quote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks! Meer dan goed!
Carnaval was meesterlijk! Denk koninginnedag x 10 en dan 5 dagen lang. Ik kwam elke ochtend pas na 7 of 8 uur thuis in de ochtend. En dan om 4 uur in de middag gingen we weer bbqen en dan weer aan het bier
Haha, niksquote:
Knip de rest eraf johquote:Op maandag 2 maart 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's gemaakt maar daar sta ik niet alleen op, helaas
Sterfquote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
God allemachtig wat is het koud hier zeg!
Mijn fysieke gesteldheid was op de laatste dag ook naar zijn grootjequote:Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is een reden waarom onze lieve Heer besloten heeft daar een oceaan tussen te leggen dus.
net terug en nu al zulke wijze uitspraken! ik sluit me er helemaal bij aanquote:Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Knip de rest eraf johen hup, plaatsen
Die overweging ga ik maken zodra ik ze hebquote:Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Knip de rest eraf johen hup, plaatsen
Ach MNR toch. Had je mee moeten gaanquote:
Hey, welkom terug.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
God allemachtig wat is het koud hier zeg!
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach MNR toch. Had je mee moeten gaan
Geweldig om te horen dat het echt gaaf was in Rio.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks! Meer dan goed!
Carnaval was meesterlijk! Denk koninginnedag x 10 en dan 5 dagen lang. Ik kwam elke ochtend pas na 7 of 8 uur thuis in de ochtend. En dan om 4 uur in de middag gingen we weer bbqen en dan weer aan het bier
Ik ga ook niet op vakantie dit jaar..quote:Op maandag 2 maart 2009 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga nergens heen
niemand wil me mee nemen op vakantie
ik vind het mider primaquote:Op maandag 2 maart 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op vakantie dit jaar..
Ach prima zo
Gewoon even aan je pappie zeuren.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het mider prima
mn vriend gaat 6 weken weg
zit ik hier
En ik ben eigenlijk wel gewent om 2 keer per jaar op vakantie te gaan
Dat is dan wel jammer inderdaad.. 6 weken aan één stuk?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het mider prima
mn vriend gaat 6 weken weg
zit ik hier
En ik ben eigenlijk wel gewent om 2 keer per jaar op vakantie te gaan
D_H!quote:
Ik wil wel nog heel graag een vakantie boeken, maar ik weet nog niet waar naartoe. Zat er zelfs over te denken om nog een keer terug te gaan naar Bali om er deze keer nog meer uit te halen. Maar ja, het spookt nog in mijn hoofd rond. Heb er wel zin in en ga het denk ook doen (lekker op vakantie, that is).quote:Op maandag 2 maart 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op vakantie dit jaar..
Ach prima zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |