Inderdaad, geen Douglas meer, geen Breukers meerquote:Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef Blawh het volgende:
Ik ben wel tevreden met Heerkes, al had ik bepaalde dingen graag anders gezien.
No shit!?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:43 schreef Robinhoo het volgende:
Als jullie zaterdag niet winnen krijgen jullie het lastig.
Ik ben er ook niet bang voor dat Heracles het niet gaat halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
No shit!?
Inderdaad. We MOETEN zaterdag winnen. En gezien de historie in belangrijke wedstrijden gaat dat ook gebeuren, we willen het alleen even spannend houden
Wat lul je nou weer dom? Helemaal aanpassen? Hun hebben ook kunstgras?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:44 schreef Dos37 het volgende:
natuurlijk winnen ze ze spelen op kunstgras thuis, competitievervalsing!
Volendam moet zich helemaal aanpassen
Niet happen Markoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer dom? Helemaal aanpassen? Hun hebben ook kunstgras?
Paddy gisteren trouwens weer een schot in de kruising + een assist op Dost. Hoop dat hij tegen Volendam een keer een kans krijgt. Zijn invalbeurten waren tot nu toe niet verkeerd, zeker niet minder dan Overtoom die de laatste weken weer 1e invaller lijkt te zijn.quote:John gaat mogelijk conditie op peil houden bij Heracles
Collins John gaat eind deze week met Heracles in gesprek om te kijken of hij in Almelo zijn conditie op peil kan houden. In de regionale media verscheen het bericht dat de gewezen huurling van NEC al meetrainde bij de eredivisionist, maar dat klopt niet.
"Ik heb het ook gelezen", zegt trainer Gert Heerkes over het verhaal dat John nu al zou meetrainen bij Heracles. "Ik weet niet hoe ze daar bij zijn gekomen, maar het is nog niet zo. We hebben wel contact gehad en hebben hem eerst uitgenodigd voor een gesprek. Eind deze week gaan we om de tafel."
Heerkes klinkt wat terughoudend als het gaat om John. Hij kent natuurlijk ook de verhalen over de problemen die de spits van Fulham had toen hij op huurbasis speelde bij NEC. Daar stuurde Mario Been John van de training en zette hem buiten de selectie. "Ik wil daar nu nog niet te veel over kwijt", zegt Heerkes hierover tegen ELF Voetbal. "Tijdens het gesprek moet eerst duidelijk worden wat we van elkaar verwachten."
quote:Van den Bergh traint niet nog voluit
ALMELO - Ricky van den Bergh van Heracles Almelo hoopt fit te zijn voor de belangrijke wedstrijd tegen Volendam.
De aanvallende middenvelder, clubtopscorer met zes doelpunten, viel tegen De Graafschap geblesseerd uit en kon deze week nog niet voluit trainen. ‘Maar tegen Volendam moet en zal ik er bij zijn’, zegt hij. ‘Er staat veel op het spel. We moeten winnen, en daar wil ik graag een aandeel in hebben. Ik ga er alles aan doen om op tijd fit zijn.’
Primaquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:14 schreef Blawh het volgende:
VI:
Pieckenhagen blijft zo goed als zeker nog een seizoen. Als hij 30 wedstrijden speelt dit seizoen dan wordt z'n contract automatisch verlengd (hij staat nu al op 26).
Met Ricky van den Bergh gaan ze aan het einde van de maand rond de tafel.
Staat ook nog een verhaal met Douglas is, niet echt boeiend.
Bespaar je de fietsrit heen dan maar, wordt em toch nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Zapper het volgende:
Hakola - Everton - John
met deze aanval win je van Volendam. Als Douglas weer mag beginnen fiets ik weer naar huis
quote:Ook Willie Overtoom heeft een aflopend contract, maar de aanvaller heeft door een clausule in zijn contract al een verlenging met nog een seizoen afgedwongen.
Wel een contract tekenen, maar niet reservedoelman willen zijn? Bok dan maar snel op, alsof hij het niveau van de eredivisie aankan.quote:Pasveer niet terug naar Heracles
Go Ahead Eagles kan ook volgend seizoen wellicht een beroep doen op Remko Pasveer. De doelman wordt dit seizoen gehuurd van Heracles Almelo en miste geen duel onder de lat. Donderdag had Pasveer een gesprek bij de Eredivisionist, waar hij nog tot medio 2010 onder contract staat, over zijn toekomst.
Heracles maakte Pasveer volgens De Stentor duidelijk dat het contract met Martin Pieckenhagen met een seizoen verlengd wordt. Pasveer gaf eerder al aan dat hij in geen geval teruggaat naar Heracles zolang de Duitser daar nog eerste keus is. Pasveer zou in dat geval genoegen moeten nemen met een rol als reserve.
GA Eagles heeft nog niet met Heracles Almelo gesproken over het verlengen van het huurcontract van Pasveer. Ook met FC Twente volgt nog een gesprek over de toekomst van de drie huurlingen Halil Çolak, Wout Droste en Jules Reimerink. GA Eagles-trainer Andries Ulderink wil volgend seizoen gaan werken drie keepers in de selectie van 24 tot 26 spelers.
Haha kloptquote:
Verkopen voor een ton, hij is toch niet meer nodig, koekenbakkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wel een contract tekenen, maar niet reservedoelman willen zijn? Bok dan maar snel op, alsof hij het niveau van de eredivisie aankan.Mooie prutser.
Van de Vries vind ik wel jammer. Ideale speler om erbij te hebben, maar basisspeler is hij tegenwoordig niet meer.
quote:Van den Bergh fit voor FC Volendam
Heracles Almelo kan zaterdagavond met Ricky van den Bergh aantreden tegen FC Volendam.
De middenvelder viel vorige week tegen De Graafschap uit met een hamstringblessure, maar is daar volledig van hersteld. Ook Jan Wuytens, die kampte met lichte knieklachten, is weer fit.
Het duel met Volendam is een sleutelwedstrijd voor Heracles. Bij winst groeit het verschil met de hekken- sluiter tot 10 punten. Bij verlies kan Heracles nog in serieus degradatiegevaar komen.
www.rtvoost.nl
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Lol, lees net op hndb dat smit ook weg moet
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef Blawh het volgende:
Marnix dus ook moven na dit seizoen. Begrijpelijk, net niet goed genoeg meer.
Die Hoogma valt toch ook niet meer serieus te nemen?quote:De 22-jarige aanvaller kwam bij aanvang van het seizoen over van de amateurs van Hollandia. Daarvoor speelde hij betaald voetbal bij Stormvogels Telstar. 'We zijn blij met een langer verblijf van Overtoom. Hij heeft het dit seizoen goed gedaan', stelt Hoogma.
quote:Vermoedelijke opstelling: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Wuytens, Looms; Quansah, Van den Bergh, Fledderus; Everton, Schulmeister, Douglas
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Die Hoogma valt toch ook niet meer serieus te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |