We hebben ook een beetje gevoeld enzo hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
uitmaken van een virtuele relatie op FOK!
Ik zie niet in wat FOK! hiermee te maken heeft. Het hebben van een virtuele relatie lijkt voldoende voor een welgemeende 'quote:Op maandag 26 januari 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
uitmaken van een virtuele relatie op FOK!
Jojoortje tochquote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Lijkt me logisch dat je een virtuele relatie ook virtueel uitmaakt
Maar ik ga vanavond ook wel ff naar Utreg om een scene te schoppen..
Ik zag dat hij smsjes stuurde naar een andere chick. Nu blijkt dat die spannende/erotisch getinte smsjes naar mn zusje heeft gestuurd..quote:
Hmm, nu ben je dus weer vrijgezel.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Het is uit
[ afbeelding ]
Huilen is voor jou te laat ik kom niet meer![]()
Bis bis bis
post een paar smsjes ... bij voorkeur met paint.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag dat hij smsjes stuurde naar een andere chick. Nu blijkt dat die spannende/erotisch getinte smsjes naar mn zusje heeft gestuurd..
Ach mwoah.. Maar hij wilde alleen maar sexen in bed.. Nooit een keer onder douche of in de autoquote:
Goed planquote:Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
post een paar smsjes ... bij voorkeur met paint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |