quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben NG, 19 jaar, kankerstoer en vet grappig.
quote:
Ik ben NG,S_a 19 jaar, kankerstoer en vet grappig.
Ik was gister steeds aan het krabben daar. Vroeg m'n vriendin of ik schaamluis hadquote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef Devvie het volgende:
Ik ben devvie, 20jaar en ik heb jeuk aan mn ballen
Dat vroeg je vriendin ook aan mij.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik was gister steeds aan het krabben daar. Vroeg m'n vriendin of ik schaamluis had
Wanneerquote:Op maandag 2 maart 2009 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat vroeg je vriendin ook aan mij.
Schaamluis sterft uit.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik was gister steeds aan het krabben daar. Vroeg m'n vriendin of ik schaamluis had
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef reetveter het volgende:
Wie kan mij uitleggen hoe Lastfm werkt en hoe ik dat op Fok zet.
Bij opties zie je het gelijk staan.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef reetveter het volgende:
Goede grap, ik moest lachen.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben NG, 19 jaar, kankerstoer en vet grappig.
Jonin the club!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef reetveter het volgende:
Ik ben NG Lakitu, 19 17 jaar, kankerstoer en vet grappig.
Ik heb besloten dat ik naar Amsterdam ga.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
14 maart is er orientatiedag bij de uni van Leiden, moet je maar heen
UvA of VU?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik naar Amsterdam ga.
Betert.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik naar Amsterdam ga.
Is dat een serieuze vraag?quote:
Verkorte studietijd, vanwege juiste vooropleiding.quote:
Van dat gebouw wordt je depressief manquote:
No wayzquote:Op maandag 2 maart 2009 13:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een vuige ONZ'er in de KLB SC! [ afbeelding ]
Heb vakantiequote:
Kijk je wel uit, dan kom je bij D_A te zitten!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
UvA. Moet wel een test Nederlands maken.
Doe is oud ajax logoquote:Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
Oh ik was vergeten hoe snel deze SC altijd gaat
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kijk je wel uit, dan kom je bij D_A te zitten!
Oooohquote:Op maandag 2 maart 2009 14:25 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker ipv die kabouter
Ik snap het verband nietquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zal wel iets met Twente te maken hebben.
Niet waar.quote:
quote:
Dat kan ja, maar dit is KLB geen ONZ!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook even uitleggen
Voor jou:quote:Op maandag 2 maart 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Hoi, ik ben uit en ik heb trek in kaasstengels.
ik heb wel een kopkaasstengel.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Hoi, ik ben uit en ik heb trek in kaasstengels.
Noobquote:Op maandag 2 maart 2009 14:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar dit is KLB geen ONZ!
quote:
17quote:
Ik heb slechte herinneringen aan die site..quote:Op maandag 2 maart 2009 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik op www.jippii.nl altijd te horen
17 jarigen zijn falers.quote:
Vind je? Ik vind het bazen.quote:
Ja manquote:
17 is de perfecte leeftijdquote:
Kun je zien hoe matig de grapjes tegenwoordig zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die grap bedacht ik me net ook al.
Ik ben verslaafd aan het levenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vertel maar over je probleemdrankverslaving? drugsverslaving?
Dat is allang uitquote:Op maandag 2 maart 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Jojoortje jij hebt toch een relatie met "Paultjuhhh"?
Kutuser is dat
Klopt. het begint pas na 21.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En als je 18 bent, wordt het niet beter hoor.
Ik ga nu lekker naar de winkellll!quote:
Onze date vrijdag, vergeet die maar.quote:
Oh, doe eens linkquote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is allang uitHeb er zelfs een topic over gemacht
Maar ik heb al gereserveerd.quote:
Zoiets wou ik ook zeggen, ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
17 is de perfecte leeftijddrank en drugs kun je toch wel halen, want niemand ziet het verschil met 18.
Maar als meisje vindt iedereen je vet geil omdat je minderjarig bent, en als jongen kun je 14jarigen playen zonder je schuldig te voelen.
Hmm geen idee, ik heb hier dropjes liggenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga nu lekker naar de winkellll!![]()
En misschien neem ik wel wat anders, suggesties?
[..]
Onze date vrijdag, vergeet die maar.
Condooms.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met Paultjuhhhhhhquote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is allang uitHeb er zelfs een topic over gemacht
Kaasbolletjes, Dr. Pepper en Pickles chips (augurk ja)quote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig danquote:Op maandag 2 maart 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zoiets wou ik ook zeggen, ja.![]()
Maar ik ben net wat jonger dan jij, dus ik kan er langer van genieten.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig dan?
Ik ben ouder dan Lakitu lalaalalalala
Daar waar ik wil eten?quote:
Zoute dropjes.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm geen idee, ik heb hier dropjes liggenook altijd lekker. Al eet je er standaard te veel van.
Heb er nog 3 liggen.quote:
Augurken chips? Seriously?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kaasbolletjes, Dr. Pepper en Pickles chips (augurk ja)
Ja, ik had ook al bijna bioscoopkaartjes gekochtquote:
En terechtquote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft de "tjuhhh" er af laten hakken
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Paul
[SHOCKING] Is het over tussen Paul(tjuhh) en Jojoortje?.
Hij is er niet minder pauper van geworden.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft de "tjuhhh" er af laten hakken
Wel XL toch? Anders gaat het niet lukken.quote:
Wil ik niet zeggen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben met liefde too oldmaar welke dag ben jij dan?
En je zusje dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben dit weekend alleen thuis, wie komt er langs!11!!!!11!!11
Wie weet zit die van jou wel op fok!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou trouwens dus echt nooit een vriendin willen die op FOK zit
Er zijn al wat relaties kapot gegaan daardoorquote:Op maandag 2 maart 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou trouwens dus echt nooit een vriendin willen die op FOK zit
Bij fistfucking is een condoom niet noodzakelijk hoor Lakituquote:Op maandag 2 maart 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel XL toch? Anders gaat het niet lukken.
The Duchess en The Unborn, maar die komen pas 19 maart uit. The Curious Case of Benjamin Button moet ik ook nog zien.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik had ook al bijna bioscoopkaartjes gekochtmaar ik wist niet welke film je wilde zien.
Nee, veertjeslicht gevallen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel XL toch? Anders gaat het niet lukken.
qftquote:Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er zijn al wat relaties kapot gegaan daardoorVriendin die erachter komt dat vriendlief op FoK! zit, gaat dan zijn postgeschiedenis bekijken en vindt dan topics zoals "Mijn vriendins pussy stinkt" ofzo...
Of topics als " Instorten maar het niet kunnen veroorloven "quote:Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er zijn al wat relaties kapot gegaan daardoorVriendin die erachter komt dat vriendlief op FoK! zit, gaat dan zijn postgeschiedenis bekijken en vindt dan topics zoals "Mijn vriendins pussy stinkt" ofzo...
Ik had mezelf serieus van kant gemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb lekker met heel veel mensen internetverkering.
Dan verplaatsen we de date toch naar 19 maart.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The Duchess en The Unborn, maar die komen pas 19 maart uit. The Curious Case of Benjamin Button moet ik ook nog zien.
quote:
Ja maar als je hoog begint.....quote:Op maandag 2 maart 2009 14:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde telefoon die voor 50euro wegmag
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij is er niet minder pauper van geworden.
Had ik hem bijna uit mijn geheugen permanent verbannen, kom jij weer..quote:Op maandag 2 maart 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of topics als " Instorten maar het niet kunnen veroorloven "
Het bedrag is als een gebaar van respect voor je sterkte, je doorzettingsvermogen, je vastberadenheid. Als teken van respect. Als je het niet wilt aannemen, dan ben je (m'n mening) doorgeslagen in je karaktertrek. .quote:Op maandag 2 maart 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Twee films?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan verplaatsen we de date toch naar 19 maart.
Zeik niet zo.quote:
Mijn vriendin heb ik ook nooit verteld dat ik hier zit.quote:
Ja hoor!quote:
Ok, ok.quote:
Ik snapte sowieso het nut er niet van om geld te gaan geven.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het bedrag is als een gebaar van respect voor je sterkte, je doorzettingsvermogen, je vastberadenheid. Als teken van respect. Als je het niet wilt aannemen, dan ben je (m'n mening) doorgeslagen in je karaktertrek. .
StockPro: 100 euro
Darkestrah: 25 euro
NoralyZ: 25 euro
Scrub_nurse: 50 euro
Pure pwnagequote:Op maandag 2 maart 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het bedrag is als een gebaar van respect voor je sterkte, je doorzettingsvermogen, je vastberadenheid. Als teken van respect. Als je het niet wilt aannemen, dan ben je (m'n mening) doorgeslagen in je karaktertrek. .
Gers' bloemetje, onbetaalbaar..quote:Op maandag 2 maart 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
en die 40 van gers.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ohja die dudequote:Op maandag 2 maart 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk op mijn kosten. jwt!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op jouw kosten dan. Ktnxbai.
Nu kaasstengels en meer zooi kopen.
Ik heb er zelf ervaring meequote:Op maandag 2 maart 2009 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk maar eens bij topics zoals euhh Fok!schandalen ofzo
quote:
http://veskander.hyves.nl/quote:Op maandag 2 maart 2009 14:54 schreef Florian_ het volgende:
heeft iemand die hyves van NB of mirre nog?
quote:
Hallo leider ngquote:
Jordeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op maandag 2 maart 2009 15:01 schreef jordeeeh het volgende:
Oh, hai.
Legan.. wait for it.... daryquote:Op maandag 2 maart 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
Hoi, ik ben IQM en op weg om legendarisch te worden.
Soms beetje shoppen, in zeewolde zit troep.quote:
Van welke serie is dat?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Legan Legen.. wait for it.... dary
Heul niet pauper, deze met So Far Away zijn de betere.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wist niet een dat dat van Dire Straits was.![]()
Ze hebben veel betere nummers in ieder geval.
Je mag de dood niet vrezen, ze is je toekomst.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:42 schreef reetveter het volgende:
VerdommeGoogle ik op mijn eigen naam krijg ik dit te zien
[quote]Wie overlijden er in 2069?Joey ---- woensdag 05 2068. Sinan Baran zondag 02 2068. Dennis Jansen donderdag 20 2068. Johannes Nicolai zondag 02 2068. Reinder Wieringa maandag 17 2068 ...
www.sterfdatum.nl/?calendar=1&year=2069 - 94k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[quote]
Ja duhh, iedereen hield van bloemen volgens die paupersitequote:Op maandag 2 maart 2009 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag de dood niet vrezen, ze is je toekomst.
Chill!
Bloemen houden ook van mensen.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja duhh, iedereen hield van bloemen volgens die paupersite
quote:Doodgaan is stoppen met sterven.
Pleun
op de leeftijd van 82 jaar
maandag 22 januari 1989 donderdag 28 december 2072
pleun hield van bloemen
Jij wordt vet oud!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bt
op de leeftijd van 88 jaar
dinsdag 08 juli 1991 dinsdag 11 december 2079
Ilse hield van bloemen
Chill!
Je meent hetquote:Op maandag 2 maart 2009 15:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja duhh, iedereen hield van bloemen volgens die paupersite
quote:
Da's grappig.quote:It's gonnna be legen - wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of the word is - dairy
Dan draai jij je om in je kist..?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent hetik hou best val bloemen hoor
[ afbeelding ]
Maar zoiets is wel pauper, ze moeten eens wagen dat op mn graf te leggen!
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Rene Visser
op de leeftijd van 63 jaar
woensdag 11 juli 1989 woensdag 25 juni 2053
Rene hield van bloemen
Godver, nog voor m'n pensioen
Nee, dan flikker ik dat deksel eraf en dan zal ik mijn huilende vrienden en familie eens flink laten schrikken!quote:
De site houdt gewoon van wat ouder.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ik bedoelde dus dat er telkens '89 komt te staan terwijl ik '90 invul.
'Noel, we willen je bedanken voor 45 jaar trouwe dienst in dit bedrijf.. Eh, Noel? Noel? Iemand, bel een ambulance!'quote:Op maandag 2 maart 2009 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Rene Visser
Rene hield van bloemen
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Breath Taking
op de leeftijd van 88 jaar
dinsdag 08 juli 1991 dinsdag 11 december 2079
Ilse hield van bloemen
Chill!
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Rene Visser
Rene hield van bloemen
Yo, lekker met je voornaam en achternaam op het web! Toekomstige werkgevers, kom er maar in!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:13 schreef KingOfPop het volgende:
Zelfs de dood krijgen we niet voor niets, want hij kost ons het leven.
Dario Danciulescu
op de leeftijd van 80 jaar
vrijdag 20 april 1990 maandag 29 september 2070
Dario hield van bloemen
zal wel meevallen johquote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yo, lekker met je voornaam en achternaam op het web! Toekomstige werkgevers, kom er maar in!Als je op de naam klikt, kun je hun posthistory napluizen!
Word toch eigen baas.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yo, lekker met je voornaam en achternaam op het web! Toekomstige werkgevers, kom er maar in!Als je op de naam klikt, kun je hun posthistory napluizen!
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.kamertje.nl/kamers/20758/amsterdam
Heb je nu al een keer die kamerreactieshit gebruikt?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
wtf, zn huishouden doen EN nog huur betalen ook?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ah dat is best dom ja. Het valt me ook serieus nu pas opquote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
Wel gratis eten. EN GEZELSCHAP!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
wtf, zn huishouden doen EN nog huur betalen ook?!!!
huiliequote:Op maandag 2 maart 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dat is best dom ja. Het valt me ook serieus nu pas opnormaal pas ik dat soort dingen aan.
Zou je je post even willen editten? En S_A en de anderen die me gequote hebben ook?
Sorry.
't Is omdat jij ik het ben.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dat is best dom ja. Het valt me ook serieus nu pas opnormaal pas ik dat soort dingen aan.
Zou je je post even willen editten? En S_A en de anderen die me gequote hebben ook?
Sorry.
Ik zal 19 maart wel echte lekkere kaasstengels voor je kopen.quote:
Waarom noemen ze het dan kaasstengel?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Een boterham smaakt ook niet naar boter. Laat staan naar ham.
Waar kun je de lekkerste stengels kopen dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal 19 maart wel echte lekkere kaasstengels voor je kopen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, rene vissert, wat een baas is dat toch.
Omdat het kan.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan kaasstengel?
Ik hoef echt mijn fok account niet tevoorschijn te zien komen als je mn naam invoert op Googlequote:
Als je kopkaas maar uit je fucking hoofd laatquote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal 19 maart wel echte lekkere kaasstengels voor je kopen.
Alsof die meteen bovenaan staat als je je naam invoert in googlequote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoef echt mijn fok account niet tevoorschijn te zien komen als je mn naam invoert op Googleen daar zijn genoeg redenen voor.
Maar, jij mag wel bij mij in dienst blijven hoor.quote:
De lekkerste weet ik niet. Maar wij hebben zo'n bakkertje om de hoek en die heeft lekkere kaasstengels.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar kun je de lekkerste stengels kopen dan?
Je toekomstige collega's zullen hartstikke geïnteresseerd zijn in je Pijpen-topic.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoef echt mijn fok account niet tevoorschijn te zien komen als je mn naam invoert op Googleen daar zijn genoeg redenen voor.
Omdat je me haat, in het fobo.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
KoP, waarom ben je niet op msn?popje?
Interesse is niet altijd positief!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Je toekomstige collega's zullen hartstikke geïnteresseerd zijn in je Pijpen-topic.
Nee, ik had het over echte kaasstengels.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je kopkaas maar uit je fucking hoofd laat
Vraag het gewoon in FB.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Interesse is niet altijd positief!![]()
Dus S_A en KoP, willen jullie het nog even aanpassen voor me?
Dan heeft levent het niet goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Levent zei dat je Emiel/Emile ofzo heette. Dacht ie.
Dan word ik je baas.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar, jij mag wel bij mij in dienst blijven hoor.
Nee nog niet, weet je wachtwoord enzo niet meer. Ach care ook, doe wel gewoon met m'n eigen profiel.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb je nu al een keer die kamerreactieshit gebruikt?
Nee oké.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik had het over echte kaasstengels.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een keer een forum gevonden waar een collega van mij actief was en al haar seksuele fantasieën en verhalen ten toon stelde.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Je toekomstige collega's zullen hartstikke geïnteresseerd zijn in je Pijpen-topic.
Altijd leukquote:Op maandag 2 maart 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een keer een forum gevonden waar een collega van mij actief was en al haar seksuele fantasieën en verhalen ten toon stelde.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe niet zo irritant zegquote:Op maandag 2 maart 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
Laat dit een wijze les voor jullie zijn, kinders.
''zo had ik een keer seks met mijn collega, Bobby. Hij kon er geen fluit van. Met zijn fluitje.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een keer een forum gevonden waar een collega van mij actief was en al haar seksuele fantasieën en verhalen ten toon stelde.
Gelukkig vind je van mij helemaal niets als je op mijn naam zoekt in google. Zelfs geen hyves.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je typt bijna mijn naamquote:Op maandag 2 maart 2009 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Rene visser
Rene visser
Rene visser
Rene visser
Rene visser
Rene visser
Rene visser
Rene visser
Rene visser
Rene visser
Rene visser
Rene visser