Lekkere ouders heb jij zeg!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef LastRequest het volgende:
Oh opbiechten aan ouders.. zo heb ik er ook nog één.
Op een zonnige woensdagmiddag het blokuur Techniek geskipt met bijna de hele klas, dan waren we om 11u uit ipv 16:30 ofzo. Vervolgens kom ik 's avonds een klasgenoot tegen, die vertelde dat de docent helemaal over de zeik was en onze ouders ging bellen, en dat we geschorst zouden worden enzo...
Bij wijze van eerlijkheid besloot ik toen maar voor de hel los zou breken aan m'n ouders te vertellen dat ik gespijbeld had... Gevolg: 3 maanden huisarrest, geen feestjes (ook niet voor m'n verjaardag), en dat terwijl het een grapje bleek van m'n klasgenoot.. Docent heeft nooit gebeld..
oh .... en ik was eerst met een vriend(je) een "fikkie" aan het stoken, maar der kwam een man aan, dus maakte wij het vuur uit(dachten wij dus) en rende weg, 10 minuten later liepen we weer langs, stond heel de schutting en al in de fik.....quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef foxbow het volgende:
Kan niet echt kiezen....
toen ik 10 was ofzo een rookbom in men kamer afgestoken ,alleen om te kijken of het lontje het wel deed![]()
Van 3 meter hoog op de grond te springen zonder echte schoenen aan..... en ook niet eff door men knieen buigen ofzo![]()
Een kogelstoot bal van 7.3 kilo keihard tegen een basketbal aangooien die half leeg was..... ding kaatste 10x zo hard trug tegen men gezicht, wat resulteerde in een mooi mozaik
Dat, maar dan 3 keerquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Eerst met een potlood een heel lastig hoekje met verwarmingsbuizen en een deurpost en een scheeflopende gangmuur enzo, uitmeten en uittekenen op een plank laminaat, dan met een figuurzaag een kwartier bezig zijn al die kleine hoekjes en bochten enzo uit te zagen; om er dan bij het inpassen achter te komen dat je de plank de hele tijd keurig ondersteboven hebt gehouden.
Nou, dat is vast niet het domste dat je ooit hebt gedaan. Dat overkomt iedereen weleens, met of zonder navigatiesysteem.quote:Op maandag 13 april 2009 16:15 schreef MyDyingBride het volgende:
Ook bijna de busbaan opgereden. Navigatiesysteem zei dat ik moest afslaan naar rechts.
Wij hebben aaalle tijdquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef FANN het volgende:
noem hier het domste dat je ooit hebt gedaan
hebben jullie effe.....
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef Nicstie het volgende:
ik heb geblowd had ik NOOIT moeten doen!! roken trouwens ook niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |