Alex vertrouwde t niet en ging informeren bij die hotelschool. Daar moet je vloeiend Nederlands kunnen spreken en dat deed hij niet. Hij bleek zich uit te geven voor zijn neef (?) en dat huis te proberen verkopen.. Met een vals paspoort. Zoiets.quote:Op maandag 12 april 2010 22:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ff gemist wat er met die turk is, hij is de eigenaar niet en Alexandra weet ervan?
Ik ook, 6 afleveringen ofzo. Nou moet ik die dvd weer kopen ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij heb ik van seizoen 2 heel veel gemist
Misschien ben ik daarom wel gestopt met kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef k_man het volgende:
Je hebt weinig gemist aan seizoen 2. Was een heel stuk minder dan 1.
Dat appartement was van een vriend van hem!!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef amaranta het volgende:
Hmmm misschien moet ik Apollo of Mercurius maar als verkoopmakelaar nemen voor mijn huis, wellicht krijgen zij het wel verkocht.
Volgens mij heeft Michael al kinderen . Laats was er in zijn app een foto van 2 meisjes (oid) in beeeld.
Leuk he, de Veronica gidsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat appartement was van een vriend van hem!!
Kwam er laatst pas achter dat de acteur Michael in het echt getrouwd is met Tjitske Reidinga, Claire uit Gooische Vrouwen!
Het komt maar 1 keer per weekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:37 schreef RoosVlecht het volgende:
gister voor het eerst gezien, wat een leuke serie! ik ga vanaf nu zeker weten elke avond kijken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |