abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72994913
mijn rounders squad heeft echt een inzinking... mijn pitchers verliezen alleen maar games, er onstaan geen save-situaties voor mijn closers, RBI, HR, SB all going down... alleen qua AVG doen ze nog iets...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_72998603
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:24 schreef Guard het volgende:
mijn rounders squad heeft echt een inzinking... mijn pitchers verliezen alleen maar games, er onstaan geen save-situaties voor mijn closers, RBI, HR, SB all going down... alleen qua AVG doen ze nog iets...
Tja, ik gooi deze laatste 2 weken alles op alles. Ik heb aardig wat Wins, K's en QS nodig dus dan ga ik maar flink wat pitchers gebruiken. Ik heb mn enige closer (Broxton) maar weggedaan. Die levert me toch weinig punten meer op deze laatste 2 weken. Met mn offense zit het wel goed. In deze laatste weken is het toch meer "riding the hot bat" en kijk je niet meer naar naam.
pi_73007855
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:08 schreef popolon het volgende:
Oh ik stond in de finale. Al weken m'n team niet aangepast.

Ik vond deze league maar nks, mede door mijn domme settings. Volgend jaar zou ik het graag zo zien:

Season Type: Full
Draft Type: Offline Draft
Scoring Type: Rotisserie
Player Universe: All baseball
New Players Become Available: As soon as Yahoo! adds them
Max Moves: 65
Max Trades: No maximum
Trade Reject Time: 0
Trade End Date: No trade deadline
Waiver Time: 1 day
Can't Cut List Provider: None
Trade Review: Commissioner
Post Draft Players: Free Agents
Max Games Played: No maximum
Max Innings Pitched: No maximum
Weekly Deadline: Daily - Tomorrow
Start Scoring on: Monday, Mar 30

Roster Positions:
C, 1B, 2B, 3B, SS, OF, OF, OF, Util, P, P, P, P, P, P, BN, BN, BN, BN, BN, DL, DL, DL

Batters Stat Categories:
Runs (R), Doubles (2B), Triples (3B), Home Runs (HR), Runs Batted In (RBI), Stolen Bases (SB), Strikeouts (K), Batting Average (AVG), On-base Percentage (OBP)

Pitchers Stat Categories:
Innings Pitched (IP), Wins (W), Losses (L), Saves (SV), Strikeouts (K), Holds (HLD), Earned Run Average (ERA), (Walks + Hits)/ Innings Pitched (WHIP)
Live draft ipv offline draft? En Walks ipv OBP.
Hoe werkt de Rotisserie scoring trouwens?
We play today. We win today. Das it.
  woensdag 23 september 2009 @ 04:30:16 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_73028181
Rotisserie heb ik een screenshot van geplaatst wat posts terug. En OBP vind ik persoonlijk beter dan walks.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_73074113
quote:
Op woensdag 23 september 2009 04:30 schreef popolon het volgende:
Rotisserie heb ik een screenshot van geplaatst wat posts terug. En OBP vind ik persoonlijk beter dan walks.
Ik heb met beiden geen probleem: BB en OBP. BB heeft toch invloed op je OBP dus het komt een beetje op hetzelfde neer.

Ik sta nu in een andere head-to-head league ook in de finale en die duurt 2 weken. Mijn tegenstander haalt elke dag minstens 3/4 starting pitchers van waivers af. Die gaat zonder problemen Wins en K's winnen. Ik moet dus zorgen dat ik Saves, ERA en WHIP win.
  vrijdag 25 september 2009 @ 02:30:08 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_73090384
Ik ga, als het goed is, promoveren naar de tweede divisie. (zit nu in de derde met een vriendenleague) Sta eerste met 122 punten met nummer 2 en 3 op repsectievelijk 118 en 110.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_73091549
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:55 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik heb met beiden geen probleem: BB en OBP. BB heeft toch invloed op je OBP dus het komt een beetje op hetzelfde neer.

Ik sta nu in een andere head-to-head league ook in de finale en die duurt 2 weken. Mijn tegenstander haalt elke dag minstens 3/4 starting pitchers van waivers af. Die gaat zonder problemen Wins en K's winnen. Ik moet dus zorgen dat ik Saves, ERA en WHIP win.
En losses voorkomen
pi_73091561
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 02:30 schreef popolon het volgende:
Ik ga, als het goed is, promoveren naar de tweede divisie. (zit nu in de derde met een vriendenleague) Sta eerste met 122 punten met nummer 2 en 3 op repsectievelijk 118 en 110.
Netjes
Promoveert alleen de nummer 1?
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:36:20 #109
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_73100153
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 08:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Netjes
Promoveert alleen de nummer 1?
1 en 2. En natuurlijk degraderen er ook 2.
pi_73128942
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 08:54 schreef Guard het volgende:

[..]

En losses voorkomen
Het is een 5x5 league, dus 5 offensive categories (R,RBI,HR,SB,AVG) en 5 pitching categories (W,SV,K,ERA,WHIP). Daarom kan mijn tegenstander ook het risico nemen om elke dag 4/5 pitchers op te stellen want losses is geen categorie. Het beïnvloed dus wel z'n ERA en WHIP. Deze league is een keepers league is dus je kunt niet zomaar een grote naam die in een slump zit op waivers zetten. Die moet je dus maar benchen want die speler heb je volgend jaar weer nodig.
pi_73411031
Congrats YellowBlacks! Ik heb de laatste 2 weken alles op alles gegooid maar too little too late. Ik heb gelukkig m'n keeper league wel gewonnen. Nu nog 6 keepers voor volgend jaar uitzoeken.

Tot volgend jaar allemaal!
pi_73945385
Ik heb het wel gemist dit jaar.

Volgend jaar weer zeker van de partij, met ook iets meer kennis nu.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')