quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:30 schreef popolon het volgende:
Vrij laat, hanrt er van af. Ik had 'm nooit genomen.
Kun je straks even de resultaten posten? Vind ik altijd wel leuk.

Ik had mijn twijfels, maar hij word in Mei alweer terugverwacht dus dan vond ik de gok waard. Vooral voor een 4th round pick. Dan heb ik met Teixeira, Utley, A-Rod een mooie basis voor mijn fantasy team. Alleen over mijn pitching heb ik nog twijfels....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:30 schreef popolon het volgende:
Vrij laat, hanrt er van af. Ik had 'm nooit genomen.
Kun je straks even de resultaten posten? Vind ik altijd wel leuk.

Thanks!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:44 schreef Almighty het volgende:
head to head is een optelsom per week. Je hebt elke week een andere tegenstander uit deze league, ongeveer 4x tegen elkaar in het hele seizoen geloof ik. Het gaat er dus om per week zoveel mogelijk categorieen van je tegenstander te winnen. In de laatste 4 weken komen de beste 6 tegen elkaar uit in een winnaarspoule, in de 1e ronde hebben de nrs 1 en 2 op dat moment een bye, nrs 3 t/m 6 vechten om een kansje tegen die eerste 2 teams. Hieruit komt een finale en daarna de winnaar.

Hmm ben er niet overdeeld blij mee, had liever pick #5, 6 of 7 gehad...quote:

het is toch Gregg geworden.quote:Cubs manager Lou Piniella annointed Kevin Gregg the closer on Sunday and said he'll keep Carlos Marmol in his same setup role.

Daar gokte ik wel op.quote:

Heb ik gisteren toch goed gegokt!!quote:

Nadat de wedstrijd was afgelopen had ik het nog gecheckt en was het al wel verwerkt. Nu zijn die stats verdwenen.quote:Week 1: Mar 30 - Apr 12

Das niet voor het eerstquote:Op maandag 6 april 2009 17:44 schreef popolon het volgende:
Zal gewoon gelden, iemand bij yahoo loopt blijkbaar te klooien.

Staan idd gewoon bij de stats bij de matchups. Telt dus wel mee... Ben d'r trouwens niet blij meequote:Op maandag 6 april 2009 17:39 schreef Version2 het volgende:
Waarom telt Braves vs. Phillies van vannacht niet mee?
[..]
Nadat de wedstrijd was afgelopen had ik het nog gecheckt en was het al wel verwerkt. Nu zijn die stats verdwenen.
Loop ik McCann's HR en 2 RBIs & Lowe's W, 4 Ks, 0.00 ERA 0.25 WHIP mis

Zit jij ook in de andere rottiserie league?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef popolon het volgende:
Rotisserie league is toch wel er gaaf, vooral als je van cijfertjes houdt.
Ik ben Mad K Galore.

Leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:48 schreef popolon het volgende:
Nee, dit is een vriendenleague.
Er zijn eigenlijk drie leagues, elk jaar is er promotie- degradatie van de twee bovenste en onderste teams.

Het is een goede pitcher, alleen jammer dat hij bij de Pirates zit. Bij een top team kan hij best een top 3 rotatie pitcher zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef Terreros85 het volgende:
Paul Maholm lijkt een goede toevoeging geweest te zijn. Twee starts, 13 inning en een ERA van 1.32.

Thnx!quote:Op maandag 21 september 2009 16:48 schreef popolon het volgende:
Grats PM.
Holds zijn zeker leuk om erbij te doen.Is die andere league al afgelopen?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |