Als poit natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee ja, die Xperia viel me echt tegen, en ik heb inderdaad al meer verhalen gehoord dat Windows Mobile vaak tof werkt tot je toestel een beetje vol komt te staan, dat ie dan langzaam wordt...!
Maarja, WM6.5 ziet er dan wel weer tof uit!
Poit, hoe heet je bij Quake Live trouwens? Zit al een tijdje in de beta maar speel het te weinig!!
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
Super TT
Het is een gave van je Poit maja! Maar het vorige topic miste ik niemand
Vind ik ook Koei! Hij doet z'n best maar zo goed als bijvoorbeeld die van mij worden ze helaas niet!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:41 schreef koei het volgende:
beetje een matige topictitel...
Tja ieder zijn ding zou ik zeggenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind ik ook Koei! Hij doet z'n best maar zo goed als bijvoorbeeld die van mij worden ze helaas niet!
Leg uit?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_20steensneger.html
20 steens neger!Die weet pas wat werken is!
Jij bent een mongool, dat is wat ik je kan vertellen.quote:
Ga van het internet af bedoel je. Van Youtube af is niet genoeg voor dit soort mensen, Helaas.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent een mongool, dat is wat ik je kan vertellen.
Ga alsjeblieft van Youtube af. Want ik schaam me als Nederlander voor jou.
Ook goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ga van het internet af bedoel je. Van Youtube af is niet genoeg voor dit soort mensen, Helaas.
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent een mongool, dat is wat ik je kan vertellen.
QFTW !quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Fallen het volgende:
goed, jij moet de keuze maken en ik snap je tegenargumenten voor de iPhone. Ik wil niet meer zonder dat ding..
iPhone
Lekker toch!quote:
Lenny lellabyquote:Op zondag 1 maart 2009 21:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Hoi jongens en meisjes
Doe ik meteen voor je.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef DGVF het volgende:
speciaal voor Edwinuss:
Als je in de film wil spelen moet je aan het woord 9 kijken voor meer info.
Mvg,
Emar
Bewijs willen we zien! Want je klinkt te erg als aquila en voor zover ik weet is de account "emarwii" nog niet geband hier op het forum!quote:
Die 20 steens neger is echt de manquote:Op zondag 1 maart 2009 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand mijn eerdere dumpert linkjes gezien??
Kijk die ene ook ff en dan vanaf 1:49quote:Op zondag 1 maart 2009 22:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die 20 steens neger is echt de man
Net als deze hond! http://www.dumpert.nl/med(...)wandelende_hond.html
Yeah die gast weet niet wat tender loving care is...!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk die ene ook ff en dan vanaf 1:49
Is te merken.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef DGVF het volgende:
Jammer dat je opeens zo negatief doet.
Verder: Geen commentaar
Jammer ? Ik had je rol voor een badguy wel goed kunnen vullen ja. Ben even aan het oefenen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef DGVF het volgende:
Jammer dat je opeens zo negatief doet.
Verder: Geen commentaar
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
Edje doet gemeen tegen een 14 jarig jochie
De rol van schreeuwerige duitser?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil een rol.
Wel een belangrijke rol, en ik wil dat mijn treinkaartje betaald gaat worden. Tenzij het nog 1 jaar duurt, want ga dit jaar wel voor mijn rijbewijs.
Sportief Edjequote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier met het zoeken van een waardige vervanger.
Koning!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:42 schreef RitseB het volgende:
De Quake Live beta is wel stoer. Duurt alleen zolang voor dat je kan spelen. 5814 in queue.
Ja mn beta account doet het niet meerquote:Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Koning!!!
Trouwens, Spank!!! Wat is jou Quake ID? Zullen we samen een clan beginnen??
[TLBS]Poit oftewel Tender Loving Care Bitches
Ik vond lego indiana jones niet zo leuk.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef koei het volgende:
LEGO Star Wars is echt tofIk ben nu met het laatste level van IV bezig en ik heb al 1 achievement gehaald
![]()
Drumstel is nog best stevig, en het drumstel til ik met één vinger op, dus goed te vervoeren op den fietsch.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik wil rockband 2
Maar ik ben bang dat dat drumset snel kapot gaat![]()
En is zo'n drumstel een beetje te vervoeren op de fiets?
Traitor trekt me niet zo eigenlijk. Heb je Slumdog Millionaire al gezien?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik vond lego indiana jones niet zo leuk.
Traitor is best een leuke film trouwens, wel spannend
Maar een goede vriend van me drumt in een numetal band, dat overleeft ie nooitquote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Drumstel is nog best stevig, en het drumstel til ik met één vinger op, dus goed te vervoeren op den fietsch.
Die trekt mij echt helemaaaal nietquote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef koei het volgende:
[..]
Traitor trekt me niet zo eigenlijk. Heb je Slumdog Millionaire al gezien?
Ik wil ook Rock Band 2quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik wil rockband 2
Maar ik ben bang dat dat drumset snel kapot gaat![]()
En is zo'n drumstel een beetje te vervoeren op de fiets?
Duidelijk! Ik ga even uitzoeken hoe dat werktquote:Op zondag 1 maart 2009 23:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja mn beta account doet het niet meer
Maar ik ga nu ff een nieuwe maken, gaat vast SpankmasterC heten!
En ik ben voor [TLCB] als clannaam!!
Koning!quote:
Wat til jij niet met 1 vinger op? Je bent fucking net André the Giant!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Drumstel is nog best stevig, en het drumstel til ik met één vinger op, dus goed te vervoeren op den fietsch.
Beetje rugzak is het in te proppen, compleet. Steekt alleen wel een stuk boven je kop uit denk.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar een goede vriend van me drumt in een numetal band, dat overleeft ie nooit
Maar is ie ook een beetje compact te krijgen?
Zo'n film is een stuk relaxter om te kijken in Poithéquote:Op zondag 1 maart 2009 23:40 schreef koei het volgende:
Ik vond 'm best oke. Niet zo dramatisch gebracht maar wel realistisch (afgezien van het liefdesgedoe natuurlijk). Ik kan hem je zeker aanraden! Ik ga woensdag proberen om de Engelse versie van Bolt te kijken. Die draait alleen nog maar op zaterdag, zondag en woensdag om 11.00 en 13.00 uurZo slecht geregeld van Pathé
ik vind dat een erg dubbelzinnige opmerking...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo'n film is een stuk relaxter om te kijken in Poithé![]()
![]()
Vind je?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:50 schreef koei het volgende:
[..]
ik vind dat een erg dubbelzinnige opmerking...
Oh, ok..quote:
Op Neogaf zitten gasten die in een hardcore-punkband drummen en zelfs dát overleeftie. Numetal is dan geen probleem.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar een goede vriend van me drumt in een numetal band, dat overleeft ie nooit
Maar is ie ook een beetje compact te krijgen?
Koei, je begint steeds meer in aanzien bij me te stijgenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef koei het volgende:
Ja, ik heb de 360-versie Fallen. Vrijwel alles wat multiplatform is heb ik op de 360, hoewel ik toch langzaam aan een voorkeur voor de PS3 begin te ontwikkelen... Maar deze game had ik al bijna een jaar liggen
Awesomequote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Op Neogaf zitten gasten die in een hardcore-punkband drummen en zelfs dát overleeftie. Numetal is dan geen probleem.
En hij is behoorlijk compact te krijgen, alle onderdelen kun je los vervoeren en binnen vijf minuten weer opbouwen tot THE INSTRUMENT OF THE GODS.
* Poit heeft je toegevoegd!!!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:29 schreef SpankmasterC het volgende:
* SpankmasterC start een potje quake live op
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef SpankmasterC het volgende:
zal ik zo doen, moet eerst die gruwelijk irritante training weer doorlopen
Ikhad dr op skill level 3quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuk man, ff Crash killen... Viel me nog best tegen
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik kijk nu gamerushen dat wijf zei dat gta2 tegen viel omdat ie nog niet 3D was
Skill levels??quote:Op maandag 2 maart 2009 00:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ikhad dr op skill level 3
Geen idee hoe je naar 4 kont trouwens, moet je supersnel lopen oid, ik probeerde het door achteruit te lopen en te rocketen maar dat werkte niet..
Okidoki, dus niet online tegen elkaar spelen.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef koei het volgende:
Ja, ik heb de 360-versie Fallen. Vrijwel alles wat multiplatform is heb ik op de 360, hoewel ik toch langzaam aan een voorkeur voor de PS3 begin te ontwikkelen... Maar deze game had ik al bijna een jaar liggen
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okidoki, dus niet online tegen elkaar spelen.
Gaan we nog wel een keer met wat mensen LBP spelen? (Als Poit 'm terug heeft?)
Ja, als Poit hem een keer terug gaat halen...quote:Op maandag 2 maart 2009 00:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okidoki, dus niet online tegen elkaar spelen.
Gaan we nog wel een keer met wat mensen LBP spelen? (Als Poit 'm terug heeft?)
Ik win toch welquote:Op maandag 2 maart 2009 01:07 schreef Fallen het volgende:
ow, maar Buzz heb ik ook, net als Singstar (maar dat heb ik nog nooit gespeeld)...
Een keertje Buzzen is ook wel leuk, vooralsnog alleen maar gedaan tegen mensen die ik (totaal) niet ken.
Echte behaarde bouwvakkers spelen Quake Live!!quote:Op maandag 2 maart 2009 01:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik win toch wel
En Spank is de beste kerel die er is gewoon!! Hij is wel mans genoeg om Quake Live op te starten!!!
Met een ontblote NAAD!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 01:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echte behaarde bouwvakkers spelen Quake Live!!
Jammer joh, mis je net dit plaatjequote:Op maandag 2 maart 2009 01:25 schreef Fallen het volgende:
okay, ik geloof dat dat zo'n beetje mijn cue was om te gaan slapen...![]()
trusten allemaal!![]()
Het is wel de bedoeling dat je buiten komt, skiën of snowboarden, desnoods sleeën, maar niet de hele dag achter de computer zit te programmeren...quote:Op maandag 2 maart 2009 09:03 schreef disjfa het volgende:
Als dat de enige vereisten zijn dan kan ik dat ook
bah...quote:
"Bijna alles is als het goed is na vandaag verzonden. Paar kleine dingetjes nog niet omdat ik daar nog even moet kijken hoe ik dat heel bij de winnaars ga krijgen."quote:
Ik heb heulemaal geen carnaval kunnen vieren dit jaarquote:Op maandag 2 maart 2009 10:57 schreef Lyzio het volgende:
Dag lieve mensen. De week is weer begonnen en ik heb d'r nu al de kots vanIk wil carnaval terug
Eindelijk een jaar bij de echte mensen zonder lomp excuus om te neuken met willekeurige lelijke damesquote:Op maandag 2 maart 2009 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb heulemaal geen carnaval kunnen vieren dit jaar
Een haat voor carnaval is niet goed te beargumenteren. Dat zit in je ziel, je hart, maar vooral, in je maagquote:Op maandag 2 maart 2009 11:18 schreef Lyzio het volgende:
Mensen met een aversie tegen carnaval en dan met hele zwakke, generaliserende, foute argumenten op de proppen komen
alsof die zwakke, generaliserende, foute argumenten niet gebeurenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:18 schreef Lyzio het volgende:
Mensen met een aversie tegen carnaval en dan met hele zwakke, generaliserende, foute argumenten op de proppen komen
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:10 schreef Misan het volgende:
[..]
"Bijna alles is als het goed is na vandaag verzonden. Paar kleine dingetjes nog niet omdat ik daar nog even moet kijken hoe ik dat heel bij de winnaars ga krijgen."
Niet meer of minder dan een zaterdagavond stappen. Mensen die dat beeld van carnaval voor ogen zien, hebben overduidelijk nog nooit carnaval gevierd.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:30 schreef Misan het volgende:
[..]
alsof die zwakke, generaliserende, foute argumenten niet gebeuren
Dat jij je _altijd_ al doodzuipt wilt niet zeggen dat de excuses voor andere niet geldenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan een zaterdagavond stappen. Mensen die dat beeld van carnaval voor ogen zien, hebben overduidelijk nog nooit carnaval gevierd.
prak dat soort vragen in het vervolg ff in het topic in FB, dan ziet Morthill het ook of raakt het niet ondergesneeuwd in de SC waardoor niemand anders van de crew het mogelijk leestquote:Op maandag 2 maart 2009 11:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Awesomedat zal bij mijn game dus wel meevallen. Ik zal even checken naar welke van mn 2 adressen hij toe wordt gestuurd
moah, het zijn wel de dagen dat sommige plorken hun jaarlijkse smeerbeurt krijgen: met carnaval boeit dat niet, met het stappen zit je er misschien een volgende avond weer aan vastquote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan een zaterdagavond stappen. Mensen die dat beeld van carnaval voor ogen zien, hebben overduidelijk nog nooit carnaval gevierd.
met de coarnaval goan we heul nie noar de keetquote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat jij je _altijd_ al doodzuipt wilt niet zeggen dat de excuses voor andere niet gelden
Als ik echt bezorgd was had ik dat ook wel gedaan. Ik had gewoon niet zoveel boeiends te zeggenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:36 schreef Misan het volgende:
[..]
prak dat soort vragen in het vervolg ff in het topic in FB, dan ziet Morthill het ook of raakt het niet ondergesneeuwd in de SC waardoor niemand anders van de crew het mogelijk leestMisschien moet je het topic nog wel ff terugzoeken, maar staat er wel nog steeds (misschien een maand of twee maanden terugzoeken)
Ja, maar dat heeft weinig tot niets met carnaval te maken.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:37 schreef Misan het volgende:
[..]
moah, het zijn wel de dagen dat sommige plorken hun jaarlijkse smeerbeurt krijgen: met carnaval boeit dat niet, met het stappen zit je er misschien een volgende avond weer aan vast
Dus de plorken die jaarlijks met carnaval gepropt worden..... heeft niets met carnaval te makenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft weinig tot niets met carnaval te maken.
nee, dat vond ik ook al, dat heeft meer te maken met structureel overmatig zuipen en dingen doen waar je nuchter spijt van zou hebbenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft weinig tot niets met carnaval te maken.
Wist je dat zwarte pieten helemaal geen negerslaven voorstellen? Maar een soort zombiesquote:Op maandag 2 maart 2009 11:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus de plorken die jaarlijks met carnaval gepropt worden..... heeft niets met carnaval te maken
Dat is net zoals zwarte pieten hebben niets met sinterklaas te maken
dat + verkleed gaan is toch carnaval. Tenminste zo heb ik het jaren lang hier ervaren dat ik er op een gegeven moment geen zak meer aanvond, ik ben zelfs ruim 2 jaar gestopt met drinkenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:43 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, dat vond ik ook al, dat heeft meer te maken met structureel overmatig zuipen en dingen doen waar je nuchter spijt van zou hebben
Hier wel, maar als ik tv of muziek aan had gehad had ik niks gehoord.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:16 schreef Fallen het volgende:
hey, het is 12 uur geweest en ik geen enkel sirene gehoord...
Amsterdam West(erpark) FTL!
Waarom als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
dat + verkleed gaan is toch carnaval. Tenminste zo heb ik het jaren lang hier ervaren dat ik er op een gegeven moment geen zak meer aanvond, ik ben zelfs ruim 2 jaar gestopt met drinken
!!! ik heb ook niets gehoord!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:16 schreef Fallen het volgende:
Amsterdam Centrum ook niets gehoordquote:Op maandag 2 maart 2009 12:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
!!! ik heb ook niets gehoord!
Oegstgeest West FTL!!
Omdat het beginnen met drinken nooit echt mijn keuze was, maar die van leeftijdsgenoten die niet begrepen dat ik geen bier dronk.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:16 schreef Fallen het volgende:
Hier hetzelfdequote:Op maandag 2 maart 2009 12:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Fallen je hebt trouwens een goede muzieksmaak, we staan op Very High!
Ik heb geen Last FM maar als ik iedereens lijst zo bekijk zal ik ook op Very High zitten met iedereen hierquote:
Ik niet. Mijn muzieksmaak is vreselijkquote:Op maandag 2 maart 2009 12:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb geen Last FM maar als ik iedereens lijst zo bekijk zal ik ook op Very High zitten met iedereen hier
Schatje mag ik je fotoooooooooooquote:
Weet je wat nou zo erg is....?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Fallen je hebt trouwens een goede muzieksmaak, we staan op Very High!
snel, allemaal toevoegen als vriendjes!!quote:
3x raden waarom ik dat plaatje plaatsquote:Op maandag 2 maart 2009 12:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo erg is....?
3x raden hoe ik heet...![]()
Zo slecht is het nou ook weer nietquote:Op maandag 2 maart 2009 12:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Schatje mag ik je fotooooooooooo
Hij kan nie prate nie en nie zinge niieee
Dat soort dingen?
Rosannnee, ik weet dat er heel veel mannnee ziiijjjnquote:
Guilty as chargedquote:Op maandag 2 maart 2009 12:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Rosannnee, ik weet dat er heel veel mannnee ziiijjjn
Huh ?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Nou ik ga ff naar m'n huis fietsen! En weer terug want m'n huis is meer een citybox met kutverwarmingtotzo
STERVENDE HOEREN KANKER KACHEL!quote:
m'n superspannende blog?!?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
3x raden waarom ik dat plaatje plaats
2x raden hoe ik je naam weet
Ik betaal je tattoeage als je 't doetquote:
no thanks...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik betaal je tattoeage als je 't doet
Was ook een hype om niks, hopelijk komen ze dit jaar met het vervolg en wat meer variatie.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:41 schreef lennartb.nl het volgende:
En Assassins Creed weer teruggevonden
Ik zocht hem dan ook om door te verkopenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was ook een hype om niks, hopelijk komen ze dit jaar met het vervolg en wat meer variatie.
Vooral doen danquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik zocht hem dan ook om door te verkopen
Ik vermaak me nog steeds met die game, maar ik heb dan ook de hele hype zoveel mogelijk proberen te negerenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was ook een hype om niks, hopelijk komen ze dit jaar met het vervolg en wat meer variatie.
Dat doe ik met alle games waar ik een leuke herinnering aan heb. Assassins Creed heb ik misschien een uurtje gespeeld dus dat boeit me niet zo veel. En het is voor het broertje van een vriend die hem vet graag wil hebbenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vooral doen dan
Ik bewaar al mijn games, lijkt me grappig om er over 20 jaar nog eens na terug te kijken.
Als je niet voldoende geld hebt om nieuwe games te kopen is het inderdaad niet mogelijk, dan moet je constant die games ruilen.quote:
omgomgomg Lennart heeft een van mijn games!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef lennartb.nl het volgende:
Oja m'n MX vs ATV lag gewoon bij m'n eigen huis, dus die was er sowieso vrijdag al, waarschijnlijk wel nog eerder
THAAAAANKS FOK GAMES
Maar ik ben wel Assassins Creed kwijt zomaar
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Collega's die je idee jatten
Geniaal hoe die dat heeft opgelost(pagina 3)
Daarom ben ik ook zo blij met het werk dat ik nu hebquote:Op maandag 2 maart 2009 15:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je niet voldoende geld hebt om nieuwe games te kopen is het inderdaad niet mogelijk, dan moet je constant die games ruilen.
Ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 16:11 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij met het werk dat ik nu hebik kan gewoon games kopen zonder steeds andere games te hoeven verkopen
Het is alleen jammer dat er op dit moment weinig leuks uitkomt
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
omgomgomg Lennart heeft een van mijn games!
MX vs ATV Untamed heeft in mijn xbox gezeten
Je mag ook Spanky kopen hoor. Pak ik hem wel inquote:Op maandag 2 maart 2009 16:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Deze kan ik doorverkopen voor honderden eurosMaar dat doe ik niet
Wat kost het als Spanky langs komt en even al m'n games aanraakt?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je mag ook Spanky kopen hoor. Pak ik hem wel inWat bied je.
Oh kut bij dit filmpje houdt ie na 4min opquote:
Gast. Ik ga toch ook niet mijn bloedmooie zus voor een oud zwerver op de hoek met porto verkopen. Kom dan met een serieus bodquote:Op maandag 2 maart 2009 16:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Voor Spanky zelf bied ik een AQuila en ¤6,75 porto
Hé is nog maar een startbod hè!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gast. Ik ga toch ook niet mijn bloedmooie zus voor een oud zwerver op de hoek met porto verkopen. Kom dan met een serieus bod
Als we ze kunnen klonen, dan regel ik wel de helmenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hé is nog maar een startbod hè!
Hoeveel kloons had je erbij gewild?
Operation: Human Shieldquote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als we ze kunnen klonen, dan regel ik wel de helmen
[ afbeelding ]
gaan we het universum overnemen door aliens dood te maken door posts van AQclones op fora op alle andere planeten
Nee maar die gaan we dus proberen te maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef AQuila360 het volgende:Die hebben andere klonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht je dat het forum meer dan 4 users had?Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
Ja, ik dacht veel meerquote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die hebben andere klones
Dacht je dat het forum meer dan 4 users had?
Sicke speedposting skillzzzzzzz hebben ze danquote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die hebben andere klones
Dacht je dat het forum meer dan 4 users had?
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef AQuila360 het volgende:
Het zou alleen al jaren duren om het Fok! Forum over te nemen met een clone army!
Kleinere zouden wel sneller gaanSpanky, lees je dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koei >> SpankyRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou Disje ook clonen maar ging mis!
[ afbeelding ]
Wat moet ik hier mee
Lol!quote:
Hier ook en geloof me: je doet er niks aanquote:Op maandag 2 maart 2009 17:54 schreef Tain het volgende:
en zucht... de 30 begint zo langzamerhand erg dichtbij te komen
ach ja... zolang mensen mij nog steeds tussen de 21 en 24 schatten vind ik alles prima, zolang ik maar geen ID hoef te laten zien als ik bier ga halen, maar dat heb ik gelukkig alweer 2 jaar niet meer meegemaaktquote:Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hier ook en geloof me: je doet er niks aan
Dat zal bij mij ook lukken als ik me ringbaartje afscheer, maar dat weiger ikquote:Op maandag 2 maart 2009 17:58 schreef Tain het volgende:
[..]
ach ja... zolang mensen mij nog steeds tussen de 21 en 24 schatten vind ik alles prima, zolang ik maar geen ID hoef te laten zien als ik bier ga halen, maar dat heb ik gelukkig alweer 2 jaar niet meer meegemaakt
Dat betekend dat jijzelf hier ook over een jaartje niet welkom meer bentquote:Op maandag 2 maart 2009 18:10 schreef AQuila360 het volgende:
Weg met die ouwe lullen hier in de SC!
MAX = 25 jaar
Dan blijf ik hier in mn eentje overquote:Op maandag 2 maart 2009 18:12 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat betekend dat jijzelf hier ook over een jaartje niet welkom meer bent
Tja daar kan ik niks aan veranderen, het zijn AQuila's regels, niet de mijne..quote:Op maandag 2 maart 2009 18:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dan blijf ik hier in mn eentje over
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:16 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja daar kan ik niks aan veranderen, het zijn AQuila's regels, niet de mijne..
Awww, die arme kleine Lennie tochquote:Op maandag 2 maart 2009 18:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dan blijf ik hier in mn eentje over
He over een jaar is AQuila hier niet meer welkom en dan komt de oude garde hier gewoon stiekem terugquote:Op maandag 2 maart 2009 18:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]dan slowchat ik wel in mn eentje
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
He over een jaar is AQuila hier niet meer welkom en dan komt de oude garde hier gewoon stiekem terug
Wat aardig van je, en politiek correct. Maar we weten allemaal dat je gewoon iedereen - AQuila bedoeltquote:Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef disjfa het volgende:
We kunnen ook gewoon een SC topic maken voor mensen 25+ en lennieboy
Dan is het gezellig
Strak planquote:Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef disjfa het volgende:
Dan is het gezellig
Eerst zeg jij dat ik hier niet meer gewenst ben door me leeftijd en nu ga je slachtoffertje spelenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
Vuilakken!
Hoe oud is koei dan trouwens
Wees maar niet bangquote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
Koei is zeker geen 20! Ik dacht ook 24 eigenlijk!
En Rkatier dat waren gewoon nette voorwaarden die van jou vind ik NIET AQ approved
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Wees maar niet bang![]()
Als de volgende topic die regel ingaat blijf ik netjes wegWees niet bang ik ben een man van de democratie! Die regels van tot 25 zullen er dus ook wel niet komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Mja, ik ben ook al een aantal jaar 29+quote:Op maandag 2 maart 2009 17:54 schreef Tain het volgende:
en zucht... de 30 begint zo langzamerhand erg dichtbij te komen
OMG dat ga je niet menen he?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef koei het volgende:
Volgens mij is disjfa nu 37. In Leipzig was hij 36 en volgens mij is hij in de tussentijd jarig geweest, maar helemaal zeker ben ik daar niet van.
fixedquote:Op maandag 2 maart 2009 19:28 schreef Lyzio het volgende:
Dan ben ik de Limburgse snotneus hier ofzo?
quote:
Volgens mij zei die "fixed"....quote:Op maandag 2 maart 2009 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
Iedereen heeft hier een taak/bestemming in dit geheel! Dat is het mooie!
Er is evenwicht zou Rkatier zeggen!
Dat is wat ik zeiquote:
Ga jij een motor kopen binnenkort?quote:
Nee, heb motor van de zaak. baas..quote:
Dit is een slowchat, niet het DGVF promotie topic, die open je maar lekker op je eigen forumquote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef DGVF het volgende:
De volledige nintendo te casual special staat online!
Bekijk deze YouTube-video
Ik doe niet mee, omdat ik je leeftijd weetquote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe oud schatten jullie mij eigenlijk in?
Koolstofdatering van de celsporen op de binnenkant van mn MX vs ATV disc zegt 27 jaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe oud schatten jullie mij eigenlijk in?
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Koolstofdatering van de celsporen op de binnenkant van mn MX vs ATV disc zegt 27 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:58 schreef Rkatier het volgende:
[..]Waar komen die sporen dan vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
zijn last.fm profiel of kijk anders ff bij zijn FBquote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waar komen die sporen dan vandaan
Laat hem toch Rkatier! De rest is ook onzin dus!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dit is een slowchat, niet het DGVF promotie topic, die open je maar lekker op je eigen forum
Ik ben al langer dan een week 22, jonkie!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef Lyzio het volgende:
Lyzio is 21, dan is dat al verholpen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat hem toch Rkatier! De rest is ook onzin dus!
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef DGVF het volgende:
Wil jij meespelen in mijn film, Rkatier?
quote:
quote:
Volgens mij was je 20!quote:
Wat voor een?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef disjfa het volgende:
Dan is het gezellig
Een moped!quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Laten we beginnen met een aantal categorieën voor de volgende TT.
Nominatie #1: Lennart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit jij bij de woutenquote:
Ik vind een toffe TT over een toffe GAM-mod wel watquote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil wel een TT van dat Disjfa ineens een ouwe peer blijkt te zijn!
Dat lijkt me al schokkend genoeg!
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Misan het volgende:
of dat Bart eigenlijk zes tepels heeft!Het is dat je zo cool bent, anders was deze post inderdaad verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is dat je zo cool bent, anders was deze post inderdaad verwijderd
Heb geleerd dat er niet gelogen mag worden op de SC.. Ohwacht!! We kunnen wat moois over Rossmore doen natuurlijk..quote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind een toffe TT over een toffe GAM-mod wel wat
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef koei het volgende:
Poitje
Kan jij het niveau hier wat omhoog krikken?
Precies! Jij begrijpt me!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb geleerd dat er niet gelogen mag worden op de SC.
Tenzij je het over leeftijdsniveau hebt want dan lukt het aardig...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef koei het volgende:
Poitje
Kan jij het niveau hier wat omhoog krikken?
Hoor je dat AQkloona!!quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef Poit het volgende:
En het Prodigy album is stiekum nog vetter nu ik hem een paar keer geluisterd heb..
Vet veel zin in een te donker danshol dat ruikt naar rook, bier en zweet.
Joepiequote:
He! Je hebt gelijk! Dan gooi ik die andere wel op slotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |