Ik had het als volwassene ook. Een soort berg zegmaar. Bij mij hielp het om olijfolie op m'n hoofd te smeren en dat een uur te laten weken. Dat kan je uitwassen met shampoo. Ooit deed ik het met babyolie en dat kreeg ik alleen weg door te wassen met allesreiniger.....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, leuke tip davinia.. Na het avondeten zwitsal olie op zijn hoofd gesmeerd. En net in bad zijn haren gewassen en hoofdhuid lekker gekrabt..
Het zit nu los, maar door het natte haar blijft het nog plakken![]()
Hopelijk kan ik het meeste er morgenochtend met droog haar alsnog uitkamen
Maar de ergste plakken zijn al wel losgeweekt
Hier lijkt het de goede kant op te gaan. Ze zijn vandaag ook gewoon naar het kdv en ik ben nog niet gebeld om te op te komen halen. Morgen komt mijn moeder, zodat ze lekker rustig aan kunnen doen. Volgende week weer naar het kdv.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef DaviniaHR het volgende:
zijn de zieke dreumesjes alweer een beetje beter?
KP, ga je een muur van de kamer ook beschilderen met krijtverf? dat ze lekker kunnen krassen op de muur, of is dat je te gortig?
Ja, uiteindelijk na 30 keer rechtleggen (en weer rechtopstaan) is ze toch door de knietjes gezakt van moeheid blijkbaar, want toen ik ging kijken nadat het tien minuten stil was lag ze in een redelijk normale positie in bedquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef DaviniaHR het volgende:
k_i_m, is het gelukt vannacht? wellicht ten overvloede, maar als ze moet slapen en je gaat haar rechtleggen het liefst geen (oog)contact en zsm weer de kamer uit. dan is de lol er heel snel vanaf
*gaat even op site kijken*quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:16 schreef Memmel het volgende:
K_Ptje, Anna zit op dit moment in Toddler maat 2 (da's du's net wat groter dan de 18-24 maanden) maar daar groeit ze al snel uit hoor, denk dat ik voor toddler 3 jaar ga. Hoezo???
uhmm ff lezen wat je nu opschrijftquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:48 schreef Memmel het volgende:
Ze begint nu op de creche ook te muiten. Dan gaat ze met haar armen een krokodil nadoen om aan te geven dat ze wil zingen. Ze eet nu 's ochtends met lange tanden een boterham en 125 cc melk, op de creche haar rijstewafel, fruit en 1-1,5 boterham en drinken en 's avonds thuis bijna niks (laat het een halve sperzieboon zijn die er ook weer uitkomt) en haar yoghurt en drinken. Ik weiger om er aan toe te geven en een boterham te maken, als ze wil eten, kan dat, op onze tijden. Oja, en als er poffertjes of friet op het menu staat is er ineens geen enkel probleem, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |