5 procent eraf vind je niets?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef star_gazer het volgende:
Zit toch wel een harde correctie aan te komen lijkt me
Dat had je beter twee weken geleden kunnen posten had je er nog wat aan kunnen verdienen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef star_gazer het volgende:
Die correctie is al bezigquote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef star_gazer het volgende:
correctie kan al ingecalculeerd zijn in de koersen. Zou niet de 1e keer zijn, technisch gezien verwachtten ze steeds een reboound rond de 220 die kwam nooit opdagen.quote:
Hebben de TA's hun onvermogen tot voorspellen al niet ruimschoots bewezen?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
correctie kan al ingecalculeerd zijn in de koersen. Zou niet de 1e keer zijn, technisch gezien verwachtten ze steeds een reboound rond de 220 die kwam nooit opdagen.
Je kan toch beter een aap laten darten?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben de TA's hun onvermogen tot voorspellen al niet ruimschoots bewezen?
Mooie timingquote:Op maandag 2 maart 2009 22:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een beleggingsrekening bij ING aangevraagd. Ik heb het idee dat het binnen een week of twee, drie tijd wordt om in te stappen.
Na alle klachten hier over Binck?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mooie timing.
Geen idee trouwens waarom je geen Binck neemt, die is goedkoper en 50 euro gratis transactiekosten.
TA's werken inderdaad niet ten tijde van nu. Net zo min als fundamenteelquote:Op maandag 2 maart 2009 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben de TA's hun onvermogen tot voorspellen al niet ruimschoots bewezen?
Dat van de 50 euro gratis transactiekosten wist ik niet. De transactiekosten zelf ontlopen elkaar verder niet. Misschien open ik daar ook een rekening.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mooie timing.
Geen idee trouwens waarom je geen Binck neemt, die is goedkoper en 50 euro gratis transactiekosten.
Het is toch ook indices ? En niet indexen?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:16 schreef ItaloDancer het volgende:
Indices klinkt veel mooier trouwens dan het stomme 'indexen'
Binck is over het algemeen prima. Maar soms hebben ze wat storingen zoals het vertraagd terugmelden van orders, koersen die niet 100% actueel zijn en meer van dat soort dingen. Zelf vind ik dat niet zo erg, maar anderen blijkbaar wel.....quote:Op maandag 2 maart 2009 22:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat van de 50 euro gratis transactiekosten wist ik niet. De transactiekosten zelf ontlopen elkaar verder niet. Misschien open ik daar ook een rekening.
Wat voor klachten hadden mensen met Binck?
Binck is vaak rete traag als het er echt om draait. En niet bepaald real time koersen. Overigens hebben veel mede studenten van mn universiteit hier in Engeland hetzelfde probleem. Die zitten allemaal gewoon via de 'bank' te beleggen waar ze soms zelfs maandelijkse kosten voor moeten betalen zonder dat je al handelt! En die kunnen vaak niet eens in financiele derivaten handelen via de bank. Als ze mijn binck dan ook zien hebben ze zoiets van, wow dat wil ik ook! We hebben het zo slecht nog niet met binck dusquote:Op maandag 2 maart 2009 22:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat van de 50 euro gratis transactiekosten wist ik niet. De transactiekosten zelf ontlopen elkaar verder niet. Misschien open ik daar ook een rekening.
Wat voor klachten hadden mensen met Binck?
Mag waarschijnlijk allebei zoals met zoveel Latijnse woorden. Museums en musea zijn beiden correct Nederlands.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is toch ook indices ? En niet indexen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:28 schreef Drugshond het volgende:
Het maandag debat.
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
We gaan naar de 170 (als we geluk hebben)....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |