quote:Op maandag 2 maart 2009 10:45 schreef Ardenlyn het volgende:
Als Maarten een bui heeft zeg ik "DAAHAAAGGG!!" en zwaai met m'n hand![]()
"Ga maar mooi ergens anders miepen"
Soms wil hij ineens z'n hoofd op de grond bonken om te kijken wat ik doe of zichzelf achterover laten vallen.
Doet hij bijna nooit meer want hij weet dat ik hem niet tegen ga houden.
1 keer gedaan op de commode. Onwijs druk en steeds achterover willen gaan. Ik zei al ik hou je niet tegen hoor!
En BAM!!! hard met z'n achterhoofd op de commode.
Heeft het nooit weer gedaan
Thxquote:Op maandag 2 maart 2009 10:54 schreef Stiemie het volgende:
Leuke nieuwe foto van Eli heb je als avatar Davinia![]()
Anna gaat elke 5 weken naar de kapper. Maarrrrr....sinds zondag laat mevrouw ook een speldje toe. Dus misschien kan ik het nu wat rekken én kunnen haar lokken voor wat langer groeien!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:47 schreef Kersjes het volgende:
Vraagje: zijn alle dreumessen nou al eens geknipt?
Bij Devin is het er nog steeds niet van gekomen, hij heeft al zijn baby-haartjes nog. Het schoot er steeds bij in, en nu vind ik het eigenlijk zonde de schaar erin te (laten) zetten...
Ik had het als volwassene ook. Een soort berg zegmaar. Bij mij hielp het om olijfolie op m'n hoofd te smeren en dat een uur te laten weken. Dat kan je uitwassen met shampoo. Ooit deed ik het met babyolie en dat kreeg ik alleen weg door te wassen met allesreiniger.....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, leuke tip davinia.. Na het avondeten zwitsal olie op zijn hoofd gesmeerd. En net in bad zijn haren gewassen en hoofdhuid lekker gekrabt..
Het zit nu los, maar door het natte haar blijft het nog plakken![]()
Hopelijk kan ik het meeste er morgenochtend met droog haar alsnog uitkamen
Maar de ergste plakken zijn al wel losgeweekt
Hier lijkt het de goede kant op te gaan. Ze zijn vandaag ook gewoon naar het kdv en ik ben nog niet gebeld om te op te komen halen. Morgen komt mijn moeder, zodat ze lekker rustig aan kunnen doen. Volgende week weer naar het kdv.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef DaviniaHR het volgende:
zijn de zieke dreumesjes alweer een beetje beter?
KP, ga je een muur van de kamer ook beschilderen met krijtverf? dat ze lekker kunnen krassen op de muur, of is dat je te gortig?
Ja, uiteindelijk na 30 keer rechtleggen (en weer rechtopstaan) is ze toch door de knietjes gezakt van moeheid blijkbaar, want toen ik ging kijken nadat het tien minuten stil was lag ze in een redelijk normale positie in bedquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef DaviniaHR het volgende:
k_i_m, is het gelukt vannacht? wellicht ten overvloede, maar als ze moet slapen en je gaat haar rechtleggen het liefst geen (oog)contact en zsm weer de kamer uit. dan is de lol er heel snel vanaf
*gaat even op site kijken*quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:16 schreef Memmel het volgende:
K_Ptje, Anna zit op dit moment in Toddler maat 2 (da's du's net wat groter dan de 18-24 maanden) maar daar groeit ze al snel uit hoor, denk dat ik voor toddler 3 jaar ga. Hoezo???
uhmm ff lezen wat je nu opschrijftquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:48 schreef Memmel het volgende:
Ze begint nu op de creche ook te muiten. Dan gaat ze met haar armen een krokodil nadoen om aan te geven dat ze wil zingen. Ze eet nu 's ochtends met lange tanden een boterham en 125 cc melk, op de creche haar rijstewafel, fruit en 1-1,5 boterham en drinken en 's avonds thuis bijna niks (laat het een halve sperzieboon zijn die er ook weer uitkomt) en haar yoghurt en drinken. Ik weiger om er aan toe te geven en een boterham te maken, als ze wil eten, kan dat, op onze tijden. Oja, en als er poffertjes of friet op het menu staat is er ineens geen enkel probleem, natuurlijk.
Dit is bij ons een groot succes, blokjes stoof in de moterkap, verschillende gebruiksmogelijkheden en leuke liedjes of leerstand ( ja hij kan ook uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef MamsX het volgende:
Ik heb een bijna dreumes. in mei is ze 1 jaar.
wat was rond die periode echt HET speelgoed waar jullie kindjes mee speelde?
Aargh, wat erg is dat he, ik heb hier ook ooit eens een verhaal gepost over Dean die uit het bed donderde terwijl Stan er naast lag en zou opletten..toen heb ik hem ook nogal hardhanding weggegrist en was ik even euh..wat minder beleefd tegen mijn egaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:57 schreef k_i_m het volgende:
Meestal een uur of twee, twee en een half. Ik heb zelf het idee dat het wel meeviel, ik heb haar een fles gegeven om te troosten en die ging er bijna helemaal in zonder problemen. Ik heb haar wel in de box gelegd in plaats van in haar bed, om haar in de gaten te houden.
Dat dusquote:Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Maneki, hoe ging het vandaag met Saar?
En hoe gaat het met het konijn, nijna?
Hier een rustig dagje, een vrolijk jochie, lekker gegeten, lekker gelachen.. Heerlijk van die dagen zonder last van virusjes/tanden/dreumesdrammen/etc.
GMTAquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef Ticootje het volgende:
arme eli! Straks als hij een jaar of 16 is en met een vriendin aankomt die jij niet leuk vindt is dat een goed moment om oa dit soort foto's te laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk ik me net ineens dat mijn meisje deze zomer anderhalf is, en dan natuurlijk heel de dag in de zandbak wil spelen... Lekker dan, al die prachtige kleertjes die mama verzamelt
![]()
Soms ben ik zo blij dat Pepijn een klein opdondertje isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef Kersjes het volgende:
Devin heeft ook een engeltje op zijn schouder, dat moet haast wel. Hij lag vanmiddag te slapen en ineens hoor ik luid geklop. Huh? Net alsof er iemand tegen de deur loopt te bonken maar we waren maar met z'n 2-en thuis. Wat denk je? Bleek meneer uit zijn ledikant geklommen te zijn en stond hij doodleuk tegen zijn slaapkamerdeur te bonken dat hij zijn kamer uit wilde!!![]()
![]()
Ben me helemaal rot geschrokken en ik vraag me echt af hoe mijn stuntman zichzelf zonder (hoorbaar) te vallen uit bed gewerkt heeft.
Oh ja, en hij klimt tegenwoordig ook zelf in en uit zijn Trip Trap (incl. beugel). Mijn klauteraapje
Wij hadden geloof ik maar 1 of 2 kadootjes voor Chris z'n eerste verjaardagquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef k_i_m het volgende:
Wij blijven maar kadootjes kopen voor de eerste verjaardag. Nu hebben we één groot kado, en al een tas vol kleintjes. Dat is alleen bij de eerste verjaardag he, dat enthousiasme?
.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Wij hadden geloof ik maar 1 of 2 kadootjes voor Chris z'n eerste verjaardag![]()
Ok, wel een glijbaan voor in de woonkamer met Sinterklaas maar goed:
[ afbeelding ]
IKEA en helemaal niet duurquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Die is gaaf! *gaat op handen zitten*
Als je er ruimte voor hebt: gewoon doen!!!! :-)quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Die is gaaf! *gaat op handen zitten*
Nouja, duur is relatief heh.quote:
quote:
Nou, dat speelt inderdaad ook wel een beetje mee bedenk ik me nu. Wij komen om in de lapjes, beestjes rammeldingen en andere echte baby spulletjes. En dat vind ze nog steeds leuk (zo heeft ze laatst een pop gekregen waar ze hele verhalen tegen houdtquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:03 schreef p_iglet het volgende:
Zoveel cadeautjes voor een eerste verjaardag![]()
Pepijn kreeg van ons een wheelybug.
Nu moet ik wel zeggen dat hij af en toe wat kleins krijgt (1x per 1/2 maanden) omdat hij er aan toe is. Bijvoorbeeld gisteren een grote doos stoepkrijt omdat het mooi weer geworden was.
ok k keek verkeerd, ik dacht dat ze t gedeelte aan zijn kin bedoeldequote:
Maar wat geeft de familie en vrienden dan? En met sinterklaas, en weet ik veel wat voor gelegenheden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, dat speelt inderdaad ook wel een beetje mee bedenk ik me nu. Wij komen om in de lapjes, beestjes rammeldingen en andere echte baby spulletjes. En dat vind ze nog steeds leuk (zo heeft ze laatst een pop gekregen waar ze hele verhalen tegen houdt. ) maar ik vind het ook wel leuk als ze nu zelf (en een beetje hulp) een beetje gaat puzzelen met zo'n ringentoren of een vormenstoof. Dus dat soort kadootjes hebben wij veel te enthousiast ingekocht met als excuus haar verjaardag
.
Waar heb je hem vandaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef DeLiedje het volgende:
Ik kon ook wel dingen blijven bedenken k_i_m, maar heb het uiteindelijk beperkt tot een wheelybug als groot kado, en een kleine pop.
Voordeel hier was dat het een week voor haar verjaardag sinterklaas was, dus toen kreeg ze ook wat natuurlijk
Maneki, dank voor je reactie. Lief rokje he? Vind t ook wel wat voor Saar
Van de 'Hier'... kennen jullie dat 'daar' ook?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ja graag DeLiedje! Maat 80 aub![]()
En een "Hier" hebben we hier nie
Ehhh, ter verduidelijking: mannen die worden aangeduid als "papa" hebben wel allemaal heel kort donker haar of een sik, net als M. heeft. En laatst bij de supermarkt een vrouw met veel oorbellen, wederom net als M., en dat was dus ook papa!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef DeLiedje het volgende:Floortje ziet ook overal papa's... Bouwvakkers hierachter, mensen in de winkel of auto's op straat...
Maar als ze haar echte papa ziet dan klinkt het 'papaaaaa' heel anders, en zo vol liefde
Thanks.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef _Flash_ het volgende:
Zou ik voor de zekerheid wel doen BE. Misschien slaapt hij er wel (half) door heen.
(Anders klein kansje op koortsstuip.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |