Ik verwacht (hoop) met Teix in de lineup weer goede cijfers van A-Rod.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:05 schreef TJAY het volgende:
verbaasd mij niet zo heel veel, eerst maar eens zin hoe hij reageert op alle comotie en alle shit die hij vanhet publiek over zich heen gaat krijgen, daarbij is Wright helemaal niet zoveel minder als Arod.
wie waren de eerste drie picks, pujols, utley en .....toch niet toen al santana?
quote:Yankees third baseman Alex Rodriguez will have surgery to remove a cyst from his right hip and will be out 10 weeks, Rodriguez's brother told ESPNdeportes.com on Thursday.
Joe Rodriguez, Alex Rodriguez's older brother, told Enrique Rojas of ESPNdeportes.com during a phone interview that immediate surgery was recommended, and that rehabilitation would take about 10 weeks.
A source close to the situation told ESPNdeportes.com that the surgery is scheduled for Monday in Colorado.
There has been no confirmation from the Yankees regarding the scheduled surgery.
It also means that A-Rod will not be able to participate with the Dominican Republic team in the World Baseball Classic
Andruw direct een riser op mijn draft boardquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:14 schreef Almighty het volgende:
Andruw Jones gisteren een HR tegen de Dodgers
Rotisserie heeft mijn voorkeur. Maakt me eigelijk niet zoveel uit. Als ik nog maar in een league kan spelen met andere Nederlandersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:37 schreef TJAY het volgende:
nee deze league zit vol.
we kunnen nog wel een nieuwe league aanmaken, meer eerste plekken voor mij
moeten er wel genoeg deelnemers zijn. voorkeur voor head to head of rotisserie?
Is afhankelijk van het aantal mensen dat "live" aanwezig is bij de draft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef Valandil het volgende:
Het wordt m'n 2e fantasy-baseball jaar, maar 1e met livedrafts, (zaterdag rounders en zondag FOK!.)
Rounders begint zaterdag om 22.30, dus ongeveer vanaf 22.15 inloggen ?
En hoe lang duurt het daarna ongeveer ?
Ik ben er ook helemaal klaar voor. Ik heb 3 drafts dit weekend en ik heb mijn lijst met sleepers al klaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:49 schreef Almighty het volgende:
Ben d'r klaar voor, alleen wel vroeg opstaan in het weekend... GRRR Nothing can stop me though!
volgens mij gaat het bij die drafts van jouw altijd meer om een avondje bezig zijn, ipv de uitkomstquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:41 schreef popolon het volgende:
Vorige week al een live draft gehad met bier en wings.Lange zit, vier en een half uur.
Die drafts zijn leuk. sommigen zijn er zo mee bezig, niet normaal meer. Hele pakketten zelf geschreven cheat sheets etc.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:28 schreef Guard het volgende:
[..]
volgens mij gaat het bij die drafts van jouw altijd meer om een avondje bezig zijn, ipv de uitkomst
Maar helemaal niets mis mee hoor, ik zou het ook liever zo doen
Ik hoop dat geleerd hebt van vorig jaar en dat een team met zo veel mogelijk Tigers erin niet altijd scoortquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Die drafts zijn leuk. sommigen zijn er zo mee bezig, niet normaal meer. Hele pakketten zelf geschreven cheat sheets etc.
Ik probeer trouwens een beetje hetzelfde team voor Fok te krijgen, voor zover het mogelijk is.
Je kan Price en Wieters dus niet draften? [betreft de Fok league trouwens]quote:New Players Become Available: Wait until called up to Majors
Cabrera, Granderson, Ordoņez en Verlander. De rest probeer ik te ontwijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop dat geleerd hebt van vorig jaar en dat een team met zo veel mogelijk Tigers erin niet altijd scoort
In de Fok league is Price, wel beschikbaar. Wieters, Rasmus, Hanson en noem maar op zijn nog niet beschikbaar. In de Rounders league zijn ze overigens wel allemaal beschikbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:54 schreef Version2 het volgende:
[..]
Je kan Price en Wieters dus niet draften? [betreft de Fok league trouwens]
Op papier was het een leuk idee. Daar bleef het ook bij.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop dat geleerd hebt van vorig jaar en dat een team met zo veel mogelijk Tigers erin niet altijd scoort
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 2. Guardians 3. TJAY 4. UK 50 5. TW Sluggers 6. YellowBlacks 7. Caballito's ... 8. Manny & Penny 9. Almighty2009 10. The Hammerheads 11. Sombreros 12. To be named ... |
Yup playmaker picked him in round 4quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef popolon het volgende:
A-Rod al weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |