quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Leave Runx alone!!!
[ afbeelding ]
[..]
Leave Runx alone!!!
[ afbeelding ]
quote:
yes my life makes alot more sense after this load of crapquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en dat is een van de mindere zinnenmaar het gaat goed komen jongens
geef ons de tijd, wij maken het goed voor jullie
met vriendelijke groet
Ramtin Farifteh a.k.a Runx
Directeur Schaap Records
[..]
Leave Runx alone!!!
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik het alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
Moos hoe stop ik link van mijn lange post in de OP ?
Dit is de linkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
Moos hoe stop ik link van mijn lange post in de OP ?
1 |
1 |
nee, ik heb wel een dekbed besteldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
![]()
en heb je kamer al vol hangen met schaap posters?
dank u volgens mij had ik het al goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dit is de link
[GRTDOJW #715] Ola seņior !
[ code verwijderd ]
is mooi om te zien dat er zoveel fans zijn , dat doet me goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik heb wel een dekbed besteld
we want more , we want more!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:30 schreef Runx het volgende:
[..]
is mooi om te zien dat er zoveel fans zijn , dat doet me goed
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
nee dat kan niet jullie zouden een kijkje bij ons nemen en dat heb ik voor jullie geregeld, met een stukje uit de tekst .quote:
i know ik heb hem thuis ook alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
krijg je warme ballen van runx
en bij Schaap Record hebben we ze ook al we gebruiken het als bureau stoelenquote:
toch wil ik weten wat voor genre je gaat doen, is het ala jan smit, of de heidenroosjes, of ga je voor gayer dan gay lange fransquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat kan niet jullie zouden een kijkje bij ons nemen en dat heb ik voor jullie geregeld, met een stukje uit de tekst .
wat ik wel kan zeggen is dat alles rijmt, dus niet zomaar in elkaar geflansten het is volledig Nederlands
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
Met vriendelijke groetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef Runx het volgende:
[..]
en bij Schaap Record hebben we ze ook al we gebruiken het als bureau stoelen
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
Eerste nummer is een rapquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch wil ik weten wat voor genre je gaat doen, is het ala jan smit, of de heidenroosjes, of ga je voor gayer dan gay lange frans
is het 18 + ??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:36 schreef Runx het volgende:
[..]
Eerste nummer is een rapmaar niet zoals jullie gewend zijn nee wij zijn anders
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
Dit wordt mede mogelijk gemaakt door panda pindakaas
Yupquote:
nok met die handtekeningen het lijkt wel een mail van zo'n mafkees die werktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
Yup
en ik kan je zeggen dat het niet is van teksten veranderen van andere raps ofzo, nee helemaal zelf bedacht en geschreven met Garage Records
ik meen het echt
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
Dit wordt mede mogelijk door de pausmobiel
ik verwacht wel een eigen beatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
Yup
en ik kan je zeggen dat het niet is van teksten veranderen van andere raps ofzo, nee helemaal zelf bedacht en geschreven met Garage Records
ik meen het echt
Met vriendelijke groet
Directeur Schaap Records
Dit wordt mede mogelijk door de pausmobiel
wie weetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik verwacht wel een eigen beat
ja nix ervan, aan de fruity loop jijquote:
nok is met levenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nok met die handtekeningen het lijkt wel een mail van zo'n mafkees die werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
hahaha ik ken het al wel hoarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nix ervan, aan de fruity loop jij
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha ik ken het al wel hoar
Garage records kan het beter
idd gaat echt wat worden gekquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja,nou het beloofd wat hoor
zo leuk, dat ze er nu al niet meer isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:48 schreef Runx het volgende:
[..]
idd gaat echt wat worden gekniet normaal
hopelijk vindt debbie het ook leuk![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
wat natuurlijk leuker is dat jullie de clip, Live uitvoeren, op haar werk![]()
![]()
nee maar we zijn professioneel over de clip hebben we natuurlijk al lang over nagedachtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]dan zie je mij in elkaar geslagen worden en opgepakt worden door de pliesie volgens mij
das natuurlijk wel Ganxtaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]dan zie je mij in elkaar geslagen worden en opgepakt worden door de pliesie volgens mij
geen schaapneuken terwijl het licht isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Runx het volgende:
maar mensen ik ga ff wat ''anders'' doen
laterz![]()
![]()
gewoon zoiets ofzoquote:
oh mazzel man, succes met brainstormen hehquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Runx het volgende:
maar mensen ik ga ff wat ''anders'' doen
laterz![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |