bij de aftiteling? Vooruitblik naar de volgende aflevering?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef superjojo het volgende:
Ik ook. Vond 't einde alleen een beetje vreemd, het leek even of er een nieuwe aflevering begon ofzo.
Neequote:Op maandag 2 maart 2009 23:14 schreef zquing het volgende:
[..]
bij de aftiteling? Vooruitblik naar de volgende aflevering?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef PM-girl het volgende:
Gisteren gekeken, het viel niet tegen voor een nederlandse serie.
Volgende week weer dus, op de bank hang ik dan toch al vanwege GA!
Nou inderdaad, ze mogen het wel meer uitsmeren over de week!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:05 schreef JufMariska het volgende:
Ik vind 't ook leuk! Wordt wel een beetje vol op maandagavond...
Volgens mij heb jij aflevering 1 niet gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef superjojo het volgende:
Dus die vriend van Puck is z'n telefoon kwijt, die in het huis van de moeder van Puck ligt en die moeder heeft Mouna vervolgens opdracht gegeven het kantoor te doorzoeken? Of zo iets..
Vond het wel een aardige aflevering, maar niet heel bijzonder ofzo.
idd matigquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef zquing het volgende:
Kwaliteit van de streams is idd niet zo geweldig
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:37 schreef zquing het volgende:
Beetje stom dat 't tegelijketijd is met project runway
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef zquing het volgende:
echt jammer dat dit tergelijke tijd is met project runway
Misschien zou je jezelf wat minder doordringend kunnen herhalen. Het is helemaal niet boeiend dat een ander programma tegelijk is, zeker niet in een tijdperk van videorecorders (zowel analoog als digitaal), Programma Gemist en andersoortige downloads.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:44 schreef zquing het volgende:
mouna alleen is al genoeg reden om 't te kijken, jammer dat project runway tegelijketijd is
Te koop bij Steps of zo'n ander vaag winkeltje. Zelfde keten die toen die jurken van Julias Tango had in ieder geval.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:26 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het steeds leuker worden!!
De kleding die ze dragen is ook allemaal erg mooi!
quote:
Goed opgemerkt!! Ik vond Jeroen Krabbe er ook wel erg "schoon" uit zien opgebaard, voor iemand die vastzat in cement....quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef Kidney_Bean het volgende:
Wel veel foutjes in de serie, als je er echt op let. Mouna die in het huis ging opruimen op 1 dag en 2 verschillende jurken in 2 shots aan heeft, Jeroen Krabbé kijkt in aflevering 1 achterom naar de dader maar valt toch op zijn gezicht in het cement, een mobiel die het naar mijn mening nooit meer zou doen in het cement, etc dat soort dingetjes.
Ik werk ook in de makelaars wereld (de normale makelaars wereldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:56 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik heb aflevering 4 later gezien (was het vergeten op te nemen, maar lange leve het internet)
Deze aflevering was totaal anders dan de drie vorige! Wel een béétje erg ongeloofwaardig af en toe... maar goed ik blijf toch wel kijken
Hmm ik heb niks van dit gezien. Wat hebben we ontdekt? Wie heeft Michael erbijj gelapt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:15 schreef W00fer het volgende:
Vandaag was de promo op voor de 4e aflevering. Heel anders dan wat de eerdere afleveringen waren. Veel ontdekkingen !! En Michael gaat mensen erbij naaien.
Dunya en Desie?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef amaranta het volgende:
Wie noemt zn kind nou Otger.
En wat is er met Dunya? Zij heeft iets met de moord te maken of niet?
Het begin leek ook een beetje op een Baantjer aflevering..quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:56 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het wel leuker zonder het mysterie van de moord op Bob.
De snelheid van de verhaallijnen vind ik ook wel prettig, dingen worden niet eindeloos uitgesmeerd over alle aflevering...
En ik ben stiekemop Joep
Joeno toch?? JOEp NOor...quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef Michellee het volgende:
Liever snel dan eindeloos uitgemolken....
Ja Joena....
Ik zat net precies hetzelfde te denken. Vooral door die moord en die videoband. Lekker origineel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:14 schreef Michellee het volgende:
De serie doet mij aan Meiden van de Wit denken.... Met de kleding en een mysterie door de serie...
In de reclame stukjes lijkt het alsof Bob de vader van Mouna heeft vermoord...quote:Op zondag 12 april 2009 09:12 schreef kenwel het volgende:
Blijft een toffe serie om te kijken. Helaas is het op internet slechte kwaliteit als je het vergeet het je wel.
Ik wil weleens weten wat Mouna nu achterhoud voor de rest van Apollo. En dat hondje echt een schatje.
Zozo, we krijgen wel waar voor ons geldquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef W00fer het volgende:
Ik heb GOED nieuws.
België heeft de serie aangekocht en hij is dus vanaf vandaag elke dinsdag te zien om 20.35 op ÉÉN
Voordelen:
-Geen commercials
-100x betere kwaliteit dan de streams
-Terug te kijken via ooitgemist.be (voor de belgen onder ons).
-Elke maandag EN dinsdag Jennifer Hoffman op tv![]()
Nadelen:
-Vandaag aflevering 1 (de moord)
Notes: ondertitels zitten er extragratis bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:28 schreef W00fer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom ik gewoon net pas achterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=369411/langid=43
Nou inderdaad. Het was erg voor de hand liggend dat Bob Rademakers de opdracht had gegeven aan Michealquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Starlie het volgende:
10 afleveringen leef je naar het "plot" toe... en nu wordt het opeens een beetje afgeraffeld.
Ja Joepquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:09 schreef superjojo het volgende:
Frederik Brom (Joep) speelt toch wel het beste, maar dat komt ook omdat niet alle karakters even goed uit de verf komen (Mouna).
Volgens mijn tv gids welquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef kenwel het volgende:
Leuke aflevering, jammer dat volgende week de laatste alweer wordt uitgezonden. Weet iemand of er een tweede seizoen komt?
Wie heeft Bob dan vermoord? Die moeder of Wendelien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:48 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd wat er in seizoen 2 als rode draad door de afleveringen gaat lopen... de moord is in elk geval "opgelost"... Als Micheal terugkomt dan zal er vast nog wel genoeg spannends gebeuren. Ben wel blij dat Mouna eruit is...
Volgens mij Wendelien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wie heeft Bob dan vermoord? Die moeder of Wendelien?
Nou ja, wie het gedaan heeft werd dus niet gezegd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Sonja27 het volgende:
Het was Wendelien toch? En die moeder zit toch vast ivm het dumpen van dat lijk? Dat begreep ik eruit in elk geval........ vond het maar wat afgeraffeld en een tweede seizoen hoeft van mij niet meer.
Ja, een serie met Joep in de hoofdrolquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef amaranta het volgende:
Doe maar gewoon een reportage over Frederik
Net gekeken. Volgens mij: Bram is in orde, want is ook aan het klussen in het kantoor. Wendelien heeft blijkbaar Bob vermoord (geld / opzij gezet voor mams?), Michael is wel shady maar geen moordenaar en de dames gaan met het kantoor voor een frisse start. Nieuwe kleurtje op de muren, samen met Joep weer fijn verder makelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, wie het gedaan heeft werd dus niet gezegd.
Ik vond het voor een Nederlandse serie best goed, maar die laatste paar minuten (met de voice-over) waren erg rommelig. Goed, ik snap dat je een soort cliffhanger wilt hebben voor de tweede serie, maar nu was zo ongeveer alles onduidelijk gebleven: is Bram in orde, heeft Wendelien dat geld gejat, hoe fout is Michael nou echt, wat heeft mams gedaan, wat gebeurt er met Apollo (alleen een schilderbuert of...?) etc, etc.
Ja, volgens mij wel...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:52 schreef W00fer het volgende:
Heel goed, ik ga het weer volgen!
Eerste serie is volgens mij niet op DVD uitgekomen of wel?
Vanavond dusquote:Op maandag 18 januari 2010 09:24 schreef automatic_ het volgende:
Maandag 1 februari om 21.25 begint het![]()
Ik zie er telkens "Ugly Betty" inquote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Michellee het volgende:
Ik irriteer mij nu al aan die Alexandra!
Lotte idd en 1 van die bijna stieven is ook uit Lottequote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie er telkens "Ugly Betty" in
Ik kon niet meer op het Nederlandse komenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lotte idd en 1 van die bijna stieven is ook uit Lotte
Ik vind van welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:13 schreef baniekje het volgende:
En is het het waard om weer te gaan kijken?
Ja ik zie ook constant Lotte. Ik heb na één blok weer weg gezapt. Ik irriteerde mij teveel aan Lotte en dat rare gedoe met Bram.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lotte idd en 1 van die bijna stieven is ook uit Lotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef W00fer het volgende:ja dat begrijp ik, die mensen bedoel ik ook, maar zo maak je er wel een totaal andere serie van dan de eerste reeks. Daar begon het 'spannend' met een moord van Jeroen Krabbé in cement, en speelde door de hele serie 'wie-heeft-het-gedaan?'. Nu met de tweede reeks zit er totaal geen spannend element meer in, en kabbelt het een beetje voort... ik weet gewoon niet zo zeker of er wel een tweede seizoen had moeten komen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, vorig seizoen werd er inderdaad steeds toegewerkt naar de ontknoping. Het zal toch niet zo zijn dat we nu wekenlang toewerken naar dat huwelijk? Dat we constant kerkjes bezoeken, een jurk kiezen, de taart gaan kopen en god weet wat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, die mensen bedoel ik ook, maar zo maak je er wel een totaal andere serie van dan de eerste reeks. Daar begon het 'spannend' met een moord van Jeroen Krabbé in cement, en speelde door de hele serie 'wie-heeft-het-gedaan?'. Nu met de tweede reeks zit er totaal geen spannend element meer in, en kabbelt het een beetje voort... ik weet gewoon niet zo zeker of er wel een tweede seizoen had moeten komen..
Ik vond het gisteren een leuke aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met die 5 ton.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:03 schreef Tha_Duck het volgende:
@jorien: Logisch dat er nog geen verhaal is, seizoen 1 was eigenlijk niet bedoeld voor een seizoen 2 zover ik begrepen heb. Alle verhaallijnen werden daarom afgesloten. Er zal eerst iets nieuws opgebouwd moeten worden nu
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren een leuke aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met die 5 ton.
En dat vreemd gaan
50.000quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren een leuke aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met die 5 ton.
En dat vreemd gaan
Nope.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Het beeld loopt hier (digitaal upc) weer net als vorige week volgens mij 1.5 keer sneller. Echt irritant.
Meer mensen last van?
vind hem ook opeens een ander gezicht hebben, dikker ofzoquote:Op maandag 15 februari 2010 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope.
Btw; Michael ziet er in mijn ogen anders uitIk zie wel dat het dezelfde is, maar hij ziet er slecht uit
Ja! Ik weet niet wat het was, maar zijn huid zag er ook gewoon slecht uit... Ik weet niet, apart!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
vind hem ook opeens een ander gezicht hebben, dikker ofzozal hij nou steeds met van die gastrolletjes per aflevering komen of zal hij blijvend terugkomen?
Het is nog waar ook. Deze keer de vrijgezellenfeestjes, volgende keer de jurk, etc. Pffff.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Mja, vorig seizoen werd er inderdaad steeds toegewerkt naar de ontknoping. Het zal toch niet zo zijn dat we nu wekenlang toewerken naar dat huwelijk? Dat we constant kerkjes bezoeken, een jurk kiezen, de taart gaan kopen en god weet wat.
Lijkt er wel op jaquote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef superjojo het volgende:
Vind er eigenlijk dit seizoen niet veel aan. De vorige keer zat er een spanning onder, nu zijn de verhaallijnen meer een veredelde soap.
Hier dezelfde gedachtequote:Op maandag 15 februari 2010 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope.
Btw; Michael ziet er in mijn ogen anders uitIk zie wel dat het dezelfde is, maar hij ziet er slecht uit
Omdat het nu niveau GTST wordt. De eerste serie was leuk, maar dit is behoorlijk matig.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoezo?
haha dat weet ik wel zeker; dat wordt een wie-van-de-vier?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:36 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Puk zwanger is en dat ze niet weet van wie...
Vier?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
haha dat weet ik wel zeker; dat wordt een wie-van-de-vier?
Die 3e zegt me ff niks, maarja tis maandagochtend he.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja toch?
- Joep
- zo'n blonde/kalende gast die met Engelse vrienden in die bar stond te lullen
- die gast met bruin haar waar ze die striptease voor deed onder het mom van 'onderhandelen'![]()
- Michael
Wie is Roos?quote:Op woensdag 3 maart 2010 03:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Puk doet niet alles veilig, zou zij Joep en dus ook Roos AIDS hebben gegeven?
Een van de 12 minnaars?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zou puck zwanger zijn?
Ik heb alle afleveringen gezien dit seizoen, wat heb ik gemist?
oh omdat het nu al begint met van die 'kleine' aanwijzingen:quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ooh alleen dat, dacht dat ze echt zwanger was
Daar heb ik meer aan jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
oh omdat het nu al begint met van die 'kleine' aanwijzingen:
- ze moest ´s ochtends een keer kotsen
- haar moeder vindt haar 'een paar pondjes dikker', terwijl ze toch genoeg lichaamsbeweging heeft zeg maar
- ze zegt tegen Noor dat ze het ook wel eens onveilig doet
- de vele bedpartners die je ziet
Voor de scriptschrijvers zou het natuurlijk leuk zijn om te schrijjven dat ze zwanger is, en dan een soort 'van wie is het?' ervan te maken
Dat is er dus niet. Het is gewoon een doorpruttelende soap geworden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar heb ik meer aan ja![]()
Ik mis het grote verhaal van het seizoen nog
Helaas jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is er dus niet. Het is gewoon een doorpruttelende soap geworden.
Kopt, en dat is aan de ene kant wel jammer. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk, lekker easy looking zeg maar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar heb ik meer aan ja![]()
Ik mis het grote verhaal van het seizoen nog
Ik wed met je mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik durf te wedden dat Puck nu met Michael gaat, en zij dan vervolgens weer zwanger blijkt te zijn... maar van wie?
Met wie gaat ze vreemd dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:33 schreef Puala het volgende:
Joep mag niet vreemd gaan, maar die verloofde van 'm wel?
Vorig seizoen is ze vreemdgegaan met een koper van een appartement. Ben even zijn echte naam kwijt.quote:
verrek, met dokter simon, c'est vrai!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vorig seizoen is ze vreemdgegaan met een koper van een appartement. Ben even zijn echte naam kwijt.
Puck zwanger?!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gut, en daar kwam de zwangerschapstest tevoorschijn in het voor filmpje voor vanavond. Zucht!!!
ik heb de aflevering nog niet gezien, maar het is dus inderdaad zo?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Puck zwanger?!Wat onverwacht!
Wie had dat nou ooit kunnen denken?!
Ik voorspelde het ook alquote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef amaranta het volgende:
Puk zal wel zwanger zijn ofzo.
En waarom was Alexandra op het vrijgezellenfeeast?
Wat gebeurde er dan? Heb de eerste 5 minuten gemist namelijk....quote:Op maandag 15 maart 2010 21:39 schreef amaranta het volgende:
Behoorlijk grof van die apotheker. Dat is natuurlijk not done.
Oh, niks bijzonders, puk zei dat ze misselijk was, en de apotheker trok gelijk een zwangerschapstest uit de kast.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Heb de eerste 5 minuten gemist namelijk....
Ik vind er niks grofs aan maar ok.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, niks bijzonders, puk zei dat ze misselijk was, en de apotheker trok gelijk een zwangerschapstest uit de kast.
Kun je echt niet maken vind ik. Maargoed, dit is maar tv natuurlijk.
Het vervolg is natuurlijk een miskraam.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, prachtig hoor, van die wendingen in het verhaal die je van mijlenver ziet aankomen.
Zie je het al voor je in de 'echte wereld'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind er niks grofs aan maar ok.
Ze vroeg toch ook nog door.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zie je het al voor je in de 'echte wereld'
Je gaat naar de apotheek en je zegt dat je misselijk bent die vrouw houdt je direct een zw.test voor.
Nouja, laten we er verder niet over uitweiden, ik vond het stom. Grof was mss een verkeerde woordkeuze.quote:
Toevallig is ivetje apothekersassistente en ze ging deze methode ook maar gebruiken zei ze gisteren in de apotheekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zie je het al voor je in de 'echte wereld'
Je gaat naar de apotheek en je zegt dat je misselijk bent die vrouw houdt je direct een zw.test voor.
Ach, dat maakt het juist makkelijk te kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, prachtig hoor, van die wendingen in het verhaal die je van mijlenver ziet aankomen.
Dat is exact de reden dat ik het dus not done vond.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:41 schreef Vivi het volgende:
' Tis dan te hopen dat je geen vrouw met vruchtbaarheidsproblemen treft.
Omdat een kind geen verpakkingsmateriaal is wat je zomaar weggooit? Dat zou pas ongeloofwaardig zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef W00fer het volgende:
Ik snap niet waarom Puck de zwangerschap niet meteen cancelled.
Die was leuk inderdaad. De aflevering van afgelopen maandag was een stuk minder. Zo'n melodrama dat gedoe met Puck. Op het einde nog wel een spannende afsluiter maar dat was dat.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is dit nou voor huwelijksnacht. Wordt er niet gewipt?
Alex vertrouwde t niet en ging informeren bij die hotelschool. Daar moet je vloeiend Nederlands kunnen spreken en dat deed hij niet. Hij bleek zich uit te geven voor zijn neef (?) en dat huis te proberen verkopen.. Met een vals paspoort. Zoiets.quote:Op maandag 12 april 2010 22:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ff gemist wat er met die turk is, hij is de eigenaar niet en Alexandra weet ervan?
Ik ook, 6 afleveringen ofzo. Nou moet ik die dvd weer kopen ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij heb ik van seizoen 2 heel veel gemist
Misschien ben ik daarom wel gestopt met kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef k_man het volgende:
Je hebt weinig gemist aan seizoen 2. Was een heel stuk minder dan 1.
Dat appartement was van een vriend van hem!!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef amaranta het volgende:
Hmmm misschien moet ik Apollo of Mercurius maar als verkoopmakelaar nemen voor mijn huis, wellicht krijgen zij het wel verkocht.
Volgens mij heeft Michael al kinderen . Laats was er in zijn app een foto van 2 meisjes (oid) in beeeld.
Leuk he, de Veronica gidsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat appartement was van een vriend van hem!!
Kwam er laatst pas achter dat de acteur Michael in het echt getrouwd is met Tjitske Reidinga, Claire uit Gooische Vrouwen!
Het komt maar 1 keer per weekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:37 schreef RoosVlecht het volgende:
gister voor het eerst gezien, wat een leuke serie! ik ga vanaf nu zeker weten elke avond kijken!
In Julia's Tango had "Joep" ook een rol en daar speelde zijn real life vrouw zijn ex! Zal dus wel in zijn contract staan dat zij ook een rolletje moet krijgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Mooi vooral dat Joep zich voor moest stellen aan die meid voor de taxatie! Dat is IRL namelijk zijn vrouw
Schijnt anders een hele leuke vrouw te zijn. ( wel een hele brede mond)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
In Julia's Tango had "Joep" ook een rol en daar speelde zijn real life vrouw zijn ex! Zal dus wel in zijn contract staan dat zij ook een rolletje moet krijgen
Vind het wel een beetje een sufkut zo naast hem...
Zandloperfiguur he :-)quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat heeft die Jennifer Hoffman toch een heerlijk grote bips in verhouding tot de rest van haar lichaam, let er maar eens op
Ja, maar het werkt niet (meer) bij mij op Net5.nl. Niet in IE en niet in Chrome. Als ik voor de grap filmpjes aanklik van Secret Story, dan werkt het wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef W00fer het volgende:
Je kon toch altijd maar de allerlaatste kijken op Net5.nl? En de rest op Veamer (betalen)?
Dat dacht ik ook te horen maar later dacht ik het moet vast Bob zijn (naar hun vader dus)!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef amaranta het volgende:
Ik hreb 3 keer geluisterd, maar heet de baby poep?
Ik zit het hier nu hardop uit te sprekenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef amaranta het volgende:
Ja, dat leek me sowieso het meest voor de hand liggend, maar was ff vergeten hoe dir pa heette. Overigens klinkt Bob en Poep wel anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |