Die heeft tot nu toe mazzel gehad met de tegenstanders denk ik. Als je ziet wie er al uit zijn en dat Zoey er nog in zit, is het wel lachwekkend idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:21 schreef Doff het volgende:
Wie heeft er ooit bedacht dat Deschanel kan acteren?
Zonder die stemmers had mogelijke winnares Blanchett er al uit gelegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:48 schreef Doff het volgende:
Harriet Andersson is ook een stuk bekender dan ik dacht.
een hoop mensen hebben Dogville wel gezien...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:48 schreef Doff het volgende:
Harriet Andersson is ook een stuk bekender dan ik dacht.
Meld zichquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:21 schreef Doff het volgende:
Wie heeft er ooit bedacht dat Deschanel kan acteren?
Ik vind het opvallend, ze wint elke ronde vrij duidelijk, nu lijkt het weer die richting uit te gaan. Bij het vorige beste actrice-tournament ging ze er weinig spectaculair in de eerste ronde al uit tegen Frances McDormand. Ik vind het persoonlijk geen al te bijzondere actrice, maar goed, daar stemmen we met z'n allen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:15 schreef Falco het volgende:
Zelfs Sarkozy snapt het. Binoche moet winnen
Idd onbegrijpelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:09 schreef scanman01 het volgende:
4e ronde
Ingrid Bergman - Claudia Cardinale (hoezo won Cardinale van Cotillard eigenlijk???)
Dat jij Kidman verkiest boven Meryl Streep is zomogelijk nog onbegrijpelijker. Maar ja, dat is het interessante van dit soort topicsquote:
Nee, Scarlett is een geweldig actricequote:Op maandag 30 maart 2009 22:57 schreef Mainport het volgende:
Tja, Natalie Portman dan. Lekker ding hoor, maar van
* knip *
word ik niet heel vrolijk.
De kans dat Portman wint is dan ook onbestaande.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:57 schreef Mainport het volgende:
ben ik niet echt heel overtuigd dat dit de beste actrice aller tijden moet zijn.
Je kunt naturlijk die persoon meteen koppelen aan een japanse actrice die haar laatste film in 1960 heeft gemaakt, grote kans dat die populaire hedendaagse actrice er dan uitvliegtquote:Op maandag 30 maart 2009 23:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb dit soort personen-tournaments al vaak gestart, hoop altijd dat die ene figuur niet wint (FOK! is op dat vlak heel erg voorspelbaar), maar het is blijkbaar niet te vermijden.
Nee, anders had Ullman er ook niet uit gelegen tegen Blanchett. In ieder geval niet zo ruim.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Je kunt naturlijk die persoon meteen koppelen aan een japanse actrice die haar laatste film in 1960 heeft gemaakt, grote kans dat die populaire hedendaagse actrice er dan uitvliegt
Of dat dan echt helemaal klopt met het doel van de verkiezing, tja.
Vind ik niet echt. Maar sowieso, het gaat niet alleen om het 'kunnen acteren' , er zijn ook diverse randverschijnselen. Iemand kan wel heel goed kunnen acteren maar als dat alleen in films is die je niet aanspreken zal dat nooit een favoriet worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef Dizer het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die Nicole Kidman kiezen boven Meryl Streep... Oke, Nicole Kidman is echt niet slecht, maar Meryl Streep is toch echt wel een betere actrice. En bovendien van alle markten thuis. Nicole Kidman speelt bijna altijd de "humorloze, afstandelijke, koude vrouw".
Maar je stemt toch ook niet op je favoriet? Dit is toch een 'beste actrice' tournament. Meryl Streep is gewoon een vele malen betere actrice dan Nicole Kidman, ongeacht in welke films ze speelt. De film 'Doubt' kan mij niet echt boeien, maar ik zie wel dat Streep weer meesterlijk speelt in die film.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Vind ik niet echt. Maar sowieso, het gaat niet alleen om het 'kunnen acteren' , er zijn ook diverse randverschijnselen. Iemand kan wel heel goed kunnen acteren maar als dat alleen in films is die je niet aanspreken zal dat nooit een favoriet worden.
Net als dat wanneer je een 'beste zangeres' toernooi houdt bv Madonna boven Mariah Carey eindigt. Zangtechnisch is Mariah echt wel beter, maar of ze meer fans heeft dan Madonna.... nee.
Ik denk dat veel mensen wél op hun favoriet stemmen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je stemt toch ook niet op je favoriet? Dit is toch een 'beste actrice' tournament. Meryl Streep is gewoon een vele malen betere actrice dan Nicole Kidman, ongeacht in welke films ze speelt. De film 'Doubt' kan mij niet echt boeien, maar ik zie wel dat Streep weer meesterlijk speelt in die film.
Dat kun je toch niet los van mekaar zienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Maar je stemt toch ook niet op je favoriet? Dit is toch een 'beste actrice' tournament.
Lijkt mij ook niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet los van mekaar zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |