quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:26 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Voordeel voor jullie dat er een aantal belangrijke spelers van Heerenveen afwezig zijn.
Heerenveen is een leuke club, Groningen nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef Kerol het volgende:
Kan iemand me bijpraten van de wedstrijd? Kom net van werk..
Die oetlul van een Meerdink kreeg rood, waarna Heerenveen het sterkere van het spel van Groningen overnam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef Kerol het volgende:
Eerste 20 minuten goed,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef Kerol het volgende:
Precies. Het oude vertrouwde spelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef Prosac het volgende:
We vervallen nu in ons standaard achteruitloop-matig passen-spelletje
Meerdink had al in 1 x rood moeten hebben en Pranjic is uit de wedstrijd geschopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef Prosac het volgende:
Eerste 20 minuten Groningen sterker, leek alsof er iets te halen was, Meerdink pakt een hele domme 2e gele kaart en nu is Heerenveen veruit de betere. We vervallen nu in ons standaard achteruitloop-matig passen-spelletje
Pranjic schopte zichzelf uit de wedstrijdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Meerdink had al in 1 x rood moeten hebben en Pranjic is uit de wedstrijd geschopt.
Doe eens een gokquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:31 schreef Kerol het volgende:
Waarvoor kreeg meerdink rood dan?
Joehoe... ik noem een De Roover, Andersson, Van der Laak, Pedersen, etc...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Wetende dat zowel Pranjic als Beerens er niet zijn...
Welke spelers mist Groningen dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Valse tussenstand..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is een leuke club, Groningen niet
deRoover, Andersson, Pedersen, van de Laak om maar wat te noemenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik heb niet eens een voorkeur voor Heerenveen. Maar als je 11 tegen 10 speelt, dan heb je als Heerenveen-zijnde meer aan technische spelers als Beerens en Pranjic.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef Kerol het volgende:
[..]
Welke spelers mist Groningen dan?![]()
![]()
Volgens mij mag jij niet klagen met slechts 2 blessures bij Heerenveen.
Het feit dat ze met 11 tegen 10 komen, is doordat zo'n dikke mongool als Meerdink uberhaupt moet beginnen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:34 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik heb niet eens een voorkeur voor Heerenveen. Maar als je 11 tegen 10 speelt, dan heb je als Heerenveen-zijnde meer aan technische spelers als Beerens en Pranjic.
Ja, maar die heeft al zijn kruit verschoten bij Groningen. Die zien we volgend jaar daar niet meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het feit dat ze met 11 tegen 10 komen, is doordat zo'n dikke mongool als Meerdink uberhaupt moet beginnen...
Maar dan gaat je stelling dus niet op.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:36 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft al zijn kruit verschoten bij Groningen. Die zien we volgend jaar daar niet meer.
Jij luistert dus geen omrop fryslan..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Meerdink had al in 1 x rood moeten hebben en Pranjic is uit de wedstrijd geschopt.
Pacuszka talentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Pacuszka, Looms; Quansah, Van den Bergh, Fledderus; Douglas, Schulmeister en Everton.
Bij Jong-A-Pin had rood imo ook niet misstaan.quote:
Want? Het feit dat Meerdink een oetlul is, heeft niks te maken met het feit dat Heerenveen nu met Pranjic en Beerens meer aanvallende impulsen had gehad.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar dan gaat je stelling dus niet op.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jammer dat de scheids dan affluit na zo'n hele nuttige actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |