Oh. enig idee hoe lang dat zo blijft? Waar zijn alle aandelen dan naar toe?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Niet verhandelbaar, net als abn-amro
Dan moeten ze gemaakt zijn van koekjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Zijn er ook nog dagen waarop geen cijfers uit de VS komen?
zie strikethrough....ben ze ook kwijtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fortis aandelen zijn wel verhandelbaar, ff zoeken waar.
Ik zit ook al te zoeken, bij AMX ofzo, maar daar staan ze ook niet bij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fortis aandelen zijn wel verhandelbaar, ff zoeken waar.
quote:Fortis heeft als thuismarkt Brussel, zo concludeerde de commissie. Op basis van die informatie is besloten de beursnotering van Fortis niet meer terug te laten komen in een Nederlandse index, aldus de zegsvrouw.
De noteringen op Euronext worden gedeeld. Je kunt dus net zo goed Air France-KLM op de CAC40 kopen als op de AEX. Het is precies hetzelfde aandeel met precies dezelfde prijs, en precies hetzelfde volume.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:30 schreef StephanL het volgende:
Fortis is uit de AEX. waar is die nu heen verplaatst?
Ok dus de waarde op Euronext Brussel en AEX waren hetzelfdequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:38 schreef pberends het volgende:
[..]
De noteringen op Euronext worden gedeeld. Je kunt dus net zo goed Air France-KLM op de CAC40 kopen als op de AEX. Het is precies hetzelfde aandeel met precies dezelfde prijs, en precies hetzelfde volume.
Fortis heeft zijn notering op de AEX verloren, maar staat gewoon nog genoteerd op Euronext Brussel.
Dat iig, maar in NL is 't een lokaal fonds geworden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:38 schreef pberends het volgende:
Fortis heeft zijn notering op de AEX verloren, maar staat gewoon nog genoteerd op Euronext Brussel.
jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok dus de waarde op Euronext Brussel en AEX waren hetzelfdenee toch?
Dat is sinds enkele maanden, de "orderboeken werden samengevoegd" ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok dus de waarde op Euronext Brussel en AEX waren hetzelfdenee toch?
Ohquote:
Ik ziequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is sinds enkele maanden, de "orderboeken werden samengevoegd" ofzo.
Check het volume van KLM op de CAC40 en de AEX. Precies hetzelfde.
Dat was eerst de bedoeling, maar het fonds is echter nergens te vinden. Ook niet nodig, het is gewoon nog genoteerd op Euronext (Brussel).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat iig, maar in NL is 't een lokaal fonds geworden.
http://www.fd.nl/artikel/(...)old-aex-6-4-niet-2-3
Hmm, ik kon 't al niet vinden maar google news zei iets anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef pberends het volgende:
Dat was eerst de bedoeling, maar het fonds is echter nergens te vinden. Ook niet nodig, het is gewoon nog genoteerd op Euronext (Brussel).
Dat begrijp ik, ik ken het hele rijtje van Bilderberg tot Skull and Bones uit mn kop. Maar ik begreep niet waarom je dacht dat pberends ernaar verwees (of ik moet eroverheen hebben gelezen).quote:
Ik ben onschuldig, schreef alleen even uit waar NWO voor staatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik ken het hele rijtje van Bilderberg tot Skull and Bones uit mn kop. Maar ik begreep niet waarom je dacht dat pberends ernaar verwees (of ik moet eroverheen hebben gelezen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |