Is goedquote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb hem bij de verzekering waar ook mijn scooter is verzekerd en waar men pa alles verzekerd.
(ZLM verzekering)
En hoeveel ik er voor betaal weet ik niet uit mijn hoofd, daar moet ik morgen avond even voor kijken dan (moet je morgen avond nog maar even vragen ok?)
Helaas, dat zit er niet inquote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik heb altijd liever duidelijk 1 persoon die ik op het falen van een product kan aanspreken of iets. Zeker als het om een laptop gaat van 700 euro
Eenschquote:
Heb je gelijk in, maar ik ga er even achteraan op school. Dan ga ik een goeie brief de deur uit doen gelijkquote:[..]
Helaas, dat zit er niet inMaar een goede brief doet wonderen hoor
Hou ons op de hoogte, ben benieuwdquote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Puala het volgende:
Heb je gelijk in, maar ik ga er even achteraan op school. Dan ga ik een goeie brief de deur uit doen gelijk
Trustequote:
Deed ik laatst ook maar dat werd niet gewaardeerd.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook maar dat werd niet gewaardeerd.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:05 schreef Houniet het volgende:
Deed ik laatst ook maar dat werd niet gewaardeerd.
Vrouwen hé.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, dan maar hopen dat ie snel vol is
En nee, niet met bagger
Jwt!quote:
Bitches en Flamoesen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaahquote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef Puala het volgende:
[..]
TT ge-edit zodat er stond dat ik lekker was of iets.
snapquote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef Puala het volgende:
[..]
en zoals ik al zei, ff zeggen van ik heb het gedaan was genoeg geweest.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:27 schreef Puala het volgende:
[..]
mooi zo, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:54 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zondag 1 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
009. 176 dekkered
010. 166 Puala
027. 126 Houniet
030. 124 Piles
098. 059 PieterBas
Stomme Eend geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
ik zou ook met men pa mee kunnen rijden, maar dan moet ik meestal al om kwart over 7 beginnen...quote:
Vroeg beginnenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zou ook met men pa mee kunnen rijden, maar dan moet ik meestal al om kwart over 7 beginnen...
en dat ben ik niet van plan![]()
Spamkonijn?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:19 schreef NatteBever het volgende:
Daph_, jij ben het nieuwe spamkonijn op FOK zie ik?11zoveel posts in 2 maandjes, netjes...
Spannend hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 08:13 schreef NatteBever het volgende:
Crossposten FTW! 1e dag stage gaat zo beginnen, spannunddddd
Werken bij Endemol, en in afwachting van eventueel meelezende collega's, hou ik de afdeling nog even geheimquote:Op maandag 2 maart 2009 08:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Spannend hoor
Wat ga je precies doen dan?
Succes!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:42 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Werken bij Endemol, en in afwachting van eventueel meelezende collega's, hou ik de afdeling nog even geheim
En Daph_, inderdaad..wij kennen elkaar nog niet! Aangenaam![]()
![]()
Ieder geval veel succesquote:Op maandag 2 maart 2009 08:42 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Werken bij Endemol, en in afwachting van eventueel meelezende collega's, hou ik de afdeling nog even geheim
En Daph_, inderdaad..wij kennen elkaar nog niet! Aangenaam![]()
![]()
Weer lopen baggeren gisteravond?quote:
quote:
Dat stadium heb ik gehad! Ik mag mijn examen gaan starten deze week. gelukkig duurt het project 2maanden en komt er geen docent bij kijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:38 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
Zometeen maar even mijn afstudeerbegeleider bellen voor een afspraak..
Klopt, in 2006-2007quote:Op maandag 2 maart 2009 09:41 schreef denB het volgende:
[..]
Liep jij 2 jaar geleden ook geen stage? ^_^
Of ik heb me vergist dat kan ook ofc.
Hij moet mijn tweede conceptscriptie nakijken..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:41 schreef denB het volgende:
[..]
Dat stadium heb ik gehad! Ik mag mijn examen gaan starten deze week. gelukkig duurt het project 2maanden en komt er geen docent bij kijken
En 25maart komt een docent al mn uren af tekenen en dergelijkEn dan hoef ik daar ook niet meer naar om te kijken
en je bent er blij mee.. zo te zienquote:
Ze heeft verstand van zakenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en je bent er blij mee.. zo te zien
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
009. 176 dekkered
010. 166 Puala
027. 126 Houniet
030. 124 Piles
098. 059 PieterBas
vandaag wordt het trouwens geen top 100 heb ik het idee...quote:
Klinkt niet bestquote:Op maandag 2 maart 2009 10:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
vandaag wordt het trouwens geen top 100 heb ik het idee...
straks bespreking over hoe ver ik ben met men database dus
En hoe staat het er voor met je database?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
vandaag wordt het trouwens geen top 100 heb ik het idee...
straks bespreking over hoe ver ik ben met men database dus
gaat wel goed hor.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
En hoe staat het er voor met je database?
En daar ben ik danquote:Op maandag 2 maart 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik vind het tijd om daar verandering in aan te brengen
Dan ben ik lekker lunchenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Uur of 12 ben ik wel weer terug
Laatste gesprek voor stage, over wanneer ik ga beginnen
Dus dan kom ik blij terug, en dan is er niemand om het mee te delen?quote:
Ik hoop het eindelijk jaquote:Ah mag je eindelijk starten? Keep us posted!
Beetje lief doen tegen Daph hoorquote:
spannend hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Uur of 12 ben ik wel weer terug
Laatste gesprek voor stage, over wanneer ik ga beginnen
quote:Beste mevrouw/meneer,
Momenteel heb ik binnen een jaar drie keer een brief ontvangen over uw XXXXXX. Afgelopen week ontving ik voor de vierde keer deze brief. Ook dit keer zal deze mailing in de papierbak belanden. Ik begrijp dat het als organisatie van belang is, om uw cliënten op de hoogte te houden van uw diensten, maar vier keer binnen een jaar gaat misschien wel een beetje ver.
Bovendien heb ik een aantal vraagtekens omtrent deze brief. Ten eerste, omdat ik duidelijk niet tot de doelgroep van deze mailing behoor. Momenteel woon ik nog (tijdelijke) bij mijn ouders, en deze hebben hun zaken ook geregeld bij uw organisatie.
Ten tweede, kan ik het ook niet begrijpen dat zij deze mailing maar twee keer hebben ontvangen, aangezien zij juist wel tot de eventuele doelgroep kunnen behoren.
Daarom raad ik al om beter in de klantendatabase te kijken,
Ligt eraan hoelaat je terug komtquote:Op maandag 2 maart 2009 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus dan kom ik blij terug, en dan is er niemand om het mee te delen?
[..]
Ik hoop het eindelijk ja
[..]
Beetje lief doen tegen Daph hoorDie heeft het al zo zwaar op stage
Vertragingquote:Op maandag 2 maart 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:
Mooi dat je kan starten (hopelijk, ik duim voor je hoor), heb je nu vertraging met je scriptie of ga je het in minder weken doen dan eerst gepland?
Weet ik.. daar moet ik nog wat op verzinnen.. iets met database beheer..quote:
Ik doelde er eigenlijk meer op dat je langer door moest danquote:Op maandag 2 maart 2009 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]
VertragingMoet toch 18 volmaken. Maar moet vanaf september toch weer naar school, dus heel erg is het niet
Tot straksquote:Op maandag 2 maart 2009 10:40 schreef Piles het volgende:
Oh ja, moet wel weggaan natuurlijk
Tot straks
scherpquote:Op maandag 2 maart 2009 10:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet "al" "aan" zijnen tijdelijk in plaats van tijdelijke tussen de haakjes
Vind ik welquote:Op maandag 2 maart 2009 10:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
scherp
Maar voor de rest is het toch netjes "onderbouwd"
welke? (weet wel iets er van)quote:Op maandag 2 maart 2009 10:47 schreef Puala het volgende:
Iemand hier verstand van helpdeskprogramma's?
Goed bezigquote:Op maandag 2 maart 2009 10:47 schreef PieterBas het volgende:
En uitgebreid...
en net mijn stagebegeleider gebeld en meteen maar een voicemail ingesproken.. Alleen weet ik eigenlijk nooit wat ik op zo'n voicemail moet zeggen..
Nee sollie..quote:Op maandag 2 maart 2009 10:47 schreef Puala het volgende:
Iemand hier verstand van helpdeskprogramma's?
Laatst ook in het Engels een voicemail moeten inspreken.. toen wist ik niet meer mijn telefoonnummerquote:Op maandag 2 maart 2009 10:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed bezig
Voicemails zijn ruk, ik spreek eigenlijk nooit in omdat ik óf vergeet mijn naam te vertellenof omdat ik de helft vergeet te vertellen
of omdat ik gewoon mijn telefoonnummer niet achterlaat zodat ze niet weten hoe ze me kunnen terugbellen
!
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst ook in het Engels een voicemail moeten inspreken.. toen wist ik niet meer mijn telefoonnummer
Gelijk maar gesmst, hij ligt ziek in bedquote:Op maandag 2 maart 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dunno, zou hij voor de verandering echt aan het werk zijn?
Is er nergens een e-mailadres te vinden?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Das leuk.. mag mijn klachtenbrief niet langer zijn dan 1000 tekens.
Oiquote:Op maandag 2 maart 2009 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Gelijk maar gesmst, hij ligt ziek in bed
wat moet er gecontroleerd worden dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Geeft niet, was alleen maar om mijn werk te laten controleren ook eigenlijk
Ja hoor.. half jaar in het buitenland gewoond.. dus ik spreek een goed woordje Engels..quote:Op maandag 2 maart 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]! In het Engels een voicemail inspreken.. Bweh! Wel gelukt verder, naast je telefoonnummer?
Zal wel even kijken.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is er nergens een e-mailadres te vinden?
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 2 maart 2009 10:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. half jaar in het buitenland gewoond.. dus ik spreek een goed woordje Engels..
Dat doe ik vaak als het "contactschermpje" te klein is.. Vind het altijd zo onvriendelijkquote:
Hahaha dan heb ik het idee dat we weer lekker kunnen spammenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar gesmst ook dat we hem hier missen, wie weet komt hij zo wel uit bed er voor
Zwedenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietWaar heb je gewoond?
kan nergens een e-mail adres in vullen.. en 1000 tekens is echt te weinig voor een goed gegronde klachtquote:Op maandag 2 maart 2009 11:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak als het "contactschermpje" te klein is.. Vind het altijd zo onvriendelijkIk ga echt mijn verhaal niet inkorten
mijn functioneel ontwerpquote:Op maandag 2 maart 2009 10:57 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat moet er gecontroleerd worden dan?
Laat maar zien.quote:
Het was me echt goed bevallen. Het is echt een supermooi land.. Voor de snelweg tussen Göteborg en Stockholm is echt geweldig.. Kom je langs een van de grootste meren van Europa.. en daar rij je dan langs..quote:Op maandag 2 maart 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WauwLijkt me een supermooi land, hoe is het bevallen?
Hihiquote:Op maandag 2 maart 2009 11:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was me echt goed bevallen. Het is echt een supermooi land.. Voor de snelweg tussen Göteborg en Stockholm is echt geweldig.. Kom je langs een van de grootste meren van Europa.. en daar rij je dan langs..
In Göteborg kom je dan veel Nederlandse invloeden tegen... Heette ook vroeger Zweeds-Amsterdam (of iets dergelijks). Mensen zijn wat afstandelijk dan in Nederland.. maar zijn veel vriendelijker en het taaltje is zo lief![]()
Heb je daar ook onderwijs gevolgd dan? Of stage gelopen?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:10 schreef PieterBas het volgende:
Via het International Office van Inholland
Bij Inholland? Ja..quote:Op maandag 2 maart 2009 11:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb je daar ook onderwijs gevolgd dan? Of stage gelopen?
Is nog niet af, maar ik zal hem wel ff naar je toe gooien vandaag of morgenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
Laat maar zien.
Durf niet zo te zeggen van dat is goed of niet goed, maar kan altijd feedback geven toch?
Ah okee.. Ik ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 11:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij Inholland? Ja..
Ik heb daar een Erasmus uitwisseling gehad
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dunno, zou hij voor de verandering echt aan het werk zijn?
is goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Is nog niet af, maar ik zal hem wel ff naar je toe gooien vandaag of morgen
Geef niet hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 11:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee.. Ik ben niet nieuwsgierig hoor
Logischquote:Op maandag 2 maart 2009 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geef niet hoor
Maar studeren in het buitenland is echt gaaf.. Je komt mensen van andere nationaliteiten tegen, je leert je Engels verbeteren.. (kwam ook doordat ik met veel Britse meiden om ging)
Daarbij heb ik ook nog de Zweedse taal geleerd, altijd handig als ik straks weer daar op vakantie ga
heyquote:
dankje!quote:
que?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:19 schreef denB het volgende:
Ole 6e bila gecanceled, schiet lekker op!
Echt al 6 weken achter elkaar
Aaah.. Klinkt niet fijn! Laten we hopen dat je alles binnenhoudt.. Al wat gegeten vandaag?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey
Zo'n pijn in mijn keel, als ik gaap, slik of hoest dan springen de tranen in mijn ogen en ondertussen ben ik ook nog misselijk, maar gelukkig komt het er niet uit. Moet er niet aan denken dat dat er ook nog bijkomt met die keel
[..]
dankje!
[..]
que?
Handigquote:Op maandag 2 maart 2009 11:23 schreef PieterBas het volgende:
Dit jaar een weekend naar Stockholm.. wel met mijn ouders.. althans zij zijn er al.. Ik vlieg er voor het weekend er na toe.. en dan na het weekend rij ik weer met hun mee naar huis..
Niet fijn neequote:Op maandag 2 maart 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aaah.. Klinkt niet fijn! Laten we hopen dat je alles binnenhoudt.. Al wat gegeten vandaag?
Beterschap
Mijn vader gaat daar de halve marathon lopen.. en ik ga daar langs de kant staan..quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn vader gaat daar de halve marathon lopen.. en ik ga daar langs de kant staan..
"Hey pa, je loopt als een toerist"
Hmm begrijp het wel, maar probeer toch maar iets naar binnen te werkenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet fijn neeEn nog niet gegeten, kom net (op aandringen van Paula, die er nu zelf niet is
) uit bed gekropen en ik durf eigenlijk niet te eten nu
maar bedankt voor je beterschap(beter niet zoenen nu
)
Whehehehequote:Op maandag 2 maart 2009 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn vader gaat daar de halve marathon lopen.. en ik ga daar langs de kant staan..
"Hey pa, je loopt als een toerist"
zal zo maar eens een boterham uit de vriezer halenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm begrijp het wel, maar probeer toch maar iets naar binnen te werkenDan krijg je misschien ook wat meer fut!
Graag gedaan hoorEn laten we dat inderdaad maar niet doen hihi
Goed zoquote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zal zo maar eens een boterham uit de vriezer halen
R.T.E.S.C.E.P.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef jna het volgende:
[..]
om 7 uur al ja![]()
![]()
Ik loop gewoon weer braaf stage hoor
Eens kijken of ik weer uitgescholden wordt voor Duitserquote:
Door je vader?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens kijken of ik weer uitgescholden wordt voor Duitser
Door een dronken Zweedquote:
als je mij maar niet afmaaktquote:Op maandag 2 maart 2009 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]ik moet gewoon veel afmaken vandaag ja
Het is nog altijd nog sneller dan water koken in een fluitketelquote:
dan zie je hem nooit meer hor als je hem afmaaktquote:Op maandag 2 maart 2009 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
hooguit om de reden zodat ik je dan na 28 maart vaker kan zien
jewel, gewoon invriezenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan zie je hem nooit meer hor als je hem afmaakt![]()
![]()
huh?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
hooguit om de reden zodat ik je dan na 28 maart vaker kan zien
dat is waarquote:Op maandag 2 maart 2009 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is nog altijd nog sneller dan water koken in een fluitketel
doe ik.. alleen... Nu viel mijn elektriche tandenborsten op de grond.. kapotquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:50 schreef Puala het volgende:
[..]
ja joh, lekker samen liggen in de diepvries, kan me niets rozemantischers voorstellen
beter! ik ookquote:
had die mok dan laten vallenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
doe ik.. alleen... Nu viel mijn elektriche tandenborsten op de grond.. kapot
maar nu wel eindelijk thee uit mijn Ajax-mok
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb hier naast me nog die bal liggen die kje kreeg als je een ajax-rekening opende bij de ABN-Amro.. met handtekeningen van Nordin Wooter zelfs enzoquote:
quote:
Het zit je niet mee he vandaag? *aai*quote:Op maandag 2 maart 2009 11:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:
Ik heb het een forummeeting genoemd en gezegd dat het best laat kon worden, dus ik 10 uur vertrekken misschien niet zou halenquote:[..]
beter! ik ook
Was geen probleem dus?
bijdehandjequote:Op maandag 2 maart 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het zit je niet mee he vandaag? *aai*
Thee in je mok is handiger
Ik zat toen in de bus met nog een paar Nederlanders.. en uiteraard waren wij duidelijk aanwezig.. Dronken Zweden zijn namelijk erg interessant. Daar kom ik later nog even op terugquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb het een forummeeting genoemd en gezegd dat het best laat kon worden, dus ik 10 uur vertrekken misschien niet zou halen
Oh die.. Dat wou ik ook.. maar mijn ouders wouden liever dat ik bij de Rabo bleef...quote:Op maandag 2 maart 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb hier naast me nog die bal liggen die kje kreeg als je een ajax-rekening opende bij de ABN-Amro.. met handtekeningen van Nordin Wooter zelfs enzo
* Nico schrijft Zweden bij aan de landen die hij moet bezoekenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat toen in de bus met nog een paar Nederlanders.. en uiteraard waren wij duidelijk aanwezig.. Dronken Zweden zijn namelijk erg interessant. Daar kom ik later nog even op terug
Hij stond (nou ja.. een poging tot staan). Hij riep iets van... Stomme Duitser.. ik wil hier geen Duits horen.. Dus ik zei in het Zweeds.. wij zijn geen Duitser.. maar Nederlanders..
Die dronken Zweed begon toen iets te mompelen over Nederlanders.. Duidelijk zat de verloren kwartfinale EK2004 nog redelijk diep..![]()
Toen maar voor hem opgestaan.. want hij stond op het punt te![]()
..
Dronken Zweden zijn namelijk interessant omdat ze een stuk opener zijn dan normaal.. vooral in de rij naar de unisex wc's.. Echt de mooiste gesprekken gehad daarzo.
en terecht, want daar zit ik uiteindelijk toch weer, maar wel mooi die bal binnenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh die.. Dat wou ik ook.. maar mijn ouders wouden liever dat ik bij de Rabo bleef...
Kan ik het nu al valse hoop noemen?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
alleen nog hopen dat ns beetje meewerkt die dag dan
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en terecht, want daar zit ik uiteindelijk toch weer, maar wel mooi die bal binnen
Van mij mag je, maar scooteren ga ik het toch echt niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kan ik het nu al valse hoop noemen?
Ik heb er wel een jaar of 2 gezeten, maar omdat ze 30 (gulden) per jaar gingen vragen voor de pinpas ben ik er weggegaan..quote:
Dan geef ik je groot gelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb er wel een jaar of 2 gezeten, maar omdat ze 30 (gulden) per jaar gingen vragen voor de pinpas ben ik er weggegaan..
kan je ook beter niet doen.. heb geen onderkoelingsdeken hierquote:Op maandag 2 maart 2009 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar scooteren ga ik het toch echt niet.
Wanneer mogen de klanten van de rabo eens de Nederlandse hockeydames eens ontmoetenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en terecht, want daar zit ik uiteindelijk toch weer, maar wel mooi die bal binnen
klotereclame ja! Fatima is van iedereen!!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wanneer mogen de klanten van de rabo eens de Nederlandse hockeydames eens ontmoeten
Raemon Sluiter is een lucky bastard
true, hoewel ik Fatima niet het leukst vindt van het teamquote:Op maandag 2 maart 2009 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wanneer mogen de klanten van de rabo eens de Nederlandse hockeydames eens ontmoeten
Raemon Sluiter is een lucky bastard
Ik heb een heel goed regen- skipakquote:Op maandag 2 maart 2009 12:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je ook beter niet doen.. heb geen onderkoelingsdeken hier
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:00 schreef jna het volgende:
[..]
Dus woensdagmiddag ben je weer in het archief te vinden
Die doet blijkbaar net zoveel als ikquote:Is gebeurd! (een tijdje geleden ;-) )
Beterschap!
Met vriendelijke groet/With kind regards,
Nico's baas
Nou heeft Sven Kramer ook niks te klagen..quote:Op maandag 2 maart 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klotereclame ja! Fatima is van iedereen!!
Maar volgens mij is er een tijde terug zo'n actie geweest dat je ze kon ontmoeten
Nee.. die chick van Sven wil ik ook wel doenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:02 schreef jna het volgende:
[..]
true, hoewel ik Fatima niet het leukst vindt van het team
GMTAquote:Op maandag 2 maart 2009 12:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou heeft Sven Kramer ook niks te klagen..
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
Piles, Nico heeft tegen je gelogen van het weekend hoorde ik net
Picsquote:Op maandag 2 maart 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee.. die chick van Sven wil ik ook wel doen
Over watquote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
Piles, Nico heeft tegen je gelogen van het weekend hoorde ik net
En Ellen Hoogquote:Op maandag 2 maart 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Whehehequote:Op maandag 2 maart 2009 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat toen in de bus met nog een paar Nederlanders.. en uiteraard waren wij duidelijk aanwezig.. Dronken Zweden zijn namelijk erg interessant. Daar kom ik later nog even op terug
Hij stond (nou ja.. een poging tot staan). Hij riep iets van... Stomme Duitser.. ik wil hier geen Duits horen.. Dus ik zei in het Zweeds.. wij zijn geen Duitser.. maar Nederlanders..
Die dronken Zweed begon toen iets te mompelen over Nederlanders.. Duidelijk zat de verloren kwartfinale EK2004 nog redelijk diep..![]()
Toen maar voor hem opgestaan.. want hij stond op het punt te![]()
..
Dronken Zweden zijn namelijk interessant omdat ze een stuk opener zijn dan normaal.. vooral in de rij naar de unisex wc's.. Echt de mooiste gesprekken gehad daarzo.
Naomi van Asquote:Op maandag 2 maart 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hier doen ze het nietquote:Op maandag 2 maart 2009 12:01 schreef PieterBas het volgende:
Het is weer maandag de eerste van de maand....
ze doen het hoor
Ik vind ook vaak de foto's waar ze aan het sporten zijn veel leukerquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar het over gaat
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind ook vaak de foto's waar ze aan het sporten zijn veel leuker
Helaas hebben ze dan meestal een bitje inquote:Op maandag 2 maart 2009 12:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind ook vaak de foto's waar ze aan het sporten zijn veel leuker
Neequote:Op maandag 2 maart 2009 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
Oh hier zitten alle drukke stagelopers en afstudeerders
Nooit bang dat je begeleider morgen een pak stapel met jullie bezochte websites voor je op tafel legt?
Nee, want ik zit gewoon op schoolquote:Op maandag 2 maart 2009 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
Nooit bang dat je begeleider morgen een pak stapel met jullie bezochte websites voor je op tafel legt?
naomi wel jaquote:Op maandag 2 maart 2009 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Helaas hebben ze dan meestal een bitje in
90% bullshitquote:Op maandag 2 maart 2009 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nico lult zo vaak onzin, het valt me echt niet op
En posten jullie eens niet zo snel
Haha, ja oke heb je wel gelijk in. Op MSN trouwens nietquote:Op maandag 2 maart 2009 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nico lult zo vaak onzin, het valt me echt niet op
En posten jullie eens niet zo snel
uhm.. nee hoor. Althans bij mij laatste stage kon ik niet eens internetten.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |