bij de aftiteling? Vooruitblik naar de volgende aflevering?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef superjojo het volgende:
Ik ook. Vond 't einde alleen een beetje vreemd, het leek even of er een nieuwe aflevering begon ofzo.
Neequote:Op maandag 2 maart 2009 23:14 schreef zquing het volgende:
[..]
bij de aftiteling? Vooruitblik naar de volgende aflevering?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef PM-girl het volgende:
Gisteren gekeken, het viel niet tegen voor een nederlandse serie.
Volgende week weer dus, op de bank hang ik dan toch al vanwege GA!
Nou inderdaad, ze mogen het wel meer uitsmeren over de week!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:05 schreef JufMariska het volgende:
Ik vind 't ook leuk! Wordt wel een beetje vol op maandagavond...
Volgens mij heb jij aflevering 1 niet gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef superjojo het volgende:
Dus die vriend van Puck is z'n telefoon kwijt, die in het huis van de moeder van Puck ligt en die moeder heeft Mouna vervolgens opdracht gegeven het kantoor te doorzoeken? Of zo iets..
Vond het wel een aardige aflevering, maar niet heel bijzonder ofzo.
idd matigquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef zquing het volgende:
Kwaliteit van de streams is idd niet zo geweldig
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:37 schreef zquing het volgende:
Beetje stom dat 't tegelijketijd is met project runway
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef zquing het volgende:
echt jammer dat dit tergelijke tijd is met project runway
Misschien zou je jezelf wat minder doordringend kunnen herhalen. Het is helemaal niet boeiend dat een ander programma tegelijk is, zeker niet in een tijdperk van videorecorders (zowel analoog als digitaal), Programma Gemist en andersoortige downloads.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:44 schreef zquing het volgende:
mouna alleen is al genoeg reden om 't te kijken, jammer dat project runway tegelijketijd is
Te koop bij Steps of zo'n ander vaag winkeltje. Zelfde keten die toen die jurken van Julias Tango had in ieder geval.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:26 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het steeds leuker worden!!
De kleding die ze dragen is ook allemaal erg mooi!
quote:
Goed opgemerkt!! Ik vond Jeroen Krabbe er ook wel erg "schoon" uit zien opgebaard, voor iemand die vastzat in cement....quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef Kidney_Bean het volgende:
Wel veel foutjes in de serie, als je er echt op let. Mouna die in het huis ging opruimen op 1 dag en 2 verschillende jurken in 2 shots aan heeft, Jeroen Krabbé kijkt in aflevering 1 achterom naar de dader maar valt toch op zijn gezicht in het cement, een mobiel die het naar mijn mening nooit meer zou doen in het cement, etc dat soort dingetjes.
Ik werk ook in de makelaars wereld (de normale makelaars wereldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:56 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik heb aflevering 4 later gezien (was het vergeten op te nemen, maar lange leve het internet)
Deze aflevering was totaal anders dan de drie vorige! Wel een béétje erg ongeloofwaardig af en toe... maar goed ik blijf toch wel kijken
Hmm ik heb niks van dit gezien. Wat hebben we ontdekt? Wie heeft Michael erbijj gelapt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:15 schreef W00fer het volgende:
Vandaag was de promo op voor de 4e aflevering. Heel anders dan wat de eerdere afleveringen waren. Veel ontdekkingen !! En Michael gaat mensen erbij naaien.
Dunya en Desie?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef amaranta het volgende:
Wie noemt zn kind nou Otger.
En wat is er met Dunya? Zij heeft iets met de moord te maken of niet?
Het begin leek ook een beetje op een Baantjer aflevering..quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:56 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het wel leuker zonder het mysterie van de moord op Bob.
De snelheid van de verhaallijnen vind ik ook wel prettig, dingen worden niet eindeloos uitgesmeerd over alle aflevering...
En ik ben stiekemop Joep
Joeno toch?? JOEp NOor...quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef Michellee het volgende:
Liever snel dan eindeloos uitgemolken....
Ja Joena....
Ik zat net precies hetzelfde te denken. Vooral door die moord en die videoband. Lekker origineel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:14 schreef Michellee het volgende:
De serie doet mij aan Meiden van de Wit denken.... Met de kleding en een mysterie door de serie...
In de reclame stukjes lijkt het alsof Bob de vader van Mouna heeft vermoord...quote:Op zondag 12 april 2009 09:12 schreef kenwel het volgende:
Blijft een toffe serie om te kijken. Helaas is het op internet slechte kwaliteit als je het vergeet het je wel.
Ik wil weleens weten wat Mouna nu achterhoud voor de rest van Apollo. En dat hondje echt een schatje.
Zozo, we krijgen wel waar voor ons geldquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef W00fer het volgende:
Ik heb GOED nieuws.
België heeft de serie aangekocht en hij is dus vanaf vandaag elke dinsdag te zien om 20.35 op ÉÉN
Voordelen:
-Geen commercials
-100x betere kwaliteit dan de streams
-Terug te kijken via ooitgemist.be (voor de belgen onder ons).
-Elke maandag EN dinsdag Jennifer Hoffman op tv![]()
Nadelen:
-Vandaag aflevering 1 (de moord)
Notes: ondertitels zitten er extragratis bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:28 schreef W00fer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom ik gewoon net pas achterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=369411/langid=43
Nou inderdaad. Het was erg voor de hand liggend dat Bob Rademakers de opdracht had gegeven aan Michealquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Starlie het volgende:
10 afleveringen leef je naar het "plot" toe... en nu wordt het opeens een beetje afgeraffeld.
Ja Joepquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:09 schreef superjojo het volgende:
Frederik Brom (Joep) speelt toch wel het beste, maar dat komt ook omdat niet alle karakters even goed uit de verf komen (Mouna).
Volgens mijn tv gids welquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef kenwel het volgende:
Leuke aflevering, jammer dat volgende week de laatste alweer wordt uitgezonden. Weet iemand of er een tweede seizoen komt?
Wie heeft Bob dan vermoord? Die moeder of Wendelien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:48 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd wat er in seizoen 2 als rode draad door de afleveringen gaat lopen... de moord is in elk geval "opgelost"... Als Micheal terugkomt dan zal er vast nog wel genoeg spannends gebeuren. Ben wel blij dat Mouna eruit is...
Volgens mij Wendelien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wie heeft Bob dan vermoord? Die moeder of Wendelien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |