Op RTLZ hoorde ik zelfs net iemand zeggen "dat alle bodems nu weg zijn".quote:Op maandag 2 maart 2009 11:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
klopt. De bodem duurt idd nog wel even
En daar is de 211 al...![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:27 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ik kan zo 1, 2, 3 ook geen lange termijn grafiek vinden van de AEX... Heel irritant.
Ik internet hier op 't werk met IE7 zonder invoegtoepassingen en ik mag Flash niet installerenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:10 schreef dubya.1972 het volgende:
[..]
http://finance.yahoo.com/echarts?s=^AEX#chart1
Binck? Je hoeft maar een cent over te boek. En twee weken gratis.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik internet hier op 't werk met IE7 zonder invoegtoepassingen en ik mag Flash niet installeren
Links "Basic Chart" kiezen, dan heb je geen flash nodigquote:Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik internet hier op 't werk met IE7 zonder invoegtoepassingen en ik mag Flash niet installeren
K, thanx.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Links "Basic Chart" kiezen, dan heb je geen flash nodig
Right; de AEX volgt Wall Straat gewoon. Bij de AEX zijn er inderdaad weinig steunpunten te vinden, maar die steunpunten stellen toch al niets voor omdat we als laffe honden achter de Amerikanen aanlopen.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op RTLZ hoorde ik zelfs net iemand zeggen "dat alle bodems nu weg zijn".
Iets met een vrije val.. Zal in de rerun wat beter luisteren.
Don't shoot the messenger enzo.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Right; de AEX volgt Wall Straat gewoon. Bij de AEX zijn er inderdaad weinig steunpunten te vinden, maar die steunpunten stellen toch al niets voor omdat we als laffe honden achter de Amerikanen aanlopen.
Dat zal een keer tijd worden.quote:
Deze week al (sprak het orakel).quote:Op maandag 2 maart 2009 12:31 schreef Pwoekie het volgende:
tering, de ellende blijft maar doorgaan ....
ben benieuwd waar we over een maand zijn...onder dee 200 wellicht...
Yeah op naar 1987quote:Op maandag 2 maart 2009 11:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Jee! We zijn terug in 1995HAKKUHH!!!
Als je de x as nog wat verder door laat lopen kun je zelfs op 0, -100 of -1000 komen.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef superworm het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat het daar de bodem vindt
Een legitieme RRquote:
212 shorts w00t!quote:MARKET COMMENT: AEX reageert nauwelijks op cijfers AIG
02-03-2009 12:48:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX reageert slechts licht negatief op de iets slechter dan verwachte cijfers van AIG over 2008. "In feite bestaat dat bedrijf niet meer, dus de beperkte reactie op het Damrak kan ik mij wel voorstellen", aldus vermogensbeheerder Maurice Eeken van TE-Effecten. Hij signaleert geen paniek: "De meeste beleggers hebben al verkocht, pensioenfondsen doen niets en zo kan een relatief klein aantal partijen de markt maken. Ik verwacht ook niet dat de handel in deze markt wordt stilgelegd, hooguit bij de financials", aldus Eeken. Hij verwacht dat de AEX in de loop van de maandag een klein herstel kan laten zien en handelt daar ook naar tijdens beurs. "Ik heb rond 212 shorts gesloten, maar ik ga nog zeker niet long. Alleen als je een lange adem hebt, van anderhaf tot twee jaar, kun je nu instappen, want de kans op een stijging boven het huidige niveau in deze tijdspanne is alleen maar toegenomen", aldus Eeken. De omzetten zijn laag. De AEX noteert maandag rond 12.40 uur 3,6% lager op 211,93 bij een voorlopig laagste notering op 211,28 punten. (ANS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |