quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Leave Runx alone!!!
[ afbeelding ]
[..]
Leave Runx alone!!!
[ afbeelding ]
quote:
yes my life makes alot more sense after this load of crapquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en dat is een van de mindere zinnenmaar het gaat goed komen jongens
geef ons de tijd, wij maken het goed voor jullie
met vriendelijke groet
Ramtin Farifteh a.k.a Runx
Directeur Schaap Records
[..]
Leave Runx alone!!!
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik het alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
Moos hoe stop ik link van mijn lange post in de OP ?
Dit is de linkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
Moos hoe stop ik link van mijn lange post in de OP ?
1 |
1 |
nee, ik heb wel een dekbed besteldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
![]()
en heb je kamer al vol hangen met schaap posters?
dank u volgens mij had ik het al goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dit is de link
[GRTDOJW #715] Ola seņior !
[ code verwijderd ]
is mooi om te zien dat er zoveel fans zijn , dat doet me goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik heb wel een dekbed besteld
we want more , we want more!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:30 schreef Runx het volgende:
[..]
is mooi om te zien dat er zoveel fans zijn , dat doet me goed
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
nee dat kan niet jullie zouden een kijkje bij ons nemen en dat heb ik voor jullie geregeld, met een stukje uit de tekst .quote:
i know ik heb hem thuis ook alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
krijg je warme ballen van runx
en bij Schaap Record hebben we ze ook al we gebruiken het als bureau stoelenquote:
toch wil ik weten wat voor genre je gaat doen, is het ala jan smit, of de heidenroosjes, of ga je voor gayer dan gay lange fransquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat kan niet jullie zouden een kijkje bij ons nemen en dat heb ik voor jullie geregeld, met een stukje uit de tekst .
wat ik wel kan zeggen is dat alles rijmt, dus niet zomaar in elkaar geflansten het is volledig Nederlands
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
Met vriendelijke groetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef Runx het volgende:
[..]
en bij Schaap Record hebben we ze ook al we gebruiken het als bureau stoelen
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
Eerste nummer is een rapquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch wil ik weten wat voor genre je gaat doen, is het ala jan smit, of de heidenroosjes, of ga je voor gayer dan gay lange frans
is het 18 + ??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:36 schreef Runx het volgende:
[..]
Eerste nummer is een rapmaar niet zoals jullie gewend zijn nee wij zijn anders
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
Dit wordt mede mogelijk gemaakt door panda pindakaas
Yupquote:
nok met die handtekeningen het lijkt wel een mail van zo'n mafkees die werktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
Yup
en ik kan je zeggen dat het niet is van teksten veranderen van andere raps ofzo, nee helemaal zelf bedacht en geschreven met Garage Records
ik meen het echt
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
Dit wordt mede mogelijk door de pausmobiel
ik verwacht wel een eigen beatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
Yup
en ik kan je zeggen dat het niet is van teksten veranderen van andere raps ofzo, nee helemaal zelf bedacht en geschreven met Garage Records
ik meen het echt
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
Dit wordt mede mogelijk door de pausmobiel
wie weetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik verwacht wel een eigen beat
ja nix ervan, aan de fruity loop jijquote:
nok is met levenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nok met die handtekeningen het lijkt wel een mail van zo'n mafkees die werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
hahaha ik ken het al wel hoarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nix ervan, aan de fruity loop jij
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha ik ken het al wel hoar
Garage records kan het beter
idd gaat echt wat worden gekquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja,nou het beloofd wat hoor
zo leuk, dat ze er nu al niet meer isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:48 schreef Runx het volgende:
[..]
idd gaat echt wat worden gekniet normaal
hopelijk vindt debbie het ook leuk![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
wat natuurlijk leuker is dat jullie de clip, Live uitvoeren, op haar werk![]()
![]()
nee maar we zijn professioneel over de clip hebben we natuurlijk al lang over nagedachtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]dan zie je mij in elkaar geslagen worden en opgepakt worden door de pliesie volgens mij
das natuurlijk wel Ganxtaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]dan zie je mij in elkaar geslagen worden en opgepakt worden door de pliesie volgens mij
geen schaapneuken terwijl het licht isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Runx het volgende:
maar mensen ik ga ff wat ''anders'' doen
laterz![]()
![]()
gewoon zoiets ofzoquote:
oh mazzel man, succes met brainstormen hehquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Runx het volgende:
maar mensen ik ga ff wat ''anders'' doen
laterz![]()
![]()
Dat was moeilijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:23 schreef Friday12 het volgende:
woot me sql database connectie/schrijven werkt [ afbeelding ]
ik kan amper php sukkelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat was moeilijk2 functies aanroepen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:23 schreef Friday12 het volgende:
woot me sql database connectie/schrijven werkt [ afbeelding ]
hmmm eigenlijk moeti k hierop reageren... maar doe het toch niet...quote:
dat klopt. én toch aan het werk heh. finimal FTW!quote:
Dude echt he...ik neem ook altijd overdosis finimal..dat spul rulezzzquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klopt. én toch aan het werk heh. finimal FTW!
ik heb er 8 op vandaagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude echt he...ik neem ook altijd overdosis finimal..dat spul rulezzz
quote:
Neejquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eerlijk ruilen heh. eerst jouw zusje. en dan de mijne
ah joh, één foto gewoon. pm-en mag ook hoor!quote:
ik zal die deegroller eens terughalen, en met een flinke snelheid ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neem dat terug![]()
tenzij je met werk GRTDOJW bedoeld natuurlijk![]()
Ik vond dat friday er al wat opgezwollen uitzagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal die deegroller eens terughalen, en met een flinke snelheid ook
ja binnenwaardse stokslagen met de deegrollerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vond dat friday er al wat opgezwollen uitzag
Dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja binnenwaardse stokslagen met de deegroller
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja binnenwaardse stokslagen met de deegroller
das al meer dan mijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi
Koffie!!!!! mijn eerste 2e voor vandaag
quote:
Hey afkorting-naamgenootquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi
Koffie!!!!! mijn eerste 2e voor vandaag
Bijnaweekend!quote:
oiquote:
Je naam welquote:
Hoi afk-naamgenoot, we komen wel tegelijk binnenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Heb ik nog wat gemist?
[..]
Hey afkorting-naamgenoot
Oeh koffie, had ik ook nog
HET bewijs dat we geen kloon zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi afk-naamgenoot, we komen wel tegelijk binnen
nja ik ook niet dusquote:
WOAAH Primeurquote:[GRTDOJW #716]SchaapRecords En GarageRecords bezig met album
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niemand is actief aangezien we max 2 topics per dag halen
Pwnedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef Friday12 het volgende:
goffer ze zijn wel slim hier eigenlijk![]()
vragen of ik iets simpels kan doen zit ik een hele web app te maken zeg
wat doe je stoer dan snotjonkquote:
ik hou mn mond, voordat ik oma genoemd wordquote:
heel vestandigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hou mn mond, voordat ik oma genoemd word
dan wordt je wel een GILFquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hou mn mond, voordat ik oma genoemd word
tot morgen danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga "ff" met mn schoonvader de vrachtwagen oppikken, tot over anderhalf tot 2 uur dus..![]()
quote:
mag niet, dieetquote:
sorry , ik ben geil.... oh nee wacht.. ik ben ziek odmquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Koekje? anyone?
klopt, homo zijn is een ziektequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry , ik ben geil.... oh nee wacht.. ik ben ziek odm![]()
haha, lul, ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, homo zijn is een ziekte![]()
quote:
worden ze zo weinig verkocht ja ?quote:
nee, jij bent een snotjonkquote:
stil omaquote:
Dus als je ziek ben kan je niet geil zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry , ik ben geil.... oh nee wacht.. ik ben ziek odm![]()
quote:
hoe is het met je niet zo stille aanbidder?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus als je ziek ben kan je niet geil zijn?
daar heb je wel gelijk in , kots en plassex bestaat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
pas op dat je met skaten geen heup breektquote:
dat is echt TE smerigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in , kots en plassex bestaat ook natuurlijk![]()
maar serieus, ik heb een mindblock op sex odm
Ja goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe is het met je niet zo stille aanbidder?
Waarom dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in , kots en plassex bestaat ook natuurlijk![]()
maar serieus, ik heb een mindblock op sex odm
ukkiequote:
pas op dat je niet je luier te vol sgijtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
pas op dat je met skaten geen heup breekt
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goedDie laat me nog elke dag merken hoe geweldig ik ben
[..]
Waarom dat?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
pas op dat je niet je luier te vol sgijt
uiteraard. moet je die film van jamers maar eens zien. das met mongolen. echt te ranzig gewoon.quote:
nee dank jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard. moet je die film van jamers maar eens zien. das met mongolen. echt te ranzig gewoon.
tja, sorry mien jonkquote:
Ik ben echt zelden zo ziek dat ik niet aan seks denk of doequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben redelijk ziekheb al bijna een strip finimal op
ff finimal opgezocht is gewoon paracetamol met coffeinequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tja, sorry mien jonk
enige wat ik kan doen is je een sigaartje aanbieden
niet die natuurlijk, dies al gebruikt
en daarom ben jij mod van sexquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben echt zelden zo ziek dat ik niet aan seks denk of doe
En van KPD niet te vergeten!quote:
quote:
De vorige keer dat ik ziek was....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
nou als je aan sex denkt als je boven de wc hangt krijg je een oorkonde van mequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben echt zelden zo ziek dat ik niet aan seks denk of doe
zit je te kotsen met een stijvequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als je aan sex denkt als je boven de wc hangt krijg je een oorkonde van me
ik zou zeggen eet een strip opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ff finimal opgezocht is gewoon paracetamol met coffeine![]()
ik denken dat het sterke troep is ofzo
ach..serieus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ziek zijn is niet per definitie kotsen
kan niet, ligt bovenin het kastjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou zeggen eet een strip op
nooit last vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
quote:
nee, ik had het ook specifiek over mijzelf. sorry voor de verwarringquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
zelfdequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik ga er weer vantussen.. film aan zetten... en daarna eten koken enzo.. fijne dag nog mensen
jij kan helemaal niet koken!quote:
heul welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij kan helemaal niet koken!
M@zzel
fijne dagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik ga er weer vantussen.. film aan zetten... en daarna eten koken enzo.. fijne dag nog mensen
Ik was net geopereerd aan mijn keel en ik wilde.. Ik was net geopereerd aan mijn baarmoeder en ik wilde meteen al (natuurlijk kon en mocht het niet).. Dat soort dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik ziek was....
uhm nahja laten we zeggen dat het eindresultaat boven in zijn bedje ligt te slapen
Ach de vrouw bukt voorover.. Dus die pik kan je dan dr ook in jassen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als je aan sex denkt als je boven de wc hangt krijg je een oorkonde van me
ik ga niet koken, maar ik kan het wel ..quote:
omdat je eerder bezig bent met stukjes kots tussen je tanden te flossen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach de vrouw bukt voorover.. Dus die pik kan je dan dr ook in jassen hoor
En waarom zou ik er niet aan denken dan
you're mind is twistedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was net geopereerd aan mijn keel en ik wilde.. Ik was net geopereerd aan mijn baarmoeder en ik wilde meteen al (natuurlijk kon en mocht het niet).. Dat soort dingen
[..]
Ach de vrouw bukt voorover.. Dus die pik kan je dan dr ook in jassen hoor
En waarom zou ik er niet aan denken dan
jaja... ik kan het wel, maar ik ben te l33t om het op dit moment te doen verhaalquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ga niet koken, maar ik kan het wel ..
je moet nu geen 2 verschillende dingen gaan vragen
lol, nee ik zit nu op werk en als ik thuis kom moet ik eerst de honden uit laten en als ik terug kom is mijn ma al deels begonnen met het eten, en dan ga ik meestal wel helpen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja... ik kan het wel, maar ik ben te l33t om het op dit moment te doen verhaal
ja goed zo, van je moeder kan je flink wat leren, dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, nee ik zit nu op werk en als ik thuis kom moet ik eerst de honden uit laten en als ik terug kom is mijn ma al deels begonnen met het eten, en dan ga ik meestal wel helpen.
nee klopt wel, mijn ma vind koken ook leuk..en ik moet het toch kunnen he als ik op mezelf woon, of als ze 3 weken weg zijn ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goed zo, van je moeder kan je flink wat leren, dat heb ik ook gedaan(en nee niet gelijk waar je aan denkt heh
)
ja je hebt van die kant en klaar gerechten, gooi je wat zooi bij mekaar , en klaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee klopt wel, mijn ma vind koken ook leuk..en ik moet het toch kunnen he als ik op mezelf woon, of als ze 3 weken weg zijn ofzo
elke dag pizza of patat is ook zowat
ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je hebt van die kant en klaar gerechten, gooi je wat zooi bij mekaar , en klaar.
ach als je op jezelf woont, wordt je denk ik erg makkelijk, dat zie ik aan mezelf![]()
af en toe neem ik wel de tijd ervoor hoor, maar doordeweeks is het meestal toch wel een maaltijd waar ik 30 min mee bezig ben. in het weekend, doe ik tegenwoordig wel lekker aan grillen enzo met vrienden. ik hou nogal van vlees enzo![]()
ja precies. Goeie aankoopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook
ik heb paar weken geleden een multi grill gekocht !
echt vet lekker
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. Goeie aankoop![]()
ik ga dit weekend bij iemand binnen in huis BBQ-en![]()
heb alvast wat gemarineerde speklappen en maxima steaks bij de c1000 gehaald
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat je eerder bezig bent met stukjes kots tussen je tanden te flossen.
maar Tally, je bent nu officieel mn heldin
Ik vind het gewoon gezond hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. Goeie aankoop![]()
ik ga dit weekend bij iemand binnen in huis BBQ-en![]()
heb alvast wat gemarineerde speklappen en maxima steaks bij de c1000 gehaald
ik hoop het wel. moet eigelijk even wat eten. alleen water is ook niet allesquote:
Nou probeer dat ff dan. Eigenlijk moet je iets van beschuitje eten ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop het wel. moet eigelijk even wat eten. alleen water is ook niet alles
ik weet het, ik zit alleen op mn werk nog steeds.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou probeer dat ff dan. Eigenlijk moet je iets van beschuitje eten ofzo.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
WLWe gaven naakt foto's van Runx aan hem
dat schijnt helemaal niet zo goed voor je te zijn als je ziek bentquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou probeer dat ff dan. Eigenlijk moet je iets van beschuitje eten ofzo.
Ja daaromquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat schijnt helemaal niet zo goed voor je te zijn als je ziek bent
maar dat is wel het enige wat je nog enigzins binnen kunt houden
hoor iki mijn naam nouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
WLWe gaven naakt foto's van Runx aan hem
nou Tally kan veel meer dingen naar binnen werken bleek alweerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat schijnt helemaal niet zo goed voor je te zijn als je ziek bent
maar dat is wel het enige wat je nog enigzins binnen kunt houden
kan je nagaan ik heb nooit fotos gehad. die heeft ie allemaal zelf gehoudenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef Runx het volgende:
[..]
hoor iki mijn naam nouik ben best lekker hoar en dat weet jij ook wel moos en ben knap
Ik kon um niet naar beneden houde die bewuste zaterdagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef Runx het volgende:
[..]
hoor iki mijn naam nouik ben best lekker hoar en dat weet jij ook wel moos en ben knap
Uitgelultquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan ik heb nooit fotos gehad. die heeft ie allemaal zelf gehouden
Wat een egotripperquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan ik heb nooit fotos gehad. die heeft ie allemaal zelf gehouden
nou dat bedoel ik dan maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kon um niet naar beneden houde die bewuste zaterdag
had je al vernomen van het project van runx ? of praat ik nou mn mond voorbij ?quote:
Uiteraard weet ik dat alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je al vernomen van het project van runx ? of praat ik nou mn mond voorbij ?
okequote:
Whahahhaaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dat bedoel ik dan maar
en dan stoer doen op fok dat ze van mij moeten kotsen![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
okehij doet iig wel zn best, dat kan je niet ontkennen
True true, maar ik snap alleen niet wat hij nu wiltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
okehij doet iig wel zn best, dat kan je niet ontkennen
*mompelt iets met een schapenjasje, een weide en wat privacy*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
True true, maar ik snap alleen niet wat hij nu wilt
mag ik dan wel een witte president zijn ?quote:
nou , hij doet het wel allemaal voor jouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Runx het volgende:
[..]
mag ik dan wel een witte president zijn ?
ja hoor, net zoals obamaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Runx het volgende:
[..]
mag ik dan wel een witte president zijn ?
ik doe alles uit liefde, en daarvoor hoef ik natuurlijk niks vor te hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Best liefquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou , hij doet het wel allemaal voor jou
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*mompelt iets met een schapenjasje, een weide en wat privacy*
Rightquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik doe alles uit liefde, en daarvoor hoef ik natuurlijk niks vor te hebben![]()
ja zo iets iddquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoor, net zoals obama
[ afbeelding ]
wat zou ik er voor willen dan ?, ik heb alles alquote:
alleen me panda pindakaas is wel bijna opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
wat zou ik er voor willen dan ?, ik heb alles al
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
alleen me panda pindakaas is wel bijna op
echt , je moet ernaar vragen hehquote:
naaaisquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Cammen vanavond? Me verzonne vriendin is toch werken
Bang zijn is voor homo'squote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
naaaisben je niet meer bang ?, kan ik eindelijk mijn goocheltrucje laten zien
NOOOT panda pindakaas is dé lekkerste pinda paas van NL .quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op calve pindakaas tho
Fred & Ed Pindakaasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:50 schreef Runx het volgende:
[..]
NOOOT panda pindakaas is dé lekkerste pinda paas van NL .
Zelf bij kassa kwam die op nummer 3
1 AH Pindakaas naturel Albert Heijn Ī 0,80 7,1
2 De Ruijter Pindakaas Alg. verkrijgbaar Ī 0,90 6,2
3 Panda Pindakaas Aldi Ī 0,48 6,2
4 C1000 Pindakaas C1000 Ī 0,80 6,0
5 Calvé Pindakaas Alg. verkrijgbaar Ī 1,20 5,6
6 Fred & Ed Pindakaas Alg. verkrijgbaar Ī 1,80 5,2
7 Krekeltje Pindakaas (biologisch) De Natuurwinkel Ī 1,78 4,8
8 PCD Pindakaas Alg. verkrijgbaar Ī 0,55 4,6
9 Euro Shopper Pindakaas Albert Heijn Ī 0,49 3,6
10 Biorganic Pindakaas (biologisch) Alg. verkrijgbaar Ī 1,75 2,4
calvé zegt die dan
Ik vreet alleen maar Calvequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op calve pindakaas tho
oja ik was vergeten HOooooooooooiiijjj Debbie te zeggenquote:
pff echte nederlanders eten wentelteefjesquote:
Toen ik vroegah op de basisschool in de middag pauze bij een klasgenote ging eten vroeg ik altijd om (calve) pinda p00pquote:
ik hou van meer hartige dingen op mn brood, kaas , vlees enzoquote:
lekker belangrijk, het onderwerp is pindakaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker belangrijk, het onderwerp is pindakaas
sry ik heb iets met php gemaakt dat werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
behalve een waardeloze teller voor mijn html website dat meer andere talen was dan html zelf in men eerste jaar![]()
Hier werken alleen maar teefjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pff echte nederlanders eten wentelteefjes
quote:
In Vlaanderen is het ook bekend onder de naam verloren broodquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
allochtoon, pindakaas is lekker manquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hou van meer hartige dingen op mn brood, kaas , vlees enzo
Mmm lekker wentelteefjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk die wikipediaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
In Vlaanderen is het ook bekend onder de naam verloren brood![]()
maar volgens mij heeft niemand verstand van php of wat dan ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sry ik heb iets met php gemaakt dat werkt
behalve een waardeloze teller voor mijn html website dat meer andere talen was dan html zelf in men eerste jaar![]()
ik heb zelf geen verstand van phpquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Runx het volgende:
[..]
maar volgens mij heeft niemand verstand van php of wat dan ookdus kan niemand ook op reageren
ik vind het niet smerig, ik eet het alleen nooit.quote:
of moeten wij zeggen goed zo Vrijdag ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Runx het volgende:
[..]
maar volgens mij heeft niemand verstand van php of wat dan ookdus kan niemand ook op reageren
dat moet iddquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Runx het volgende:
[..]
of moeten wij zeggen goed zo Vrijdag ?
moet je wel aangeven wanneer we dat moeten zeggen ok
moah lekker das toch zo'n plant met een steel , groen/roodquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het niet smerig, ik eet het alleen nooit.
wat vind jij bijvoorbeeld van rabarber ?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het niet smerig, ik eet het alleen nooit.
wat vind jij bijvoorbeeld van rabarber ?
lekker joh. of piepers ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:02 schreef Runx het volgende:
[..]
moah lekker das toch zo'n plant met een steel , groen/rood
ja we don't care dat het werktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb zelf geen verstand van phpand i dont care ik ben blij dat het werkt
dat zijn toch gewoon aardappels ? aardappels zijn lekker johquote:
gewoon aardappels ? volgens wikipedia is het een familie van zangvogels ook! gadverdamme!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Runx het volgende:
[..]
dat zijn toch gewoon aardappels ? aardappels zijn lekker joh
kruimige aardappelsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Runx het volgende:
[..]
dat zijn toch gewoon aardappels ? aardappels zijn lekker joh
wintervreugde weet ik wel is gewoon een winterschotel met van alles erinquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
of wintervreugde, of lentesliertjes
nee nu moet je niet liegen, er zijn mensen die er om gevenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
we don't care about Schaap Producties
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon aardappels ? volgens wikipedia is het een familie van zangvogels ook! gadverdamme!
we don't care we don't care we dont carequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef Runx het volgende:
[..]
nee nu moet je niet liegen, er zijn mensen die er om gevenbeetje jaloezie
ik ga Wikipedia ddos-en zodat je het niet op kan zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef Runx het volgende:
[..]
wintervreugde weet ik wel is gewoon een winterschotel met van alles erinen lentesliertjes wil ik wel zonder spinazie
want dat lust ik niet
mooi nummer van john legend iddquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
we don't care we don't care we dont care
klopt, maar das google natuurlijk ook. alles op internet eigelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef Runx het volgende:
[..]wikipedia
is ook door iedereen aan te passen
dude ik zoek niet op wikiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga Wikipedia ddos-en zodat je het niet op kan zoeken
ok , erg knap dan, ik wist bij die gerechten niet eens wat het wasquote:
klopt maar sommige dingen zijn feitenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klopt, maar das google natuurlijk ook. alles op internet eigelijk
ja maar wat zijn feiten precies ? vaak worden je dingen voorgehouden wat beweert wordt de waarheid te zijn, en klopt er vaak geen reet van.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:13 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt maar sommige dingen zijn feiten, sommige dingen zijn door deskundigen onderzocht, maar shit wat op wiki staat klopt vaak niet omdat iedereen het kan veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |