abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2009 @ 18:34:25 #176
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67109359
Benieuwd als of benieuwd of?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_67159998
Van den Bergh heeft zelf wel oren naar Sparta

Leuk zo'n speler die openlijk solliciteert bij een rechtstreekse concurrent..
pi_67162408
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 08:52 schreef ElYefe het volgende:
Van den Bergh heeft zelf wel oren naar Sparta

Leuk zo'n speler die openlijk solliciteert bij een rechtstreekse concurrent..
Uit een post van BliksemSchigt:
quote:
Waar speel je volgend seizoen?
,, Ik heb een aflopend contract, maar de club heeft mij nog geen nieuwe aanbieding gedaan. Vreemd? Ja, ik heb zes keer gescoord. Daarnaast raakte ik acht keer de paal en de lat. Tot op heden is er volgens mij alleen met spelers van Jong Heracles gesproken. Misschien ben ik als laatste aan de beurt.’’

En als Sparta je polst voor een terugkeer naar Rotterdam West?
,,Daar valt altijd over te praten. Ik weet dat de supporters mij verwijten dat ik enthousiast juich als ik tegen Sparta scoor. En dat ik een keer in het uitvak tussen de fans van ADO heb gezeten. Maar ze zijn vast ook de mooie jaren niet vergeten. Sparta is een mooie club, maar ik heb nog niks gehoord.’’

In juni word je vader. Je wil daarom graag terugkeren naar de randstad?
,,Als ik mijn contract in Almelo zou verlengen, dan wil ik dat de club zorgt voor goed huisvesting. Dan kunnen mijn vriendin en kind daar komen wonen. Want ik wil mijn kind graag meer zien dan eenmaal per week. Een avontuur in het buitenland zie ik niet zitten. ADO? Hetzelfde verhaal als Sparta. Als er interesse is, hoor ik het wel.’’
Komt er in principe op neer dat hij alle opties open houdt. Vind het geen schokkende uitspraak.
pi_67162558
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:29 schreef Blawh het volgende:

[..]

Uit een post van BliksemSchigt:
[..]

Komt er in principe op neer dat hij alle opties open houdt. Vind het geen schokkende uitspraak.
Aah kijk, dan lees je het alweer op een heel andere manier
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:03:34 #180
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67166070
dit was deze week al in het nieuws:

http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=72431&etitel=czo0NToiSGVyYWNsZXMgQWxtZWxvIG9tIGRlIHRhZmVsIG1ldCBWYW4gZGVuIEJlcmdoIjs=

dus de vraag is nog maar hoe oud dat interview met bliksemschicht is...
pi_67166508
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:43 schreef Zapper het volgende:
Wel sneu voor Pasveer eigenlijk.
Ook dat hij zichzelf wel kansen toedicht. Hij mag al blij zijn dat Go Ahead hem opstelt.

Ricky kun je wel missen trouwens, kun je een stabieler persoon voor halen die dit ook wel kan.
That's all folks!
pi_67170594
quote:
Heracles Almelo oefent tegen Borussia Mönchengladbach

Heracles Almelo speelt op vrijdag 27 maart tegen Borussia Mönchengladbach. De wedstrijd tegen het team uit de Bundesliga begint om 16.30 uur in Alstätte (terrein VfB Alstätte, Am Bahnhof, 48683 Alstätte - Ahaus). Vanwege interlands liggen de competities in Europa volgende week stil. Het treffen met de Duitsers betekent een weerzien met Rob Friend, die in het seizoen 2006-2007 voor Heracles Almelo speelde. Overigens speelt het team van trainer Gert Heerkes nog een oefenwedstrijd, op woensdag 25 maart (aanvang 19.00 uur) is La Premiere de tegenstander. Van beide duels is volgende week een samenvatting te zien op Heracles TV.
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ricky kun je wel missen trouwens, kun je een stabieler persoon voor halen die dit ook wel kan.
Ligt eraan wat er volgend jaar bij gaat komen. Want juist dit seizoen hebben we wel wat 'gif' nodig, dat is dit seizoen vaak genoeg gebleken. Met alleen voetbal komen we er niet als we zulke vleugelspelers blijven opstellen, dan heb je ook power van het middenveld nodig.
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:27:27 #184
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67185443
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:

Ook dat hij zichzelf wel kansen toedicht. Hij mag al blij zijn dat Go Ahead hem opstelt.

Twee keer dikke bullshit in één post. Knap van je
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_67191520
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:27 schreef Zapper het volgende:

[..]

Twee keer dikke bullshit in één post. Knap van je
Wat betreft Pasveer ben ik het met hem eens, die prutser mag al blij zijn met een contract bij Heracles. Bij Twente werd altijd gezegd dat hij op de trainingen zou goed zou zijn, bij Heracles faalde hij ook constant op de trainingen en liep hij met een lang gezicht rond.
pi_67210674
quote:
Blog: Fluitconcert na remise tegen Volendam totaal ongepast!

Heracles Almelo staat in den lande bekend als dat vriendelijke, kleine clubje in Twente dat met een prettig positief ingesteld publiek wekelijks knokt voor lijfsbehoud in de eredivisie. Maar zaterdagavond werd dat imago even beschadigd.

In het vaderlandse voetbalwereldje is er sympathie voor de wijze waarop spelers, trainers, bestuursleden en supporters in het Polman Stadion al vier seizoenen lang het hoofd boven water houden op het hoogste voetbalplatform in Nederland. Met een minimale begroting het maximale presteren. Ze doen het toch maar in Almelo. En het trotse publiek vindt het allemaal prachtig, zo lang er maar geknokt wordt voor de punten.

Groot was de verbazing dan ook toen zaterdagavond na afloop van Heracles Almelo-Volendam (1-1) een fluitconcert klonk in het Polman Stadion. De luisteraars van NOS Langs de lijn geloofden hun oren niet. Wat was dit? Werd de ploeg van Gert Heerkes uitgefloten? Dat kon niet waar zijn.

De spelers hadden immers opnieuw alles gegeven in een ultieme poging het verschil te maken met de ''Palingboeren" uit Noord-Holland, die halverwege de tweede helft totaal onverdiend op voorsprong waren gekomen dankzij een overigens schitterend doelpunt van supersub Melvin Platje. Heracles was veel beter, kreeg genoeg kansen maar slaagde er slechts een keer in het net te vinden. Jan Wuytens redde kort voor tijd een punt voor de Almeloers.

Daar hoort dus geen fluitconcert bij! Totaal ongepast! Het Almelose publiek, dat zaterdagavond ook gedurende de wedstrijd opmerkelijk stil was, dient de ploeg te steunen in deze beslissende fase van de competitie waarin Heracles inderdaad puntje voor puntje richting de veilige zone kruipt. Daar hoort onvoorwaardelijke steun bij van de fans.

Fluitconcerten horen bij spelers die er met de pet naar gooien. Die heb ik zaterdagavond niet gezien. De fluiters hebben hun club een hele slechte dienst bewezen.

www.tctubantia.nl
pi_67212379
quote:
John mag toch niet meetrainen bij Heracles

Collins John krijgt van Heracles Almelo niet de mogelijkheid om tot aan het eind van dit seizoen zijn conditie op peil te houden. In eerste instantie leken de Tukkers er geen problemen mee te hebben om de 23-jarige aanvaller tijdelijk onder de hoede te nemen, maar toen bleek dat hij niet de intentie heeft om na dit seizoen in Nederland te blijven, verkocht de club alsnog een ‘nee’.

De bonkige spits werd dit seizoen door NEC gehuurd van Fulham en de club uit Nijmegen had een eenzijdige optie om daarna een arbeidsovereenkomst met de speler aan te gaan. Enkel weken terug lieten de Gelderlanders echter weten dat zij niet van plan waren om deze optie te lichten. Vervolgens klopte John aan bij Heracles.

“Wij wilden graag dat als de periode goed zou bevallen de mogelijkheid hebben om hem voor volgend seizoen aan ons te binden”, zegt algemeen directeur Nico Jan Hoogma op de website van de Almeloërs. John wil echter komende zomer terug naar Engeland. “Daarmee vervalt voor ons de meerwaarde van een aantal maanden meetrainen.”
Groot gelijk.
pi_67217324
Heracles Almelo laat Collins John toch niet meetrainen

Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 19-mrt-2009 19:51

Collins John (foto) traint toch niet mee met Heracles Almelo. Het verzoek van John om mee te mogen trainen om zijn conditie op peil te houden is afgewezen omdat de spits nu al geen trek zegt te hebben in een eventueel langer verblijf in Almelo.

Heracles was bereid John mee te laten trainen, maar wilde in ruil daarvoor wel de mogelijkheid hem voor volgend seizoen vast te leggen. Dat vond John maar niks. 'Daarmee vervalt voor ons de meerwaarde van een aantal maanden meetrainen,' reageert algemeen-directeur Nico-Jan Hoogma donderdag op de website van Heracles.

John kwam op huurbasis uit voor NEC, maar club en speler besloten eerder deze maand niet langer met elkaar door te gaan. De spits, die onder contract staat bij Fulham, was een paar maanden niet wedstrijdfit en liep zonder medeweten van coach Mario Been stage bij Charlton Athletic. Daarop werd teruggezet naar het beloftenelftal. (KVN)
pi_67223666
John

Nog een jaar contract bij Fulham en dan kan hij mooi weer in Wierden gaan zitten
pi_67224070
Groot gelijk hebben ze, John
pi_67239823
quote:
John vervangt Douglas bij Heracles

Bij Heracles Almelo maakt zaterdag voor de derde keer op rij een speler zijn debuut in de basis. Paddy John krijgt in het duel met Sparta de voorkeur boven Darl Douglas.

In de afgelopen twee duels debuteerden ook Bartek Pacuszka en Qays Shayesteh al in de basis. Shayesteh start ook tegen Sparta; hij vervangt de geschorste Ricky van den Bergh.

Trainer Gert Heerkes hoopt dat Heracles hierdoor wat makkelijker gaat scoren: "Dat is het enige wat ontbrak in de laatste twee wedstrijden."

Bij Heracles is middenvelder Mark-Jan Fledderus hersteld van zijn liesblessure. Kwame Quansah en Emmanuel Boakye verlieten vrijdag vroegtijdig de training, maar de verwachting is dat ze zaterdag gewoon kunnen spelen.
Paddy.

Zowaar wat jeugdspelers bij Heracles 1 in de basis.
pi_67243266
Piecke
Boakye Maertens Jan Looms
Quansah Fledje Quays
Hakola Everton Paddy

Ultieme snelheid achter op de flanken (behalve Looms)
Ultieme snelheid op het middenveld
Ultieme snelheid op de flankenin de aanval
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:18:24 #193
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67252284
Heeft Heerkes eindelijk het licht gezien
pi_67272947
ik zit momenteel in de bus naar r'dam
pi_67273119
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Veel plezier alvast.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_67273864
Winnen in die grafstad
  zaterdag 21 maart 2009 @ 18:51:27 #197
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67274028
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke!
  zaterdag 21 maart 2009 @ 20:59:47 #198
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67277575
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:18 schreef Zapper het volgende:
Heeft Heerkes eindelijk het licht gezien
Eindelijk
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67278299
Doe eens scoren