morgen 6quote:
We're gonna win!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:01 schreef venomsnake het volgende:
Vonk op goal bij Heerenveen..
De rest is ziek (griep) of geblesseerd. 5e keeper zit op de bak..quote:
Wie moet er nu de schwalbes maken daar?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De rest is ziek (griep) of geblesseerd. 5e keeper zit op de bak..
Beerens is er ook niet bij vanwege griep.
Valt me nog mee, ik had 4-0quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
3-1 Heerenveen zeg ik.
Probeer je nou te zeggen dat Beerens onze schwalbekoning is?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wie moet er nu de schwalbes maken daar?![]()
Ik ga nog altijd gewoon uit van verlies, alles meer is mooi meegenomen.
Dat maak jij er van..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat Beerens onze schwalbekoning is?![]()
Niks van gelezen eigenlijk. Denk het niet, valt me mee. Had wel gedacht dat wat lui "wraak" wilden nemen op het verfen van Bernlef of het verbranden van Garcia op de spelersplaat bij de Euroborg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
Zijn er nog ludieke acties geweest bij het duel van het Noorden ?
Krijg de SCHimmel op de meest onaangename plekken jij maar sterf niet, maar verteer langzaam tot een kasplantje zodat dit geen doodsverwensing is en jij gewoon kan blijven fokken via zo'n dingetje dat op je voorhoofd wordt gemonteerdquote:
Idd, kut stream.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:45 schreef Prosac het volgende:
Stream doet raar met geluid wat ineens vertraagd.
Uitmaken, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:47 schreef Prosac het volgende:
Verdamme.. roepen mijn schoonouders ineens dat het eten klaar is.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:48 schreef Prosac het volgende:
aftrap links naar voren en de bal voor Heerenveen
Wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:47 schreef Prosac het volgende:
Kut he, als je moet eten tijdens een wedstrijdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:47 schreef Prosac het volgende:
Voor een broodje Döner loop ik met alle plezier naar beneden hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kut he, als je moet eten tijdens een wedstrijd
Ik weet geen stream voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef SCH het volgende:
venomsnake, kijk eens naar mijn liefdesverklaring in het live stream topic
Ik luister radio onder de vijgeboom tot ik het ergens kan zien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik weet geen stream voor deze wedstrijd.
Toch wel.. Wat een aansteller.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:53 schreef venomsnake het volgende:
Die kan niet verder zo te zien..
Boefjes!quote:
Mwah, bij mij is die nu helemaal wegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, iedereen logt weer in
Ook een aanstellerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:55 schreef venomsnake het volgende:
Pranjic geblesseerd..
Je zit niet eens in het stadionquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:58 schreef SCH het volgende:
Dan moeten wij Berg er maar uitschoppen
www.omropfryslan.nl integraal en nog in het Fries ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:58 schreef Jodelaar het volgende:
Ouderwetsch radio1 dan maar weer..
dat kan ik niet verstaan hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
www.omropfryslan.nl integraal en nog in het Fries ook
Kan je niet even gaan streamenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:00 schreef venomsnake het volgende:
Oei.. Jammer.
Hij greep naar zijn lies.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:11 schreef Kabolter het volgende:
Pranjic heeft zich btw waarschijnlijk verstapt.
bron: omrop fryslan..
Da's klote. Je berekeningen kloppen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |