nope, intraday low is 205.21quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:55 schreef Wheelgunner het volgende:
Typfoutje bij RTL Z neem ik aan?
"AEX zakt intraday 1,5% tot onder de 106 punten"
lol, toch niet van Rotterdam Airport naar London Luton?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef sitting_elfling het volgende:
verdorie toch wel een leuke beursdag gemist zo te horen. Ben net 10 minuten geleden weer in London aangekomen na 8 uur reizen haha. (vertraging enzo)
Ze hebben het al verbeterd zie ik. Ben benieuwd of er hartaanvallen zijn geweestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
nope, intraday low is 205.21
Moet leren lezen
CNBC is doorgaans toch niet zo op de hand van de republikeinen? Dit klinkt als een headline voor FoxNewsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:06 schreef venomsnake het volgende:
Bij CNBC hebben ze het erover dan de VS door Obama naar quasi european socialism gaat..
Wat een halve gare is het toch ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:01 schreef Lemans24 het volgende:
Bos geeft inmiddels de aandeelhouders (mede) de schuld van de problemen...
Het is vooral Joe Kernen die de laatste tijd met de gekste uitspraken komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:07 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
CNBC is doorgaans toch niet zo op de hand van de republikeinen? Dit klinkt als een headline voor FoxNews
En de obligatiehouders maar ontzien... Ben benieuwd naar de portefeuille van Bos zelf.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat een halve gare is het toch ook.Bos, als er één partij is die veel schade heeft geleden zijn het wel de Fortis-aandeelhouders.
+10 punten, volgens money.cnn.comquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:44 schreef star_gazer het volgende:
Volgens CNN staat de Dow premarket zeer marginaal in de plus.
Ja en die hebben niets gezegd toen Voutron zijn ABN AMRO coup deed, nee ze zeiden NIETS terwijl het grote waanzin wasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat een halve gare is het toch ook.Bos, als er één partij is die veel schade heeft geleden zijn het wel de Fortis-aandeelhouders.
Ja, en de S&P500 0,6 punt in de min op 699.90quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:55 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
+10 punten, volgens money.cnn.com
Als je bedragen bekijkt die ze in de banken hebben gestopt, en de auto-industrie zijn ze zelfs vele malen erger dan wij hier in de oude, geitenwollensokken socialistische, wereld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:06 schreef venomsnake het volgende:
Bij CNBC hebben ze het erover dan de VS door Obama naar quasi european socialism gaat..
nah. De trein van Drenthe -> Schiphol -> Brussel - Lille - Londonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:04 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
lol, toch niet van Rotterdam Airport naar London Luton?
Klinkt als een omwegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nah. De trein van Drenthe -> Schiphol -> Brussel - Lille - London
Ben net weer wakker, ik vertrek zo naar de bloomberg terminal, ben wel even benieuwd naar wat gegevens ivm. volumes en vetrouwen. Als jullie nog speciale plaatjes willen hoor ik het wel.
Een algemeen plaatje zou wel heel mooi zijn. Altijd al benieuwd naar geweest!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nah. De trein van Drenthe -> Schiphol -> Brussel - Lille - London
Ben net weer wakker, ik vertrek zo naar de bloomberg terminal, ben wel even benieuwd naar wat gegevens ivm. volumes en vetrouwen. Als jullie nog speciale plaatjes willen hoor ik het wel.
koop je dan een retourtje? Ik zit net op NS Hispeed te kijken en enkeltjes zijn echt onbetaalbaar op die route.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nah. De trein van Drenthe -> Schiphol -> Brussel - Lille - London
Ik koop de retourtjes op het station in Londen. De train van Londen - lille - Brussel moet je via de Eurostar doen, en via brussel naar drenthe is gewoon via de NS. Maar je kunt dat ook inclusief bij je eurostar ticket 'opdrukken'. Dat kost slechts 20 pond extra, terwijl als je dat voor de NS Hispeed wil doen je 80 euro kwijt bentquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
koop je dan een retourtje? Ik zit net op NS Hispeed te kijken en enkeltjes zijn echt onbetaalbaar op die route.
Citi is echt een merkwaardig aandeel. Analisten voorspellen nog een kapitaal boost voor deze financial maar dat lijkt weinig goeds te doen voor het vertrouwen. Ik weet wel wat ik ga doen als het pessimisme het hoogtij gaat vieren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Citigroup dreigt ook een pennystock te gaan worden trouwens. Gister werd de 52Wk low bereikt van 1.15 Gesloten op 1.20 maar dat is natuurlijk nog steeds ontzettend laag. Het aandeel is ooit 37.76 geweest.
Is er eigenlijk een lijstje van de extreemste dalers in de zin van het verschil met de all time high?
Op RTLZ zeiden ze net dat ING minder dan 1 miljard heeft uitstaan met betrekking tot credit cards, dus ze worden misschien wel meegetrokken hierdoor, maar zelf hebben ze er weinig last van lijkt me dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:15 schreef pberends het volgende:
Scheringa: ING snel nationaliseren:-ING-snel-nationaliseren.html
Zo, die Scheringa doet een paar opmerkelijke uitspraken.
Kan zijn, maar ING heeft 136miljard uitstaan aan vastgoed. Tegen een eigen vermogen van (uit geheugen) 26 miljard. Een behoorlijk risico dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:18 schreef TheRoach het volgende:
[..]
Op RTLZ zeiden ze net dat ING minder dan 1 miljard heeft uitstaan met betrekking tot credit cards, dus ze worden misschien wel meegetrokken hierdoor, maar zelf hebben ze er weinig last van lijkt me dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |