Zo grappig dat kindjes van deze leeftijd zo graag met dezelfde dingen spelen... En dan inderdaad het liefste dingen die eigenlijk geen speelgoed zijn

.
Floortje pakt echt alles wat ze maar pakken kan (en trekt ook elke kast en lade open)...
Luiers, flessen shampoo (ik heb er dus maar een paar léég gemaakt), thee-/zak-/poets-doeken, mn mobiel, ons gehele servies en alle kookgerei

, klusgereedschap... sudocreme...
grote, kleine of hele kleine potjes... ze heeft een soort sensor wáár de sudocreme zich verstopt en gaat op zoek... 
Het liéfst speelt ze met alles wat niet mag... (de laatste dingen in het rijtje hierboven morgen dus niet he, dat mag duidelijk zijn

)
Van haar speelgoed is deze momenteel erg favoriet, die sleept ze het hele huis door:
![]()
(en ik ben dol op alles van cotoons

)
Verder zijn haar duplo blokken, haar dingen uit de 'smartville' serie van vtech met heel veel beestjes (en geluid...), haar popje

, haar wheelycow en loop-leeuw en boekjes boekjes boekjes erg favoriet momenteel...
Nu staat ze mn keukenkastjes te poetsen... Handig! Scheelt mij weer een klus vanmiddag
[ Bericht 4% gewijzigd door DeLiedje op 06-03-2009 09:00:36 ]