de juiste quest doet en er verder niet over kan praten.

Ik ben pas lvl 6 maar ik kan nu al mijn aandacht er niet bij houden.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_66744058
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:11 schreef Henk-B het volgende:
Oke jongens, gisteren begonnen met WoW en ik wil hier niemand tegen de borst stoten, maar vind er tot nu toe weinig aan.
Ga van punt A naar punt B of anders maak van Beest A er zoveel dood en van Beest B er zoveel dood.

Wordt het nog leuker of komt dat echt pas na level 60 ofzo?
Enige MMORPG die ik hiervoor heb gespeeld was lineage 2, maar dat was helemaal hersenloos grinden. Pas na lvl 70 telde je daar mee.

Misschien dat het ook komt door dat niemand in mijn omgeving WoW speelt en mij dus weinig tips kan geven of ik wel de juiste quest doet en er verder niet over kan praten.

Ik ben pas lvl 6 maar ik kan nu al mijn aandacht er niet bij houden.
Moet zeggen dat als ik het oude pre-tbc content vergelijk met de wotlk content. Dat ik het oude ook niks aanvond. Het leuke gedeelte begint na lvl 70 richting lvl 80. Maar outland is ook best te doen..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:39:51 #207
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_66744125
Vandaag bij arena tournament geweest @ Cebit @ Hannover. Wryxian ontmoet en een poster en gesigneerde muismat van hem gekregen. Ook nog ff gebabbeld over Ulduar met hem. Erg vet!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_66747671
Was er ook een knokploeg om Ghostcrawler een ''warm'' onthaal te geven?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_66748344
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef Blistering het volgende:
Vandaag bij arena tournament geweest @ Cebit @ Hannover. Wryxian ontmoet en een poster en gesigneerde muismat van hem gekregen. Ook nog ff gebabbeld over Ulduar met hem. Erg vet!
Tof!
pi_66750107
[Torch of Holy Fire] gewonnen vs 7 anderen.
pi_66750659
Volgende week hopelijk http://www.wowhead.com/?achievement=2138

[ Bericht 18% gewijzigd door sanakthe op 06-03-2009 00:08:43 ]
pi_66750676
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef SharQueDo het volgende:
[Torch of Holy Fire] gewonnen vs 7 anderen.
Lelijk kutding.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_66751033
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Meerdere draken laten leven vind ik progression.

Sarth3d is merkbaar verschillend van Sarth gewoon. En ik vind een guild die Sarth3d neerhaalt toch echt wel een stuk beter dan één die Sarth gewoon neer haalt.
inderdaad.
het hele gevecht veranderd enorm als je het met drakes gaat spelen. opeens moet je denken aan void zones, genoeg tanks en healing voor al die draken, adds, portals. zeker progression. alleen al omdat de loot beter is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_66751205
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Lelijk kutding.
imo zijn de meeste maces dat wel

Maar goed, grats anyway
pi_66751391
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:45 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Das nu juist het probleem. Er kan van alles mis gaan. Of het nou voidzones zijn of flamewaves die over het hoofd worden gezien. Een tickende Dot die de raidhealers niet kunnen bijhouden als de 3e drake landt.
Een portal waar te weinig mensen in gaan om de 2 mobs te killen.

Wat nog het meest frusterende van 3,5 uur kansloos raiden is, is dat die raidleader niets anders doet dan whinen ipv positief motiveren maar goed das een andere zaak. (of niet?)
onze manier (vrij standaard naar ik aanneem?)

DK tank voor Sarth (omdat die de meeste CD's heeft om die nasty 60k breaths te weerstaan), 1 tank voor de drakes, 1 voor de adds (whelps en fireadds). 1 plate melee voor de acolyte in portal.

dus 3 tanks, 6 healers (iig 1 disc priest voor op de sarth tank) (soms 5 tegenwoordig), rest dps. probeer zoveel mogelijk ranged óf melee buffs mee te brengen, en focus je dpsgroep daar op (dusja, kies de class ipv de speler, tnx blizz).

sarth wordt aan het begin (bij binnenkomst) van het platform getanked. mensen bouwen wat rage/runic power/snd (rogues) op. hunter MD drake op draketank, rogues TotT, tank brengt em vervolgens naar de landplaats van de 2e drake. bloodlust, alle dps doet zijn ding (vanaf de 1e seconde!), hard nuke op tenebron. skip portal, whelptank pikt alle adds op (pala met consecration op spawnplaats whelps werkt erg goed).
als het goed gaat is tene dood binnen 1 portal. daarna nuked 5-6 dps (beste aoe, mages, locks, rogues.. (ja rogues ja. waarom? fan of knives + anestetic poison voor de de-enrage van de fireadds)) de adds neer. (rogues blijven na elke firewall ff 1 of 2 FoK's op de fireadds doen.).
dan zit iedereen op shadron. als die neer is gaan er 4-5 melee+1 healer de portal in. nuke shadrons acolyte tot 10%(zodat je niet uit de portal gaat) (vesperons portal+aco is nog niet up tegen die tijd), wacht tot vespe aco spawned, finish shadrons aco, dan nuke vesperons aco. vesperon afmaken en je bent er.

belangrijk is wel dat niemand dood gaat door een void (gewoon oefening), firewalls goed announced worden, iedereen goed verspreid (minder kans op een void onder meerdere mensen). ow en als er 2 drakes up zijn poppen de DK's (1-2 melee dps) hun magic shell ding, anders kost zon fireball out of the sky je altijd wel 2-3 mensen.

hoop dat je dr wat aan hebt, vragen? laat maa rhoren

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 06-03-2009 01:05:59 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_66751682
verhaaltje over mijn wowervaringen dan..

uhm, ik speel een rogue, sinds dag 1 eigenlijk al (nu een dik jaar geleden). bevalt me prima. atm combatshiv spec (omdat calamitys grasp nu al 9x niet gedropt is ) en het bevalt me beter dan muti. snellere energy, snellere attacks (rogues zijn voor de snelheid, niet de hoge crits imo). combatshiv doet het nu ook prima vs muti, sinds de hastebuff <3<3.

linkje naar mn char: Skeletorr @ dragonmaw EU

guild/server: uhm, ik speel op dmaw. rustige server met niet al té veel topguilds (6 horde guilds hebben 25sarth3d, 4 hebben er 10sarth3d). goede horde/alliance verhoudingen. prima sfeer.
toen wotlk uitkwam met een paar irl vrienden een guild gestart (Manitou (nee heb ik niet bedacht)). in het begin liep het een beetje lastig omdat we niet genoeg recruits hadden om meteen aan 25mans te beginnen. nu hebben we naxx25 inmiddels al een 8-9 weken ofzo op farm, sinds 3-4 nu weken ook 25sarth3d en maly25.
inmiddels gegroeid tot 1 van de betere horde guilds op de server, prima reputation ook. niets te klagen daar.

todo:
- glory of the raider, nog maar 4 te gaan, moet te doen zijn voor uldu..
- lp lvlen (nooit gedaan, cba om steeds weer gratis lockboxes open te maken)
- hodir rep ns aan beginnen (lui)
- die laatste paar stukjes gear scoren om mn rogue te perfectioneren (ja klinkt stom, maar zo zijn rogues nu eenmaal vaak. mierenneuken op de kleinste veranderingen in stats, om betere dps te krijgen.)

uhm, gooi me ook maar in de OP, denk dat ik inmiddels genoeg rogue kennis heb om die te kunnen delen mocht dat gewenst zijn. natuurlijk is een linkje naar elitistjerks ook genoeg, maarja dat is minder gezellig.
Probeer: Skeletorr - Dragonmaw (H) - Rogue (80)

voor de rogue geinteresseerden:
combatshiv met Webbed Death (wound p) in mainhand en Hailstorm (instant p) offhand. spec atm 18/51/2 (vile poison, bloodspatter, 2/5 relentless strikes) shiv ofc als combopoint-maker. 2snd/5rupture/5evis rotatie met 100% snd uptime en zon 80% rupture (zon 90% met SS combatspec). werkt pri-ma. stuk meer dps dan SS combat (al krijg shiv in 3.1 een nerf, dus mag ik weer (gelukkig) terug naar de normale combatspec (wss wel de rupture versie, met serrated blades. 5snd5rupture rotatie. ligt aan hoe snel de combopoints binnenkomen. als ik er te veel verspil / te veel energy pool ga ik naar de 'normale' spec met 2snd5rup5evis.

uhm.. tsja verder.. 4tier 7.25 + frosted android gloves, al zou ik erg graag de maly25 chest scoren en daar 4tier bij pakken. mark of norg ook erg leuk, al zit ik dan met teveel expertise als ik ze beiden zou hebben. wil eigenlijk voornamelijk kel25 fist, doch schijnt er voor onze guild voornamelijk envoy of mortality te droppen, elke hunter heeft em nu al wel, paar melee dps ook. erg frustrerend als het enige wapen dat je wilt niet wil droppen (in tegenstelling tot alle anderen, bank zit dr vol mee.. 2xWD, 2xHail (voor looks in orgr, DK wilde em niet.. ok dan), Silent Crusader, 2xTT, 1xSD, 1xKel's Reach). 4 uur met naxx25 bezig zijn, en vervolgens 0 drops zien die je nodig hebt, voor de 4e week, is niet tof.

[ Bericht 4% gewijzigd door probeer op 06-03-2009 01:07:11 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_66751729
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:05 schreef Migwi het volgende:
lol, met je 76 DK rondrennen en dan levend wegkomen als een 80 Rogue en DK je willen ganken.
Hoe hard faal je dan als je één van die twee bent

Om vervoglens achter elkaar een 80 Warlock en 80 Priest neer te halen.
Hmm, best leuk zo'n Death Knight
DK is OP, maar scaled slecht met gear. al die samelvl mensen die je nu genadeloos afmaakt halen je wel in
"Pools are perfect for holding water"
pi_66751913
Oh, dit was echt te grappig.
In Dragonblight heb je een quest waar je in een Goblin Shredder zit.
Nu zag ik er dus één lopen, meer dan 20k HP en die gast komt op me af. Ik rennen, maar dacht, als ik nu eens gewoon all-out ga, wat gebeurt er dan? Heb elites met meer HP neergehaald.
Ik terug, kon hij me dus blijkbaar niks maken. Hij proberen weg te rennen, uit z'n Shredder, mijn frost runes and death grip waren op cooldown, gooit hij zo'n slow totem neer om weg te komen en om dan vervolgens van een klif af te springen.
Dood.
Some people
pi_66752147
ok.. aangezien het ons (guildies) erg leuk leek, qua speelstijl, gaan we deze week eens kijken of we een 5on5 rogue team kunnen maken. wil ik graag jullie mening over enige viability. (al zal die vast niet zo hoog zijn het gaat meer om de lol, het hebben van stealth, en de burstdmg)

we zouden dan een team vormen van 3 pve gear (endgame) + pve spec rogues, puur voor de burstdmg. wss 3 combat waarvan 1-2 combatshiv voor de FoK interrupts (mooie filler talent wanneer je de SS talents niet meer nodig hebt.) de andere 2 assa/sub pvp spec. fight zou beginnen met het sappen van de gevaarlijkste dps, voor ons komt dat vaak neer op plate. dus de pvp spec rogues sappen, dan focussen we ons allemaal op 2 enemys. de 2 pvp spec openen met een stun, 3 combatrogues poppen BF+KS.

nu zit ik alleen met het probleem van een KS die springt naar een sapped targed.. de 2-3 die we dood willen hebben moeten wel naast elkaar staan... misschien is ipv combatspec, ambushspec een optie? meer gerichtere burstdmg... misschien 4 rogues en een druid? ideeen? tips?

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 06-03-2009 01:00:02 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_66753102
pi_66753239
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 02:11 schreef SharQueDo het volgende:
[ [url=g[/url] ]
ja dus? beetje vanilla speler had die al voordat tbc uitkwam
pi_66753355
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 02:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

ja dus? beetje vanilla speler had die al voordat tbc uitkwam
Juist ja.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 04:45:41 #223
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66753477
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 00:50 schreef probeer het volgende:
ok.. aangezien het ons (guildies) erg leuk leek, qua speelstijl, gaan we deze week eens kijken of we een 5on5 rogue team kunnen maken. wil ik graag jullie mening over enige viability. (al zal die vast niet zo hoog zijn het gaat meer om de lol, het hebben van stealth, en de burstdmg)

we zouden dan een team vormen van 3 pve gear (endgame) + pve spec rogues, puur voor de burstdmg. wss 3 combat waarvan 1-2 combatshiv voor de FoK interrupts (mooie filler talent wanneer je de SS talents niet meer nodig hebt.) de andere 2 assa/sub pvp spec. fight zou beginnen met het sappen van de gevaarlijkste dps, voor ons komt dat vaak neer op plate. dus de pvp spec rogues sappen, dan focussen we ons allemaal op 2 enemys. de 2 pvp spec openen met een stun, 3 combatrogues poppen BF+KS.

nu zit ik alleen met het probleem van een KS die springt naar een sapped targed.. de 2-3 die we dood willen hebben moeten wel naast elkaar staan... misschien is ipv combatspec, ambushspec een optie? meer gerichtere burstdmg... misschien 4 rogues en een druid? ideeen? tips?
OMG, dat is zo fucking stoer, 3 killing spree'nde rogues.

Andere team echt OMGWTF?!!!?! Meesterlijk idee.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66753520
Hey, das ook niet leuk dat Bolvar de pijp uit gaat

Edit:
En wat is die Jaina ook een kutwijf hè!
Ben je lekker een beetje orcs in mootjes aan het hakken zij aan zij met je King. Komt ze je weg teleporten. Schaap!


[ Bericht 56% gewijzigd door Migwi op 06-03-2009 05:49:38 ]
  vrijdag 6 maart 2009 @ 05:50:31 #225
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66753545
Fuck the alliance!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66753673
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 02:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

ja dus? beetje vanilla speler had die al voordat tbc uitkwam
Juist de mensen die vanilla speelden hebben nu fucking moeite met de ambassador title. Als je toen alle quests deed, moet je er nu minstens 3000 stacks Runecloth tegen aan gooien.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 05:28 schreef Migwi het volgende:
Hey, das ook niet leuk dat Bolvar de pijp uit gaat

Edit:
En wat is die Jaina ook een kutwijf hè!
Ben je lekker een beetje orcs in mootjes aan het hakken zij aan zij met je King. Komt ze je weg teleporten. Schaap!
Horde en Alliance zijn erg goed bezig om eindelijk hun verschillen een beetje aan de kant te zetten. Ze werken steeds beter samen. In het verleden toen Naxx naar EPL kwam, de opening van AQ, tegen houden van de burning crusade, etc. etc. etc. Dat heeft die koning allemaal gemist, hij is nog geen dag terug, en hij vergooid meteen alles wat is bereikt. Die Bolvar is gewoon een enorme sjagrijnige, oorlogzuchtige, asociale eikel.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:40:31 #227
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_66753918
Vind het irritand dat ze bruisers lvl 77 hebben gemaakt..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_66754795
Kan ik deze game ergens goedkoop op de kop tikken ?
Of moet ik dan weer 30 dure uitbreidingen kopen om helemaal bij te zijn.

Even voor de goede orde: Ik heb het nog nooit gespeeld, maar wil eens checken hoe en wat.
U MAD?
pi_66754938
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik deze game ergens goedkoop op de kop tikken ?
Of moet ik dan weer 30 dure uitbreidingen kopen om helemaal bij te zijn.

Even voor de goede orde: Ik heb het nog nooit gespeeld, maar wil eens checken hoe en wat.
Je hebt het origineel nodig plus twee uitbreidingen. Bij elkaar zo'n 60~70 euro. Daarnaast moet je zo'n 12 euro in de maand betalen.

Je kun natuurlijk ook eerst voor 10 dagen proberen. http://www.trywarcraft.com/index_nl.html Betekent wel een download van vele gigabytes.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:55:59 #230
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_66754996
Je kan de battlechest voor iets van 30 euro aanschaffen geloof ik. Maar je zit als je langer dan 10 dagen wil proberen ook de maandelijkse kosten betalen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:56:44 #231
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_66755018
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je hebt het origineel nodig plus twee uitbreidingen. Bij elkaar zo'n 60~70 euro. Daarnaast moet je zo'n 12 euro in de maand betalen.

Je kun natuurlijk ook eerst voor 10 dagen proberen. http://www.trywarcraft.com/index_nl.html Betekent wel een download van vele gigabytes.
Met Vanilla en BC ben je iig tot level 55 wel klaar toch ?
pi_66755166
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 00:50 schreef probeer het volgende:
ok.. aangezien het ons (guildies) erg leuk leek, qua speelstijl, gaan we deze week eens kijken of we een 5on5 rogue team kunnen maken. wil ik graag jullie mening over enige viability. (al zal die vast niet zo hoog zijn het gaat meer om de lol, het hebben van stealth, en de burstdmg)

we zouden dan een team vormen van 3 pve gear (endgame) + pve spec rogues, puur voor de burstdmg. wss 3 combat waarvan 1-2 combatshiv voor de FoK interrupts (mooie filler talent wanneer je de SS talents niet meer nodig hebt.) de andere 2 assa/sub pvp spec. fight zou beginnen met het sappen van de gevaarlijkste dps, voor ons komt dat vaak neer op plate. dus de pvp spec rogues sappen, dan focussen we ons allemaal op 2 enemys. de 2 pvp spec openen met een stun, 3 combatrogues poppen BF+KS.

nu zit ik alleen met het probleem van een KS die springt naar een sapped targed.. de 2-3 die we dood willen hebben moeten wel naast elkaar staan... misschien is ipv combatspec, ambushspec een optie? meer gerichtere burstdmg... misschien 4 rogues en een druid? ideeen? tips?
1 mage kan jullie allemaal uit stealth halen. Ik denk dat je wellicht van de meeste teams 1x zal kunnen winnen. Daarna zijn ze er op voorbereid en zal je snel leave arena klikken
pi_66756656
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik deze game ergens goedkoop op de kop tikken ?
Of moet ik dan weer 30 dure uitbreidingen kopen om helemaal bij te zijn.

Even voor de goede orde: Ik heb het nog nooit gespeeld, maar wil eens checken hoe en wat.
Probeer de 10 dagen trial, kost niks.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:43:41 #234
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_66758176
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 06:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Juist de mensen die vanilla speelden hebben nu fucking moeite met de ambassador title. Als je toen alle quests deed, moet je er nu minstens 3000 stacks Runecloth tegen aan gooien.
[..]
Idd mijn hunter is van sept 2005, als ik daar de ambassador title op wil hebben dan ben ik nog wel even bezig met runecloth grinden. Mijn shaman daarintegen... even alle quests doen in de starting area's en ik was ambassador...

Anyways 656/700 voor loremaster Kalimdor
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_66761962
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

1 mage kan jullie allemaal uit stealth halen. Ik denk dat je wellicht van de meeste teams 1x zal kunnen winnen. Daarna zijn ze er op voorbereid en zal je snel leave arena klikken
klopt. inderdaad iets waar we flink rekening mee moeten houden. wordt wss ook meteen sprint en gaan, anders hebben ze ook wel door dat er ergens 5 rogues lopen..

en inderdaad, erg langdurige arena-runs? zullen het niet worden.

al is dan wel een voordeel dat we niet hoeven te respeccen (de 2 pvprogues zijn alts), en dus de drempel tot het spelen van 2-3 potjes arena een stuk lager is.

kom je bij 5on5 veel dezelfde tegen? ik neem aan van wel? 5on5 is niet al te populair vs 2on2 3on3?
"Pools are perfect for holding water"
pi_66763113
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik deze game ergens goedkoop op de kop tikken ?
Of moet ik dan weer 30 dure uitbreidingen kopen om helemaal bij te zijn.

Even voor de goede orde: Ik heb het nog nooit gespeeld, maar wil eens checken hoe en wat.
voor de eerste 60 levels heb je de uitbreidingen zowiezo nog niet nodig. je kan dan uiteraard wel alleen maar de originele content spelen maar daar ben je wel even zoet mee zeker als het nieuw voor je is.
pi_66763178
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 06:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Juist de mensen die vanilla speelden hebben nu fucking moeite met de ambassador title. Als je toen alle quests deed, moet je er nu minstens 3000 stacks Runecloth tegen aan gooien.
Inderdaad
quote:
Horde en Alliance zijn erg goed bezig om eindelijk hun verschillen een beetje aan de kant te zetten. Ze werken steeds beter samen. In het verleden toen Naxx naar EPL kwam, de opening van AQ, tegen houden van de burning crusade, etc. etc. etc. Dat heeft die koning allemaal gemist, hij is nog geen dag terug, en hij vergooid meteen alles wat is bereikt. Die Bolvar is gewoon een enorme sjagrijnige, oorlogzuchtige, asociale eikel.
Pft, samenwerken. Ja, als 't toevallig zo uitkomt. Maar verder klopt er echt niks van.
Wat doet Thrall aan de Warsong clan? Helemaal niks.
Alterac Valley? Beetje de Dwarves aanvallen als ze op zoek zijn naar dingen uit hun verleden terwijl de Dwarves toch echt langer rondzwerven in de mountains of Alterac dan de Orcs.
Arathi Basin? Forsaken die de laatste mensen van Lordaeron willen uitroeien.
En dan heb ik het nog geeneens gehad over alle quests om de andere faction aan te vallen die vooral de Forsaken hebben volgens mij.
Thrall wist ook af van de smerige experimenten die de Forsaken uitvoerden, maar omdat meneer bang was dat de Forsaken uit de Horde zouden stappen heeft hij er nooit wat van gezegd.
Ja, echt, een hele goede samenwerking

Oh, en dan hebben we het nog geeneens gehad over Thrall die het goedkeurt om elves en humans en waarschijnlijk ook dwarves en gnomes gevangen te nemen en in uitgerekend ORGRIMMAR als gladiatoren op te laten treden. Ik bedoel, ja, dat doe je echt als je vrede wilt met de Alliance

Warcraft leent zich niet echt voor een MMO eerlijk gezegd. Het is leuk enzo, maar er klopt niks van. Niet met de huidige staat in ieder geval.
Of je zou alleen PvE servers moeten hebben.
pi_66763433
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:10 schreef Migwi het volgende:

[..]

Inderdaad
[..]

Pft, samenwerken. Ja, als 't toevallig zo uitkomt. Maar verder klopt er echt niks van.
Wat doet Thrall aan de Warsong clan? Helemaal niks.
Alterac Valley? Beetje de Dwarves aanvallen als ze op zoek zijn naar dingen uit hun verleden terwijl de Dwarves toch echt langer rondzwerven in de mountains of Alterac dan de Orcs.
Arathi Basin? Forsaken die de laatste mensen van Lordaeron willen uitroeien.
En dan heb ik het nog geeneens gehad over alle quests om de andere faction aan te vallen die vooral de Forsaken hebben volgens mij.
Thrall wist ook af van de smerige experimenten die de Forsaken uitvoerden, maar omdat meneer bang was dat de Forsaken uit de Horde zouden stappen heeft hij er nooit wat van gezegd.
Ja, echt, een hele goede samenwerking

Oh, en dan hebben we het nog geeneens gehad over Thrall die het goedkeurt om elves en humans en waarschijnlijk ook dwarves en gnomes gevangen te nemen en in uitgerekend ORGRIMMAR als gladiatoren op te laten treden. Ik bedoel, ja, dat doe je echt als je vrede wilt met de Alliance

Warcraft leent zich niet echt voor een MMO eerlijk gezegd. Het is leuk enzo, maar er klopt niks van. Niet met de huidige staat in ieder geval.
Of je zou alleen PvE servers moeten hebben.
Varian Wrynn himself was gladiator in Orgrimmar voordat hij weer by z'n senses was en terugkeerde als king naar Stormwind.
pi_66766297
Thrall was jaren slaaf. Maar die is nu niet meer pissig. Op dit moment is het vooral Alliance die Horde aanvalt.
pi_66767586
Thrall heeft dan ook geen reden om pissig te zijn. Niet op de Alliance in ieder geval.
En al zou hij dat wel zijn, zou dat zeer hypocriet zijn.
Of vind je dat de Humans na de invasie van de orcs ze maar gewoon hun gang hadden moeten laten gaan? Met duizenden Humans afgeslacht en kingdoms vernield. En Grom nog steeds aan het vechten trouwens.

Varian:
Vader vermoord door een orc (okay okay, half orc, maar ze was nog steeds groen ).
Vrouw vermoord door orcs (niet zeker meer, cba to look it up).
Als gladiator gebruikt door orcs.
Buddy Bolvar vermoord door 'vrienden' van orcs.
Ik zou ook niks meer van ze moeten weten

Die cut scene van Wrath Gate was trouwens wel heel gaaf. Die Forsaken had best een gave stem en een heel smerige lach. Arthas vind ik maar 3x niks.
pi_66767834
Is er ergens een tutorial hoe die game werkt
U MAD?
pi_66767956
Welke class heb je gemaakt?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:10:58 #243
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_66767959
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Is er ergens een tutorial hoe die game werkt
Beste kun je ff rondsnuffelen op newcomers forum of hier.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:20:17 #244
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_66768282
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik deze game ergens goedkoop op de kop tikken ?
Of moet ik dan weer 30 dure uitbreidingen kopen om helemaal bij te zijn.

Even voor de goede orde: Ik heb het nog nooit gespeeld, maar wil eens checken hoe en wat.
Battlechest kost geloof ik niet zoveel. En verdiep je eerst ff in de lore voordat je begint.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_66768502


Elixir Master ftw!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:27:26 #246
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_66768538
Verkapte 'ik heb sjans met Brigid' screeny!
pi_66768565
pi_66768587
Zo, na lange tijd alleen gelezen te hebben in dit topic (en het fok forum in het algemeen) een account aangemaakt om zelf ook is wat te kunnen posten. Speel WoW sinds de lauch zo ongeveer en tot nu toe zonder breaks en geniet nog steeds. Speel resto shaman op Lightning's Blade EU PvP, heb hiervoor op Skullcrusher gezeten en daarna Stonemaul. Troll uiteraard . Ben op het moment aan het farmen voor de Battlemaster title en zit zo ongeveer op de helft denk ik. Voor de rest niet zo heel veel te doen op dit moment, het wachten is op Ulduar..

armory link van mijn mannetje http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+Blade&n=Huub

[ Bericht 1% gewijzigd door huubcc op 06-03-2009 15:34:49 ]
pi_66768649
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

En verdiep je eerst ff in de lore voordat je begint.
.

Ja, als ik een LoTR rpg speel, ga ik ook eerst al die boeken doorlezen . Ik speel het gewoon voor het spel, lore boeit me vrij weinig.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:30:48 #250
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')