quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Mijn moeder draagt nooit rokjes.quote:
Zo bot wou ik het ook niet brengen.quote:
Oh god.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef Zotheid het volgende:
Die kip.
Was deze al gepost?
http://www.dumpert.nl/med(...)hol_en_de_jeugd.html![]()
Ik had in eerste instantie niet door dat ik de lapo hadquote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef IQM het volgende:
Het duurt even, maar dan heb je ook niks.
Wat zit je mijn tekening nou te dissen.quote:
hey BP!quote:
Pure kankerquote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef Zotheid het volgende:
Die kip.
Was deze al gepost?
http://www.dumpert.nl/med(...)hol_en_de_jeugd.html![]()
Kerel, toch.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb een mieters vet overhemd van MP en broek van TH gekocht.
MannenPap en TeringHomo zijn niet mijn favo merken.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb een mieters vet overhemd van MP en broek van TH gekocht.
Nagetekendquote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zit je mijn tekening nou te dissen.
En jouw panda was in ieder geval erg lief.
Helemaal zelf verzonnen of ergens op gebaseerd?
Ik kan goed tekenen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nagetekendik kan nog net fatsoenlijk een smiley tekenen man
![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA!11 Wacht maar tot onze meet!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
MannenPap en TeringHomo zijn niet mijn favo merken.
BWHEHE![]()
![]()
Hij had het toch over MeisjesPunani en TietenHouder?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BWHEHE![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BWHEHE![]()
![]()
Wat jij erbij hebt getekend, vind ik mooier dan wat je hierboven ziet!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!11 Wacht maar tot onze meet!
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben een kleiin geiil sletje ..
ik ben een kleiin geiil sletje en heb zin aan jou je broek uit en pak me ik ben een klein geiil sletje en mijn poes is nauw kom op en lik me.
Strak neem ik je mee naar mijn darkroom van mijn pa.
Je dikke lul tussen mijn lippen en ik zuig je klaar.
kijk je hebt een eikel piersing met mijn tong speel ik met dat geiile ding dan kom je snel klaar en dan spuit je in mijn haar.
Woew ik slik zonder bezwaar.
ik ben een kleiin geiil sletje en heb zin aan jou je broek uit en pak me ik ben een klein geiil sletje en mijn poes is nauw kom op en lik me.
Zittend op je knieen doe je me broekje uit.
Vnn sandii verhaaltje!! Geiil sletjee
Ik heb helemaal geen eikel piersing.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef Zotheid het volgende:
kijk je hebt een eikel piersing met mijn tong speel ik met dat geiile ding dan kom je snel klaar en dan spuit je in mijn haar.
Dan drinken we merlot en praten we over Sacks in onze puike kleding.quote:
Misschien als ik tijd heb, over een tijdje.quote:
Maar haar pa heeft een darkroom!quote:
Ah, primaquote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan drinken we merlot en praten we over Sacks in onze puike kleding.
Als een meisje dit daadwerkelijk heeft geschreven, dan hebben die ouders keihard gefaald in de opvoedingquote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef Zotheid het volgende:
Het is de songtekst van een parodie op 'Blub, Ik Ben Een Vis' van K3.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als een meisje dit daadwerkelijk heeft geschreven, dan hebben die ouders keihard gefaald in de opvoeding
Het feit dat überhaupt iemand dit kan verzinnen zegt al genoeg over diegene zijn of haar ouders.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als een meisje dit daadwerkelijk heeft geschreven, dan hebben die ouders keihard gefaald in de opvoeding
Ik ben een klein klein visjequote:Op maandag 2 maart 2009 17:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is de songtekst van een parodie op 'Blub, Ik Ben Een Vis' van K3.
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BWHEHE![]()
![]()
Dan is er wel de cpc in Den Haag. Maar misschien dat ik wel kom.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
14 maart is er een open dag bij de Uni van Leiden, kan dan wel
Ohquote:Op maandag 2 maart 2009 17:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is de songtekst van een parodie op 'Blub, Ik Ben Een Vis' van K3.
En welke pauper ben jij?quote:
Prima. Ik moet ook even kijken, aangezien ik al naar een open dag ben geweest. Misschien beetje dubbelop dusquote:Op maandag 2 maart 2009 17:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is er wel de cpc in Den Haag. Maar misschien dat ik wel kom.
HIHI.
Moeten we dan tegen die tijd maar even doornemen. Op msn, jwz!
iemand die jou uitlagtquote:
Weet je of er dan toevallig ook een open dag is van de hogeschool van Leiden? Dan kan ik alsnog even kijken.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Prima. Ik moet ook even kijken, aangezien ik al naar een open dag ben geweest. Misschien beetje dubbelop dus
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
Zittend op m'n knieen doe je m'n broekje uit,
langzaam voel ik de druk op m'n anus van je dikke fluit,
stotend druk er naar binnen,
en begint zachtjes te zingen,
en dan spuit je me vol,
tot de rand van m'n hol,
oooh, dit is te dol!![]()
Okay.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien als ik tijd heb, over een tijdje.
quote:
haha niet dusquote:
Ik zou het ook kunnen verzinnenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het feit dat überhaupt iemand dit kan verzinnen zegt al genoeg over diegene zijn of haar ouders.
Jij zou het beter doen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het ook kunnen verzinnenwat zegt dat over mijn ouders?
Dat ze je een talent hebben meegegeven.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ey wtf mang wat is er gebeurd met je ondertitel en shit?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had behoefte aan iets nieuws!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ey wtf mang wat is er gebeurd met je ondertitel en shit?
Kijk dan op nos.nl ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had behoefte aan iets nieuws!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
QFT.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:34 schreef BigKahuna het volgende:
Some people live their lives by a little red book
The points for right lying out and guides them good.
The thinking people are thinking that without this book
That without these verses we'd pillage and murder but,
Following this red book word for word
Leads you to actually pillage and murder
Could it be so what we think to be right,
Is simply the opinion that survived?
Do what you think's right, and you will feel alright
'Cuz when you're bad you will feel sad
That's the religion I live by
There's a bloke in the book who made everything
He knows every individual and every trick in them
Way above emotion, never getting stressed
But when men choose against him, gets jealous
People fight for him in crippling wars
But since he has the power of infinite awe
We're merely itching on futilities floor
Should we really be needing to assist him at all?
If he loves us all, knowing all we think
Should he only like people with faith in him?
Given I can't control what I truly believe,
Can I be forgiven for only believing who I see?
Getting threatened by men with questions
We'll never get anywhere rejecting evidence
Could we test everything instead of betting,
On alleged legends?
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk dan op nos.nl ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Gewoon omdat ik nog steeds op dat gedicht wacht !quote:
Waarom heb ik dat helemaal gelezen?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik nog steeds op dat gedicht wacht !
Nee, seks.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo'n kansloos klef onzeker knurftgesprek?![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo'n kansloos klef onzeker knurftgesprek?![]()
quote:
Eerder zusje.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:45 schreef IQM het volgende:
"Ik heet Evelien de Vries, ik woon in Den Helder en ik ben 14 jaar"
Vriendinnetje, Bt?
"Dus haal haar uit je naam en doe mij erin"quote:
Ik heb cup 70C en ik neuk lekkerder!1!!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Dus haal haar uit je naam en doe mij erin"![]()
Geweldig!
Schuilnamen, IQM. Schuilnamen.quote:
Ze had 70C.quote:
En mij kan je beter vingeeren.quote:
Ja hallo, met zulke grote plaatjes kan ik me nooit aan de FUP van KPN mobile houden natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Alsof er sowieso iemand zich bekommert of jij je aan de FUP van KPN moblie houdtquote:Op maandag 2 maart 2009 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hallo, met zulke grote plaatjes kan ik me nooit aan de FUP van KPN mobile houden natuurlijk![]()
30 min daarentegen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
ik ben niet zoon jonge die na een gesprek van kwartiertje met iemand neemt
weetje
Ik ging op zoek naar extra grote plaatjes op google om je te pesten, maar ik vond niks.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hallo, met zulke grote plaatjes kan ik me nooit aan de FUP van KPN mobile houden natuurlijk![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ging op zoek naar extra grote plaatjes op google om je te pesten, maar ik vond niks.
KPN anders wel:quote:Op maandag 2 maart 2009 17:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Alsof er sowieso iemand zich bekommert of jij je aan de FUP van KPN moblie houdt
Die was van een paar maanden terugquote:Beste klant, uw gebruik i.c.m. uw Surf&Mail Totaal abonnement was 00212,5 MB. Hiermee hebt u de fair use policy van 10x het gemiddelde overschreden.
een FUP is gewoon zonder limiet toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Care, uberhaupt internet op je telefoon hebben -->quote:Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
KPN anders wel:
[..]
Die was van een paar maanden terug
Er staat nog 00 voor dus je hebt nog speling genoegquote:Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
KPN anders wel:
[..]
Die was van een paar maanden terug
ik heb er 1quote:Op maandag 2 maart 2009 18:03 schreef Skylark. het volgende:
Kut, wat zijn goedkope pilotenzonnebrillen lastig te vinden.
Post-scriptum: Hoi.
Ik had de perfecte, maar die ben ik kwijtgeraakt.quote:
Niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:03 schreef Skylark. het volgende:
Kut, wat zijn goedkope pilotenzonnebrillen lastig te vinden.
Post-scriptum: Hoi.
Schijt in het donker 14.gifquote:Op maandag 2 maart 2009 18:06 schreef reetveter het volgende:
Kankerzooi, licht in de plee is kapot en niemand heeft hier een licht om het te vervangen
En ik moet kankernodig schijten13.gif.
Ik heb al meerdere keren gedroomd dat ik 's nachts naar de wc ga en het licht in de badkamer het niet doet.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:06 schreef reetveter het volgende:
Kankerzooi, licht in de plee is kapot en niemand heeft hier een licht om het te vervangen
En ik moet kankernodig schijten13.gif.
http://www.coolsunglasses.nl/advanced_search_result.php?keywords=AV&x=14&y=9quote:Op maandag 2 maart 2009 18:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had de perfecte, maar die ben ik kwijtgeraakt.
Ofja, hij is gegolddigged, ik had hem op en toen jatte een meisje hem. En ik zou hem terugkrijgen maar ik bleef nog ff op het gras liggen en opeens was ze verdwenen.
Ben ik vandaag geweest, maar ik wil hem zo metallic hebben, echt van die spiegels. Daar hadden ze alleen van die bruine waar je je ogen nog doorziet.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet.Ik heb er een van de H&M, was volgens mij 5 euro ofzo.
Je bolletje is kapot?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gedroomd dat ik 's nachts naar de wc ga en het licht in de badkamer het niet doet.![]()
WAT BETEKENT DIT?!
Bij de mijne zie je m'n ogen niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben ik vandaag geweest, maar ik wil hem zo metallic hebben, echt van die spiegels. Daar hadden ze alleen van die bruine waar je je ogen nog doorziet.
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:15 schreef Skylark. het volgende:
In Lifestyle denken ze dat een zonnebril is om je ogen tegen de zon te beschermen.
Dat is mijn aliasquote:Op maandag 2 maart 2009 17:45 schreef IQM het volgende:
"Ik heet Evelien de Vries, ik woon in Den Helder en ik ben 14 jaar"
Vriendinnetje, Bt?
Persoonlijk vond ik Laura beter.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
En je pijpt en neukt lekkerder dan Laura?
Lekkerder dan alle Laura's op de wereld bij elkaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
En je pijpt en neukt lekkerder dan Laura?
Je wordt gestalkt.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:42 schreef BigKahuna het volgende:
Ik word nu al 6x gebeld dooreen onbekend nummer en als ik "Hallo?" zeg wordt er opgehangen.
quote:
Liegen was een van je talenten, hè.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lekkerder dan alle Laura's op de wereld bij elkaar.
Ik ben het nietquote:
Doe jij dat ook altijd als je stiekem verliefd bent?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het niet![]()
Misschien iemand op school die stiekem verliefd op je is...
Niet zo happen.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom ging het de laatste 4 pagina's van het vorige topic over mij en iets met kloon zijn ja of nee? Waarom nog steeds jongens, jullie stellen me zo teleur.
't Is ook helemaal geen lelijk meisje:quote:Op maandag 2 maart 2009 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lelijk he!
Deze is dan wel weer oké:
[ afbeelding ]
Ik ben boleurgesteld, snap dat dan.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet zo happen.
Alleen jordeeeh twijfelde echt en die kent je toch nog niet...
Nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Doe jij dat ook altijd als je stiekem verliefd bent?
IDD, SMERIGE KANKERLIJERS, VERGASSEN DAT VOLK !quote:Op maandag 2 maart 2009 18:42 schreef BigKahuna het volgende:
Ik word nu al 6x gebeld dooreen onbekend nummer en als ik "Hallo?" zeg wordt er opgehangen.
Nee, dat was ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben boleurgesteld, snap dat dan.
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
IDD, SMERIGE KANKERLIJERS, VERGASSEN DAT VOLK !
Ik mag niet liegen van mijn moeder.quote:
Ja ze bellen mij ook elke dag 23 keer, kankertuig is het.quote:
Je kunt wel doen alsof je het weet, als je het zelf gelooft en je zegt het dan, is het ook geen liegen meer.quote:
Nee, je mag ook geen cavia van je oma.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag niet liegen van mijn moeder.
Maar ik weet haast wel zeker dat je het zelf niet voor de volle honderd procent gelooft, aangezien je je er ook bewust van bent dat je het niet kan weten.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt wel doen alsof je het weet, als je het zelf gelooft en je zegt het dan, is het ook geen liegen meer.
Ja, maar ik doe het stiekem toch...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, je mag ook geen cavia van je oma.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het stiekem toch...
Zo agressief als jij word ik er dan weer niet vanquote:Op maandag 2 maart 2009 18:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ze bellen mij ook elke dag 23 keer, kankertuig is het.
Das gespeeld voor internet, enkel en alleen om grappige reacties te oogsten, ik ben de rust zelve.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zo agressief als jij word ik er dan weer niet van.
Rebels zijn FTWquote:
Ouioui, maar ik wil het wel graag geloven.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik weet haast wel zeker dat je het zelf niet voor de volle honderd procent gelooft, aangezien je je er ook bewust van bent dat je het niet kan weten.
Waarom? Soms moet je toch gewoon je meerdere (durven) erkennen?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ouioui, maar ik wil het wel graag geloven.
Oehquote:Op maandag 2 maart 2009 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rebels zijn FTW
Ik heb op de binnenkant van mijn wang gebeten...
Natuurlijk nietquote:Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom? Soms moet je toch gewoon je meerdere (durven) erkennen?
Ja, maar met enkel geloven word je het nog niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk nietje moet ze gebruiken als voorbeeld tot je hun meerdere zal worden!
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik heb gisteren een stuk van The Dark Knight weer gekeken.
Batman Begins.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dilemma
2,5 man en gary unmarried of batman begins
Joh.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar met enkel geloven word je het nog niet.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, manquote:
Tja, als je pauper bent.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:18 schreef Skylark. het volgende:
Kut, ik moet echt eens een hard disk recorder gaan kopen.
Ik heb net ook weer My Sweet Sixteen gemist.!
Het was niet zo'n heel toffe aflevering.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:18 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:18 schreef Skylark. het volgende:
Remlof wil vast nog wel mee genieten vanavondquote:Op maandag 2 maart 2009 19:19 schreef jordeeeh het volgende:
Tvp.
Ik zal u vergezellen voor de komende 4 uur.
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Remlof wil vast nog wel mee genieten vanavond
Ik kijk het puur uit wetenschappelijke gronden.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het was niet zo'n heel toffe aflevering.
Dat ik die gast een mongool vind en ie mooi mag opstappen omdat het met hem al-tijd gekanker wordt. Als het niet met jou is dan zeker wel met iemand anders.quote:
Ik heb ziekelijke chille muziek, dus ksst!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat remlof vast nog wel wil meegenieten vanavond.
Ik luister Andrea Bocelli. En jij?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb ziekelijke chille muziek, dus ksst!
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:23 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, ik heb een kutgrap.
Ra ra, het is geel en lacht je uit.
Cynischappel?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:23 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, ik heb een kutgrap.
Ra ra, het is geel en lacht je uit.
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die blinde gozer? Je lijkt mn moeder wel man
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
Ik luister:
One More Sunday - Tokyo Sex Destruction.²
Mijn moeder is de leukste vrouw op aardequote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja.Geef het eens een kans. Best mooi zo op z'n tijd.
En ik heb wel vaker gezegd dat ik het best goed met je moeder zou kunnen vinden.
okquote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ik verzin een grap op een kutgrap. Laat me.
Kunt kunnen vinden.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn moeder is de leukste vrouw op aardeje kunt het onmogelijk niet met haar kunnen vinden.
Zeg je dat ook wel eens tegen haar in plaats van hier?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn moeder is de leukste vrouw op aardeje kunt het onmogelijk niet met haar kunnen vinden.
Yvonne leest mee.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeg je dat ook wel eens tegen haar in plaats van hier?
Nee, je leugens!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben goed in zinsopbouw, het is een gave!
Ik heb van hem alleen 'Good Morning Beautiful' op m'n pc staan.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik luister Tim McGraw.
Country ftw.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik zei 3 seconden geleden nog dat ik dr lief vond omdat ze de shampoo die ik wilde voor me had meegenomen?
Dat is praktisch hetzelfde.
Laagjes accent shampooquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laagjes accent shampoowe moesten laatst zo lachen om die reclame
mn moeder wilde me eerst niet geloven toen ik zei dat dat bestond
!
Maarja, ik heb laagjes, en ik wil een accent enzo, dus toen kocht ze het voor me!
Daar zal ik binnenkort wel achter komenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof zulke shit ook echt helpt.Marketingpraatjes.
Een grammaticale fout van IQM, ook al is ie expres! Printscreen!quote:
quote:
Hou je kop joh. Met je Grand Avenue - She.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:37 schreef IQM het volgende:
Ik 'durf' niet eens zo lang naar één nummer te luisteren. Het verneukt ergens toch je mooi, zorgvuldig opgebouwde last.fm-tracklist.
Bij mij is er helaas niet zoveel te verpestenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:37 schreef IQM het volgende:
Ik 'durf' niet eens zo lang naar één nummer te luisteren. Het verneukt ergens toch je mooi, zorgvuldig opgebouwde last.fm-tracklist.
Dat was... niet zo lang.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je kop joh. Met je Grand Avenue - She.
Jij. Bent. Slecht.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij is er helaas niet zoveel te verpesten!
Komt uit een geniaal topic: Post hier vreemde babelfish-vertalingenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een grammaticale fout van IQM, ook al is ie expres! Printscreen!
http://www.last.fm/user/Bupatih/tracks?page=17quote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was... niet zo lang.Toch?
[..]
Jij. Bent. Slecht.
Die is niet van hem.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb van hem alleen 'Good Morning Beautiful' op m'n pc staan.
Valt best mee.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Bupatih/tracks?page=17
En onderaan pagina 16 ook nog.
Dacht ik al wel.quote:
Van 3:33 tot en met 6:58.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Bupatih/tracks?page=17
En onderaan pagina 16 ook nog.
Vergeleken met jouw muziekautisme wel, ja.quote:
Kom ik eens voor je op wordt het gewoon niet gewaardeerdquote:Op maandag 2 maart 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Van 3:33 tot en met 6:58.
[..]
Vergeleken met jouw muziekautisme wel, ja.
Je hebt er niet eens een smoes voor.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Van 3:33 tot en met 6:58.
[..]
Vergeleken met jouw muziekautisme wel, ja.
Waarom vertaal je dat met babelfish?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef IQM het volgende:
A rocker listens to rock and roll
Vertaald met Babelfish:
Een tuimelschakelaar luistert aan rots en broodje
Ja, ik dacht dat je het vergeleek met jouw geMacy Gray.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom ik eens voor je op wordt het gewoon niet gewaardeerd![]()
Nee. Luiheid, wellicht?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens een smoes voor.
Je praat met je eigen kloon?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het vergeleek met jouw geMacy Gray.![]()
[..]
Nee. Luiheid, wellicht?
Dat deed ík niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom vertaal je dat met babelfish?
Ahquote:Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat deed ík niet.
Komt uit dus uit de OP van het topic waar ik net naar linkte.
You should.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah
Mja, k klik al die kutlinks van jullie niet aan
QFT.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah
Mja, k klik al die kutlinks van jullie niet aan
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Nee. Luiheid, wellicht?
DUS OOK NIET ALLE TOFFE MUZIEK DIE IK ZONET GELINK HEB?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
QFT.
Ook al die msn'erts die mij 10.000.000 youtube linkjes sturen.
Ik klik ze meestal niet aan. Behalve als het BK of Jos is.
Nee, maar wij hebben dezelfde smaak dus ik ken ze allemaal al.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
DUS OOK NIET ALLE TOFFE MUZIEK DIE IK ZONET GELINK HEB?
Misschien deed ik dat ook wel!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Nee. Luiheid, wellicht?
I like it when you work itquote:
You're so gayquote:Op maandag 2 maart 2009 19:49 schreef Skylark. het volgende:
Guys, ik luister Kate Perry. Wat raden jullie mij aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |