Dames... (en de eventuele heren die meelezen), uw interet model van vandaag gaat gekleed in een middenblauwe jeans, met daar boven een witte hoody met print, paarse voering in de hood, daaronder een mooi gesneden paars t-shirt, dit ensemble wordt gekompementeerd met een paar witte sneakers,quote:
Dat is wel erg hip voor een eend.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Dames... (en de eventuele heren die meelezen), uw interet model van vandaag gaat gekleed in een middenblauwe jeans, met daar boven een witte hoody met print, paarse voering in de hood, daaronder een mooi gesneden paars t-shirt, dit ensemble wordt gekompementeerd met een paar witte sneakers,
Aaah, ik dacht bedrijfskleding ofzoquote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dames... (en de eventuele heren die meelezen), uw interet model van vandaag gaat gekleed in een middenblauwe jeans, met daar boven een witte hoody met print, paarse voering in de hood, daaronder een mooi gesneden paars t-shirt, dit ensemble wordt gekompementeerd met een paar witte sneakers,
Omdat het openen van het topic even duurde ging ik het eea leven lezen (dusquote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Natuurlijk is een vrouw meer dan haar beroep. Maar ik merk bij mezelf wel dat ik bij vrouwen met bepaalde beroepen meer heb dan andere beroepen. Een beroep is toch vaak een eigen keuze, gebaseerd op de persoonlijkheid en talenten.
quote:
Nee ik werk niet in het hospitaal, maar wel met autisten. Maar die autisten zijn gewoon college'squote:
Pff lastige.. Het beroep van iemand hoeft niet perse iets te zeggen over een persoon, maar doet het wel een beetje natuurlijk. Er zit toch wel een verschil of iemand nu putjesschepper is en advocaat. Maar dat zegt niet of die putjesschepper gewoon niet de kansen heeft gehad, maar het wel in zich heeft..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat het openen van het topic even duurde ging ik het eea leven en toen zag ik deze reactie van Howl op mijn reactie..
Ik vraag me af of meer singles zo denken...
Ik niet. Het zal mij echt aan me reet roesten wat voor beroep iemand heeft.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat het openen van het topic even duurde ging ik het eea leven en toen zag ik deze reactie van Howl op mijn reactie..
Jij werkt dus ook in de IT sector?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:57 schreef kwaakvaak het volgende:
Nee ik werk niet in het hospitaal, maar wel met autisten. Maar die autisten zijn gewoon college's
Hey, da's herkenbaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:57 schreef kwaakvaak het volgende:
Nee ik werk niet in het hospitaal, maar wel met autisten. Maar die autisten zijn gewoon college's
Nee, dat niet - maar wèl als iemand heel enthousiast en vol verve kan vertellen over haar beroep. Of studie, for that matter.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
En kunnen jullie iemand interessanter vinden om zijn of haar beroep?
Ten dele, volgens onderstaand artikel is er wel een trend waarneembaar dat opleidingsniveau steeds meer een rol gaat spelen in de partnerkeuze.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat het openen van het topic even duurde ging ik het eea leven lezen (dus) en toen zag ik deze reactie van Howl op mijn reactie..
Zoals het bij mij werkt is dit: Als ik kijk naar de vrouwen die ik leuk vind en die ik niet leuk vind, en wat voor beroepen ze hebben, dan springen er gewoon bepaalde beroepen uit. En op een gegeven moment wordt dat dan inderdaad een vooroordeel.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
Nu ik dat zo lees bedenk ik mij dat ik inderdaad meer dan gemiddeld leuke vrouwen zie in de beroepen modellen en actrices.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:26 schreef Howl het volgende:
Zoals het bij mij werkt is dit: Als ik kijk naar de vrouwen die ik leuk vind en die ik niet leuk vind, en wat voor beroepen ze hebben, dat springen er dan gewoon bepaalde beroepen uit. En op een gegeven moment wordt dat dan inderdaad een vooroordeel.
Ja dat is inderdaad een stuk leuker dan elke dag dezelfde klaagzang aanhoren, wat ik ook regelmatig aanhoor van anderen..quote:Op maandag 2 maart 2009 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dat niet - maar wèl als iemand heel enthousiast en vol verve kan vertellen over haar beroep. Of studie, for that matter.
Dat is volgens mij geen eigenschap van een beroepsgroep, maar een eigenschap van een persoon.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ja dat is inderdaad een stuk leuker dan elke dag dezelfde klaagzang aanhoren, wat ik ook regelmatig aanhoor van anderen..
Klopt, en verschrikkelijk onaantrekkelijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen eigenschap van een beroepsgroep, maar een eigenschap van een persoon.
Laat je hem straks even keuren?quote:
QFTquote:Op maandag 2 maart 2009 09:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Projectie is en blijft een fantastisch iets!quote:
Ja dat kan, als iemand interessante dingen meemaakt en er ook op een interessante manier over verteld. Maar niet te vaak, hoef het niet altijd over werk te hebben.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
vind dat wel meevallen....quote:Op maandag 2 maart 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex wilde alleen maar met hoogopgeleiden een relatie(en durft nog steeds te beweren dat ik door hem ben gaan studeren) en iemand anders waar ik mee gedate heb wilde alleen maar iemand uit dezelfde beroepsgroep. Ik vind het nogal vreemd en eerlijk gezegd nogal kortzichtig..
Een bepaald slag personen lijkt soms echter wel bepalend te zijn voor een beroepsgroep, heb ik weleens het idee.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef AirwiN het volgende:
Dat is volgens mij geen eigenschap van een beroepsgroep, maar een eigenschap van een persoon.
De ene stratenmaker is de andere niet. Ik heb wel regelmatig gedate met mannen met een lager opleidingsniveau en soms brak dat me op en soms niet. Ligt er aan of de man in kwestie openstaat voor dingenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
vind dat wel meevallen....
iemand die bij de gemeentereiniging werkt en daar blij mee is (ja ik ben elke dag om 12:00 uur klaar hoor)
bevind zich toch in een bepaald "milieu" waar ik me niet in bevind...
ik zie het aan jongens die vroeger ook in mijn "groepje" zaten.. sommige daarvan
als ik die soms tegen kom met stappen, en de gesprekken die ze dan beginnen, ik weet niet hoe snel ik weg wil komen
Inderdaad..quote:Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
De ene stratenmaker is de andere niet. Ik heb wel regelmatig gedate met mannen met een lager opleidingsniveau en soms brak dat me op en soms niet. Ligt er aan of de man in kwestie openstaat voor dingen
Geldt ook zeker voor bij vrouwen. Zolang ze wat te vertellen hebbenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
De ene stratenmaker is de andere niet. Ik heb wel regelmatig gedate met mannen met een lager opleidingsniveau en soms brak dat me op en soms niet. Ligt er aan of de man in kwestie openstaat voor dingen
Dat is waar. maar stratenmaker en achter een vuilniswagen hangen is wel een verschil imo.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
en niet andersomquote:Op maandag 2 maart 2009 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
Een bepaald slag personen lijkt soms echter wel bepalend te zijn voor een beroepsgroep, heb ik weleens het idee.
Want? Ik heb liever een vuilnisman die plezier in zijn werk heeft en hard werkt, dan een of andere blaaskaak van een managerquote:Op maandag 2 maart 2009 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is waar. maar stratenmaker en achter een vuilniswagen hangen is wel een verschil imo.
[..]
en niet andersom
Als je zelf maar voldoende overtuigd bent van je eigen vooroordelen dan ga je vanzelf de nadruk leggen op de symptomen die jouw vooroordelen bevestigen.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
Een bepaald slag personen lijkt soms echter wel bepalend te zijn voor een beroepsgroep, heb ik weleens het idee.
VMBO-docenten bijvoorbeeld, ik noem maar wat.
Precies opleiding en werk hoeft niet iets te zeggen over iemands functionerings nivo, want als ik naar opleiding zou moeten kijken mag ik niet dus niet monogaam daten met Murmeli bijvoorbeeld. In mijn geval mocht ik niet verder leren, en toen ik voldoende geld had verdient om het zelf te kunnen financieren was ik al bezig met carriere maken omdat traject maar door te zetten. Mijn kennis is voor 90% autodidactisch en 10% cursus/vakopleidingen.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want? Ik heb liever een vuilnisman die plezier in zijn werk heeft en hard werkt, dan een of andere blaaskaak van een managerWat is er mis met vuilnismannen? en waarom is dat anders dan bijvoorbeeld een stratenmaker?
Wat goed!!quote:Op maandag 2 maart 2009 11:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jeeeeej, ik ga een bad in mijn stulp krijgen!!!nu nog even toffe tegels uitzoeken!
Ja die site vind ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 11:06 schreef vencodark het volgende:
Net als die site voor mensen die willen daten vanaf HBO niveau.![]()
Zulke mensen willen graag in hun eigen kringetje blijven en vooral zo kortzichtig en wereldvreemd blijven.
'opbreken' is wel weer een prima woordkeuze in context met stratemakers.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
Daar ben ik het wel enigszins mee eens.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:44 schreef rival het volgende:
vind dat wel meevallen....
iemand die bij de gemeentereiniging werkt en daar blij mee is (ja ik ben elke dag om 12:00 uur klaar hoor)
bevind zich toch in een bepaald "milieu" waar ik me niet in bevind...
ik zie het aan jongens die vroeger ook in mijn "groepje" zaten.. sommige daarvan
als ik die soms tegen kom met stappen, en de gesprekken die ze dan beginnen, ik weet niet hoe snel ik weg wil komen
Scherpquote:Op maandag 2 maart 2009 11:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
'opbreken' is wel weer een prima woordkeuze in context met stratemakers.
Dingen.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
nicequote:Op maandag 2 maart 2009 11:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jeeeeej, ik ga een bad in mijn stulp krijgen!!!nu nog even toffe tegels uitzoeken!
Tuurlijk. Vind het altijd fijn als ik van mn partner dingen kan leren. Dus hou er van als ze iets doen dat wat verder van me afstaat, maar wel interessant is.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
Hey ouwe winterschilderquote:Op maandag 2 maart 2009 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dingen.
Goedemorgen trouwens alle singles. Iemand nog spannende activiteiten ontplooit dit weekend?
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:28 schreef AirwiN het volgende:
Nu ik dat zo lees bedenk ik mij dat ik inderdaad meer dan gemiddeld leuke vrouwen zie in de beroepen modellen en actrices.
quote:
Dat is wel zo ja. Kun je elkaar nog eens wat nieuws vertellen. Het lijkt me ergens ook saai worden als je beide zelfde beroep hebt...quote:Op maandag 2 maart 2009 11:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk. Vind het altijd fijn als ik van mn partner dingen kan leren. Dus hou er van als ze iets doen dat wat verder van me afstaat, maar wel interessant is.
Dat heb ik nou niet echt. Toevallig heb ik hier vorig jaar een artikel over geschreven. Je moet je kunnen aanpassen aan het niveau van de conversatie. Je praat tegen een afgestudeerd econoom onderling anders dan met een putjesschepper, maar het gaat om de aanpassing.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:44 schreef rival het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |