Is goedquote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb hem bij de verzekering waar ook mijn scooter is verzekerd en waar men pa alles verzekerd.
(ZLM verzekering)
En hoeveel ik er voor betaal weet ik niet uit mijn hoofd, daar moet ik morgen avond even voor kijken dan (moet je morgen avond nog maar even vragen ok?)
Helaas, dat zit er niet inquote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik heb altijd liever duidelijk 1 persoon die ik op het falen van een product kan aanspreken of iets. Zeker als het om een laptop gaat van 700 euro
Eenschquote:
Heb je gelijk in, maar ik ga er even achteraan op school. Dan ga ik een goeie brief de deur uit doen gelijkquote:[..]
Helaas, dat zit er niet inMaar een goede brief doet wonderen hoor
Hou ons op de hoogte, ben benieuwdquote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Puala het volgende:
Heb je gelijk in, maar ik ga er even achteraan op school. Dan ga ik een goeie brief de deur uit doen gelijk
Trustequote:
Deed ik laatst ook maar dat werd niet gewaardeerd.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook maar dat werd niet gewaardeerd.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:05 schreef Houniet het volgende:
Deed ik laatst ook maar dat werd niet gewaardeerd.
Vrouwen hé.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, dan maar hopen dat ie snel vol is
En nee, niet met bagger
Jwt!quote:
Bitches en Flamoesen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaahquote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef Puala het volgende:
[..]
TT ge-edit zodat er stond dat ik lekker was of iets.
snapquote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef Puala het volgende:
[..]
en zoals ik al zei, ff zeggen van ik heb het gedaan was genoeg geweest.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:27 schreef Puala het volgende:
[..]
mooi zo, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:54 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zondag 1 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
009. 176 dekkered
010. 166 Puala
027. 126 Houniet
030. 124 Piles
098. 059 PieterBas
Stomme Eend geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
ik zou ook met men pa mee kunnen rijden, maar dan moet ik meestal al om kwart over 7 beginnen...quote:
Vroeg beginnenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zou ook met men pa mee kunnen rijden, maar dan moet ik meestal al om kwart over 7 beginnen...
en dat ben ik niet van plan![]()
Spamkonijn?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:19 schreef NatteBever het volgende:
Daph_, jij ben het nieuwe spamkonijn op FOK zie ik?11zoveel posts in 2 maandjes, netjes...
Spannend hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 08:13 schreef NatteBever het volgende:
Crossposten FTW! 1e dag stage gaat zo beginnen, spannunddddd
Werken bij Endemol, en in afwachting van eventueel meelezende collega's, hou ik de afdeling nog even geheimquote:Op maandag 2 maart 2009 08:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Spannend hoor
Wat ga je precies doen dan?
Succes!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:42 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Werken bij Endemol, en in afwachting van eventueel meelezende collega's, hou ik de afdeling nog even geheim
En Daph_, inderdaad..wij kennen elkaar nog niet! Aangenaam![]()
![]()
Ieder geval veel succesquote:Op maandag 2 maart 2009 08:42 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Werken bij Endemol, en in afwachting van eventueel meelezende collega's, hou ik de afdeling nog even geheim
En Daph_, inderdaad..wij kennen elkaar nog niet! Aangenaam![]()
![]()
Weer lopen baggeren gisteravond?quote:
quote:
Dat stadium heb ik gehad! Ik mag mijn examen gaan starten deze week. gelukkig duurt het project 2maanden en komt er geen docent bij kijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:38 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
Zometeen maar even mijn afstudeerbegeleider bellen voor een afspraak..
Klopt, in 2006-2007quote:Op maandag 2 maart 2009 09:41 schreef denB het volgende:
[..]
Liep jij 2 jaar geleden ook geen stage? ^_^
Of ik heb me vergist dat kan ook ofc.
Hij moet mijn tweede conceptscriptie nakijken..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:41 schreef denB het volgende:
[..]
Dat stadium heb ik gehad! Ik mag mijn examen gaan starten deze week. gelukkig duurt het project 2maanden en komt er geen docent bij kijken
En 25maart komt een docent al mn uren af tekenen en dergelijkEn dan hoef ik daar ook niet meer naar om te kijken
en je bent er blij mee.. zo te zienquote:
Ze heeft verstand van zakenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en je bent er blij mee.. zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |