abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:07:01 #101
92932 MrGP
This is bat country!
pi_66729135
Werkelijk briljante aflevering!

"Who put you in charge?"
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
pi_66729162
Voor mij de beste ep van het seizoen.

Sawyer

oh kut zie net dat het 2 weken wachten is geblazen, kutzooi! zat net in een lekkere Lost ritme elke week gvd.
pi_66729212
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:06 schreef Merkie het volgende:
Ben benieuwd hoe Lost nu verder gaat eigenlijk. Op wat mysteries uit vorige seizoen na zie ik niet zo snel een nieuwe verhaallijn.
Widmore zei de vorige aflevering tegen Locke dat er een oorlog aankomt op het eiland, en dat hij voor die begint terug moet zijn. Ik denk dat het volgende seizoen over die oorlog gaat.
pi_66729432
Schitterende aflevering weer.

Waarom zien we Christian trouwens niet in de scène met Locke? Is dat puur om de scène in te korten?
pi_66729728
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Widmore zei de vorige aflevering tegen Locke dat er een oorlog aankomt op het eiland, en dat hij voor die begint terug moet zijn. Ik denk dat het volgende seizoen over die oorlog gaat.
De Purge. Damn, valt even een gigantische puzzelstukje op z'n plek.
pi_66729814
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:24 schreef Bot13 het volgende:

[..]

De Purge. Damn, valt even een gigantische puzzelstukje op z'n plek.
Denk het niet. De purge heeft altijd al plaatsgevonden, je kan het verleden niet veranderen. What happened, happened. Locke zit sowieso niet in de Dharma-tijd

Ik denk dat Charles Widmore op een of andere manier zelf terugkomt op het eiland, en daar de strijd aangaat met Ben.
pi_66730065
Iedereen heeft het hier over enorm veel antwoorden deze ep. maar dat vind ik eerlijk gezegd nog wel meevallen. Want wat leren we nu eigenlijk?
- Dat er 'ooit' een groot standbeeld was, maarja dat wisten we eigenlijk ook al wel door alleen de voet.
- Een deel hoe Sawyer en de zijnen bij Dharma komen. Maar goed we weten nog steeds niet hoe ze in hun 'huidige' functies als bijv. head of security zijn geraakt. Waarom ze na die 2 weken weer mochten blijven enz. enz.
- Waar is Miles ineens, komt niet voor in de stukken na 3 jaar.

Eigenlijk komen er meer of evenveel vragen bij als er worden beantwoord. Ik vond het wel een goede ep. hoor, daar niet van. Alle vragen horen immers bij Lost. Maar het is zeker niet zo dat er veel beantwoord word deze ep.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:37:29 #108
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66730179
Miles kwam wel voor, hij ging samen met Sawyer Horace ophalen.
2000 light years from home
pi_66730213
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:34 schreef Jonad het volgende:
Volgens mij heb ik hem een paar keer gezien na die 3 jaar hoor.
pi_66730315
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef husq het volgende:
Schitterende aflevering weer.

Waarom zien we Christian trouwens niet in de scène met Locke? Is dat puur om de scène in te korten?
Dat vroeg ik mij ook af. Vond dit een beetje vreemd inconsequent. Al hadden ze Christian alleen effe laten zeggen 'Say hi to my son'. Dat was in mijn ogen logischer geweest.

Verder echt een top aflevering Ook dat stukje met dat beeld
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_66730326
Volgens mij was er maar één iemand die zei dat deze aflevering veel antwoorden gaf

Maar het lijkt er bijvoorbeeld sterk op dat het beeld van een Egyptische god is (zeker met de andere Egyptische verwijzingen in deze aflevering), dat is toch wel een behoorlijke onthulling. Maar ik vond de aflevering vooral goed om de karakterontwikkelingen, in plaats van om de antwoorden.

De enige echte vraag die is overgebleven is: waar zijn Rose en Bernard in vredesnaam de afgelopen drie jaar geweest
pi_66730438
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef Ereinion het volgende:
Maar het lijkt er bijvoorbeeld sterk op dat het beeld van een Egyptische god is (zeker met de andere Egyptische verwijzingen in deze aflevering), dat is toch wel een behoorlijke onthulling. Maar ik vond de aflevering vooral goed om de karakterontwikkelingen, in plaats van om de antwoorden.
Dat was geen Egyptische god. Dan heeft het beeld nog eerder wat weg van de kolos van Rhodos. Ik kan mij ook geen Egyptisch beeld herinneren dat op twee benen staat, buiten hyrogliefen afbeeldingen dan
pi_66730556
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef husq het volgende:

De enige reden waarom we Locke zagen was om te vertellen waarom ze die laatste flash kregen. Christian was op dat moment niet relevant, we hebben dat toch al gezien.

Maar dat beeld ... toen we de achterkant van dat beeld zagen was het wowowowowowow ... en vlak daarna weer weg, da's nou wel weer jammer. Het beeld heeft wel iets heel egyptisch, zoals wel meer dingen in Lost dat hebben. Vond het een prima aflevering.
pi_66730596
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij was er maar één iemand die zei dat deze aflevering veel antwoorden gaf

De enige echte vraag die is overgebleven is: waar zijn Rose en Bernard in vredesnaam de afgelopen drie jaar geweest
Sorry hoor, maar ik kan daar nou niet echt uit opmaken dat het een Egyptische god is. Het kan, zoals ik al las een soort van Kolos van Rhodos zijn. Maar evengoed 'iets' anders hoor, je ziet toch alleen maar de achterkant?
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:50:57 #115
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66730699
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:34 schreef Jonad het volgende:
Iedereen heeft het hier over enorm veel antwoorden deze ep. maar dat vind ik eerlijk gezegd nog wel meevallen. Want wat leren we nu eigenlijk?
- Dat er 'ooit' een groot standbeeld was, maarja dat wisten we eigenlijk ook al wel door alleen de voet.
- Een deel hoe Sawyer en de zijnen bij Dharma komen. Maar goed we weten nog steeds niet hoe ze in hun 'huidige' functies als bijv. head of security zijn geraakt. Waarom ze na die 2 weken weer mochten blijven enz. enz.

Eigenlijk komen er meer of evenveel vragen bij als er worden beantwoord. Ik vond het wel een goede ep. hoor, daar niet van. Alle vragen horen immers bij Lost. Maar het is zeker niet zo dat er veel beantwoord word deze ep.
bedoel je niet Faraday die heb ik inderdaad nog niet weer gezien.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_66730709
Zie nu het plaatje en kan het dus wat langer bestuderen;)
Maar het heeft iets Egyptisch, toegegeven. Aan de andere kant kennen wij beelden van die grootte vooral van de Egyptiers en lijkt zo'n beeld al snel Egyptisch. Ik vraag me ook af, wat houdt 'het' vast?
pi_66730734
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Dos37 het volgende:

[..]

bedoel je niet Faraday die heb ik inderdaad nog niet weer gezien.

Dacht die Miles ook maar die zat inderdaad ook bij de Security, dom van mij,
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:54:19 #118
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_66730855
Dat beeld heeft in zijn handen zo'n sleutel-achtig ding dat Paul ook om z'n nek had hangen

Verder weer een hele toffe aflevering, Het driehoekje Kate/Sawyer/Jack is nu officieel een vierkant

Twee weken wachten
pi_66730864
De dierenkop, de klederdracht en de Ankh die het in z'n handen heeft wijzen idd wel redelijk in de richting van Egypte imho.

pi_66730885
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef Jonad het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik kan daar nou niet echt uit opmaken dat het een Egyptische god is. Het kan, zoals ik al las een soort van Kolos van Rhodos zijn. Maar evengoed 'iets' anders hoor, je ziet toch alleen maar de achterkant?
Het beeld alleen is niet veel bewijs nee. Maar vanachter ziet het er best wel uit als bijvoorbeeld de god Anubis, daarnaast hebben we gedurende de serie al talloze hiërogliefen gezien, bijvoorbeeld op de tempel, bij de donkeywheel, bij Ben's deur waar hij het smoke monster kon oproepen. Als dit beeld dan ook nog Egyptisch lijkt, mag je denk ik wel aannemen dat dat geen toeval is.
pi_66731098
Dit plaatje staat op het lost forum:

Het beeld en de hanger van Horace duiden op een connectie met de Egyptische god Horus?
pi_66731099
Ik zou het overigens echt een afknapper vinden als het een Egyptisch beeld zou zijn. Dat zou betekenen dat de Egyptenaren met een boot zijn gecrashed op het eiland oid. Dat is op zich al onmogelijk aangezien de Egyptische marine zich beperkte tot het Middelandse Zeegebied. Ik denk eerder dat het beeld Richard of iemand anders is.

Trouwens, had Jin een mobiel bij zich?
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:01:46 #123
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_66731222
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zou het overigens echt een afknapper vinden als het een Egyptisch beeld zou zijn. Dat zou betekenen dat de Egyptenaren met een boot zijn gecrashed op het eiland oid. Dat is op zich al onmogelijk aangezien de Egyptische marine zich beperkte tot het Middelandse Zeegebied. Ik denk eerder dat het beeld Richard of iemand anders is.

Trouwens, had Jin een mobiel bij zich?
Het eiland beweegt hè, dus wellicht dat het in het verleden wel in de middelandse zee lag
pi_66731288
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef husq het volgende:
Het beeld en de hanger van Horace duiden op een connectie met de Egyptische god Horus?
Zou dan wel knullig zijn van de Lost-makers aangezien Horace de Ankh ketting in zn linkerhand houdt en het beeld op het eiland in zn rechterhand. Als jij een serie maakt dan denk je wel na over dergelijke zaken, neem ik aan.
pi_66731552
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien staat het portaal dat mensen in Tunisië dropt tweerichtingsverkeer toe?

Daarnaast is er bewijs dat Egyptenaren tot Australië gevaren zijn. En gezien de fascinatie van de Maya's met astronomie en piramides zou het me niks verbazen als ze ook in Zuid-Amerika geweest zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')