Dames... (en de eventuele heren die meelezen), uw interet model van vandaag gaat gekleed in een middenblauwe jeans, met daar boven een witte hoody met print, paarse voering in de hood, daaronder een mooi gesneden paars t-shirt, dit ensemble wordt gekompementeerd met een paar witte sneakers,quote:
Dat is wel erg hip voor een eend.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Dames... (en de eventuele heren die meelezen), uw interet model van vandaag gaat gekleed in een middenblauwe jeans, met daar boven een witte hoody met print, paarse voering in de hood, daaronder een mooi gesneden paars t-shirt, dit ensemble wordt gekompementeerd met een paar witte sneakers,
Aaah, ik dacht bedrijfskleding ofzoquote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dames... (en de eventuele heren die meelezen), uw interet model van vandaag gaat gekleed in een middenblauwe jeans, met daar boven een witte hoody met print, paarse voering in de hood, daaronder een mooi gesneden paars t-shirt, dit ensemble wordt gekompementeerd met een paar witte sneakers,
Omdat het openen van het topic even duurde ging ik het eea leven lezen (dusquote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Natuurlijk is een vrouw meer dan haar beroep. Maar ik merk bij mezelf wel dat ik bij vrouwen met bepaalde beroepen meer heb dan andere beroepen. Een beroep is toch vaak een eigen keuze, gebaseerd op de persoonlijkheid en talenten.
quote:
Nee ik werk niet in het hospitaal, maar wel met autisten. Maar die autisten zijn gewoon college'squote:
Pff lastige.. Het beroep van iemand hoeft niet perse iets te zeggen over een persoon, maar doet het wel een beetje natuurlijk. Er zit toch wel een verschil of iemand nu putjesschepper is en advocaat. Maar dat zegt niet of die putjesschepper gewoon niet de kansen heeft gehad, maar het wel in zich heeft..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat het openen van het topic even duurde ging ik het eea leven en toen zag ik deze reactie van Howl op mijn reactie..
Ik vraag me af of meer singles zo denken...
Ik niet. Het zal mij echt aan me reet roesten wat voor beroep iemand heeft.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat het openen van het topic even duurde ging ik het eea leven en toen zag ik deze reactie van Howl op mijn reactie..
Jij werkt dus ook in de IT sector?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:57 schreef kwaakvaak het volgende:
Nee ik werk niet in het hospitaal, maar wel met autisten. Maar die autisten zijn gewoon college's
Hey, da's herkenbaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:57 schreef kwaakvaak het volgende:
Nee ik werk niet in het hospitaal, maar wel met autisten. Maar die autisten zijn gewoon college's
Nee, dat niet - maar wèl als iemand heel enthousiast en vol verve kan vertellen over haar beroep. Of studie, for that matter.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
En kunnen jullie iemand interessanter vinden om zijn of haar beroep?
Ten dele, volgens onderstaand artikel is er wel een trend waarneembaar dat opleidingsniveau steeds meer een rol gaat spelen in de partnerkeuze.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat het openen van het topic even duurde ging ik het eea leven lezen (dus) en toen zag ik deze reactie van Howl op mijn reactie..
Zoals het bij mij werkt is dit: Als ik kijk naar de vrouwen die ik leuk vind en die ik niet leuk vind, en wat voor beroepen ze hebben, dan springen er gewoon bepaalde beroepen uit. En op een gegeven moment wordt dat dan inderdaad een vooroordeel.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
En kunnen jullie iemand interessanter vinden om zijn of haar beroep?
Nu ik dat zo lees bedenk ik mij dat ik inderdaad meer dan gemiddeld leuke vrouwen zie in de beroepen modellen en actrices.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:26 schreef Howl het volgende:
Zoals het bij mij werkt is dit: Als ik kijk naar de vrouwen die ik leuk vind en die ik niet leuk vind, en wat voor beroepen ze hebben, dat springen er dan gewoon bepaalde beroepen uit. En op een gegeven moment wordt dat dan inderdaad een vooroordeel.
Ja dat is inderdaad een stuk leuker dan elke dag dezelfde klaagzang aanhoren, wat ik ook regelmatig aanhoor van anderen..quote:Op maandag 2 maart 2009 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dat niet - maar wèl als iemand heel enthousiast en vol verve kan vertellen over haar beroep. Of studie, for that matter.
Dat is volgens mij geen eigenschap van een beroepsgroep, maar een eigenschap van een persoon.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ja dat is inderdaad een stuk leuker dan elke dag dezelfde klaagzang aanhoren, wat ik ook regelmatig aanhoor van anderen..
Klopt, en verschrikkelijk onaantrekkelijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen eigenschap van een beroepsgroep, maar een eigenschap van een persoon.
Laat je hem straks even keuren?quote:
QFTquote:Op maandag 2 maart 2009 09:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |