quote:Op maandag 2 maart 2009 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietIk had verwacht dat onder die spoiler een schaars geklede dame, zonder bloesje, zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vond ik het al niks voor piles en toch ging ik stiekem kijken..
Staat er dat..![]()
Zo schokkend?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat onder die spoiler een schaars geklede dame, zonder bloesje, zat.
Staat er dat..
viel tegen he? had ik nou ookquote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat onder die spoiler een schaars geklede dame, zonder bloesje, zat.
Staat er dat..
quote:
Dat is wel zo netjesquote:
Want anders is het zo moeilijk te vinden? Gewoon het bovenste topic in de index van SES.quote:
dat is standaard jaquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want anders is het zo moeilijk te vinden? Gewoon het bovenste topic in de index van SES.
Dat wil nog niet zeggen of ik van bloot hou of niet van blousejes, of allebeiquote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bart maakt m!!!en piet ook ongeveer
of in de Nieuwe Topicsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want anders is het zo moeilijk te vinden? Gewoon het bovenste topic in de index van SES.
En vervolgens is het zo'n teleurstelling dat ze nooit meer terugkomen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je, die player is het met me eens![]()
Goeie TT om mensen te lokken trouwens
Nouquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij jou moet alles voorgezegd worden he![]()
Het is makkelijker doorlezen als ik op mn mobiel zit oid.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je, die player is het met me eens![]()
Goeie TT om mensen te lokken trouwens
Ik ben nog niet zo snel met het openen van een nieuw topicquote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is makkelijker doorlezen als ik op mn mobiel zit oid.
Waarom zit iedereen tegenwoordig op zijn/haar mobiel te internetten? Ik heb dat nooit begrepen, lijkt me behoorlijk irritant. Ik vind mijn monitor al klein.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is makkelijker doorlezen als ik op mn mobiel zit oid.
True, je hebt ze er niet voor niets in gezetquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed zo Milou__ op de regeltjes hameren
omdat ik nu hoopte een nieuwe foto te zien binnen afzienlijke tijdquote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En waarom dacht jij Whoehoee (zonder cheerleaders) dan?
is technologische vooruitgang...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen tegenwoordig op zijn/haar mobiel te internetten? Ik heb dat nooit begrepen, lijkt me behoorlijk irritant. Ik vind mijn monitor al klein.
heb jij je resolutie op 800x600 staan ook zeker?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen tegenwoordig op zijn/haar mobiel te internetten? Ik heb dat nooit begrepen, lijkt me behoorlijk irritant. Ik vind mijn monitor al klein.
Hahahaquote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik nu hoopte een nieuwe foto te zien binnen afzienlijke tijd
Hé, wat is daar mis mee?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb jij je resolutie op 800x600 staan ook zeker?
Hé !!!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb jij je resolutie op 800x600 staan ook zeker?
Omdat ik geen zin heb om elke keer mijn hele laptop op te starten net voordat ik ga slapen. Mobiel fok!ken worden ook heel veel dingen weg gelatenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
kan je er uit snijden of weg paintenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha
Nou misschien als ik er eentje vind zonder vriendinnen erop, ik weet niet of zij het leuk vinden om zchzelf hier plotseling terug te zienNee, ik weet niet of ze hier zitten, maar just in case
Officieel?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Psychonikeo het volgende:
Oh en omdat ik nu officieel in de top 5 van spammers sta
Gebruik je Paint-skillsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha
Nou misschien als ik er eentje vind zonder vriendinnen erop, ik weet niet of zij het leuk vinden om zchzelf hier plotseling terug te zienNee, ik weet niet of ze hier zitten, maar just in case
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan je er uit snijden of weg painten
Misschien vanavondquote:
GMTA.quote:
ik ben geduldigquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha
Ik kom dan gewoon niet op FOK!, is makkelijkerquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om elke keer mijn hele laptop op te starten net voordat ik ga slapen. Mobiel fok!ken worden ook heel veel dingen weg gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |