Als poit natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee ja, die Xperia viel me echt tegen, en ik heb inderdaad al meer verhalen gehoord dat Windows Mobile vaak tof werkt tot je toestel een beetje vol komt te staan, dat ie dan langzaam wordt...!
Maarja, WM6.5 ziet er dan wel weer tof uit!
Poit, hoe heet je bij Quake Live trouwens? Zit al een tijdje in de beta maar speel het te weinig!!
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
Super TT
Het is een gave van je Poit maja! Maar het vorige topic miste ik niemand
Vind ik ook Koei! Hij doet z'n best maar zo goed als bijvoorbeeld die van mij worden ze helaas niet!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:41 schreef koei het volgende:
beetje een matige topictitel...
Tja ieder zijn ding zou ik zeggenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind ik ook Koei! Hij doet z'n best maar zo goed als bijvoorbeeld die van mij worden ze helaas niet!
Leg uit?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_20steensneger.html
20 steens neger!Die weet pas wat werken is!
Jij bent een mongool, dat is wat ik je kan vertellen.quote:
Ga van het internet af bedoel je. Van Youtube af is niet genoeg voor dit soort mensen, Helaas.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent een mongool, dat is wat ik je kan vertellen.
Ga alsjeblieft van Youtube af. Want ik schaam me als Nederlander voor jou.
Ook goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ga van het internet af bedoel je. Van Youtube af is niet genoeg voor dit soort mensen, Helaas.
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent een mongool, dat is wat ik je kan vertellen.
QFTW !quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Fallen het volgende:
goed, jij moet de keuze maken en ik snap je tegenargumenten voor de iPhone. Ik wil niet meer zonder dat ding..
iPhone
Lekker toch!quote:
Lenny lellabyquote:Op zondag 1 maart 2009 21:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Hoi jongens en meisjes
Doe ik meteen voor je.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef DGVF het volgende:
speciaal voor Edwinuss:
Als je in de film wil spelen moet je aan het woord 9 kijken voor meer info.
Mvg,
Emar
Bewijs willen we zien! Want je klinkt te erg als aquila en voor zover ik weet is de account "emarwii" nog niet geband hier op het forum!quote:
Die 20 steens neger is echt de manquote:Op zondag 1 maart 2009 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand mijn eerdere dumpert linkjes gezien??
Kijk die ene ook ff en dan vanaf 1:49quote:Op zondag 1 maart 2009 22:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die 20 steens neger is echt de man
Net als deze hond! http://www.dumpert.nl/med(...)wandelende_hond.html
Yeah die gast weet niet wat tender loving care is...!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk die ene ook ff en dan vanaf 1:49
Is te merken.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef DGVF het volgende:
Jammer dat je opeens zo negatief doet.
Verder: Geen commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |