Ik zou hem in het echt gaan bekijken als ik jou wasquote:Op maandag 2 maart 2009 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wil je nou foto's zien van slaapkamers? Begin dan maar eens met die van jou
Als ik daar op in zou gaan, zou dat hele slechte reclame zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
Dus hoe ziet jouw slaapkamer er uit dan?
Hey Bquote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
God allemachtig wat is het koud hier zeg!
Maar ik moest natuurlijk een keer terugkomen, al had ik nog wel een maandje willen blijven
Nee bedankt.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou hem in het echt gaan bekijken als ik jou was
Bquote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
Maar ik moest natuurlijk een keer terugkomen, al had ik nog wel een maandje willen blijven
Welcome back!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
CG!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey B
Welkom in dit mooie koude kikkerlandje
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dan gaan de vrouwen mopperen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Nog even geduld, het wordt hier ook weer mooi. Oké het kan waarschijnlijk niet tippen aan daar, maar ach...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
CG!
Dankje, al vind ik wuivende palmbomen mooier dan die kale sprieten van hier
Rhu!quote:
Thanks! Wel koud zeg, gisteren nog 35+ graden en nu hier. En de taxi van schiphol naar huis maar zeggen dat het warm isquote:
welkom terug!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
super nu jij terug bentquote:
Oh ja, dat zekerquote:Op maandag 2 maart 2009 13:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog even geduld, het wordt hier ook weer mooi. Oké het kan waarschijnlijk niet tippen aan daar, maar ach...
Ja dat valt tegen.. En terwijl het vandaag echt heerlijk weer is!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks! Wel koud zeg, gisteren nog 35+ graden en nu hier. En de taxi van schiphol naar huis maar zeggen dat het warm is
Haha, dat eerste liep ik anders zaterdag al in rond..quote:Op maandag 2 maart 2009 13:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja, dat zekerDe lente komt eraan tenslotte
Ook hier weer mooie vrouwen met korte rokjes en strakke topjes
![]()
Thanks! Meer dan goed!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
welkom terug!
ik ga over 9 dagen juist weg![]()
Heb je het goed naar je zin gehad?
Wat was het ook al weer? Oh ja! Pic's or it...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat eerste liep ik anders zaterdag al in rond..
Er zijn wel foto's gemaakt maar daar sta ik niet alleen op, helaasquote:Op maandag 2 maart 2009 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer? Oh ja! Pic's or it...
Ach die sprieten hebben ook zo hun charme hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
CG!
Dankje, al vind ik wuivende palmbomen mooier dan die kale sprieten van hier
Er is een reden waarom onze lieve Heer besloten heeft daar een oceaan tussen te leggen dusquote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
Carnaval was meesterlijk! Denk koninginnedag x 10 en dan 5 dagen lang.
wat was er mis met de vrijdag dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat eerste liep ik anders zaterdag al in rond..
kijk, dat is nog eens vakantie vierenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks! Meer dan goed!
Carnaval was meesterlijk! Denk koninginnedag x 10 en dan 5 dagen lang. Ik kwam elke ochtend pas na 7 of 8 uur thuis in de ochtend. En dan om 4 uur in de middag gingen we weer bbqen en dan weer aan het bier
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks! Meer dan goed!
Carnaval was meesterlijk! Denk koninginnedag x 10 en dan 5 dagen lang. Ik kwam elke ochtend pas na 7 of 8 uur thuis in de ochtend. En dan om 4 uur in de middag gingen we weer bbqen en dan weer aan het bier
Haha, niksquote:
Knip de rest eraf johquote:Op maandag 2 maart 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's gemaakt maar daar sta ik niet alleen op, helaas
Sterfquote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
Mijn fysieke gesteldheid was op de laatste dag ook naar zijn grootjequote:Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is een reden waarom onze lieve Heer besloten heeft daar een oceaan tussen te leggen dus.
net terug en nu al zulke wijze uitspraken! ik sluit me er helemaal bij aanquote:Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Knip de rest eraf johen hup, plaatsen
Die overweging ga ik maken zodra ik ze hebquote:Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Knip de rest eraf johen hup, plaatsen
Ach MNR toch. Had je mee moeten gaanquote:
Hey, welkom terug.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach MNR toch. Had je mee moeten gaan
Geweldig om te horen dat het echt gaaf was in Rio.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks! Meer dan goed!
Ik ga ook niet op vakantie dit jaar..quote:Op maandag 2 maart 2009 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga nergens heen
niemand wil me mee nemen op vakantie
ik vind het mider primaquote:Op maandag 2 maart 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op vakantie dit jaar..
Ach prima zo
Gewoon even aan je pappie zeuren.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het mider prima
mn vriend gaat 6 weken weg
zit ik hier
En ik ben eigenlijk wel gewent om 2 keer per jaar op vakantie te gaan
Dat is dan wel jammer inderdaad.. 6 weken aan één stuk?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het mider prima
zit ik hier
D_H!quote:
Ik wil wel nog heel graag een vakantie boeken, maar ik weet nog niet waar naartoe. Zat er zelfs over te denken om nog een keer terug te gaan naar Bali om er deze keer nog meer uit te halen. Maar ja, het spookt nog in mijn hoofd rond. Heb er wel zin in en ga het denk ook doen (lekker op vakantie, that is).quote:Op maandag 2 maart 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach prima zo
ik weet niet hoe het met jou zit maar ik mag al jaren (en ga ook liever) zonder mijn ouders op vakantiequote:
Kalm aan. De beste foto's staan op mijn ouders hun toestel, die is er over 14 dagenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
B
En uh Belz.. wanneer krijgen we de foto's te zien?
Zo mag je dat, grote meid zeg!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit maar ik mag al jaren (en ga ook liever) zonder mijn ouders op vakantie
maar bedankt voor de tip lieve sedan
ja voor een projectquote:Op maandag 2 maart 2009 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer inderdaad.. 6 weken aan één stuk?
Haha, ik kan me niet voorstellen dat er echt niemand is die jou mee wilt nemen
dat kan je niet menenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach prima zo
Balen!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja voor een project
maar het is heus niemand wil me mee nemen
ik denk dat ik maar een nieuwe hobbie moet vinden deze zomer of zo haha
Toch wel..quote:
Ik maar eens in de 2 of 3 jaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het mider prima
zit ik hier
ja en het is heeeuuul tofquote:
Ja! Jij komt met je idiote voorstellen van met mij meegaan. Wat verwacht je danquote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja voor een project
Denk je dat te redden dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en het is heeeuuul tof
je moet het ook eens proberen!![]()
nou denk ik dat ik die tactiek van ado en dawg eens ga proberen
eigenlijk op elk continent behalve zuid amerikaquote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik maar eens in de 2 of 3 jaar.![]()
Bij 2 keer per jaar, waar ben je zoal geweest?
Gewoon in stukken snijden en over een aantal koffers verdelen, moet kunnen toch.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! Jij komt met je idiote voorstellen van met mij meegaan. Wat verwacht je dan
dat je me mee neemtquote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! Jij komt met je idiote voorstellen van met mij meegaan. Wat verwacht je dan
Nice.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eigenlijk op elk continent behalve zuid amerika
maar ik ga wel eens keer met B mee
Toen mijn pa nog werkte zat ik weleens in 6 landen per jaar. Dat waren nog eens tijden zegquote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eigenlijk op elk continent behalve zuid amerika
maar ik ga wel eens keer met B mee
die zijn dit weekendquote:Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
D_H!
Alles gelukt met de tentamens enzo??
Schopt.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen mijn pa nog werkte zat ik weleens in 6 landen per jaar. Dat waren nog eens tijden zeg
quote:
je mag deze zomer wel mee op motorvakantie hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja voor een project
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar USA hoef ik dus echt nooit meer te gaan. Ben in NY, las vegas, miami en LA geweest en vond er eigenlijk weinig aan. Paar daagjes is leuk maar dat is het ook wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:49 schreef vencodark het volgende:
Zou wel een paar dagen of een weekje ofzo naar Parijs, Londen, Barcelona of iets willen.![]()
Liefst natuurlijk naar USA, maar ben bang dat dat nog ff paar jaar moet wachten.
Bengeltjelief!quote:
Tja, kweet het niet. Lijkt me toch wel geweldig.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar USA hoef ik dus echt nooit meer te gaan. Ben in NY, las vegas, miami en LA geweest en vond er eigenlijk weinig aan. Paar daagjes is leuk maar dat is het ook wel.
Egypte is tof!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, kweet het niet. Lijkt me toch wel geweldig.
Egypte lijkt me ook best leuk en andere relatief warme landen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Egypte is tof!Maar ik ben dol op geschiedenis dus dat vind ik sowieso tof
Zo en nu douchen scheren en weer beschaafd mens worden!
Tot later allemaal
Wil dat betekenen dat je er een uitgemolken vakantie van maakt?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig B maar Egypte is een uitgemolken land qua toerisme.
Soms vraag ik me toch af waar je die humor vandaan haaltquote:Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef kwaakvaak het volgende:
Maar ik had een lekkere banaan bij de lunch, en voor straks nog een appel. Als ik me maar niet vergis en probeer te programmeren op mijn golden delicious en een hap neem van mijn macbook'je!
Ooit is iemand je voorgegaanquote:Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef kwaakvaak het volgende:
Maar ik had een lekkere banaan bij de lunch, en voor straks nog een appel. Als ik me maar niet vergis en probeer te programmeren op mijn golden delicious en een hap neem van mijn macbook'je!
'Overspoelt met toeristen' 'hier een hotel daar een hotel en verder niks'quote:Op maandag 2 maart 2009 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil dat betekenen dat je er een uitgemolken vakantie van maakt?
Egypte lijkt me hartstikke leuk.
noem piramides maar niksquote:Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Overspoelt met toeristen' 'hier een hotel daar een hotel en verder niks'
Qua historie > Engeland
Qua cultuur > Japan
Valt best mee hoe duur Japan is.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:56 schreef Howl het volgende:
Japan staat nu bovenaan mijn lijstje. Maar dat is duur. En ik wil dit jaar weer duiken. Indonesië lijkt me ook wel een leuk idee.
Je hoeft ook niet alleen maar aan het strand van Hurghada te liggen he.;) Nee ik denk dat je echt een prachtige reis door Egypte in elkaar kan flansen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Overspoelt met toeristen' 'hier een hotel daar een hotel en verder niks'
Qua historie > Engeland
Qua cultuur > Japan
Jawel hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
En die vind je niet in Engeland of Japan.
misschien kan je met kwaak op vakantie...die wil ook nog en ik heb geen vrije dagen meer...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat ik maar alleen ga dit jaar...
Om meer van jezelf te leren?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je piramides willen zien?!
Japan heeft piramides onderwaterquote:
We zitten in maart en jij hebt geen vrije dagen meerquote:Op maandag 2 maart 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien kan je met kwaak op vakantie...die wil ook nog en ik heb geen vrije dagen meer...
Oh gelukkig, ik was al bijna helemaal cultuur-geshokeerd.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Japan heeft piramides onderwater
Oke ze lijken niet op egyptische piramiden, maar ze noemen het wel piramiden
Ja goed he? komt door mijn vakantie in januariquote:Op maandag 2 maart 2009 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We zitten in maart en jij hebt geen vrije dagen meer![]()
![]()
.
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:09 schreef Murmeli het volgende:
Als je op vakantie gaat moet je naar Sumatrada's mooi
maleisie is ook best leukin ieder geval lekker warm en lekker eten
en ik vind maleisiers en indonesiers erg lekker om te zien ook (maar dan niet de chinezen in indiers in Maleisie natuurlijk, die zijn ranzig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |