quote:Op maandag 2 maart 2009 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietIk had verwacht dat onder die spoiler een schaars geklede dame, zonder bloesje, zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vond ik het al niks voor piles en toch ging ik stiekem kijken..
Staat er dat..![]()
Zo schokkend?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat onder die spoiler een schaars geklede dame, zonder bloesje, zat.
Staat er dat..
viel tegen he? had ik nou ookquote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat onder die spoiler een schaars geklede dame, zonder bloesje, zat.
Staat er dat..
quote:
Dat is wel zo netjesquote:
Want anders is het zo moeilijk te vinden? Gewoon het bovenste topic in de index van SES.quote:
dat is standaard jaquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want anders is het zo moeilijk te vinden? Gewoon het bovenste topic in de index van SES.
Dat wil nog niet zeggen of ik van bloot hou of niet van blousejes, of allebeiquote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bart maakt m!!!en piet ook ongeveer
of in de Nieuwe Topicsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want anders is het zo moeilijk te vinden? Gewoon het bovenste topic in de index van SES.
En vervolgens is het zo'n teleurstelling dat ze nooit meer terugkomen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je, die player is het met me eens![]()
Goeie TT om mensen te lokken trouwens
Nouquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij jou moet alles voorgezegd worden he![]()
Het is makkelijker doorlezen als ik op mn mobiel zit oid.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je, die player is het met me eens![]()
Goeie TT om mensen te lokken trouwens
Ik ben nog niet zo snel met het openen van een nieuw topicquote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is makkelijker doorlezen als ik op mn mobiel zit oid.
Waarom zit iedereen tegenwoordig op zijn/haar mobiel te internetten? Ik heb dat nooit begrepen, lijkt me behoorlijk irritant. Ik vind mijn monitor al klein.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is makkelijker doorlezen als ik op mn mobiel zit oid.
True, je hebt ze er niet voor niets in gezetquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed zo Milou__ op de regeltjes hameren
omdat ik nu hoopte een nieuwe foto te zien binnen afzienlijke tijdquote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En waarom dacht jij Whoehoee (zonder cheerleaders) dan?
is technologische vooruitgang...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen tegenwoordig op zijn/haar mobiel te internetten? Ik heb dat nooit begrepen, lijkt me behoorlijk irritant. Ik vind mijn monitor al klein.
heb jij je resolutie op 800x600 staan ook zeker?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen tegenwoordig op zijn/haar mobiel te internetten? Ik heb dat nooit begrepen, lijkt me behoorlijk irritant. Ik vind mijn monitor al klein.
Hahahaquote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik nu hoopte een nieuwe foto te zien binnen afzienlijke tijd
Hé, wat is daar mis mee?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb jij je resolutie op 800x600 staan ook zeker?
Hé !!!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb jij je resolutie op 800x600 staan ook zeker?
Omdat ik geen zin heb om elke keer mijn hele laptop op te starten net voordat ik ga slapen. Mobiel fok!ken worden ook heel veel dingen weg gelatenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
kan je er uit snijden of weg paintenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha
Nou misschien als ik er eentje vind zonder vriendinnen erop, ik weet niet of zij het leuk vinden om zchzelf hier plotseling terug te zienNee, ik weet niet of ze hier zitten, maar just in case
Officieel?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Psychonikeo het volgende:
Oh en omdat ik nu officieel in de top 5 van spammers sta
Gebruik je Paint-skillsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha
Nou misschien als ik er eentje vind zonder vriendinnen erop, ik weet niet of zij het leuk vinden om zchzelf hier plotseling terug te zienNee, ik weet niet of ze hier zitten, maar just in case
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan je er uit snijden of weg painten
Misschien vanavondquote:
GMTA.quote:
ik ben geduldigquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha
Ik kom dan gewoon niet op FOK!, is makkelijkerquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om elke keer mijn hele laptop op te starten net voordat ik ga slapen. Mobiel fok!ken worden ook heel veel dingen weg gelaten
Op mijn huidige telefoon ga ik absoluut niet internetten.quote:
volgende de officiele Piles statsquote:
en onze gave TT vereeuwigdquote:135 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
134 posts - Teardrop-nl - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
125 posts - Cuegirllie - Stage SC #599 Waar we heftige zomersex hebben!!
125 posts - Psychonikeo - School en Stage SC #852: Met TellSell passies
122 posts - Cuegirllie - Stage SC # 590 Ik wilde helemaal geen nieuwe openen...
Nee, maar wei (quote:Op maandag 2 maart 2009 19:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
[..]
ik zij toch niet dat dat slecht is?
Ik zal misschien vanavond nog even creatief gaan doenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben geduldig![]()
en heb ook pm enzo
Onze TTquote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgende de officiele Piles stats
[..]
en onze gave TT vereeuwigd
had ik gezien horquote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar wei ( [ afbeelding ] ) wel
haha okquote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal misschien vanavond nog even creatief gaan doen
Ik kijk meestal even of jij er bent, en als jij er bent, start ik mijn laptop opquote:Op maandag 2 maart 2009 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom dan gewoon niet op FOK!, is makkelijker![]()
Maar wel lief dat je nog ff langskomt
dat lijkt me ookquote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Onze TT
Alstie verdwijnt pimpen we hem gewoon en gebruiken we hem opnieuw
Dat kun je dan beter gelijk doenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik kijk meestal even of jij er bent, en als jij er bent, start ik mijn laptop op![]()
Ik kan er goed mee leven, maar ligt wel aan je foon denk ik ja..quote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn huidige telefoon ga ik absoluut niet internetten.
Yayquote:Op maandag 2 maart 2009 19:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat lijkt me ook
Ik ga trouwens maar eens even een soepie maken en op de bank hangen
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:18 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben me in ieder geval even anders vermaken.. In ieder is 1 van mijn vele missies geslaagd
Ah, ik zie het *trekt zak over hoofd*quote:Op maandag 2 maart 2009 19:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik denk dat hij het anders bedoelt...
Zal hij wel een reden voor hebben.quote:
Kan gebeuren, maakt niet uit johquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff muziek downloaden en dan gamen
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff muziek downloaden en dan gamen
quote:
Haha, zit wel goed johquote:
Zo jij hebt aardig lopen postenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgende de officiele Piles stats
[..]
en onze gave TT vereeuwigd
Whehequote:Op maandag 2 maart 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu ook wat het inhoudt. Bedankt nog
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:30 schreef The_Dean het volgende:
Even gruwelijk uitgeschoten met de piripiri merk ik wel, boh!
Veel plezierquote:Op maandag 2 maart 2009 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe
Nou, ik ga maar eens naar wat praatjes van afgestudeerde mensen luisteren![]()
Fritsert, wat heb je gehaald?quote:
Hete Kipquote:Op maandag 2 maart 2009 19:30 schreef The_Dean het volgende:
Even gruwelijk uitgeschoten met de piripiri merk ik wel, boh!
Sorry hoor wij gaan al.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, Zo'n fok!relatie is toch niet zo persoonlijk als ik dacht![]()
Je bent een schatquote:
De enige goede cola is originele colaquote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef PieterBas het volgende:
Nou.. een colaatje zou ook niet verkeerd zijn... Als het maar geen Zero is..
Ik weet nog dat de eerste keer Zero dronk.. gratis op Den Haag CS gekregen.. Dit is best vies.... Stond er net een tv team dit spul te promoten
Kelly Clarksonquote:
Cola zonder prikquote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige goede cola is originele cola![]()
Light enzo is niet te zuipen
Dit liedje werkt zo aanstekelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kelly ClarksonMoet eerlijk bekennen dat ze best leuke liedjes maakt..
Whehequote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat weet ik toch.. en dat is wederzijds hoor
Vind Since you've been gone toch wel de leukste (zeker in de Jason Nevins remix, schaamteloos lopen meebleren in de Gotcha in Blanes...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit liedje werkt zo aanstekelijk
Ik ben het met je eens hoor.. En dat voor een Idols winnares
Ik kan niet zo goed tegen prikquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen prikDus ik heb het liefste alles met zo min mogelijk prik
Ik ben zo iemand die graag het laatste beetje uit de fles wil hebben
Zal 'm eens luisterenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind Since you've been gone toch wel de leukste (zeker in de Jason Nevins remix, schaamteloos lopen meebleren in de Gotcha in Blanes...)
Gotcha in Blanesquote:Op maandag 2 maart 2009 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind Since you've been gone toch wel de leukste (zeker in de Jason Nevins remix, schaamteloos lopen meebleren in de Gotcha in Blanes...)
Wel geschikt als je last van je maag hebt, zo schijnt.quote:
You don't knowquote:
Een kenner dusquote:
Wat een albums heeft die vent gemaaktquote:
Voor 2300 alles voor 1 euroquote:Op maandag 2 maart 2009 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een kenner dus![]()
Ik heb daar liters sangria gedronken.
Nooit naar zijn albums geluisterd, maar die zullen wel vet zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 20:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat een albums heeft die vent gemaakt!
Waarom?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik voel me opeens ook heel lelijk
naturel graagquote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lekker![]()
Chips?
Naturel of Cheese union?
van Katrien a.k.a Kate Ryanquote:
Ik stamp niet hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 20:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. stamp me nog verder de grond in
Alles voor de kijkcijfers uhm... luistercijfersquote:Op maandag 2 maart 2009 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Katrientje
Wat dat vrouwtje met haar haar gedaan heeft.. Zonde
Ik weet niet of haar kapsel dat ten goede komtquote:Op maandag 2 maart 2009 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers uhm... luistercijfers
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nooit naar zijn albums geluisterd, maar die zullen wel vet zijn
Bij You don't know een verkeerd smilie gebruik
duidelijk opgepoetst...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze recent? Goed lichaam, maar beetje raar hoofd
Bah..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel even een plaatje zoekenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
ah okquote:Op maandag 2 maart 2009 20:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zal wel even een plaatje zoeken
Deze is niet zo recent als ik haar laatst zag..
Geen verkeerde plaat..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
You dont know me een van zijn bekendste nummers inderdaad. Er is op die beat een nieuw nummer gereleased van Doman and Gooding.
Dat helpt niet in mijn lay-out.quote:
helemaal waarquote:Op maandag 2 maart 2009 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen verkeerde plaat..
Ieder geval veel malen beter dan dit soort crap:
Die is echt slecht.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen verkeerde plaat..
Ieder geval veel malen beter dan dit soort crap:
Niet echt een goede vindt ikquote:Op maandag 2 maart 2009 20:32 schreef PieterBas het volgende:
Dit vind ik dan nog wel een van de betere
wow.. megagroot en niet mooiquote:Op maandag 2 maart 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
Kan geen plaatje vinden van haar nieuwe coupeDit komt het meeste in de buurt :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dat haar doet ze constant denken aan een Duitse vriendin die ik ken.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, ik wist ook niet dat ie zo groot wasquote:
Jij bent mooier Daph_quote:Op maandag 2 maart 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ieder zijn of haar smaakquote:
Dit staat haar ook wel, alleen nu heeft ze het dus aan één kant zo, en aan de andere kant echt heel erg kortquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Haar zou ik ook minder problemen mee hebben
[..]
Was je daar bang voor dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nu niet meer met Piles trouwens he?
schattig toch, dat ik dat niet snapquote:
en en en en en ik drink ook veel cola en ik vind ook de restjes zonder prik niet lekker en dat kunnen wij ook gewoon delen..quote:
Leer dat maar af danquote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
schattig toch, dat ik dat niet snap
[..]
en en en en en ik drink ook veel cola en ik vind ook de restjes zonder prik niet lekker en dat kunnen wij ook gewoon delen..
teach me pleasequote:Op maandag 2 maart 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leer dat maar af dan![]()
Whehehe iedereen vind dat smerig en gooit het weg terwijl ik het dan zo graag op wil drinken
Les 1: Niet over jezelf zeggen dat je schattig bentquote:Op maandag 2 maart 2009 20:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
teach me please
Ik zal er voortaan aan denken en opsparen
hahaquote:Op maandag 2 maart 2009 20:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Les 1: Niet over jezelf zeggen dat je schattig bent
Goedzo dan kan ik eindelijk weer lekker wat cola drinken
Over de kop gevlogen?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Nogal, maar vraag me wel af hoe je een auto zo toegetakeld krijgt
hopelijk komen ze erachter..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Nogal, maar vraag me wel af hoe je een auto zo toegetakeld krijgt
de auto lag op de kop in de sloot, meer staat niet op internet..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Over de kop gevlogen?
Weten ze al iets over wat er gebeurd is?
Hopelijk weten ze snel meer..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef Puala het volgende:
[..]
de auto lag op de kop in de sloot, meer staat niet op internet..
Dankjewel.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hopelijk weten ze snel meer..
Sterkte in ieder geval
* Nico knuffelt Paulaquote:Op maandag 2 maart 2009 21:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ben op het moment trouwens verrassend kalm![]()
Morgen horen we op school vast wel meer
waar dan aan?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt niet aan jouIn mijn geval iig
Aissati gescoordquote:
ook prettigquote:
jeejquote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef Daph_ het volgende:
* Daph_ luistert Alesha Dixon - Play me en voelt een hyperbui opkomen
Wat kan daar fout aan zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
nu ga ik wel hele foute dingen denken hoor
dat had ik ook, maar volgens mij is dat het nietquote:Op maandag 2 maart 2009 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
nu ga ik wel hele foute dingen denken hoor
Jong Ajax - Jong Twente was er vanavond.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:33 schreef Milou__ het volgende:
Wie moet er voetballen?
oh ja.. dat is vervelend danquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet leuk want eigenlijk moet ik zo naar bed
Volgens mij vind je het alleen maar grappigquote:Op maandag 2 maart 2009 21:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beetje wel hoor![]()
Maar ik kan normaal toch al niet zo makkelijk in slaap komen
nee valt wel mee johquote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het alleen maar grappig
Wat bedoel je daarmee?
Maar je vindt het dus wel ene beetje grappigquote:Op maandag 2 maart 2009 21:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee valt wel mee joh
En ik bedoel er niets mee.. gewoon dat ik een moeilijke slapen ben
nu is het niet grappig meer.. Dat herken ik zo verschrikkelijk goed!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar je vindt het dus wel ene beetje grappig
Ik slaap ook niet zo makkelijk, kan over het algemeen niet meteen in slaap komen als ik naar bed ga.. Dus als ik om 11 uur wil slapen zorg ik ervoor dat ik tussen kwart over 10 en half 11 in bed lig
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nu is het niet grappig meer.. Dat herken ik zo verschrikkelijk goed!
Ook al?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nu is het niet grappig meer.. Dat herken ik zo verschrikkelijk goed!
ik heb dat nummer opgezocht.. ken m helemaal niet..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Daph_ het volgende:
Play me![]()
![]()
Mennn wat word ik hyper van dat nummer
jupquote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ook al?Pfft en je begrijpt dus wel dat wanneer ik hyper ben ik helemáál niet kan slapen
Ik vond The boy does nothing zo leuk, dus ik ging kijken of er nummers van haar album op youtube stonden.. Zo kwam ik op een 6,5 minuut durende preview van het album en vanaf daar ben ik bij dit nummer belandquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb dat nummer opgezocht.. ken m helemaal niet..
en ik begrijp nu dat je er hyper van kan worden
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jupMisschien moet je dat nummer uit zetten?
ontzettend.. maar ik kende haar helemaal niet volgens mijquote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vond The boy does nothing zo leuk, dus ik ging kijken of er nummers van haar album op youtube stonden.. Zo kwam ik op een 6,5 minuut durende preview van het album en vanaf daar ben ik bij dit nummer belandInteressant he
goed zoquote:
Ken je the boy does nothing ook niet dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ontzettend.. maar ik kende haar helemaal niet volgens mij
[..]
goed zo
Ik zal m ff opzoeken, maar de titel zegt me niet meteen iets..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ken je the boy does nothing ook niet dan?
Hoeft ook niet, vroeg het me alleen af, deze wordt regelmatig gedraaid op de radio dus vandaarquote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal m ff opzoeken, maar de titel zegt me niet meteen iets..
nee zegt met echt helemaal nix.. volgens mij nog nooit gehoord ookquote:Op maandag 2 maart 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, vroeg het me alleen af, deze wordt regelmatig gedraaid op de radio dus vandaar
Since U been gone
Volgens mij in 2006 een grote hitquote:Op maandag 2 maart 2009 22:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee zegt met echt helemaal nix.. volgens mij nog nooit gehoord ook
Ken beuren hoor ! Niks ergs aanquote:Op maandag 2 maart 2009 22:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef PieterBas het volgende:
Krijg ik weer m'n moeder, "IK ZIE JE BORRSTEN!"
Since U been gone van Kelly Clarkson? om het even helder te hebben?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nummer pas in 2008 uitgebracht
nou ja.. vraag me af welke zender enzoquote:Op maandag 2 maart 2009 22:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ken beuren hoor ! Niks ergs aan![]()
Miss Independant![]()
quote:
Het is ook meer vrouwen/jank muziekquote:Op maandag 2 maart 2009 22:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee the boy does nothing van Alesha Dixonquote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Since U been gone van Kelly Clarkson? om het even helder te hebben?
over het algemeen heb ik daar ook weinig moeite mee, maar het gaat om het feit dat ik het volgens mij echt niet gehoord heb. Ook als ik iets slecht vind, dat onthoud ik het welquote:
Euh ik luister tegenwoordig alleen maar radio, dus skyradio, 538 en decibel (meer kan ik niet ontvangen in de autoquote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. vraag me af welke zender enzo
wtfquote:
*flikkert in playlist*quote:
oh die is wel vrij recentquote:Op maandag 2 maart 2009 22:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee the boy does nothing van Alesha Dixon
ik kan niet snel editten (traag internet vandaag...)quote:
Denk dat het meer aan mij ligt, dan aan jouquote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klopt
Sorry als ik een beetje warrig was hoor
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Euh ik luister tegenwoordig alleen maar radio, dus skyradio, 538 en decibel (meer kan ik niet ontvangen in de auto)
En af en toe vang ik een glimp op van TMF bij het zappen
Ah, ik zie hetquote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik kan niet snel editten (traag internet vandaag...)
maar zie edit
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klopt
Sorry als ik een beetje warrig was hoor
ik snapte het dan ook hartstikken goedquote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk dat het meer aan mij ligt, dan aan jou
Wees blij dat de radio aanstaatquote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ja op mijn werk is het eignelijk alleen maar oudere muziek van radio 2 en veronica enzo.. Daar haal je weinig nieuws uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |