Als het interessant is niet gaan en als het saai is ,gewoon gaanquote:Op maandag 2 maart 2009 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
goede morgen
is de rust weer een beetje terug gekeert hier
wat zal ik doen?
naar college
of niet
De vraag is dan zijn we net achtergekomen: ga je opletten of niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
goede morgen
is de rust weer een beetje terug gekeert hier
wat zal ik doen?
naar college
of niet
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:14 schreef rhubarbje het volgende:
ow wauw het is maar goed dat ik mn rooster ff check (om te kijken of ik het kan missen) want ik ben vrij
terug naar bed dus ;W
Een Rhu-waardige post.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:14 schreef rhubarbje het volgende:
ow wauw het is maar goed dat ik mn rooster ff check (om te kijken of ik het kan missen) want ik ben vrij
terug naar bed dus ;W
ik mis toch altijd maar waarom mijn posts zo typisch zijn voor mij?quote:
Ik ben ook tot zilverster gekomen en denk dat ik het vrij snel wel weer weet, maar toch. Maar jij wil mij dat helemaal niet "bijschaven"quote:Op maandag 2 maart 2009 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
had je nog wel weer even wat kunnen bijschaven hoor.. heb er ook lang op gezeten (bij gestaan)
Goede morgenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:20 schreef kwaakvaak het volgende:
de zondvloed komt zoals gewoon na de zonde, een nieuwe week is weer begonnen, en met frisse tegenzin vanochtend mijzelf in een paars/witte outfit gehezen, kwiss'jes aan dus ik mag op mijn strepen staan.
Oja, goedemorgen mensen en de rest
Ik ga vooral vanwege het laatste. Daarbij; als ik één keer spijbel;dan wordt het zo makkelijk dat vaker te doen..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is dan zijn we net achtergekomen: ga je opletten of niet?
en daarnaast.. is het daar gezellig of niet?
Goedemorgen!quote:Op maandag 2 maart 2009 09:20 schreef kwaakvaak het volgende:
de zondvloed komt zoals gewoon na de zonde, een nieuwe week is weer begonnen, en met frisse tegenzin vanochtend mijzelf in een paars/witte outfit gehezen, kwiss'jes aan dus ik mag op mijn strepen staan.
Oja, goedemorgen mensen en de rest
Ben ik dan zo braaf dat ik daadwerkelijk oplet in colleges en meestal vooraan zat op rij 4?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga vooral vanwege het laatste. Daarbij; als ik één keer spijbel;dan wordt het zo makkelijk dat vaker te doen..
Ik let meestal wel op, maar ik ga niet vooraan zitten, maar netjes in het middenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben ik dan zo braaf dat ik daadwerkelijk oplet in colleges en meestal vooraan zat op rij 4?
Jah kan ookquote:Op maandag 2 maart 2009 09:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik let meestal wel op, maar ik ga niet vooraan zitten, maar netjes in het midden
Ik heb nog een beetje last van het middelbare schoolsyndroom denk ik. Vooral achteraan en veel ouwehoeren en daar vrijwel altijd mee wegkomen.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben ik dan zo braaf dat ik daadwerkelijk oplet in colleges en meestal vooraan zat op rij 4?
Mee wegkomen is geen probleem.. dat boeit die luitjes vaak niet meerquote:Op maandag 2 maart 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje last van het middelbare schoolsyndroom denk ik. Vooral achteraan en veel ouwehoeren en daar vrijwel altijd mee wegkomen.
Maar dat komt natuurlijk omdat ik er zo lief uitzie
Haha, aan de zijkanten zitten wij ook welquote:Op maandag 2 maart 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah kan ookMaar dan hoorde ik teveel lawaai om me heen
![]()
En lekker aan de zijkant zodat ik na de les snel wegkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |