nee want er is al een voorspelbare rechtspoot. een tweede hebben ze niet nodig, aangezien de eerste ook al nooit speelt.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:22 schreef iRobin het volgende:
[..]
Speelt Biseswar bij Liverpool? Nee? Zal hij ook nooit. Fail
Valt toch wel meequote:Op zondag 1 maart 2009 16:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
oh oh Den Haag, teringclub achter de duinuhhh
Pijnlijk voor Volenvlamquote:
Volenvlam?????quote:Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pijnlijk voor Volenvlam
Directe degradatie wordt em sowieso niet meer voor ons
Schaam, schaam je diep.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet pas sinds een half uur dat Ajax gewonnen heeft!
quote:
Moest zelf voetballen. DE derby van het jaar!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals? Een pallet Kinder Bueno inslaan?
Toiletpapier was op.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:55 schreef venomsnake het volgende:
Hing een enorme groningse vlag bij Volendam achter het doel..
Vaag
quote:Doorgaan Twente - PSV onzeker
AMSTERDAM - Het is nog onzeker of de competitiewedstrijd zaterdag tussen FC Twente en PSV kan doorgaan. In de Grolsch Veste ligt momenteel geen veld. Na het bekerduel woensdagavond tegen De Graafschap wildeTwente de grasmat laten vervangen. Door het slechte weer in Enschede is dat evenwel nog niet gelukt. Als het veld wordt gelegd, moet het ook nog worden gerold. Of dat allemaal op tijd lukt voor zaterdagavond is nog twijfelachtig. Is het veld niet op tijd klaar, dan wordt het duel wellicht een dag later gespeeld, komende zondag dus.
Telegraaf
quote:FC Twente - PSV nu op zondag
AMSTERDAM - Het competitieduel tussen FC Twente en PSV dat voor zaterdagavond op het prgramma stond, is verplaatst. De wedstrijd wordt nu zondag gespeeld om 16:30 uur. In de Grolsch Veste ligt momenteel geen veld. Na het bekerduel woensdagavond tegen De Graafschap wildeTwente de grasmat laten vervangen. Door het slechte weer in Enschede is dat evenwel nog niet gelukt. Als het veld wordt gelegd, moet het ook nog worden gerold. Dat lukte allemaal niet op tijd voor zaterdagavond.
Telegraaf
quote:Reker: 'Dit is je reinste competitievervalsing'
PSV is het absoluut niet eens met het besluit van de KNVB om de wedstrijd tussen FC Twente en PSV uit te stellen. Het duel, dat eerst zaterdagavond om 20.45 uur zou plaatsvinden, is wegens de slechte gesteldheid van de grasmat in De Grolsch Veste verschoven naar zondagmiddag 16.30 uur. “Dit is je reinste competitievervalsing”, zo stelt algemeen directeur Jan Reker.
De beleidsbepaler van PSV heeft inmiddels een brief gestuurd naar de voetbalbond, waarin hij zijn ongenoegen kenbaar maakt. De oud-trainer van onder meer Roda JC en Willem II beticht de Tukkers van bewuste competitievervalsing. Dit in tegenstelling tot de KNVB, die de situatie van het speelveld betiteld als ‘overmacht’.
“Uiteraard gingen we niet akkoord toen we hoorden van het mogelijk uitstel. Dat hebben we mondeling en schriftelijk kenbaar gemaakt”, zo laat Reker op de officiële website van de Eindhovenaren weten. “Reglementair kan PSV op dit moment niets doen omdat het besluit tijdig is aangegeven. Onze voorbereiding is echter helemaal in de war. We hebben geëist om de aftrap gewoon te laten plaatsvinden om 20.45 uur op zaterdagavond, maar dat heeft de KNVB niet ingewilligd.”
De kwestie wordt nu ook voorgelegd aan de tuchtcommissie van de KNVB. Eerder verklaarde Eugenio Porcu, Manager Operationele Zaken bij Twente: “Het veld van FC Twente was door het aantal thuiswedstrijden in een korte periode in combinatie met de slechte weersomstandigheden onbespeelbaar geworden. Daarom was FC Twente genoodzaakt een nieuw veld in De Grolsch Veste aan te leggen."
Neh, hup WillemII.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:35 schreef Superheld het volgende:
Hup Sparta vanavond!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twente winnen van PSV en daarna punten in mindering bij Twente, lijkt me een mooie oplossing.
rekerquote:
De vraag is natuurlijk wat erger is:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:28 schreef Blawh het volgende:
Het argument overmacht is natuurlijk dubieus natuurlijk, we wisten allemaal al een paar dagen dat er veel regen zou gaan vallen. Tevens heeft een medewerker van Twente in de media verteld dat er zaterdagavond gegarandeerd een speelklare grasmat ligt in de Veste, wat er ook zou gebeuren.
Dan moet je als club niet aangeven dat er zaterdagavond een speelklaar veld ligt, wat er ook gebeurd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef kratovsk het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat erger is:
- Een mogelijke afgelasting als je niks zou vervangen
- De wedstrijd een dag later spelen
Komt Twente natuurlijk niet slecht uit dit, maar of PSV graag zou willen spelen op een vrijwel onbespeelbaar veld (met daardoor grotere kans op blessures) is natuurlijk ook maar de vraag. Dat ze nu net doen alsof ze er graag op zouden willen spelen is natuurlijk ook onzin, want dat veld leek echt nergens meer op.
Wat liefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:52 schreef Rumille het volgende:
Gelijkspel vanavond, voordeel voor Heracles.
"Alles beter dan kunstgras"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan moet je als club niet aangeven dat er zaterdagavond een speelklaar veld ligt, wat er ook gebeurd.
Ze hadden hem gister gewoon moeten vervangenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een slechte grasmat ook op Het Kasteel![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze hadden hem gister gewoon moeten vervangen
Ik wilde net zeggen. zeker 3 overtredingen tegen Willem II gefloten waar gewoon de bal gespeeld werd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef venomsnake het volgende:
V Boekel fluit heel die wedstrijd dood.
Om elke scheet blaast ie op dat fluitje
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef venomsnake het volgende:
Wat een ongelooflijk slechte wedstrijd zeg.
Hoezo.. het is toch vrijdagavond?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef venomsnake het volgende:
Wat een ongelooflijk slechte wedstrijd zeg.
Ja, maar dit is wel heel erg hoor.quote:
Inderdaad..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:19 schreef Superheld het volgende:
Die trommel is ook weer lekker irritant
De wedstrijd is ook kansloos...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem II vorige week kansloos 0-3 verloren van Heracles en nu gaan ze gewoon winnen bij Sparta? Wat een merkwaardige competitie is het toch ook...
morgen 6quote:
We're gonna win!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:01 schreef venomsnake het volgende:
Vonk op goal bij Heerenveen..
De rest is ziek (griep) of geblesseerd. 5e keeper zit op de bak..quote:
Wie moet er nu de schwalbes maken daar?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De rest is ziek (griep) of geblesseerd. 5e keeper zit op de bak..
Beerens is er ook niet bij vanwege griep.
Valt me nog mee, ik had 4-0quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
3-1 Heerenveen zeg ik.
Probeer je nou te zeggen dat Beerens onze schwalbekoning is?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wie moet er nu de schwalbes maken daar?![]()
Ik ga nog altijd gewoon uit van verlies, alles meer is mooi meegenomen.
Dat maak jij er van..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat Beerens onze schwalbekoning is?![]()
Niks van gelezen eigenlijk. Denk het niet, valt me mee. Had wel gedacht dat wat lui "wraak" wilden nemen op het verfen van Bernlef of het verbranden van Garcia op de spelersplaat bij de Euroborg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
Zijn er nog ludieke acties geweest bij het duel van het Noorden ?
Krijg de SCHimmel op de meest onaangename plekken jij maar sterf niet, maar verteer langzaam tot een kasplantje zodat dit geen doodsverwensing is en jij gewoon kan blijven fokken via zo'n dingetje dat op je voorhoofd wordt gemonteerdquote:
Idd, kut stream.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:45 schreef Prosac het volgende:
Stream doet raar met geluid wat ineens vertraagd.
Uitmaken, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:47 schreef Prosac het volgende:
Verdamme.. roepen mijn schoonouders ineens dat het eten klaar is.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:48 schreef Prosac het volgende:
aftrap links naar voren en de bal voor Heerenveen
Wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:47 schreef Prosac het volgende:
Kut he, als je moet eten tijdens een wedstrijdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:47 schreef Prosac het volgende:
Voor een broodje Döner loop ik met alle plezier naar beneden hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kut he, als je moet eten tijdens een wedstrijd
Ik weet geen stream voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef SCH het volgende:
venomsnake, kijk eens naar mijn liefdesverklaring in het live stream topic
Ik luister radio onder de vijgeboom tot ik het ergens kan zien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik weet geen stream voor deze wedstrijd.
Toch wel.. Wat een aansteller.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:53 schreef venomsnake het volgende:
Die kan niet verder zo te zien..
Boefjes!quote:
Mwah, bij mij is die nu helemaal wegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, iedereen logt weer in
Ook een aanstellerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:55 schreef venomsnake het volgende:
Pranjic geblesseerd..
Je zit niet eens in het stadionquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:58 schreef SCH het volgende:
Dan moeten wij Berg er maar uitschoppen
www.omropfryslan.nl integraal en nog in het Fries ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:58 schreef Jodelaar het volgende:
Ouderwetsch radio1 dan maar weer..
dat kan ik niet verstaan hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
www.omropfryslan.nl integraal en nog in het Fries ook
Kan je niet even gaan streamenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:00 schreef venomsnake het volgende:
Oei.. Jammer.
Hij greep naar zijn lies.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:11 schreef Kabolter het volgende:
Pranjic heeft zich btw waarschijnlijk verstapt.
bron: omrop fryslan..
Da's klote. Je berekeningen kloppen!quote:
http://nl.justin.tv/lugan_fb/popoutquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:07 schreef Jodelaar het volgende:
dit is trouwens wel een redelijke stream: http://nl.justin.tv/lugan_fb Jammer van die kindjes in de Chat.
Echt he.. Ben je de betere ploeg, zorgt die oetlul er weer voor dat je met 10 man komt te staan.. Zucht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:15 schreef Prosac het volgende:
Jezus.. wat een domme actie van Meerdink. Gaat de wedstrijd.
Heerenveen is toch gewoon beter? Ik geloof Omrop Fryslan liever dan een of andere penis uit een klein Gronings slaapkamertjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt he.. Ben je de betere ploeg, zorgt die oetlul er weer voor dat je met 10 man komt te staan.. Zucht.
Typisch een Heerenveen - Groningen dit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt he.. Ben je de betere ploeg, zorgt die oetlul er weer voor dat je met 10 man komt te staan.. Zucht.
Nee, het staat (nog) 0-0.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Op die stream lijkt het alsof het 0-1 is maar dat is dus niet zo? Ik heb 5 minuten gemist
Nou, Groningen was toch echt de betere ploeg de eerste 20 min.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is toch gewoon beter? Ik geloof Omrop Fryslan liever dan een of andere penis uit een klein Gronings slaapkamertje
Wat ben jij danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is toch gewoon beter? Ik geloof Omrop Fryslan liever dan een of andere penis uit een klein Gronings slaapkamertje
Toen was winst nog 2 punten zeker?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:16 schreef tong80 het volgende:
Zijn ze a; begonnen
Waar is de tijd dat alles om half drie zondagmiddag begon ?
Nee NAC NEC was altijd Nul Nulquote:
Shani Davis ook. Maar of ie kan voetballen.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shani Davis ook. Maar of ie kan voetballen.
10 tegen 10 is wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dingsdag moet maar even zijn 2e geel pakken zo.
Na die rode kaart is het niet veel meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:24 schreef Grulez het volgende:
Noem me niet positief, maar dit wordt toch niks.
Voordeel voor jullie dat er een aantal belangrijke spelers van Heerenveen afwezig zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Na die rode kaart is het niet veell meer.
Toen ik de eerste 20 minuten zag dacht ik: Hier valt wat te halen.![]()
Maar nu ben ik somber..
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:26 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Voordeel voor jullie dat er een aantal belangrijke spelers van Heerenveen afwezig zijn.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:26 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Voordeel voor jullie dat er een aantal belangrijke spelers van Heerenveen afwezig zijn.
Heerenveen is een leuke club, Groningen nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef Kerol het volgende:
Kan iemand me bijpraten van de wedstrijd? Kom net van werk..
Die oetlul van een Meerdink kreeg rood, waarna Heerenveen het sterkere van het spel van Groningen overnam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef Kerol het volgende:
Eerste 20 minuten goed,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef Kerol het volgende:
Precies. Het oude vertrouwde spelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef Prosac het volgende:
We vervallen nu in ons standaard achteruitloop-matig passen-spelletje
Meerdink had al in 1 x rood moeten hebben en Pranjic is uit de wedstrijd geschopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef Prosac het volgende:
Eerste 20 minuten Groningen sterker, leek alsof er iets te halen was, Meerdink pakt een hele domme 2e gele kaart en nu is Heerenveen veruit de betere. We vervallen nu in ons standaard achteruitloop-matig passen-spelletje
Pranjic schopte zichzelf uit de wedstrijdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Meerdink had al in 1 x rood moeten hebben en Pranjic is uit de wedstrijd geschopt.
Doe eens een gokquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:31 schreef Kerol het volgende:
Waarvoor kreeg meerdink rood dan?
Joehoe... ik noem een De Roover, Andersson, Van der Laak, Pedersen, etc...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Wetende dat zowel Pranjic als Beerens er niet zijn...
Welke spelers mist Groningen dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Valse tussenstand..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is een leuke club, Groningen niet
deRoover, Andersson, Pedersen, van de Laak om maar wat te noemenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik heb niet eens een voorkeur voor Heerenveen. Maar als je 11 tegen 10 speelt, dan heb je als Heerenveen-zijnde meer aan technische spelers als Beerens en Pranjic.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef Kerol het volgende:
[..]
Welke spelers mist Groningen dan?![]()
![]()
Volgens mij mag jij niet klagen met slechts 2 blessures bij Heerenveen.
Het feit dat ze met 11 tegen 10 komen, is doordat zo'n dikke mongool als Meerdink uberhaupt moet beginnen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:34 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik heb niet eens een voorkeur voor Heerenveen. Maar als je 11 tegen 10 speelt, dan heb je als Heerenveen-zijnde meer aan technische spelers als Beerens en Pranjic.
Ja, maar die heeft al zijn kruit verschoten bij Groningen. Die zien we volgend jaar daar niet meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het feit dat ze met 11 tegen 10 komen, is doordat zo'n dikke mongool als Meerdink uberhaupt moet beginnen...
Maar dan gaat je stelling dus niet op.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:36 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft al zijn kruit verschoten bij Groningen. Die zien we volgend jaar daar niet meer.
Jij luistert dus geen omrop fryslan..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Meerdink had al in 1 x rood moeten hebben en Pranjic is uit de wedstrijd geschopt.
Pacuszka talentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Pacuszka, Looms; Quansah, Van den Bergh, Fledderus; Douglas, Schulmeister en Everton.
Bij Jong-A-Pin had rood imo ook niet misstaan.quote:
Want? Het feit dat Meerdink een oetlul is, heeft niks te maken met het feit dat Heerenveen nu met Pranjic en Beerens meer aanvallende impulsen had gehad.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar dan gaat je stelling dus niet op.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jammer dat de scheids dan affluit na zo'n hele nuttige actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |