Wij hebben aaalle tijdquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef FANN het volgende:
noem hier het domste dat je ooit hebt gedaan
hebben jullie effe.....
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef Nicstie het volgende:
ik heb geblowd had ik NOOIT moeten doen!! roken trouwens ook niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
Hoe kom je erop om een kgelstootknikker tegen een basketbal aan te gooien?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef foxbow het volgende:
Kan niet echt kiezen....
toen ik 10 was ofzo een rookbom in men kamer afgestoken ,alleen om te kijken of het lontje het wel deed![]()
Van 3 meter hoog op de grond te springen zonder echte schoenen aan..... en ook niet eff door men knieen buigen ofzo![]()
Een kogelstoot bal van 7.3 kilo keihard tegen een basketbal aangooien die half leeg was..... ding kaatste 10x zo hard trug tegen men gezicht, wat resulteerde in een mooi mozaik
Dat soort dingen gebeuren als je je heel erg verveelt en voor straf buiten in de tuin moet staan van je oudersquote:Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe kom je erop om een kgelstootknikker tegen een basketbal aan te gooien?
nah..... ga niet alles opnoemenquote:
Vrouwen achter het stuur ...quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... ga niet alles opnoemen![]()
maar als ''spookrijden'' valt onder ''domme dingen'' dan is dat er èènje van......
quote:
Dat is niet dom, dat is levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... ga niet alles opnoemen![]()
maar als ''spookrijden'' valt onder ''domme dingen'' dan is dat er èènje van......
nah... ik zei toch al dat ik zelf gestopt ben met autorijden..... ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik iemand doodrij hoor.... dus opsluiten is nou ook weer niet nodigquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat is niet dom, dat is levensgevaarlijk.Ze zouden je moeten opsluiten.
Dan is je besluit om niet meer te rijden het slimste/beste wat je ooit hebt gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
nah niet alle vrouwen hoor.... maar ik wel... ik rij ook niet meer, ben er gewoon niet geschikt voor,
maar dat wil niets zeggen over andere vrouwen, het zegt iets over mij, geen concentratie op de weg....
tja..... ik vind het zelf ook jammer maar tis niet anders........
yep dat is dan wel weer een wijs besluit geweest....quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan is je besluit om niet meer te rijden het slimste/beste wat je ooit hebt gedaanEr zijn genoeg mafketels die toch achter het stuur kruipen onder het mom van 'ik heb toch een rijbewijs
'.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:50 schreef basm85 het volgende:
Boete krijgen voor wild plassen tegen een gebouwtje, wat later openbare toiletten bleken te zijn. Aardige fail lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |