Op het kantoor mocht het ook niet.. ook niet heel zachtjes..quote:
dat standaardmateriaal vindt ik niksquote:Op maandag 2 maart 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, ik zie het
Ja volgens mij is dit geen standaarmateriaal voor Lil Wayne
dat is waarquote:
Ik ook niet, dit is wel een lekker plaatjequote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat standaardmateriaal vindt ik niks
Op mijn kantoor zit er een knop waar ik de radio harder en zachter mee kan zetten.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op het kantoor mocht het ook niet.. ook niet heel zachtjes..
Goed bezigquote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is waar
We hadden eerst een gozer die de radio niet aanwilde, dat hebben we m snel uit zijn hoofd gepraat
had je nog naar Damien Rice geluisterd?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit is wel een lekker plaatje
Ik vind die videoclip gewoon zo erg, staat daar zo'n gassie stoer te doen op een gitaar terwijl je het hele nummer heul geen gitaar hoortquote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit is wel een lekker plaatje
Nope, nog niet..quote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
had je nog naar Damien Rice geluisterd?
ben benieuwd wat je daar van vindt namelijk.
Anders zit er geen rocky figuur/gevalletje in de clip van Let it rock en dat kan natuurlijk nietquote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind die videoclip gewoon zo erg, staat daar zo'n gassie stoer te doen op een gitaar terwijl je het hele nummer heul geen gitaar hoort
het gaat niet om de clip, het gaat om de muziekquote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind die videoclip gewoon zo erg, staat daar zo'n gassie stoer te doen op een gitaar terwijl je het hele nummer heul geen gitaar hoort
En waarschijnlijk ook geen noot op dat ding kan spelen...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed bezig
Bij ons staat nooit de radio aan
Heb het nog helemaal niet gezien..quote:Op maandag 2 maart 2009 22:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
je had het wel gezien of totaal niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |