Ja, en nu nog een voorbeeld?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met name zijn gebrek aan consequent fluiten.
Levchenko er inderdaad best af gemogen met een hele donkere en dieprode kaart. De gevolgen van zijn (na eerder een aantal pogingen van oa Meerdink en Lovre) aanslag op de knie van Svec:quote:Op zondag 8 maart 2009 11:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met name zijn gebrek aan consequent fluiten.
Jong a Pin had rood mogen hebben ipv geel en later (net als Bak-Nielsen, na een neerhaalactie op de middellijn) zijn 2e geel.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:05 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ja, en nu nog een voorbeeld?Waar had jij kaarten willen zien voor Heerenveen spelers die ze niet hebben gekregen (ik denk dat je hier namelijk op doelt?).
Daarin moet ik je helaas gelijk geven. Imo had Groningen de overwinning wel verdiend, omdat de ploeg met 10 man voor elke meter bleef vechten en Heerenveen er geen raad mee wist. Maar ja ik ben blij dat Heerenveen toch gewonnen heeft.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jong a Pin had rood mogen hebben ipv geel en later (net als Bak-Nielsen, na een neerhaalactie op de middellijn) zijn 2e geel.
En als je Garcia de 2e geel geeft voor het wegtrappen van een balletje, waarom in de 59e en 61e minuut die gele kaart niet voor de Heerenveenspelers die hetzelfde doen?![]()
Desalniettemin geven we het voornamelijk weg door een oliedomme Meerdink en Garcia, Heerenveen was gisteren echt te pakken, zelfs met 10 man wel.
Dan ken je de regels niet. De scheidsrechter bepaald tegenwoordig wanneer het spel gestaakt wordt, dit om simuleren niet te stimuleren.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, en mag ik nog evenop die 2-3 keer dat Groningen bij een flinke blessure gewoon door bleef spelen
Lekker onsportief
Lezen is ook een kunst??quote:Op zondag 8 maart 2009 15:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan ken je de regels niet. De scheidsrechter bepaald tegenwoordig wanneer het spel gestaakt wordt, dit om simuleren niet te stimuleren.![]()
Ik vind de regel oké
Nee hoor, ik zie het in de Euroborg ook vaak genoeg gebeuren dat er doorgespeeld wordt bij een blessure.. Ik vind het niet meer dan terecht, 75% van de blessures blijkt over het algemeen geen zak voor te stellen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als Groningen-aanhanger vind je het vast 'mooi', totdat het eens andersom gebeurd...
Die vraag ging net ook door mijn hoofdquote:
quote:FC Twente PSV 08 mrt 2009
Willem II FC Twente 14 mrt 2009
FC Twente FC Groningen 22 mrt 2009
NEC FC Twente 03 apr 2009
FC Twente Roda JC 11 apr 2009
Feyenoord FC Twente 18 apr 2009
sc Heerenveen FC Twente 25 apr 2009
FC Twente AZ 03 mei 2009
Ajax FC Twente 10 mei 2009
quote:Ajax De Graafschap 15 mrt 2009
NAC Breda Ajax 22 mrt 2009
Roda JC Ajax 05 apr 2009
Ajax Willem II 12 apr 2009
PSV Ajax 19 apr 2009
Ajax AZ 26 apr 2009
Sparta Rotterdam Ajax 03 mei 2009
Ajax FC Twente 10 mei 2009
quote:FC Twente PSV 08 mrt 2009
Feyenoord PSV 15 mrt 2009
PSV Vitesse 21 mrt 2009
Sparta Rotterdam PSV 04 apr 2009
PSV FC Utrecht 11 apr 2009
PSV Ajax 19 apr 2009
Heracles Almelo PSV 25 apr 2009
PSV NEC 03 mei 2009
Willem II PSV 10 mei 2009
Dat dusquote:Op zondag 8 maart 2009 16:49 schreef Sandyman het volgende:
Ik denk dat we aan een gelijkspel het meeste hebben.
Weet iemand trouwens hoe het met Pranjic en Svec gesteld is? In ieder geval kan je beter spelers tegen de kleinere clubs (sparta thuis, graafschap en heracles uit, en volendam thuis) missen dan tegen de grotere clubs. Bijkomend voordeel is namelijk dat de vervangers van die spelers extra motivatie hebben om zich te laten zien, iets dat spelers soms missen tegen dat soort clubs.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:36 schreef SCH het volgende:
Goede uitslagen hoor, Ajax gelijk, Twente - PSV gelijk.
Maar het belangrijkste is om te blijven winnen. Graafschap en Heracles uit zijn niet direct zekerheidjes.
quote:Pranjic: 'Een of twee weken eruit'
Sc Heerenveen zag zaterdagavond clubtopscorer Danijel Pranjic (15 goals) al na een kwartier afhaken. De Kroaat moest er af met een liesblessure. "Ik hoop dat het meevalt. Maar zoals ik het nu inschat, ben ik er wel een of twee weken uit", aldus de middenvelder tegenover ELFVoetbal.
Ook controlerende middenvelder Michal Svec viel geblesseerd uit in de Derby van het Noorden. De Tsjech werd flink geraakt op zijn knie. De komende dagen wordt bekeken hoe ernstig de blessures van Pranjic en Svec daadwerkelijk zijn.
Bron: Elfvoetbal.nl
Daar heb ik stiekem ook last van, ook omdat de anderen maar doorgaan met steken laten vallen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:16 schreef dagizmo het volgende:
Maar de bal is en blijft rond. Al begin ik wel steeds meer te dagdromen nu we punten blijven pakken!
Wat dacht je van het lage aantal supporters wat mee kan? Een halve finale hoort niet voor 5000 man/vrouw gespeeld te worden.. Ik wens ze veel succes, maar heb weinig hoop..quote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
SC Heerenveen wil het bekerduel tegen FC Volendam graag op andere grond spelen ze willen het duel in Friesland spelen of anders in de Arena![]()
Bron : volendamfans.nl
Zeker geen zin in het kunstgras
Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)! en http://forum.fok.nl/rde/search_lite werken prima hoor, om topics te vinden. Overigens is er geeneens een Hans Vonk topic, dus die had je lang kunnen zoekenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef SCH het volgende:
Irritant hoor dat topics zoeken zonder zoekfunctie. Kan bv. nergens het Hans Vonk topic vinden.
Ajax - Twente.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef SCH het volgende:
Kan nog een mooi scenario op de laatste speeldag opleveren want als ik het goed heb is het dan
AZ-Heerenveen en Twente -Ajax.
Dat wordt krap dan, maar goed, naar de Kuip zul je wel iets van 15000 supporters kunnen meenemen.quote:
Wordt lastig dus. Maar als de verkoop in Volendam wat traag gaat is er vast wel wat te ritselen voor de thuisvakken.quote:H'fean wol mear kaarten beker 10-03-2009 | 13:29 folgjende »
Foarsitter Henk Kras fan FC Volendam seit dat Hearrenfean absolút net mear kaarten krijt as dat it besikersfak talit foar de heale finale fan de beker. It besikersfak hat romte foar 400 taskôggers, mar Hearrenfean hopet op mear.
Hearrenfean hat woansdei oerlis mei de direksje fan Volendam en wol besykje mear kaarten te krijen. Foarsitter Henk Kras seit dat se dat net tastean sille. De heale bekerfinale is fêststêld op woansdei 22 april.
Ik ga dus geen kaartje voor Volendam kopen, dat heeft meerdere redenen:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat wordt krap dan, maar goed, naar de Kuip zul je wel iets van 15000 supporters kunnen meenemen.
quote:
Als ik uberhaupt aan een kaartje kan komen ga ik heen, maar zoals hierboven al vermeldt 400 kaarten, dat is nou niet bepaald een aantal waarmee je makkelijk aan kaarten komt... Maar zoals je al zegt, op de bank, pot bier, zakje chips gaat het natuurlijk ook primaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:51 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ik ga dus geen kaartje voor Volendam kopen, dat heeft meerdere redenen:
http://www.nu.nl/sport/19(...)veen-geld-terug.htmlquote:Edman geeft Heerenveen geld terug
Uitgegeven: 11 maart 2009 13:02
Laatst gewijzigd: 11 maart 2009 13:02
AMSTERDAM - Oud-speler van sc Heerenveen Erik Edman heeft een financieel conflict met de Friese club opgelost. De Zweed gaf zijn deel terug van de transfersom die de Friese club in 2004 bij zijn vertrek naar Tottenham Hotspur ontving.
Dit heeft Heerenveen woensdag bekendgemaakt. Destijds was met de zaakwaarnemer van Edman de mondelinge afspraak gemaakt dat de linksback zou afzien van een eigen deel in het transferbedrag.
De zaakwaarnemer zou dat echter verzwegen hebben tegenover de speler. De afspraak was niet schriftelijk vastgelegd, omdat de transfer snel moest worden beklonken.
Teruggave
Edman zelf wist naar eigen zeggen niets van de afspraak. Toen hij geen geld overgemaakt kreeg vond hij dat Heerenveen in gebreke bleef en spande een arbitragezaak aan.
Deze zaak won hij, en Heerenveen moest 180 duizend euro betalen. Toen hij er onlangs achter kwam dat hij het geld ten onrechte had gekregen, nam hij contact op met Heerenveen om het deel van dat bedrag dat hij niet aan zijn zaakwaarnemer had afgestaan terug te geven.
Lof
"Ik ben misleid", stelt de inmiddels 30-jarige Zweed op de website van Heerenveen. "Ik had in die tijd nog niet in de gaten wat voor spelletjes er soms worden gespeeld in de voetballerij. Ik heb een grote fout gemaakt en die wil ik zo goed mogelijk herstellen.''
Heerenveen-directeur Yme Kuiper is vol lof over de actie van de oud-speler van zijn club. "Wij hebben altijd geweten dat we in ons recht stonden en hebben dat nu ook gekregen.
Het feit dat Edman zelf contact met ons heeft opgenomen is bijzonder en tekent de mens Edman. Niet iedereen zou zo handelen."
Knieblessure
Edman speelt momenteel voor Wigan Athletic en keerde eind vorig jaar terug bij de eerste selectie na een zware knieblessure. Sindsdien kreeg hij van zijn manager Steve Bruce slechts zeven speelminuten tijdens een wedstrijd om de FA Cup.
Wel speelde hij een interland tegen Oostenrijk. Na zijn tijd bij de Spurs speelde Edman in Rennes voor hij naar Wigan kwam.
© Novum
wow dat is pas stoer!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Kabolter het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/19(...)veen-geld-terug.html
Gewoon de 400 leukste fans selecteren, dan zijn wij in ieder geval van de partij Max.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wordt lastig dus. Maar als de verkoop in Volendam wat traag gaat is er vast wel wat te ritselen voor de thuisvakken.
Netjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Kabolter het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/19(...)veen-geld-terug.html
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef One_conundrum het volgende:
Heerenveen moet gvd investeren zodat Roy wil blijven. Ik dacht aan Honda voor Pranjic en een echte spits en achterin wat versterkingen.
DAADKRACHT willen we nu zien. 2e worden en dan beuken verdomme
quote:sc Heerenveen legt talenten Djuricic en Fazli vast
12 maart 2009
sc Heerenveen heeft zich versterkt met twee jeugdige toptalenten. Het gaat om de 17-jarige Servische middenvelder Filip Djuricic en de even oude Macedonische aanvaller Samir Fazli. Voor Djuricic waren ook Ajax en Manchester United in de markt. De Serviër meldt zich begin 2010 in Friesland. Fazli is vanaf 1 juli speelgerechtigd voor sc Heerenveen.
Filip Djuricic (30-01-1992)wordt in eigen land gezien als een groot talent. Ajax-scout Gerrie Mühren was bijzonder gecharmeerd van de jeugdinternational en noemde Djuricic zelfs ‘de Cruijff van de Balkan’. Filip Djuricic is een aanvallende middenvelder en aanvoerder van Servië onder 17. Hij komt nu uit voor Radnicki Obrenovac. Filip Djuricic tekent in Friesland voor 2,5 jaar.
Dat het Servische talent niet bezweek voor de lokroep van het grote Manchester United, heeft volgens directeur Yme Kuiper te maken met de goede ervaringen van Miralem Sulejmani in Friesland. ,,Filip heeft dezelfde zaakwaarnemer als Sulejmani. Die weet dat talenten bij ons goed opgevangen worden, een prima opleiding krijgen en dat de club jonge spelers een kans durft te geven.’’
Filip Djuricic tekent onder het toeziend oog van de directeuren Yme Kuiper (links) en Henk Hoekstra zijn contract dat hem voor 2,5 jaar aan sc Heerenveen verbindt.
Samir Fazli (22-04-1991) staat vanaf 1 juli 2009 vijf jaar onder contract bij sc Heerenveen. Fazli kan op alle posities in de aanval uit de voeten en geldt in zijn vaderland Macedonië als een groot talent. Fazli is afkomstig van FK Makedonija en jeugdinternational. De aanvaller kwam in actie voor Macedonië onder 19 en maakte onlangs zijn debuut bij Onder 21 in de met 3-0 gewonnen interland tegen Montenegro.
Directeur Yme Kuiper van sc Heerenveen is bijzonder blij met de komst van Djuricic en Fazli. ,,Dit zijn twee bovenmodale talenten die het in zich hebben om vrij snel de stap naar het eerste elftal te maken. Natuurlijk moet de praktijk uitwijzen hoe vlot ze zich ontwikkelen, maar in potentie hebben we met twee uitzonderlijke voetballers te maken.’’
goed op de hoogtequote:Op donderdag 12 maart 2009 15:10 schreef Madhouse11 het volgende:
Weer 2 oer-hollandse talenten !
Kom maar op met 6 + 5 regel...
Die regel gaat er nooit komen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:10 schreef Madhouse11 het volgende:
Weer 2 oer-hollandse talenten !
Kom maar op met 6 + 5 regel...
kortom ajax kan gaan beginnen met sparenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:45 schreef One_conundrum het volgende:
Fucking geniaal vind ik dit weer. Ajax zat ook Djuric aan, maar toch komt de jongen naar ons. Jammer dat ie zo kort heeft getekend.
Fazil iets minder bekend en wat ouder, maar gelijk 5 jaar vastleggen.
Dit is ook de reden dat de Kleine Elm naar ons komt
Zo te zien net als de Alves-site indertijd gemaakt/bijgehouden door z'n zaakwaarnemer(s)..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Nood-kloon het volgende:
Weer een site voor de frontpage, en die komt van verre. Het is een Braziliaanse fansite voor Paulo Henrique!
http://www.paulohenrique12.com/
Zit daar geen luchtje aan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:58 schreef One_conundrum het volgende:
Jaah, en dan kunnen we gelijk Poepon keuren en volgend jaar kopen
Nou dat is in ieder geval gelukt, zeker met hun twee rode kaarten. Hoewel ik Sparta een leuke club vind en ik ze graag in de eredivisie heb, ben ik blij met schorsingen en grote verliespartijen voor deze club omdat ze concurrenten zijn van ADO, dat toch mijn tweede club is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:59 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
...Vandaag krijgt Sparta hopelijk een pak slaag voor hun onbehoorlijke gedrag in Rotterdam en ...
Wat een service, we krijgen busvervoer bij ons kaartje!quote:De online kaartverkoop voor de halve finale van de KNVB beker uit tegen FC Volendam start vrijdag 27 maart om 9.00 uur. Helaas heeft FC Volendam een klein stadion en krijgen wij slechts een beperkt aantal kaarten. De toegangskaarten worden u door sc Heerenveen in combinatie met busvervoer aangeboden. Overige informatie over de verkoop volgt zo spoedig mogelijk via onze website.
Dat meen je niet? Naar Volendam, het altijd gevaarlijke Volendam? Waarom in godsnaam.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:10 schreef MaxPower het volgende:
Jawel.
We gaan de boel uiteraard kort en klein slaan.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
Wat gaat nieuwnoord doen om hier tegen te protesteren?
Fuik op de afsluitdijk lijkt me uitstekend, daar kom ik toch niet langsquote:Op maandag 16 maart 2009 17:30 schreef dagizmo het volgende:
Als ze in Tilburg al een groep EV(!) van Groningen terugsturen, dan zorgen ze er bij ons wel voor dat we bij de afsluitdijk eraf worden gehaald. Van de meeste jongens zijn de kentekens wel bekend en een fuik is makkelijk te realiseren op de afsluitdijk: je kunt er niet omheen.
één teletekstquote:SOLLIED IS NOG NIET TEVREDEN
Heerenveen is op kousenvoeten naar de
4e plaats gestegen in de Eredivisie. De
coach van de Friezen, Trond Sollied, is
daar niet overdreven enthousiast over.
"We hadden minimaal 10 punten meer moe-
ten hebben", zegt Sollied. "Als iede-
reen bij de start van het seizoen was
geweest en we een trainingskamp hadden
kunnen beleggen, hadden we in oktober
al 4e gestaan. Om deze ploeg geschikt
te maken voor de top moet hier en daar