Inderdaad, geen Douglas meer, geen Breukers meerquote:Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef Blawh het volgende:
Ik ben wel tevreden met Heerkes, al had ik bepaalde dingen graag anders gezien.
No shit!?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:43 schreef Robinhoo het volgende:
Als jullie zaterdag niet winnen krijgen jullie het lastig.
Ik ben er ook niet bang voor dat Heracles het niet gaat halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
No shit!?
Inderdaad. We MOETEN zaterdag winnen. En gezien de historie in belangrijke wedstrijden gaat dat ook gebeuren, we willen het alleen even spannend houden
Wat lul je nou weer dom? Helemaal aanpassen? Hun hebben ook kunstgras?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:44 schreef Dos37 het volgende:
natuurlijk winnen ze ze spelen op kunstgras thuis, competitievervalsing!
Volendam moet zich helemaal aanpassen
Niet happen Markoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer dom? Helemaal aanpassen? Hun hebben ook kunstgras?
Paddy gisteren trouwens weer een schot in de kruising + een assist op Dost. Hoop dat hij tegen Volendam een keer een kans krijgt. Zijn invalbeurten waren tot nu toe niet verkeerd, zeker niet minder dan Overtoom die de laatste weken weer 1e invaller lijkt te zijn.quote:John gaat mogelijk conditie op peil houden bij Heracles
Collins John gaat eind deze week met Heracles in gesprek om te kijken of hij in Almelo zijn conditie op peil kan houden. In de regionale media verscheen het bericht dat de gewezen huurling van NEC al meetrainde bij de eredivisionist, maar dat klopt niet.
"Ik heb het ook gelezen", zegt trainer Gert Heerkes over het verhaal dat John nu al zou meetrainen bij Heracles. "Ik weet niet hoe ze daar bij zijn gekomen, maar het is nog niet zo. We hebben wel contact gehad en hebben hem eerst uitgenodigd voor een gesprek. Eind deze week gaan we om de tafel."
Heerkes klinkt wat terughoudend als het gaat om John. Hij kent natuurlijk ook de verhalen over de problemen die de spits van Fulham had toen hij op huurbasis speelde bij NEC. Daar stuurde Mario Been John van de training en zette hem buiten de selectie. "Ik wil daar nu nog niet te veel over kwijt", zegt Heerkes hierover tegen ELF Voetbal. "Tijdens het gesprek moet eerst duidelijk worden wat we van elkaar verwachten."
quote:Van den Bergh traint niet nog voluit
ALMELO - Ricky van den Bergh van Heracles Almelo hoopt fit te zijn voor de belangrijke wedstrijd tegen Volendam.
De aanvallende middenvelder, clubtopscorer met zes doelpunten, viel tegen De Graafschap geblesseerd uit en kon deze week nog niet voluit trainen. ‘Maar tegen Volendam moet en zal ik er bij zijn’, zegt hij. ‘Er staat veel op het spel. We moeten winnen, en daar wil ik graag een aandeel in hebben. Ik ga er alles aan doen om op tijd fit zijn.’
Primaquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:14 schreef Blawh het volgende:
VI:
Pieckenhagen blijft zo goed als zeker nog een seizoen. Als hij 30 wedstrijden speelt dit seizoen dan wordt z'n contract automatisch verlengd (hij staat nu al op 26).
Met Ricky van den Bergh gaan ze aan het einde van de maand rond de tafel.
Staat ook nog een verhaal met Douglas is, niet echt boeiend.
Bespaar je de fietsrit heen dan maar, wordt em toch nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Zapper het volgende:
Hakola - Everton - John
met deze aanval win je van Volendam. Als Douglas weer mag beginnen fiets ik weer naar huis
quote:Ook Willie Overtoom heeft een aflopend contract, maar de aanvaller heeft door een clausule in zijn contract al een verlenging met nog een seizoen afgedwongen.
Wel een contract tekenen, maar niet reservedoelman willen zijn? Bok dan maar snel op, alsof hij het niveau van de eredivisie aankan.quote:Pasveer niet terug naar Heracles
Go Ahead Eagles kan ook volgend seizoen wellicht een beroep doen op Remko Pasveer. De doelman wordt dit seizoen gehuurd van Heracles Almelo en miste geen duel onder de lat. Donderdag had Pasveer een gesprek bij de Eredivisionist, waar hij nog tot medio 2010 onder contract staat, over zijn toekomst.
Heracles maakte Pasveer volgens De Stentor duidelijk dat het contract met Martin Pieckenhagen met een seizoen verlengd wordt. Pasveer gaf eerder al aan dat hij in geen geval teruggaat naar Heracles zolang de Duitser daar nog eerste keus is. Pasveer zou in dat geval genoegen moeten nemen met een rol als reserve.
GA Eagles heeft nog niet met Heracles Almelo gesproken over het verlengen van het huurcontract van Pasveer. Ook met FC Twente volgt nog een gesprek over de toekomst van de drie huurlingen Halil Çolak, Wout Droste en Jules Reimerink. GA Eagles-trainer Andries Ulderink wil volgend seizoen gaan werken drie keepers in de selectie van 24 tot 26 spelers.
Haha kloptquote:
Verkopen voor een ton, hij is toch niet meer nodig, koekenbakkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wel een contract tekenen, maar niet reservedoelman willen zijn? Bok dan maar snel op, alsof hij het niveau van de eredivisie aankan.Mooie prutser.
Van de Vries vind ik wel jammer. Ideale speler om erbij te hebben, maar basisspeler is hij tegenwoordig niet meer.
quote:Van den Bergh fit voor FC Volendam
Heracles Almelo kan zaterdagavond met Ricky van den Bergh aantreden tegen FC Volendam.
De middenvelder viel vorige week tegen De Graafschap uit met een hamstringblessure, maar is daar volledig van hersteld. Ook Jan Wuytens, die kampte met lichte knieklachten, is weer fit.
Het duel met Volendam is een sleutelwedstrijd voor Heracles. Bij winst groeit het verschil met de hekken- sluiter tot 10 punten. Bij verlies kan Heracles nog in serieus degradatiegevaar komen.
www.rtvoost.nl
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Lol, lees net op hndb dat smit ook weg moet
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef Blawh het volgende:
Marnix dus ook moven na dit seizoen. Begrijpelijk, net niet goed genoeg meer.
Die Hoogma valt toch ook niet meer serieus te nemen?quote:De 22-jarige aanvaller kwam bij aanvang van het seizoen over van de amateurs van Hollandia. Daarvoor speelde hij betaald voetbal bij Stormvogels Telstar. 'We zijn blij met een langer verblijf van Overtoom. Hij heeft het dit seizoen goed gedaan', stelt Hoogma.
quote:Vermoedelijke opstelling: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Wuytens, Looms; Quansah, Van den Bergh, Fledderus; Everton, Schulmeister, Douglas
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Die Hoogma valt toch ook niet meer serieus te nemen?
Komop Zapper!! Ben je in een vat azijn gevallen ofzo?!quote:
Ben het hele seizoen positief geweest en altijd op een overwinning gegokt maar ik ben klaar met het wanbeleid en het gebrek aan tactisch vermogen bij de heren trainers. Ik verwacht morgenavond een kutwedstrijd waarin Volendam de lijn omhoog doortrekt en waarbij Everton al het werk voorin weer in z'n eentje moet verrichten. Ik zie het gewoon niet meer zitten in dit Heracles.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
Komop Zapper!! Ben je in een vat azijn gevallen ofzo?!
Waar is die Almelose bluf!?
En mocht je onverhoopt degraderen is Overtoom een leuke om er bij te hebben. Dan zal Heracles vermoedelijk vaak favoriet zijn en op voorsprong komen, kan je met Overtoom mooi counteren als invaller, wanneer de opponent gaat aanvallen. Maar goed, dat lijkt me niet de intentie om hem te houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
Douglas -_-
En wat betreft Willie, ik vind dat hij VEEL te vaak speelt, maar denk aan ons budget, hij kost niets en kan hard rennen. Prima bankvulling. Je moet wel realistisch blijven ...
Overtoom komt ook tekort om bij Heracles op de bank te zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
En wat betreft Willie, ik vind dat hij VEEL te vaak speelt, maar denk aan ons budget, hij kost niets en kan hard rennen. Prima bankvulling. Je moet wel realistisch blijven ...
Wie moet er dan zitten? We kunnen het ook met 14 spelers proberen, zoals Feyenoord doet. Maar je ziet waar dat toe leidt ...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:41 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Overtoom komt ook tekort om bij Heracles op de bank te zitten.
Hoe voorspelbaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Blawh het volgende:
Nu ben ik niet bang voor Volendam aangezien zo goed als iedereen fit is, ik ben alleen bang voor het falen van de eigen voorhoede. Vaak hebben we teveel kansen nodig, als je ze zelf niet maakt en Volendam komt er 1 keer goed uit dan heb je een probleem.
Everton moest zich ook wel heel vaak als aanspeelpunt laten inzakken omdat met name Douglas niet vrij liep, daardoor ontbrak hij vaak op de positie waar hij het gevaarlijkst is, dicht bij de goal.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:10 schreef Incolumis het volgende:
het probleem is dat 80% van de spelers niet boven de 1 meter 70 uitkomen.
Gelukkig wordt die waarschijnlijk nooit 1e keeper in Almelo.quote:Pasveer onaangenaam verrast met clausule Pieckenhagen
De door Heracles Almelo verhuurde doelman Remko Pasveer was niet bekend met een clausule in het contract van Martin Pieckenhagen, die daardoor waarschijnlijk een jaar langer bij Heracles blijft.
De Duitse doelman had een clausule in zijn aflopende verbintenis, waarin stond dat deze met één jaar verlengd zou worden als hij dertig duels haalt. Pieckenhagen lijkt dit aantal te gaan halen.
Zo weet ook Pasveer, die dit seizoen werd verhuurd aan Go Ahead Eagles. "Piecke is nog hartstikke fit en haalt die dertig wedstrijden makkelijk", aldus de keeper tegen RTV Oost.
Pasveer tekende afgelopen zomer voor twee seizoenen bij, in de veronderstelling dat hij komend jaar eerste doelman zou worden. De oud-keeper van FC Twente beraadt zich nu op zijn nabije toekomst.
Uit een post van BliksemSchigt:quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:52 schreef ElYefe het volgende:
Van den Bergh heeft zelf wel oren naar Sparta
Leuk zo'n speler die openlijk solliciteert bij een rechtstreekse concurrent..
Komt er in principe op neer dat hij alle opties open houdt. Vind het geen schokkende uitspraak.quote:Waar speel je volgend seizoen?
,, Ik heb een aflopend contract, maar de club heeft mij nog geen nieuwe aanbieding gedaan. Vreemd? Ja, ik heb zes keer gescoord. Daarnaast raakte ik acht keer de paal en de lat. Tot op heden is er volgens mij alleen met spelers van Jong Heracles gesproken. Misschien ben ik als laatste aan de beurt.’’
En als Sparta je polst voor een terugkeer naar Rotterdam West?
,,Daar valt altijd over te praten. Ik weet dat de supporters mij verwijten dat ik enthousiast juich als ik tegen Sparta scoor. En dat ik een keer in het uitvak tussen de fans van ADO heb gezeten. Maar ze zijn vast ook de mooie jaren niet vergeten. Sparta is een mooie club, maar ik heb nog niks gehoord.’’
In juni word je vader. Je wil daarom graag terugkeren naar de randstad?
,,Als ik mijn contract in Almelo zou verlengen, dan wil ik dat de club zorgt voor goed huisvesting. Dan kunnen mijn vriendin en kind daar komen wonen. Want ik wil mijn kind graag meer zien dan eenmaal per week. Een avontuur in het buitenland zie ik niet zitten. ADO? Hetzelfde verhaal als Sparta. Als er interesse is, hoor ik het wel.’’
Aah kijk, dan lees je het alweer op een heel andere manierquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uit een post van BliksemSchigt:
[..]
Komt er in principe op neer dat hij alle opties open houdt. Vind het geen schokkende uitspraak.
Ook dat hij zichzelf wel kansen toedicht. Hij mag al blij zijn dat Go Ahead hem opstelt.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:43 schreef Zapper het volgende:
Wel sneu voor Pasveer eigenlijk.
quote:Heracles Almelo oefent tegen Borussia Mönchengladbach
Heracles Almelo speelt op vrijdag 27 maart tegen Borussia Mönchengladbach. De wedstrijd tegen het team uit de Bundesliga begint om 16.30 uur in Alstätte (terrein VfB Alstätte, Am Bahnhof, 48683 Alstätte - Ahaus). Vanwege interlands liggen de competities in Europa volgende week stil. Het treffen met de Duitsers betekent een weerzien met Rob Friend, die in het seizoen 2006-2007 voor Heracles Almelo speelde. Overigens speelt het team van trainer Gert Heerkes nog een oefenwedstrijd, op woensdag 25 maart (aanvang 19.00 uur) is La Premiere de tegenstander. Van beide duels is volgende week een samenvatting te zien op Heracles TV.
Ligt eraan wat er volgend jaar bij gaat komen. Want juist dit seizoen hebben we wel wat 'gif' nodig, dat is dit seizoen vaak genoeg gebleken. Met alleen voetbal komen we er niet als we zulke vleugelspelers blijven opstellen, dan heb je ook power van het middenveld nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ricky kun je wel missen trouwens, kun je een stabieler persoon voor halen die dit ook wel kan.
Twee keer dikke bullshit in één post. Knap van jequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook dat hij zichzelf wel kansen toedicht. Hij mag al blij zijn dat Go Ahead hem opstelt.
Ricky kun je wel missen trouwens, kun je een stabieler persoon voor halen die dit ook wel kan.
Wat betreft Pasveer ben ik het met hem eens, die prutser mag al blij zijn met een contract bij Heracles. Bij Twente werd altijd gezegd dat hij op de trainingen zou goed zou zijn, bij Heracles faalde hij ook constant op de trainingen en liep hij met een lang gezicht rond.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Twee keer dikke bullshit in één post. Knap van je
quote:Blog: Fluitconcert na remise tegen Volendam totaal ongepast!
Heracles Almelo staat in den lande bekend als dat vriendelijke, kleine clubje in Twente dat met een prettig positief ingesteld publiek wekelijks knokt voor lijfsbehoud in de eredivisie. Maar zaterdagavond werd dat imago even beschadigd.
In het vaderlandse voetbalwereldje is er sympathie voor de wijze waarop spelers, trainers, bestuursleden en supporters in het Polman Stadion al vier seizoenen lang het hoofd boven water houden op het hoogste voetbalplatform in Nederland. Met een minimale begroting het maximale presteren. Ze doen het toch maar in Almelo. En het trotse publiek vindt het allemaal prachtig, zo lang er maar geknokt wordt voor de punten.
Groot was de verbazing dan ook toen zaterdagavond na afloop van Heracles Almelo-Volendam (1-1) een fluitconcert klonk in het Polman Stadion. De luisteraars van NOS Langs de lijn geloofden hun oren niet. Wat was dit? Werd de ploeg van Gert Heerkes uitgefloten? Dat kon niet waar zijn.
De spelers hadden immers opnieuw alles gegeven in een ultieme poging het verschil te maken met de ''Palingboeren" uit Noord-Holland, die halverwege de tweede helft totaal onverdiend op voorsprong waren gekomen dankzij een overigens schitterend doelpunt van supersub Melvin Platje. Heracles was veel beter, kreeg genoeg kansen maar slaagde er slechts een keer in het net te vinden. Jan Wuytens redde kort voor tijd een punt voor de Almeloers.
Daar hoort dus geen fluitconcert bij! Totaal ongepast! Het Almelose publiek, dat zaterdagavond ook gedurende de wedstrijd opmerkelijk stil was, dient de ploeg te steunen in deze beslissende fase van de competitie waarin Heracles inderdaad puntje voor puntje richting de veilige zone kruipt. Daar hoort onvoorwaardelijke steun bij van de fans.
Fluitconcerten horen bij spelers die er met de pet naar gooien. Die heb ik zaterdagavond niet gezien. De fluiters hebben hun club een hele slechte dienst bewezen.
www.tctubantia.nl
Groot gelijk.quote:John mag toch niet meetrainen bij Heracles
Collins John krijgt van Heracles Almelo niet de mogelijkheid om tot aan het eind van dit seizoen zijn conditie op peil te houden. In eerste instantie leken de Tukkers er geen problemen mee te hebben om de 23-jarige aanvaller tijdelijk onder de hoede te nemen, maar toen bleek dat hij niet de intentie heeft om na dit seizoen in Nederland te blijven, verkocht de club alsnog een ‘nee’.
De bonkige spits werd dit seizoen door NEC gehuurd van Fulham en de club uit Nijmegen had een eenzijdige optie om daarna een arbeidsovereenkomst met de speler aan te gaan. Enkel weken terug lieten de Gelderlanders echter weten dat zij niet van plan waren om deze optie te lichten. Vervolgens klopte John aan bij Heracles.
“Wij wilden graag dat als de periode goed zou bevallen de mogelijkheid hebben om hem voor volgend seizoen aan ons te binden”, zegt algemeen directeur Nico Jan Hoogma op de website van de Almeloërs. John wil echter komende zomer terug naar Engeland. “Daarmee vervalt voor ons de meerwaarde van een aantal maanden meetrainen.”
Paddy.quote:John vervangt Douglas bij Heracles
Bij Heracles Almelo maakt zaterdag voor de derde keer op rij een speler zijn debuut in de basis. Paddy John krijgt in het duel met Sparta de voorkeur boven Darl Douglas.
In de afgelopen twee duels debuteerden ook Bartek Pacuszka en Qays Shayesteh al in de basis. Shayesteh start ook tegen Sparta; hij vervangt de geschorste Ricky van den Bergh.
Trainer Gert Heerkes hoopt dat Heracles hierdoor wat makkelijker gaat scoren: "Dat is het enige wat ontbrak in de laatste twee wedstrijden."
Bij Heracles is middenvelder Mark-Jan Fledderus hersteld van zijn liesblessure. Kwame Quansah en Emmanuel Boakye verlieten vrijdag vroegtijdig de training, maar de verwachting is dat ze zaterdag gewoon kunnen spelen.
Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik zit momenteel in de bus naar r'dam
Oke!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik zit momenteel in de bus naar r'dam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |