quote:Op maandag 2 maart 2009 16:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb liever een Emma Roberts bijvoorbeeld.
Kat von D was ooit ook minderjarig.quote:
miami was ze ook al in een paar afleveringenquote:
En nu de rest van d'r ingekleurde lichaamquote:
Nicequote:
quote:
Na een paar gast-optredens van haar in Miami Ink is er een aparte LA Ink over haar gemaakt.quote:
Klopt.quote:
Een mutantquote:
Een hillbilly van 1,40 oid.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Een mutant![]()
Ze valt trouwens op trailerparkbillies![]()
Ik had ooit haar vriend ofzo in zo'n uitzending gezien, echt zo'n hillbilly![]()
Toch zou ik haar niet m'n bed uittrappen
Je snikkel tatoeëren naar een palingquote:
Miami Ink/LA Ink.quote:
start scannenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef rene90 het volgende:
Aha ik heb hier nog een FHM liggen met haar op een aantal foto's
Kat Von Dquote:
....quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]Ville Valo & Kay, ik wil ze allebei.![]()
Waar maak je je druk om?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kat von D.
Echt zo'n wijf van te hoge leeftijd dat nog jong en rebels denkt te zijn en daarom zich maar laat vol verven. En later maar huilen als ze bij Discovery wordt weggeskupt en geen baan meer kan krijgen vanwege al dr tattoo's. Imho levert iedereen zijn recht op een uitkering in als hij/zij zichtbare tattoo's heeft. Met tattoo's heb je gewoon een kleinere kans om ergens aan het werk te komen
De verpaupering van de maatschappij. Vroeger had je alleen zeemannen en tokkievolk dat een tattoo had. Nu neemt de 'elite' dat over. Blijkbaar willen die mensen uit de hogere sferen geen werk meer of tokkie zijnquote:
Ik vind juist dat die tattoos haar zo speciaal makenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef JanusAnus het volgende:
Lekker wijffie alleen die tatoeages verpesten het.
Ik heb niks tegen tattoo's hoor, maar zo veel is gewoon lelijk.
Ook op haar gezicht
Inderdaad, piercingsquote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Oh, en over het feit natuurlijk dat er bijna geen 'pure' vrouwen meer bestaan. Ze willen allemaal wel een speciale tattoo of piercing hebben. Hiervan is het gevolg dat juist pure vrouwen zonder deze opsmuk speciaal worden.
26?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kat von D.
Echt zo'n wijf van te hoge leeftijd dat nog jong en rebels denkt te zijn en daarom zich maar laat vol verven.
Dat is echt geen vergelijking.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, piercingsOorbellen zijn echt lelijk. En als we het toch over puur hebben, waarom dragen mensen eigenlijk kleren
Echt verpaupering van het pure volk
Dat laatste niet, maar oorbellen zijn piercingsquote:
quote:ik ben nieuw op fok..
Daar ben ik mij van bewust.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat laatste niet, maar oorbellen zijn piercings
Maar het slaat gewoon nergens op dat mensen met tattoos die gezien worden door anderen per definitie paupers zijnquote:
Dat heb ik niet gezegd - ik zei alleen dat kleren niet daarmee te vergelijken zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar het slaat gewoon nergens op dat mensen met tattoos die gezien worden door anderen per definitie paupers zijnTattoos kunnen heel mooi zijn
Ik heb geen tattoo hoor![]()
Nee, maar dat was ook meer om te overdrijvenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd - ik zei alleen dat kleren niet daarmee te vergelijken zijn.
quote:Ik vind trouwens wel dat "Kat von D" een stuk leuker zou zijn zonder tattoo's, maar dat ben ik.
Juist, 26 en dan nog denken rebels te zijnquote:
oorbellen zijn idd piercings, echter zijn de laatste jaren specifieke maatschappelijk nog niet ingeburgerde piercings ineens doodnormaal geworden. Omdat zo'n vaak onzeker meisje authentiek wil zijn voor de jongens. Juist omdat elk onzeker meisje dit doet bestaan er geen pure meiden meer,.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat laatste niet, maar oorbellen zijn piercings
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:06 schreef Adidah het volgende:
Gadverdamme, wat een vieze wijven. I would definitely not hit on any of them
.
En dat van een klitsnotfanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:06 schreef slipknot1987 het volgende:
[..]
[insert random nerd plaatje gepost door een stoere jongen]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En dat van een klitsnotfan. Tsja, jij móet wel van piercings houden aangezien je klitsnot luistert en derhalve tof wil zijn.
![]()
_!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:06 schreef Adidah het volgende:
Gadverdamme, wat een vieze wijven. I would definitely not hit on any of them
.
Stond gewoon op de 1e paginaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:29 schreef slipknot1987 het volgende:
[..]
Hahaha die bedoelde ik inderdaadkon hem al niet vinden
Ja ze heeft gewoon iets hequote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef Badharing het volgende:
Ik begin echt kotsmisselijk te worden van die programma's over tattoo-shops!
Komen er van die mensen binnen met de meest zeikerige redenen om een tattoo te laten zetten.
"ik ging vroeger vaak met mijn ome Kees vissen dus wil ik nu een visstick op mijn kuit laten zetten" en meer van dat soort bullshit.
Miami Ink, LA Ink, London Ink..
Wat krijgen we straks, Volendam Ink?
hey papegaai dat zei ik net ook alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ze heeft gewoon iets heMeestal knap ik af op meisjes met tatoeages maar dit is botertje geil
GMTA jwzquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hey papegaai dat zei ik net ook almaar gelijk heb je. pfft wat een chick
Ik ook, dan neem ik zijn plek in, hij is immers toch dood,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:48 schreef Adidah het volgende:
Wat een wansmaak weer. Ik zou mijn dode hond er nog vanaf schoppen.
Je valt in herhaling, dus dan doe ik het ook maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:48 schreef Adidah het volgende:
Wat een wansmaak weer. Ik zou mijn dode hond er nog vanaf schoppen.
18-19 iig vandaag was het eropquote:
Om die tijd kijken we altijd my name is earl, en daarna how i met your mother. Veel leukerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
18-19 iig vandaag was het erop. En dan zit je te wachten op Mythbusters
jah ze zal het vast lastig krijgen als tatoeëerder(ster?) met al die tatoeagesquote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kat von D.
Echt zo'n wijf van te hoge leeftijd dat nog jong en rebels denkt te zijn en daarom zich maar laat vol verven. En later maar huilen als ze bij Discovery wordt weggeskupt en geen baan meer kan krijgen vanwege al dr tattoo's. Imho levert iedereen zijn recht op een uitkering in als hij/zij zichtbare tattoo's heeft. Met tattoo's heb je gewoon een kleinere kans om ergens aan het werk te komen
Voor een tattoo op je lijf om om met je naald een tattoo in witte inkt op haar huig te inkten?.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:09 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik zou mijn naald er zo hard inrochelen dat ik haar huig kan laten trillen en ze drie weken met knikkende knietjes moet rondlopen....
Zij maakt ook geweldig mooie tattoo's
Jammer dat ze geen shop in Nl heeft anders zou ik er gelijk naar toe gaan
beide..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor een tattoo op je lijf om om met je naald een tattoo in witte inkt op haar huig te inkten?.
Elke werkdag om 18.05 dacht ikquote:
Flinke jesters.quote:
Ja en zo ziet ze er zonder photoshop uit:quote:
Ja en?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bwahahaha die Pixie zit nu echt zo tering nep te janken.
[..]
Ja en zo ziet ze er zonder photoshop uit:
[ afbeelding ]
![]()
Wat is het probleem?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bwahahaha die Pixie zit nu echt zo tering nep te janken.
[..]
Ja en zo ziet ze er zonder photoshop uit:
[ afbeelding ]
![]()
Dat dus. Ze is lekker, maar daar houdt het verder ook mee op.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:14 schreef Smart_ass het volgende:
Snap die hele heisa om dat tattoowicht niet zo, eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:24 schreef Xebrozius het volgende:
Crackhoeren topic.
Inderdaad. Himymquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Om die tijd kijken we altijd my name is earl, en daarna how i met your mother. Veel leuker
WTFquote:
Je hebt een t te veel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:17 schreef Billenhoofd het volgende:
Vervelende kick.![]()
Ze is overigens wel mooi vindt ik.
Iedereen die een spuit kan geven kan ook tattoëren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef MrDrako het volgende:
[..]
jammer van al die photoshops.
Hier lopen 10x leukere meisjes rond in het ziekenhuis.
zustertjes
maar dan hoeft ze zelf nog niet meteen compleet onder te zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Iedereen die een spuit kan geven kan ook tattoëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |