quote:Pranjic: 'Een of twee weken eruit'
Sc Heerenveen zag zaterdagavond clubtopscorer Danijel Pranjic (15 goals) al na een kwartier afhaken. De Kroaat moest er af met een liesblessure. "Ik hoop dat het meevalt. Maar zoals ik het nu inschat, ben ik er wel een of twee weken uit", aldus de middenvelder tegenover ELFVoetbal.
Ook controlerende middenvelder Michal Svec viel geblesseerd uit in de Derby van het Noorden. De Tsjech werd flink geraakt op zijn knie. De komende dagen wordt bekeken hoe ernstig de blessures van Pranjic en Svec daadwerkelijk zijn.
Bron: Elfvoetbal.nl
Daar heb ik stiekem ook last van, ook omdat de anderen maar doorgaan met steken laten vallen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:16 schreef dagizmo het volgende:
Maar de bal is en blijft rond. Al begin ik wel steeds meer te dagdromen nu we punten blijven pakken!
Wat dacht je van het lage aantal supporters wat mee kan? Een halve finale hoort niet voor 5000 man/vrouw gespeeld te worden.. Ik wens ze veel succes, maar heb weinig hoop..quote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
SC Heerenveen wil het bekerduel tegen FC Volendam graag op andere grond spelen ze willen het duel in Friesland spelen of anders in de Arena![]()
Bron : volendamfans.nl
Zeker geen zin in het kunstgras
Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)! en http://forum.fok.nl/rde/search_lite werken prima hoor, om topics te vinden. Overigens is er geeneens een Hans Vonk topic, dus die had je lang kunnen zoekenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef SCH het volgende:
Irritant hoor dat topics zoeken zonder zoekfunctie. Kan bv. nergens het Hans Vonk topic vinden.
Ajax - Twente.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef SCH het volgende:
Kan nog een mooi scenario op de laatste speeldag opleveren want als ik het goed heb is het dan
AZ-Heerenveen en Twente -Ajax.
Dat wordt krap dan, maar goed, naar de Kuip zul je wel iets van 15000 supporters kunnen meenemen.quote:
Wordt lastig dus. Maar als de verkoop in Volendam wat traag gaat is er vast wel wat te ritselen voor de thuisvakken.quote:H'fean wol mear kaarten beker 10-03-2009 | 13:29 folgjende »
Foarsitter Henk Kras fan FC Volendam seit dat Hearrenfean absolút net mear kaarten krijt as dat it besikersfak talit foar de heale finale fan de beker. It besikersfak hat romte foar 400 taskôggers, mar Hearrenfean hopet op mear.
Hearrenfean hat woansdei oerlis mei de direksje fan Volendam en wol besykje mear kaarten te krijen. Foarsitter Henk Kras seit dat se dat net tastean sille. De heale bekerfinale is fêststêld op woansdei 22 april.
Ik ga dus geen kaartje voor Volendam kopen, dat heeft meerdere redenen:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat wordt krap dan, maar goed, naar de Kuip zul je wel iets van 15000 supporters kunnen meenemen.
quote:
Als ik uberhaupt aan een kaartje kan komen ga ik heen, maar zoals hierboven al vermeldt 400 kaarten, dat is nou niet bepaald een aantal waarmee je makkelijk aan kaarten komt... Maar zoals je al zegt, op de bank, pot bier, zakje chips gaat het natuurlijk ook primaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:51 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ik ga dus geen kaartje voor Volendam kopen, dat heeft meerdere redenen:
http://www.nu.nl/sport/19(...)veen-geld-terug.htmlquote:Edman geeft Heerenveen geld terug
Uitgegeven: 11 maart 2009 13:02
Laatst gewijzigd: 11 maart 2009 13:02
AMSTERDAM - Oud-speler van sc Heerenveen Erik Edman heeft een financieel conflict met de Friese club opgelost. De Zweed gaf zijn deel terug van de transfersom die de Friese club in 2004 bij zijn vertrek naar Tottenham Hotspur ontving.
Dit heeft Heerenveen woensdag bekendgemaakt. Destijds was met de zaakwaarnemer van Edman de mondelinge afspraak gemaakt dat de linksback zou afzien van een eigen deel in het transferbedrag.
De zaakwaarnemer zou dat echter verzwegen hebben tegenover de speler. De afspraak was niet schriftelijk vastgelegd, omdat de transfer snel moest worden beklonken.
Teruggave
Edman zelf wist naar eigen zeggen niets van de afspraak. Toen hij geen geld overgemaakt kreeg vond hij dat Heerenveen in gebreke bleef en spande een arbitragezaak aan.
Deze zaak won hij, en Heerenveen moest 180 duizend euro betalen. Toen hij er onlangs achter kwam dat hij het geld ten onrechte had gekregen, nam hij contact op met Heerenveen om het deel van dat bedrag dat hij niet aan zijn zaakwaarnemer had afgestaan terug te geven.
Lof
"Ik ben misleid", stelt de inmiddels 30-jarige Zweed op de website van Heerenveen. "Ik had in die tijd nog niet in de gaten wat voor spelletjes er soms worden gespeeld in de voetballerij. Ik heb een grote fout gemaakt en die wil ik zo goed mogelijk herstellen.''
Heerenveen-directeur Yme Kuiper is vol lof over de actie van de oud-speler van zijn club. "Wij hebben altijd geweten dat we in ons recht stonden en hebben dat nu ook gekregen.
Het feit dat Edman zelf contact met ons heeft opgenomen is bijzonder en tekent de mens Edman. Niet iedereen zou zo handelen."
Knieblessure
Edman speelt momenteel voor Wigan Athletic en keerde eind vorig jaar terug bij de eerste selectie na een zware knieblessure. Sindsdien kreeg hij van zijn manager Steve Bruce slechts zeven speelminuten tijdens een wedstrijd om de FA Cup.
Wel speelde hij een interland tegen Oostenrijk. Na zijn tijd bij de Spurs speelde Edman in Rennes voor hij naar Wigan kwam.
© Novum
wow dat is pas stoer!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Kabolter het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/19(...)veen-geld-terug.html
Gewoon de 400 leukste fans selecteren, dan zijn wij in ieder geval van de partij Max.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wordt lastig dus. Maar als de verkoop in Volendam wat traag gaat is er vast wel wat te ritselen voor de thuisvakken.
Netjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Kabolter het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/19(...)veen-geld-terug.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |