Ik verwacht (hoop) met Teix in de lineup weer goede cijfers van A-Rod.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:05 schreef TJAY het volgende:
verbaasd mij niet zo heel veel, eerst maar eens zin hoe hij reageert op alle comotie en alle shit die hij vanhet publiek over zich heen gaat krijgen, daarbij is Wright helemaal niet zoveel minder als Arod.
wie waren de eerste drie picks, pujols, utley en .....toch niet toen al santana?
quote:Yankees third baseman Alex Rodriguez will have surgery to remove a cyst from his right hip and will be out 10 weeks, Rodriguez's brother told ESPNdeportes.com on Thursday.
Joe Rodriguez, Alex Rodriguez's older brother, told Enrique Rojas of ESPNdeportes.com during a phone interview that immediate surgery was recommended, and that rehabilitation would take about 10 weeks.
A source close to the situation told ESPNdeportes.com that the surgery is scheduled for Monday in Colorado.
There has been no confirmation from the Yankees regarding the scheduled surgery.
It also means that A-Rod will not be able to participate with the Dominican Republic team in the World Baseball Classic
Andruw direct een riser op mijn draft boardquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:14 schreef Almighty het volgende:
Andruw Jones gisteren een HR tegen de Dodgers
Rotisserie heeft mijn voorkeur. Maakt me eigelijk niet zoveel uit. Als ik nog maar in een league kan spelen met andere Nederlandersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:37 schreef TJAY het volgende:
nee deze league zit vol.
we kunnen nog wel een nieuwe league aanmaken, meer eerste plekken voor mij
moeten er wel genoeg deelnemers zijn. voorkeur voor head to head of rotisserie?
Is afhankelijk van het aantal mensen dat "live" aanwezig is bij de draft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef Valandil het volgende:
Het wordt m'n 2e fantasy-baseball jaar, maar 1e met livedrafts, (zaterdag rounders en zondag FOK!.)
Rounders begint zaterdag om 22.30, dus ongeveer vanaf 22.15 inloggen ?
En hoe lang duurt het daarna ongeveer ?
Ik ben er ook helemaal klaar voor. Ik heb 3 drafts dit weekend en ik heb mijn lijst met sleepers al klaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:49 schreef Almighty het volgende:
Ben d'r klaar voor, alleen wel vroeg opstaan in het weekend... GRRR Nothing can stop me though!
volgens mij gaat het bij die drafts van jouw altijd meer om een avondje bezig zijn, ipv de uitkomstquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:41 schreef popolon het volgende:
Vorige week al een live draft gehad met bier en wings.Lange zit, vier en een half uur.
Die drafts zijn leuk. sommigen zijn er zo mee bezig, niet normaal meer. Hele pakketten zelf geschreven cheat sheets etc.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:28 schreef Guard het volgende:
[..]
volgens mij gaat het bij die drafts van jouw altijd meer om een avondje bezig zijn, ipv de uitkomst
Maar helemaal niets mis mee hoor, ik zou het ook liever zo doen
Ik hoop dat geleerd hebt van vorig jaar en dat een team met zo veel mogelijk Tigers erin niet altijd scoortquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Die drafts zijn leuk. sommigen zijn er zo mee bezig, niet normaal meer. Hele pakketten zelf geschreven cheat sheets etc.
Ik probeer trouwens een beetje hetzelfde team voor Fok te krijgen, voor zover het mogelijk is.
Je kan Price en Wieters dus niet draften? [betreft de Fok league trouwens]quote:New Players Become Available: Wait until called up to Majors
Cabrera, Granderson, Ordoñez en Verlander. De rest probeer ik te ontwijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop dat geleerd hebt van vorig jaar en dat een team met zo veel mogelijk Tigers erin niet altijd scoort
In de Fok league is Price, wel beschikbaar. Wieters, Rasmus, Hanson en noem maar op zijn nog niet beschikbaar. In de Rounders league zijn ze overigens wel allemaal beschikbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:54 schreef Version2 het volgende:
[..]
Je kan Price en Wieters dus niet draften? [betreft de Fok league trouwens]
Op papier was het een leuk idee. Daar bleef het ook bij.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop dat geleerd hebt van vorig jaar en dat een team met zo veel mogelijk Tigers erin niet altijd scoort
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 2. Guardians 3. TJAY 4. UK 50 5. TW Sluggers 6. YellowBlacks 7. Caballito's ... 8. Manny & Penny 9. Almighty2009 10. The Hammerheads 11. Sombreros 12. To be named ... |
Yup playmaker picked him in round 4quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef popolon het volgende:
A-Rod al weg?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:30 schreef popolon het volgende:
Vrij laat, hanrt er van af. Ik had 'm nooit genomen.
Kun je straks even de resultaten posten? Vind ik altijd wel leuk.
Ik had mijn twijfels, maar hij word in Mei alweer terugverwacht dus dan vond ik de gok waard. Vooral voor een 4th round pick. Dan heb ik met Teixeira, Utley, A-Rod een mooie basis voor mijn fantasy team. Alleen over mijn pitching heb ik nog twijfels....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:30 schreef popolon het volgende:
Vrij laat, hanrt er van af. Ik had 'm nooit genomen.
Kun je straks even de resultaten posten? Vind ik altijd wel leuk.
Thanks!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:44 schreef Almighty het volgende:
head to head is een optelsom per week. Je hebt elke week een andere tegenstander uit deze league, ongeveer 4x tegen elkaar in het hele seizoen geloof ik. Het gaat er dus om per week zoveel mogelijk categorieen van je tegenstander te winnen. In de laatste 4 weken komen de beste 6 tegen elkaar uit in een winnaarspoule, in de 1e ronde hebben de nrs 1 en 2 op dat moment een bye, nrs 3 t/m 6 vechten om een kansje tegen die eerste 2 teams. Hieruit komt een finale en daarna de winnaar.
Hmm ben er niet overdeeld blij mee, had liever pick #5, 6 of 7 gehad...quote:
het is toch Gregg geworden.quote:Cubs manager Lou Piniella annointed Kevin Gregg the closer on Sunday and said he'll keep Carlos Marmol in his same setup role.
Daar gokte ik wel op.quote:
Heb ik gisteren toch goed gegokt!!quote:
Nadat de wedstrijd was afgelopen had ik het nog gecheckt en was het al wel verwerkt. Nu zijn die stats verdwenen.quote:Week 1: Mar 30 - Apr 12
Das niet voor het eerstquote:Op maandag 6 april 2009 17:44 schreef popolon het volgende:
Zal gewoon gelden, iemand bij yahoo loopt blijkbaar te klooien.
Staan idd gewoon bij de stats bij de matchups. Telt dus wel mee... Ben d'r trouwens niet blij meequote:Op maandag 6 april 2009 17:39 schreef Version2 het volgende:
Waarom telt Braves vs. Phillies van vannacht niet mee?
[..]
Nadat de wedstrijd was afgelopen had ik het nog gecheckt en was het al wel verwerkt. Nu zijn die stats verdwenen.
Loop ik McCann's HR en 2 RBIs & Lowe's W, 4 Ks, 0.00 ERA 0.25 WHIP mis
Zit jij ook in de andere rottiserie league?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef popolon het volgende:
Rotisserie league is toch wel er gaaf, vooral als je van cijfertjes houdt.
Ik ben Mad K Galore.
Leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:48 schreef popolon het volgende:
Nee, dit is een vriendenleague.
Er zijn eigenlijk drie leagues, elk jaar is er promotie- degradatie van de twee bovenste en onderste teams.
Het is een goede pitcher, alleen jammer dat hij bij de Pirates zit. Bij een top team kan hij best een top 3 rotatie pitcher zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef Terreros85 het volgende:
Paul Maholm lijkt een goede toevoeging geweest te zijn. Twee starts, 13 inning en een ERA van 1.32.
Thnx!quote:Op maandag 21 september 2009 16:48 schreef popolon het volgende:
Grats PM.
Holds zijn zeker leuk om erbij te doen.Is die andere league al afgelopen?
Tja, ik gooi deze laatste 2 weken alles op alles. Ik heb aardig wat Wins, K's en QS nodig dus dan ga ik maar flink wat pitchers gebruiken. Ik heb mn enige closer (Broxton) maar weggedaan. Die levert me toch weinig punten meer op deze laatste 2 weken. Met mn offense zit het wel goed. In deze laatste weken is het toch meer "riding the hot bat" en kijk je niet meer naar naam.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:24 schreef Guard het volgende:
mijn rounders squad heeft echt een inzinking... mijn pitchers verliezen alleen maar games, er onstaan geen save-situaties voor mijn closers, RBI, HR, SB all going down... alleen qua AVG doen ze nog iets...
Live draft ipv offline draft? En Walks ipv OBP.quote:Op maandag 21 september 2009 15:08 schreef popolon het volgende:
Oh ik stond in de finale.Al weken m'n team niet aangepast.
Ik vond deze league maar nks, mede door mijn domme settings. Volgend jaar zou ik het graag zo zien:
Season Type: Full
Draft Type: Offline Draft
Scoring Type: Rotisserie
Player Universe: All baseball
New Players Become Available: As soon as Yahoo! adds them
Max Moves: 65
Max Trades: No maximum
Trade Reject Time: 0
Trade End Date: No trade deadline
Waiver Time: 1 day
Can't Cut List Provider: None
Trade Review: Commissioner
Post Draft Players: Free Agents
Max Games Played: No maximum
Max Innings Pitched: No maximum
Weekly Deadline: Daily - Tomorrow
Start Scoring on: Monday, Mar 30
Roster Positions:
C, 1B, 2B, 3B, SS, OF, OF, OF, Util, P, P, P, P, P, P, BN, BN, BN, BN, BN, DL, DL, DL
Batters Stat Categories:
Runs (R), Doubles (2B), Triples (3B), Home Runs (HR), Runs Batted In (RBI), Stolen Bases (SB), Strikeouts (K), Batting Average (AVG), On-base Percentage (OBP)
Pitchers Stat Categories:
Innings Pitched (IP), Wins (W), Losses (L), Saves (SV), Strikeouts (K), Holds (HLD), Earned Run Average (ERA), (Walks + Hits)/ Innings Pitched (WHIP)
Ik heb met beiden geen probleem: BB en OBP. BB heeft toch invloed op je OBP dus het komt een beetje op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 23 september 2009 04:30 schreef popolon het volgende:
Rotisserie heb ik een screenshot van geplaatst wat posts terug. En OBP vind ik persoonlijk beter dan walks.
En losses voorkomenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:55 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb met beiden geen probleem: BB en OBP. BB heeft toch invloed op je OBP dus het komt een beetje op hetzelfde neer.
Ik sta nu in een andere head-to-head league ook in de finale en die duurt 2 weken. Mijn tegenstander haalt elke dag minstens 3/4 starting pitchers van waivers af.Die gaat zonder problemen Wins en K's winnen. Ik moet dus zorgen dat ik Saves, ERA en WHIP win.
Netjesquote:Op vrijdag 25 september 2009 02:30 schreef popolon het volgende:
Ik ga, als het goed is, promoveren naar de tweede divisie.![]()
(zit nu in de derde met een vriendenleague) Sta eerste met 122 punten met nummer 2 en 3 op repsectievelijk 118 en 110.
1 en 2. En natuurlijk degraderen er ook 2.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Netjes![]()
Promoveert alleen de nummer 1?
Het is een 5x5 league, dus 5 offensive categories (R,RBI,HR,SB,AVG) en 5 pitching categories (W,SV,K,ERA,WHIP). Daarom kan mijn tegenstander ook het risico nemen om elke dag 4/5 pitchers op te stellen want losses is geen categorie. Het beïnvloed dus wel z'n ERA en WHIP. Deze league is een keepers league is dus je kunt niet zomaar een grote naam die in een slump zit op waivers zetten. Die moet je dus maar benchen want die speler heb je volgend jaar weer nodig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |