Nou ja, wie het gedaan heeft werd dus niet gezegd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Sonja27 het volgende:
Het was Wendelien toch? En die moeder zit toch vast ivm het dumpen van dat lijk? Dat begreep ik eruit in elk geval........ vond het maar wat afgeraffeld en een tweede seizoen hoeft van mij niet meer.
Ja, een serie met Joep in de hoofdrolquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef amaranta het volgende:
Doe maar gewoon een reportage over Frederik
Net gekeken. Volgens mij: Bram is in orde, want is ook aan het klussen in het kantoor. Wendelien heeft blijkbaar Bob vermoord (geld / opzij gezet voor mams?), Michael is wel shady maar geen moordenaar en de dames gaan met het kantoor voor een frisse start. Nieuwe kleurtje op de muren, samen met Joep weer fijn verder makelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, wie het gedaan heeft werd dus niet gezegd.
Ik vond het voor een Nederlandse serie best goed, maar die laatste paar minuten (met de voice-over) waren erg rommelig. Goed, ik snap dat je een soort cliffhanger wilt hebben voor de tweede serie, maar nu was zo ongeveer alles onduidelijk gebleven: is Bram in orde, heeft Wendelien dat geld gejat, hoe fout is Michael nou echt, wat heeft mams gedaan, wat gebeurt er met Apollo (alleen een schilderbuert of...?) etc, etc.
Ja, volgens mij wel...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:52 schreef W00fer het volgende:
Heel goed, ik ga het weer volgen!
Eerste serie is volgens mij niet op DVD uitgekomen of wel?
Vanavond dusquote:Op maandag 18 januari 2010 09:24 schreef automatic_ het volgende:
Maandag 1 februari om 21.25 begint het![]()
Ik zie er telkens "Ugly Betty" inquote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Michellee het volgende:
Ik irriteer mij nu al aan die Alexandra!
Lotte idd en 1 van die bijna stieven is ook uit Lottequote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie er telkens "Ugly Betty" in
Ik kon niet meer op het Nederlandse komenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lotte idd en 1 van die bijna stieven is ook uit Lotte
Ik vind van welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:13 schreef baniekje het volgende:
En is het het waard om weer te gaan kijken?
Ja ik zie ook constant Lotte. Ik heb na één blok weer weg gezapt. Ik irriteerde mij teveel aan Lotte en dat rare gedoe met Bram.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lotte idd en 1 van die bijna stieven is ook uit Lotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef W00fer het volgende:ja dat begrijp ik, die mensen bedoel ik ook, maar zo maak je er wel een totaal andere serie van dan de eerste reeks. Daar begon het 'spannend' met een moord van Jeroen Krabbé in cement, en speelde door de hele serie 'wie-heeft-het-gedaan?'. Nu met de tweede reeks zit er totaal geen spannend element meer in, en kabbelt het een beetje voort... ik weet gewoon niet zo zeker of er wel een tweede seizoen had moeten komen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, vorig seizoen werd er inderdaad steeds toegewerkt naar de ontknoping. Het zal toch niet zo zijn dat we nu wekenlang toewerken naar dat huwelijk? Dat we constant kerkjes bezoeken, een jurk kiezen, de taart gaan kopen en god weet wat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, die mensen bedoel ik ook, maar zo maak je er wel een totaal andere serie van dan de eerste reeks. Daar begon het 'spannend' met een moord van Jeroen Krabbé in cement, en speelde door de hele serie 'wie-heeft-het-gedaan?'. Nu met de tweede reeks zit er totaal geen spannend element meer in, en kabbelt het een beetje voort... ik weet gewoon niet zo zeker of er wel een tweede seizoen had moeten komen..
Ik vond het gisteren een leuke aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met die 5 ton.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:03 schreef Tha_Duck het volgende:
@jorien: Logisch dat er nog geen verhaal is, seizoen 1 was eigenlijk niet bedoeld voor een seizoen 2 zover ik begrepen heb. Alle verhaallijnen werden daarom afgesloten. Er zal eerst iets nieuws opgebouwd moeten worden nu
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren een leuke aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met die 5 ton.
En dat vreemd gaan
50.000quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren een leuke aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met die 5 ton.
En dat vreemd gaan
Nope.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Het beeld loopt hier (digitaal upc) weer net als vorige week volgens mij 1.5 keer sneller. Echt irritant.
Meer mensen last van?
vind hem ook opeens een ander gezicht hebben, dikker ofzoquote:Op maandag 15 februari 2010 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope.
Btw; Michael ziet er in mijn ogen anders uitIk zie wel dat het dezelfde is, maar hij ziet er slecht uit
Ja! Ik weet niet wat het was, maar zijn huid zag er ook gewoon slecht uit... Ik weet niet, apart!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
vind hem ook opeens een ander gezicht hebben, dikker ofzozal hij nou steeds met van die gastrolletjes per aflevering komen of zal hij blijvend terugkomen?
Het is nog waar ook. Deze keer de vrijgezellenfeestjes, volgende keer de jurk, etc. Pffff.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Mja, vorig seizoen werd er inderdaad steeds toegewerkt naar de ontknoping. Het zal toch niet zo zijn dat we nu wekenlang toewerken naar dat huwelijk? Dat we constant kerkjes bezoeken, een jurk kiezen, de taart gaan kopen en god weet wat.
Lijkt er wel op jaquote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef superjojo het volgende:
Vind er eigenlijk dit seizoen niet veel aan. De vorige keer zat er een spanning onder, nu zijn de verhaallijnen meer een veredelde soap.
Hier dezelfde gedachtequote:Op maandag 15 februari 2010 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope.
Btw; Michael ziet er in mijn ogen anders uitIk zie wel dat het dezelfde is, maar hij ziet er slecht uit
Omdat het nu niveau GTST wordt. De eerste serie was leuk, maar dit is behoorlijk matig.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoezo?
haha dat weet ik wel zeker; dat wordt een wie-van-de-vier?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:36 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Puk zwanger is en dat ze niet weet van wie...
Vier?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
haha dat weet ik wel zeker; dat wordt een wie-van-de-vier?
Die 3e zegt me ff niks, maarja tis maandagochtend he.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja toch?
- Joep
- zo'n blonde/kalende gast die met Engelse vrienden in die bar stond te lullen
- die gast met bruin haar waar ze die striptease voor deed onder het mom van 'onderhandelen'![]()
- Michael
Wie is Roos?quote:Op woensdag 3 maart 2010 03:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Puk doet niet alles veilig, zou zij Joep en dus ook Roos AIDS hebben gegeven?
Een van de 12 minnaars?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zou puck zwanger zijn?
Ik heb alle afleveringen gezien dit seizoen, wat heb ik gemist?
oh omdat het nu al begint met van die 'kleine' aanwijzingen:quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ooh alleen dat, dacht dat ze echt zwanger was
Daar heb ik meer aan jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
oh omdat het nu al begint met van die 'kleine' aanwijzingen:
- ze moest ´s ochtends een keer kotsen
- haar moeder vindt haar 'een paar pondjes dikker', terwijl ze toch genoeg lichaamsbeweging heeft zeg maar
- ze zegt tegen Noor dat ze het ook wel eens onveilig doet
- de vele bedpartners die je ziet
Voor de scriptschrijvers zou het natuurlijk leuk zijn om te schrijjven dat ze zwanger is, en dan een soort 'van wie is het?' ervan te maken
Dat is er dus niet. Het is gewoon een doorpruttelende soap geworden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar heb ik meer aan ja![]()
Ik mis het grote verhaal van het seizoen nog
Helaas jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is er dus niet. Het is gewoon een doorpruttelende soap geworden.
Kopt, en dat is aan de ene kant wel jammer. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk, lekker easy looking zeg maar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar heb ik meer aan ja![]()
Ik mis het grote verhaal van het seizoen nog
Ik wed met je mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik durf te wedden dat Puck nu met Michael gaat, en zij dan vervolgens weer zwanger blijkt te zijn... maar van wie?
Met wie gaat ze vreemd dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:33 schreef Puala het volgende:
Joep mag niet vreemd gaan, maar die verloofde van 'm wel?
Vorig seizoen is ze vreemdgegaan met een koper van een appartement. Ben even zijn echte naam kwijt.quote:
verrek, met dokter simon, c'est vrai!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vorig seizoen is ze vreemdgegaan met een koper van een appartement. Ben even zijn echte naam kwijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |