ik weet niet hoe het met jou zit maar ik mag al jaren (en ga ook liever) zonder mijn ouders op vakantiequote:
Kalm aan. De beste foto's staan op mijn ouders hun toestel, die is er over 14 dagenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
B
En uh Belz.. wanneer krijgen we de foto's te zien?
Zo mag je dat, grote meid zeg!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit maar ik mag al jaren (en ga ook liever) zonder mijn ouders op vakantie
maar bedankt voor de tip lieve sedan
ja voor een projectquote:Op maandag 2 maart 2009 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer inderdaad.. 6 weken aan één stuk?
Haha, ik kan me niet voorstellen dat er echt niemand is die jou mee wilt nemen
dat kan je niet menenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op vakantie dit jaar..
Ach prima zo
Balen!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja voor een project
maar het is heus niemand wil me mee nemen
ik denk dat ik maar een nieuwe hobbie moet vinden deze zomer of zo haha
Toch wel..quote:
Ik maar eens in de 2 of 3 jaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het mider prima
mn vriend gaat 6 weken weg
zit ik hier
En ik ben eigenlijk wel gewent om 2 keer per jaar op vakantie te gaan
ja en het is heeeuuul tofquote:
Ja! Jij komt met je idiote voorstellen van met mij meegaan. Wat verwacht je danquote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja voor een project
Denk je dat te redden dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en het is heeeuuul tof
je moet het ook eens proberen!![]()
nou denk ik dat ik die tactiek van ado en dawg eens ga proberen
eigenlijk op elk continent behalve zuid amerikaquote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik maar eens in de 2 of 3 jaar.![]()
Bij 2 keer per jaar, waar ben je zoal geweest?
Gewoon in stukken snijden en over een aantal koffers verdelen, moet kunnen toch.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! Jij komt met je idiote voorstellen van met mij meegaan. Wat verwacht je dan
dat je me mee neemtquote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! Jij komt met je idiote voorstellen van met mij meegaan. Wat verwacht je dan
Nice.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eigenlijk op elk continent behalve zuid amerika
maar ik ga wel eens keer met B mee
Toen mijn pa nog werkte zat ik weleens in 6 landen per jaar. Dat waren nog eens tijden zegquote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eigenlijk op elk continent behalve zuid amerika
maar ik ga wel eens keer met B mee
die zijn dit weekendquote:Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
D_H!
Alles gelukt met de tentamens enzo??
Schopt.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen mijn pa nog werkte zat ik weleens in 6 landen per jaar. Dat waren nog eens tijden zeg
quote:
je mag deze zomer wel mee op motorvakantie hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja voor een project
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar USA hoef ik dus echt nooit meer te gaan. Ben in NY, las vegas, miami en LA geweest en vond er eigenlijk weinig aan. Paar daagjes is leuk maar dat is het ook wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:49 schreef vencodark het volgende:
Zou wel een paar dagen of een weekje ofzo naar Parijs, Londen, Barcelona of iets willen.![]()
Liefst natuurlijk naar USA, maar ben bang dat dat nog ff paar jaar moet wachten.
Bengeltjelief!quote:
Tja, kweet het niet. Lijkt me toch wel geweldig.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar USA hoef ik dus echt nooit meer te gaan. Ben in NY, las vegas, miami en LA geweest en vond er eigenlijk weinig aan. Paar daagjes is leuk maar dat is het ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |